Şimdi Ara

iPhone Değişimi İptal Edip Ürünü İade Etmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    iPhone 6S 16GB cihazım kendiliğinden kapanıyor şikayeti ile Genpa yetkili servise götürdüm ve bugün ürün takip ekranından baktığımda değişim cihazı bekleniyor, ürünü yenisi ile değiştirilecek yazıyor fakat ben seçme hakkımı kullanmak ve ürünü iade etmek istiyorum.
    Seçimlilik hakkım yok mu?
    Nasıl yol izlemeliyim?



    _____________________________
  • Öyle bi hakkin yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gduman

    Öyle bi hakkin yok

    Kanunen alınış tarihi geçerli ise tabiki iade hakkı var ne saçmalıyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung S9 &amp; Xiaomi Mi 8

    Symbol 1.5 dCi

    Nikon D7500 &amp; Canon 7D Mark iii
  • Hauntedd kullanıcısına yanıt
    Hocam ürün ilk çıktığı gün aldım (23 Ekim 2015)
    Ürünün değişimini onaylamışlar ve ben okuduğum yazılara göre seçimlilik hakkı sayesinde Sözleşmeden Dönme Ücret İadesi, Ayıp Oranında İndirim, Ücretsiz Tamir (Mümkünse) gibi seçme haklarım var.
    Ben ücret iadesi hakkımı kullanmak istiyorum.
    _____________________________
  • Neye göre, kime göre?
    _____________________________
  • Samsung olsa süründürurdu sen apple şak diye yenisini vermis derdiniz nedir anlamadimki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: gduman

    Öyle bi hakkin yok

    Kanunen alınış tarihi geçerli ise tabiki iade hakkı var ne saçmalıyorsunuz.

    Yahu o zaten var, cihaz yeni alınmış olsa "daha 3 günlük, 5 günlük" yazardı zaten. Seviyenizi koruyun, karşınızdaki kimdir, nedir, ne iş yapar, bilgisi nedir bilmeden 'saçmalama' diye hakaret vari sözler söylemeyin. Forum gibi bir ortamda insanların birbirini kırmasına, yermesine, fırsat buldukça laf sokmasına gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gduman -- 29 Haziran 2016; 20:40:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Adorer kullanıcısına yanıt
    Hocam daha önce 3 arkadaşım da değişim aldı fakat değişim yapılan cihazlar tamir edilmiş cihazlar belli çünkü bu kadar denk gelmemeli.
    Vatan Bilgisayar'da çalışıyorum ve o kadar iPhone satıyoruz ki ayda 1 tane bile bozuk çıkmıyor neredeyse kutudan fakat bu değişim yapılan cihazlarda çıkan sorunlar benim midemi bulandırdı.
    Apple kapalı kapılar arkasında tamir görmüş cihazları veriyor benim düşüncem bu.
    Arkadaşlarımın sıkıntıları
    1. iPhone 6S Ekrandan gacırtı sesi geliyor
    2. iPhone 6 Mikrofonda cızırtı
    3. iPhone 6 Ekran kararması
    _____________________________
  • Yukarıda belirttiğim bilgiler hususunda ben iade edip Apple Store'den kendim sıfır ambalajında kutusunda almak istiyorum ürünü.
    Sıfırlanmış veya Yenilenmiş/Tamir Edilmiş cihaz istemiyorum kesinlikle.
    _____________________________
  • gduman G kullanıcısına yanıt
    Önceden Doa kapsamı 1 aydı sonra 6 ay oldu şuan sınır yok.
    Zaten ürünün arızası kabül edilmiş ve tamiri mümkün değil değişimi yapılacak denilmiş.
    Benim burada değişimi kabül etmeme ve para iadesi hakkım nasıl olamaz ben onu anlamıyorum?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gduman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: gduman

    Öyle bi hakkin yok

    Kanunen alınış tarihi geçerli ise tabiki iade hakkı var ne saçmalıyorsunuz.

    Yahu o zaten var, cihaz yeni alınmış olsa "daha 3 günlük, 5 günlük" yazardı zaten. Seviyenizi koruyun, karşınızdaki kimdir, nedir, ne iş yapar, bilgisi nedir bilmeden 'saçmalama' diye hakaret vari sözler söylemeyin. Forum gibi bir ortamda insanların birbirini kırmasına, yermesine, fırsat buldukça laf sokmasına gerek yok.

    Saçmalamak kelimesinin anlamına bakın bir. Hakaretle alakası yok. Telefoncu mantığıyka bakarsak tabi ki yok. Kanuna bakarsak var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung S9 &amp; Xiaomi Mi 8

    Symbol 1.5 dCi

    Nikon D7500 &amp; Canon 7D Mark iii




  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Değişim karari cikti ise secimlik haklariniz ortaya cikar apple ile gorusun para iadesine yanasmazlar ise thh den karar cikmasi gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • cumuut C kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkür ederim bende aynı durumda 2 adet ekran kartı değişimi yaptırmıştım ve anlayışla karşıladı yetkili servisleri.
    Apple ile görüştüm ve durumu izah ettim fakat yardımcı olmadılar.
    Genpa ile görüştüm onlarda aynı şekilde yardımcı olmadılar.

    Tüketici Hakları Hakem Heyeti başvurusu yapacağım gibi gözüküyor.

    Arkadaşlar var mı fikri olan yönlendirecek?
    _____________________________
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    Kardeşim sen vatanda boşa çalışıyorsun sanırım. Küm diyor değişim cihazının tamir edilmiş cihaz olduğunu. Geri dönüşümü duymadım sanırım peki sıfır kutulu aldığın cihaz geri dönüşümden yapılmıyormu sanıyorsun. Değişim cihazları vergiden düşürülmek için ayrı kutulanır ve aparatsız olurlar, sıfır kutulu aldığın cihaz nasılsa değişim cihazları da aynı. Kendim değiştirdim 2 aylık 6s plusumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ahmtca kullanıcısına yanıt
    O zaman benim gördüklerim neydi?
    Kutudan 1 ayda 1 tane bozuk çıkan cihaz 3 arkadaşıma nasıl denk geliyor?
    Bu cihazların ne olduğu meçhul
    _____________________________
  • 5S vardı garantiye 4 kere gitti 1'i ücretli olmak üzere 4 kere değişim gördü. 5.sıfır cihazda da aynı sorun olunca apple ile konuştum sıfır kapalı kuttu vereceklerini ve garantiyi yeniden başlatacaklarını söylediler. Yakın zamanda veririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Benimde anlatmaya çalıştığım durum bu sürekli tamir görmüş cihazları millete sıfır cihaz diye kakalamaya çalışıyorlar.
    _____________________________
  • Arkadaşlar yok mu bu işlerden anlayan bir yol gösterecek?
    _____________________________
  • Arkadaşlar Genpa değişim yapacağım iade almıyorum diyor.
    Yarın tüketici hakem heyetine gideceğim ne evrak isterler?
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.