Şimdi Ara

iPhone 5s Ekran Esnemesi Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
3
Favori
23.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj



  • Cihazımda bu problem var fakat sağ üst tarafta. Cihaz 03.06.2014 tarihinde Vatan'dan alındı. Forumda araştırma yaptım fakat hala aklıma takılan bazı sorular var. Yardımlarınızı rica ediyorum.

    1) Cihaz değişiminde verilen cihazlarla ilgili bazı şeyler okudum. Swap cihaz (hatalı parçası değiştirilmiş, kasası değiştirilmiş cihaz) diye tabirler kullanılmış. Amacım tartışma yaratmak değil. Konularda tartışmalar olmuş. Gerçekten bilgisi olan varsa durum nedir? Verilen cihaz kayıtlı cihaz mıdır yoksa Türkiye imeili midir?

    2) Eğer swap cihaz muhabbeti doğruysa 1 aylık cihazı bu problemden dolayı değişime vermeyi gerektirecek bir durum var mı? Ekranın bu durumu bana sorun çıkarır mı?

    3) Değişim nasıl bir süreç izliyor? Fatura, kutu vs. götürmeme gerek var mı?

    4) Verilen yeni cihazın imei numarası farklı oluyordur muhtemelen. Kutusuz olduklarını da duydum. İkinci elde fiyat kaybı yaşatır mı bana bu durum? Eski telefonun imesini ve yeni telefonun imeisini içeren bir değişim belgesi veriyorlar mı?

    Dört gruptan sorularımı oluşturdum, şimdiden teşekkürler. Ha unutmadan randevu almak bayağı zor sanırım. Gece 12'de deneyeceğim bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rmb -- 5 Temmuz 2014; 9:29:39 >







  • aynı problemden götürdüm cihazı 2 temmuzda benimde sağ üstteydi. nedeni kesik sim kart takmakmış. nano yerine normal sim kartı kesip taktırmandan oluyormuş.

    adam bana aslında değiştirmemem lazım ama bu sefer değiştiriyorum yine aynı sorunla gelirsen değişim yapamayız diyerek not aldı. bende sim i takmadım gittim nano sim aldım şu an yeni cihazda problem yok.
  • 1) Cihaz değişiminde verilen cihazlarla ilgili bazı şeyler okudum. Swap cihaz (hatalı parçası değiştirilmiş, kasası değiştirilmiş cihaz) diye tabirler kullanılmış. Amacım tartışma yaratmak değil. Konularda tartışmalar olmuş. Gerçekten bilgisi olan varsa durum nedir? Verilen cihaz kayıtlı cihaz mıdır yoksa Türkiye imeili midir?

    Cevap : Ben 1 adet iPhone 5s, 5 adet iPhone 5, 1 adet de iPad air değişimi yaptırdım en ufak sorun yaşamadım zaten bir sorun çıkarsa anında kontrol yapıp geri verebilirsiniz swap cihazlarda sorun çıkma olasılığı sıfır kutudan çıkan cihazla hemen hemen aynıdır belki biraz fazladır o kadar. Verilen cihaz ise ithalat yoluyla gelen cihaz olarak gözüküyor.

    2) Eğer swap cihaz muhabbeti doğruysa 1 aylık cihazı bu problemden dolayı değişime vermeyi gerektirecek bir durum var mı? Ekranın bu durumu bana sorun çıkarır mı?

    Cevap : Ekran bir sorun çıkarmaz ama bu space gray renkli cihazlarda kronik bir sorundur yani diğer arkadaşa bu sizin hatanız diyen yetkili saçmalamıştır sadece.

    3) Değişim nasıl bir süreç izliyor? Fatura, kutu vs. götürmeme gerek var mı?

    Cevap : Sadece cihazı götürmeniz yeterlidir.

    4) Verilen yeni cihazın imei numarası farklı oluyordur muhtemelen. Kutusuz olduklarını da duydum. İkinci elde fiyat kaybı yaşatır mı bana bu durum? Eski telefonun imesini ve yeni telefonun imeisini içeren bir değişim belgesi veriyorlar mı?

    Cevap : Aynı sizin söylediğiniz gibi bir kağıt veriyorlar 2.el'de sıkıntı olacak bir durum yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akid -- 5 Temmuz 2014; 15:22:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkidTurk

    1) Cihaz değişiminde verilen cihazlarla ilgili bazı şeyler okudum. Swap cihaz (hatalı parçası değiştirilmiş, kasası değiştirilmiş cihaz) diye tabirler kullanılmış. Amacım tartışma yaratmak değil. Konularda tartışmalar olmuş. Gerçekten bilgisi olan varsa durum nedir? Verilen cihaz kayıtlı cihaz mıdır yoksa Türkiye imeili midir?

    Cevap : Ben 1 adet iPhone 5s, 5 adet iPhone 5, 1 adet de iPad air değişimi yaptırdım en ufak sorun yaşamadım zaten bir sorun çıkarsa anında kontrol yapıp geri verebilirsiniz swap cihazlarda sorun çıkma olasılığı sıfır kutudan çıkan cihazla hemen hemen aynıdır belki biraz fazladır o kadar. Verilen cihaz ise ithalat yoluyla gelen cihaz olarak gözüküyor.

    2) Eğer swap cihaz muhabbeti doğruysa 1 aylık cihazı bu problemden dolayı değişime vermeyi gerektirecek bir durum var mı? Ekranın bu durumu bana sorun çıkarır mı?

    Cevap : Ekran bir sorun çıkarmaz ama bu space gray renkli cihazlarda kronik bir sorundur yani diğer arkadaşa bu sizin hatanız diyen yetkili saçmalamıştır sadece.

    3) Değişim nasıl bir süreç izliyor? Fatura, kutu vs. götürmeme gerek var mı?

    Cevap : Sadece cihazı götürmeniz yeterlidir.

    4) Verilen yeni cihazın imei numarası farklı oluyordur muhtemelen. Kutusuz olduklarını da duydum. İkinci elde fiyat kaybı yaşatır mı bana bu durum? Eski telefonun imesini ve yeni telefonun imeisini içeren bir değişim belgesi veriyorlar mı?

    Cevap : Aynı sizin söylediğiniz gibi bir kağıt veriyorlar 2.el'de sıkıntı olacak bir durum yok.

    cihazım space gray değil iphone 5s gold idi. aynı yetkili internette doğru bilgi bulamassın da demişti doğruymuş :)




  • TheWalkingDead kullanıcısına yanıt
    Sizinki istisna olabilir ama internette karşılaştiğım ve bizzat Apple Store yetikilisiyle konuşarak öğrendiğim birşeyden bahsettim kaldı ki forumda bende dahil sizin gibi hattını keserek kullanan nice insan var boyle saçma bir sorun olmamalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akid -- 5 Temmuz 2014; 15:45:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKRAN ÇITASI PROBLEMMLİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkidTurk

    Sizinki istisna olabilir ama internette karşılaştiğım ve bizzat Apple Store yetikilisiyle konuşarak öğrendiğim birşeyden bahsettim kaldı ki forumda bende dahil sizin gibi hattını keserek kullanan nice insan var boyle saçma bir sorun olmamalı.

    haklısın. koskoca apple'ın kesik hatta böyle bir sorun çıkarması skandal. onun için bende senin gibi sorunun bu yüzden olduğuna inanmak istemiyorum. bugün kesik hattan böyle yapan tel yarın neler yapmaz diye düşündürüyor :)

    zaten bu tarz şeyler hep bana rastgeliyor. iphone 4 üm de de nadir görülen bir ekran pixel hatası ile gelmişti üretimden. her iphone'um da en az bir defa değişim oluyor :)




  • Cevaplarınız için teşekkürler. Evet uzay grisi telefonumun rengi. Hattan olması durumu değiştirmez, bir ton insan var kestirip kullanan. Yine de değişim yapması gerekir diye düşünüyorum.

    Değiştirsem mi, değiştirmesem mi? İki arada bir deredeyim. Swap cihaz muhabbeti aklımı kurcalıyor. Sonuçta 5s piyasaya yeni çıkan bir ürün değil. Kim bilir kaç ay kullanılmış, sadece hatalı parçası değişmiş cihaz gelecek. Tamam kasa sıfır ama ya donanım? Bir aylık telefonu vermeye değer mi bilemiyorum.
    Türk insanı çakallık peşinde koşar. Sırf cihazı değiştirsinler diye ne numaralar çeviriyordur millet. Korkum ise Apple bu durumdan bıkınca; Git teslim et beş dakikada yeniyi teslim al sisteminin değişmesi.
    Takıntılı adamım yahu ben. Çıt çıt oynuyorum farkettiğimden beri. Teknolojide yüzüm gülmedi. Ne yapsam acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rmb -- 5 Temmuz 2014; 21:42:11 >
  • Yepyeni telefonun ekranına bastırınca ses çıkması sinir bozucu gerçekten.
    video'da ki telefon i5, demek her iki modelin bazı serilerinde bu hata var.
    Sanırım kasalarının aliminyum olmasından, ekran çerçevesi tam düz değil veya esnemis ve ekran camı tam kasaya oturmuyor, sağ köşede hafif bir boşluk varsa, ekranın sağ köşeye bastırınca ses çıkıyor.
    apple'da degişen swap telefonlar refurbished değil.
    Apple refurbished satılan ürünleri sorgulayınca mutlaka refurbished yazıyor.
    Eskiden bir arkadaşım Amerika'dan refurbished iPhone 4 satın almıstı ve bana da iPod nano 6 satın almıstı, her iki cihazı da sorgulatınca refurbished diye yazıyordu.
    Bence en kısa zamanda apple store'dan randevu alıp telefonunuzu degistirin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an randevular açıldı arkadaşlar abanın. :D Cumartesi, Tem 12, 15:50 aldım ben. Gidelim değiştirelim bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rmb

    Cevaplarınız için teşekkürler. Evet uzay grisi telefonumun rengi. Hattan olması durumu değiştirmez, bir ton insan var kestirip kullanan. Yine de değişim yapması gerekir diye düşünüyorum.

    Değiştirsem mi, değiştirmesem mi? İki arada bir deredeyim. Swap cihaz muhabbeti aklımı kurcalıyor. Sonuçta 5s piyasaya yeni çıkan bir ürün değil. Kim bilir kaç ay kullanılmış, sadece hatalı parçası değişmiş cihaz gelecek. Tamam kasa sıfır ama ya donanım? Bir aylık telefonu vermeye değer mi bilemiyorum.
    Türk insanı çakallık peşinde koşar. Sırf cihazı değiştirsinler diye ne numaralar çeviriyordur millet. Korkum ise Apple bu durumdan bıkınca; Git teslim et beş dakikada yeniyi teslim al sisteminin değişmesi.
    Takıntılı adamım yahu ben. Çıt çıt oynuyorum farkettiğimden beri. Teknolojide yüzüm gülmedi. Ne yapsam acaba?

    kestirip kullanan bi ton insan olması bu durumun doğruluğunu ispatlamıyor maalesef. cihazı değiştir ve yenisinde mutlaka nano hat taktır. yine aynı sorun başına gelirse üzülme yoktan yere. kestirme meselesi doğru bi şey olsa adamlar niye nano hat çıkarsın di mi?

    ayrıca swap cihaz hakkında da her kafadan çıkan sese kulak asma derim. en az telefonuna eş değer cihaz veriyor apple zaten. zorunda da. adamlar her şeyi rakamlara göre yapıyor merak etme.




  • TheWalkingDead kullanıcısına yanıt
    nasıl yani sim kartı kesik kullanıyoruz diye ekranda esneme mı yapıyormuş, keşke mantıklı açıklamasınıda yapsalarmış. ben randevusuz götürdüğüm zaman iPhone 5'i aynı problemden panel zaten eski birde randevu alıp genius'a gösterin dediler randevu alıp geldiğimde ise direk 0 cihaz verdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeilStewie

    nasıl yani sim kartı kesik kullanıyoruz diye ekranda esneme mı yapıyormuş, keşke mantıklı açıklamasınıda yapsalarmış. ben randevusuz götürdüğüm zaman iPhone 5'i aynı problemden panel zaten eski birde randevu alıp genius'a gösterin dediler randevu alıp geldiğimde ise direk 0 cihaz verdiler.

    internette araştırdığımda yüzlerce sebep buldum bu duruma fakat sadece apple store da ki adamdan sim kart sebebini duyunca mantıklı geldi bana da. arkadaşın dediğii gibi yukarda belki adam apple ismine toz kondurmamak için de sallamış olabilir. benim yorumum ve düşüncem hep montaj tekniği ve batarya sabitlenme hatası üzerine oldu. hala da mantıklı geliyor bu durum.
  • TheWalkingDead kullanıcısına yanıt
    ben sorduğumda hiç bir şey demediler hatta ben kullanıcı hatası diyebilirler diye düşünmüştüm çünkü bir kere sert şekilde düştü. cihaz değişimi yaparken sim kartının kırık olduğunu görünce bana sadece hat kesilmesine 3G'nin sağlıklı bağlantı kuramamasına yol açabilir, nano sim alın demişti o kadar ondan şaşırdım biraz.
  • Rmb kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunun bende de olduğunu fark ettim. Bu şekilde kullanmanın herhangi bir sıkıntısı olur mu?

    Appele storea gidebildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nano sim kullanmadığınız için oluyor muhabbeti külliyen yalan.. arkadaşımla aynı gün almıştık ip5 leri ilk satışa çıktığında türkiyede. ve aynı yerden ikimizde simleri nano aldık turkcellden. son 1 aydır felan farketti o da sıkıntıyı ve beyaz renkli. yani sadece siyahta oluyor muhabbeti de doğru değil. gitti değiştirdiler telefonu. neredeyse 2 sene olacak beyazdan siyaha geçti değişiklik oldu hem :)
  • Sim kartın kesik olduğundan dolayı ekranın kalkması kadar saçma bir şey olamaz. Bende 5s Uzay Grisi kullanıyorum ve içinde nano sim kart var. 2 ay önce ekranın sağ üst tarafı bariz bir şekilde kalkık olduğundan dolayı telefonu değiştirdim.

    Yetkili arkadaş kronik sorun dedi ve sim karta hiç bakmamıştı bile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakist87 -- 10 Temmuz 2014; 15:15:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.sahin

    Aynı sorunun bende de olduğunu fark ettim. Bu şekilde kullanmanın herhangi bir sıkıntısı olur mu?

    Appele storea gidebildiniz mi?

    bugün gittim apple store'a. genius ile tokalaştık, selamlaştık. problemi sordu. ekranın sağ üstünde esneme var dedim. aldı şifreyi girmemi rica etti. azıcık kurcaladı, kendi ipadinden bir yerlere girdi. cihaza değişim vereceğini söyledi.

    sıfır cihaz mı refurbished mi onu konuştuk. cihazlar refurbished cihaz değil sıfır cihazmış. verdiğimiz sorunlu cihazlar geri dönüşüme kazandırılıyormuş.

    sim kart konusuna gelecek olursak; ben hiç bir şey demeden, kartı çıkarınca, bunu değiştirin kesik hat kullanmayın diye tembihledi. cihazın performansını etkilermiş. (3g, hat çekim kalitesi vb.) değiştirmenizi tavsiye ediyorum.




  • Rmb kullanıcısına yanıt
    Cevabın için teşekkürler. Sivasta olduğum için storea gitme şansım yok malesef. Vatan'dan almıştım. Götürüp onlara versem veya servise göndersem değitirirler mi acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgim yok o konuda. Cihaz değişimi yapsalar dahi bir ay falan beklersin gibime geliyor. Apple Store'dan beş dakikaya değişim alıyorsun. O kadar sürmemiştir bile belkide. Tanıdığın varsa cihazı yolla değiştirsin ya da kalk gel hem gezmiş olursun. :)
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.