Şimdi Ara

İphone 5s Ekran Esnemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Mayıs ayında ekran esnemesi ve home tuşundaki çıt çıt sesi nedeni ile Ankara genpa'ya Elazığdan kargoladım. 10 gün sonra cihazım Ekranı değişmiş halde geldi ve sorunlarım yoktu. Son 2 gündür bu sefer sağ üst köşeye hafif dokununca veya ekranı silince çıt çıt ediyor ekran. Bu sefer cihaz değişir mi ? Ayrıca cihazımı göndereyim mi ? Hangi Teknik servise göndereyim ? Cihazım İphone 5s



  • Bence KVK'ya yolla. Cihazda şebeke sorunu olduğunu ve sesin kesildiğini de yaz. Şarjın da hızlı bittiğini belirt. Değişim olasılığı artar 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayaemrah

    Bence KVK'ya yolla. Cihazda şebeke sorunu olduğunu ve sesin kesildiğini de yaz. Şarjın da hızlı bittiğini belirt. Değişim olasılığı artar &#128077;

    Sonra vay efendim apple store cihazımı değiştirmiyor. Sizin gibilere az bile bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DelReyLana


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kayaemrah

    Bence KVK'ya yolla. Cihazda şebeke sorunu olduğunu ve sesin kesildiğini de yaz. Şarjın da hızlı bittiğini belirt. Değişim olasılığı artar &#128077;

    Sonra vay efendim apple store cihazımı değiştirmiyor. Sizin gibilere az bile bu.

    Ne demek istediğinizi anlayamadım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayaemrah


    quote:

    Orijinalden alıntı: DelReyLana


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kayaemrah

    Bence KVK'ya yolla. Cihazda şebeke sorunu olduğunu ve sesin kesildiğini de yaz. Şarjın da hızlı bittiğini belirt. Değişim olasılığı artar &#128077;

    Sonra vay efendim apple store cihazımı değiştirmiyor. Sizin gibilere az bile bu.

    Ne demek istediğinizi anlayamadım?

    Değişim almak için olmayan sorunları söylemenizi kastettim. Apple store sizin gibiler yüzünden sorunu olan kişileri mağdur ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DelReyLana -- 28 Ağustos 2016; 23:54:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapamadıkları için büyük ihtimal mağduruyiyeti gidermek için değişirler diğer arkadaşın söylediği gibi olmayan sorunları söylemeye gerek yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DelReyLana D kullanıcısına yanıt
    Binlerce mağduriyet gidermiş biri olarak soruyorum. Ne gibi bir mağduriyetinizi gidermedi? Apple ile ne tür bir ilişkiniz var da böyle konuşabiliyorsunuz? Herhangi bir ortaklığınız mı söz konusu? Değişim ile alakalı bir kota filan mı var? Bu ay çok değiştirdik önümüzdeki ay daha mı az değiştirelim diyorlar? Bu saçmalığınızı kanıtlamanızı rica edeceğim. Bu işin döngüsü nedir merak ettim gerçekten. Apple servisi olarak bildiğim yaklaşık 8-10 tane yetkili servis var. Apple, Genpa, Başarı, KVK, Teleservice, Egemek, Pupa, Ofis, Artı vs. Şimdi bunların birinin para talep ettiği cihazı öbürünün garanti dahili değiştirdiğine binlerce kez şahit olduk. Peki para ödeyen insanların kazıklanmış olma ihtimali var mı? Bu ay çok kazıkladık önümüzdeki ay garantiden çok değişim yapalım gibi bir döngüleri mi var? Aydınlatırsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    iphone 5s anakart
    9 yıl önce açıldı
    iphone 5s anakart
    9 yıl önce açıldı
    Iphone 4s ön kamera sorunu
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayaemrah

    Binlerce mağduriyet gidermiş biri olarak soruyorum. Ne gibi bir mağduriyetinizi gidermedi? Apple ile ne tür bir ilişkiniz var da böyle konuşabiliyorsunuz? Herhangi bir ortaklığınız mı söz konusu? Değişim ile alakalı bir kota filan mı var? Bu ay çok değiştirdik önümüzdeki ay daha mı az değiştirelim diyorlar? Bu saçmalığınızı kanıtlamanızı rica edeceğim. Bu işin döngüsü nedir merak ettim gerçekten. Apple servisi olarak bildiğim yaklaşık 8-10 tane yetkili servis var. Apple, Genpa, Başarı, KVK, Teleservice, Egemek, Pupa, Ofis, Artı vs. Şimdi bunların birinin para talep ettiği cihazı öbürünün garanti dahili değiştirdiğine binlerce kez şahit olduk. Peki para ödeyen insanların kazıklanmış olma ihtimali var mı? Bu ay çok kazıkladık önümüzdeki ay garantiden çok değişim yapalım gibi bir döngüleri mi var? Aydınlatırsanız sevinirim.

    Size sadece benim sorunumdan bahsedeyim iPhone 6 cihazımın ekranında beyaz leke var sıvı teması nem sorunu olması imkansız evden dışarı hiç çıkmam ve telefonda şebeke yok servis yok aranıyor hatası ile Çorlu'ya gittim ekrandada bastırınca esneme var bana gelen çalışan esnemenin beyaz noktanın normal olduğunu servis yok sorununu ile sıfırladım ve şebeke sorunu çözüldü dedi ve bu sorun Cidde'n vardı kendide gördü oparatör güncellemesi yaptım dedi ve Cidde'n yaptı gördüm size sorum şu ekrandaki leke ve ekran esnemesi ile kullanmak hakkım değil 3 saatlik yoldan gittim Oray'a 3 saat gittim 3 saat döndüm ve değişim veya ekran değişimi yapmadı cihazı 4 gün sonra gidip ben değiştirmek istiyorum alın parasını deyince ordaki çalışan baktı siz bu parayı verip lekeli ekran kullanmayı hak etmiyorsunuz okadar para veriyorsunuz dedi ve ürünü değiştirdi şimdi size sorum ilk arkadaşın zoru neydide değiştirmedi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Esneme olayı cihazı değişime sokar bendede var ama şimdi yollamayacağım.

    Garantisi bitmeye yakın yollarım çünkü aldığım günün 2 günü farkettim dedim şimdi sıfır cihazı yollayıp swap cihaz almayayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esneme şişen batarya kaynaklıdır gönderirken şarjının hızlı bittiniğini ekranın esnediğini belirt yeni cihaz veriyorlar.Bende teleservise verdim 15 gün sonra yeni sıfır cihaz verdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayaemrah

    Binlerce mağduriyet gidermiş biri olarak soruyorum. Ne gibi bir mağduriyetinizi gidermedi? Apple ile ne tür bir ilişkiniz var da böyle konuşabiliyorsunuz? Herhangi bir ortaklığınız mı söz konusu? Değişim ile alakalı bir kota filan mı var? Bu ay çok değiştirdik önümüzdeki ay daha mı az değiştirelim diyorlar? Bu saçmalığınızı kanıtlamanızı rica edeceğim. Bu işin döngüsü nedir merak ettim gerçekten. Apple servisi olarak bildiğim yaklaşık 8-10 tane yetkili servis var. Apple, Genpa, Başarı, KVK, Teleservice, Egemek, Pupa, Ofis, Artı vs. Şimdi bunların birinin para talep ettiği cihazı öbürünün garanti dahili değiştirdiğine binlerce kez şahit olduk. Peki para ödeyen insanların kazıklanmış olma ihtimali var mı? Bu ay çok kazıkladık önümüzdeki ay garantiden çok değişim yapalım gibi bir döngüleri mi var? Aydınlatırsanız sevinirim.

    Sizin gibi insanlara daha fazla cevap vermek istemiyorum. Neymiş binlerce kişinin mağduriyetini gidermişsiniz. Lafı nerden nereye çekmişsiniz. Gerek yok uzun uzun anlatsam da anlamayacaksınız. Sizi cihazı sorunlu olduğu halde değişmeyen biri olarak kınıyorum.
    Edit: Apple babamın şirketi. Sanırım duymak istediğiniz cevap buydu. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DelReyLana -- 29 Ağustos 2016; 10:09:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kayaemrah K kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar nolursunuz yardım edin benim bir iPhone 5s im var sağ üst köşeye eleyince biraz içine giriyor sağ tarafın ekrana dokanıncada çıt diye ses geliyor telefon daha 3 aylık hiç düşmedi çizik yok ve sağ taraf ekran hafiften sararmaya başladı karanlıkta azıcık beli oluyor garantisi var garantiye gitse ne olur para isterlermi yada değiştirirlemi cihazda kılcal çizik bile yok sırf meatl kılıf ve 100 tl ilk kırılmaz camla kulanıldı lütfen cevap verin çok önemli bedavaya tamir ederlermi@Kayaemrah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Osman 0405 O kullanıcısına yanıt
    Meraklanma beles olarak tamir ederler hatta sifir olarak degisim cihazi verirler garantiye yolla biran once

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fotoburak F kullanıcısına yanıt
    Son olarak hocam garantiye nasıl yazıym sorunları onlarıda söylerseniz şimdiden çok teşekkürler @fotoburak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Osman 0405

    Arkadaşlar nolursunuz yardım edin benim bir iPhone 5s im var sağ üst köşeye eleyince biraz içine giriyor sağ tarafın ekrana dokanıncada çıt diye ses geliyor telefon daha 3 aylık hiç düşmedi çizik yok ve sağ taraf ekran hafiften sararmaya başladı karanlıkta azıcık beli oluyor garantisi var garantiye gitse ne olur para isterlermi yada değiştirirlemi cihazda kılcal çizik bile yok sırf meatl kılıf ve 100 tl ilk kırılmaz camla kulanıldı lütfen cevap verin çok önemli bedavaya tamir ederlermi@Kayaemrah

    Yaşadığınız sorunu olduğu gibi yazmanız yeterli. Daha önceden direk değişim yapıyorlardı fakat artık ekran değişimi yapıyorlar bu durumlar için. Cihaz değişme ihtimali yine de var tabii ki. Sonuç olarak anlattığınız gibiyse sorununuzu garanti dahilinde ücretsiz olarak halledeceklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Osman 0405 O kullanıcısına yanıt
    Bizlere anlatiginz gibi yazabilirsinz yeterli olacaktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.