Şimdi Ara

Swap cihaz sıfır mıdır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
7.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Servise verdiğim iPad'e teknik servis tarafından değişim isteği yapıldı. Servis elemanı swap cihaz verileceğini söyledi. Swap cihazlar sıfır oluyor diye biliyorum. Parça statüsünde geldiği için kutusuz geliyor, sorunlu cihazları ikame etsin diye ellerinde tutuyorlar markalar. Fakat okuduğum birkaç bi şey swap cihazların sorunları giderilmiş kullanılmış aletler olduğunu yazıyor.


    Nedir acaba bu işin aslı? Swap cihazlar sıfır mı yoksa kullanılmış mı? Benim bildiğim sorunlu cihazların onarılıp satılması durumu var fakat açıkça refurbished diye belirtiyor Apple ve daha uyguna satıyor. Swap cihaz olarak vermiyor kullanılmışları.




  • 0 cihazdır hocam. geçen sene benim iPhone değişim olmuştu. 3uTools ile açıp baktım bana geldiğinde cihaz 2 ay önce üretilmişti. içindeki parçaların tarihleri de dahil. kuşkunuz olmasın. hayırlı olsun yeni cihazınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamir görmüş cihaz değildir kesinlikle ama tam sıfırda sayılmaz toplama bilgisayar gibi düşünün bende şu An swap cihaz kullanıyorum hiçbir sıkıntısı yok cihaz değiştiği zaman garantide kaldığı yerden devam eder içiniz rahat olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @seyhmus21 Hocam toplama bilgisayar derken? Her tablet zaten bir noktada toplama. Çin'deki fabrikada bir sürü yerden gelen parçayı monte ediyorlar.


    @MertayKardes Teşekkür ederim hocam. Ben de sıfır diye biliyorum. Bu swap cihazlar parça statüsündeymiş, düşük vergiyle girdiği için ülkeye kutusuz vs. oluyor. iPad'i de not tutmaya diye aldık, başımıza iş açtı. Neyse en azından Apple Apple'lığını yapıp değiştirdi cihazı biraz zahmetli de olsa. Daha önce markalarla çok boğuşmuşluğum var, Apple üzmedi beni.

  • garantiden veya ekstra ücret vererek sorunlu/hasarlı cihazları apple geri alıyor ya, bunların hepsini fabrikaya gönderiyor. (sanırım israil'deydi bu fabrika. swap iphoneların ülke kodu böyle çünkü) bu fabrikaya gelen ürünler parçalarına ayrılıyor. ilk günkü kondisyonunda olan parçalar toplanıyor swap cihaz oluyor.

  • Swap cihaz sıfır cihazdır. Sadece vergiden dolayı kutusuzdur. Kullanılmış hiçbir parça kullanılmaz. Sağlam parçalar geri dönüşüme gider. Zaten kullancığımız kutudan çıkan iphonelarda saatlerde ipadlerde geri dönüşüm cihazı. Yani alüminyum tekrar eritilip geri dönüştürülür. Cam ve çelik kasa cihazlarda aynı şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dediğim gibi hocam hiç şüpheniz olmasın benim de air 3 ün birtakım sıkıntıları var vermeyi düşünüyorum Apple bu konuda mağdur etmez kullanıcısını. geçen sene de telefonun garanti bitimine 1 ay kala yenisini verince gönlümden fethetti beni  Apple çalışanı da sizin dediklerinizi demişti vergisiz olduğu için kutu getirmeden gümrükten geçiriyorlar. bu arada hangi servise vermiştiniz

  • MertayKardes kullanıcısına yanıt

    Ankara'da yaşıyorum, ProMc servisin adı. Cihazı ilk teslim ettiğimde sorun tespit edemediler, dediler ki yazılımla çözüldü muhtemelen. Devam edince sorun Apple Destek'le temas ettim, bu sefer onlar resim falan isteyip gördüler sorunu. Ghost screen vardı tablette. Cihazı bu sefer danışmanın mailiyle götürdüm servise. Resimler falan da olunca manuel test yapıp onlar da sorunu tespit ettiler. Değiştirme isteği yapıldı, ertesi gün tablet geldi. Apple'ın bu olayına parayı ödüyorum zaten  

  • hocam ben de verdim servise yazılım yüklemişler hata tespiti yok diyor. ama sorun bariz donanımsal ios 12den beri var çünkü. her güncellemeyi yüklememe rağmen geçmedi. nasıl bir yol izlemeliyim sizce ? cihaz ipad air 3 bu arada

  • MertayKardes kullanıcısına yanıt

    Sıkıntı ghost screen mi? Direkt Apple Destek’le temas kur. Onlar seni kıdemli danışmana yönlendirir. Yönlendirmezse sen iste. Her şey anlat. Kıdemli danışman olan arkadaş tabletin sorunu gösteren fotoğraflarını istiyor. Açıkça sorun görülüyor zaten fotoğrafta. Sonra bir dosya oluşturuyor, servis randevusu ayarlıyor ve servise o dosyayı, fotoğrafları, senin olayı anlattığın ses kayıtlarını da gönderiyor. Servis de el mecbur çözüyor sorunu.


    Ben böyle yaptım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 Swap deneyimim oldu biri ipad diğeri de airpods ikisi de sıfır kapalı kutu aldığım ürünler gibi değillerdi üretim kalitesi ve montaj açısından bilginiz olsun.

  • MertayKardes kullanıcısına yanıt
    Hocam bu işlem tam olarak nasıl oluyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.