Şimdi Ara

iPhone 3G denize düştü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
3.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,

    Temmuz ayında Turkcell'den kontratlı iPhone 3G almıştım. Aylardır da gözüm gibi bakıyordum. Dün alelacele Üsküdar'dan Beşiktaş'a motorla geçecektim. Motoru yakalayayım derken telefon sweatshirt'ümün cebinden mermi gibi fırlayıp gözümün önünde seke seke denizin içine düştü. Tabi ki kahroldum. Denizin içinden telefonu çıkartmak da ayrıca bir çaba ve bulunması da zormuş.

    Şimdi, doğal olarak kontratım devam ediyor. Her ay 105 TL ödüyorum. Artık telefon yok. Suya düştüğü için garanti kapsamı da dışında. Acaba iPhone'a tekrar kavuşabilmem için Turkcell'in sağladığı bir kolaylık var mıdır sizce? Pek sanmıyorum ama yine de bilmek isterdim.

    Oldu ki yeni telefon almam gerekti. Eski kontratımı ne yapabilirim? Onun yerine yeni aldığım kontratla devam edebilir miyim? Neler beni bekliyor bu durumda, acaba bilgisi olan birileri var mı diye gecenin bu saatinde konu açtım.

    İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.







  • Cihazı bulmaya çalışşsydın keşke, geçmiş olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdm24

    Cihazı bulmaya çalışşsydın keşke, geçmiş olsun...



    Sağol valla. Ya su bulanıktı ve sürekli olarak tekneler yanaştığı için kum kalkıyor falan filan. O yüzden bulunması zor yani. Bir de oksitlenme söz konusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eonxx -- 1 Ocak 2010; 3:01:20 >
  • Çok geçmiş olsun ...
  • geçmiş olsun arkadasım...
  • Geçmiş olsun dostum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eonxx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdm24

    Cihazı bulmaya çalışşsydın keşke, geçmiş olsun...



    Sağol valla. Ya su bulanıktı ve sürekli olarak tekneler yanaştığı için kum kalkıyor falan filan. O yüzden bulunması zor yani. Bir de oksitlenme söz konusu.


    dstum telefonu bulsan denizden çıkarsan da pek bi işine yaramaz kanımca.. geçmiş olsun..
  • kardeş geçmiş olsun.
    boşuna aramayın bulsanızda artık işinize yaramaz.Turkcell'e durumu bildirin.Cihaz ortadan kalktığı için sözleşmeyi yeniden düzenlemek için başvurun, kabul etmeyeceklerdir,Hemen bulunduğunuz yerdeki Hakem heyetlerine başvurarak yardım alabilirsiniz.
  • Geçmiş olsun arkadaşım, müşteri hizmetleri bu konuda hiçbirşey yapmayacaktır yüksek ihtimal. Ben de telefonumu çaldırmıştım. Yeniden telefon sahibi olmak için yürürlükteki sözleşmemi iptal edip (tabi kalan tüm borcumu tek seferde ödeyerek) yeniden sözleşme yapabilirmişim. Savcılığa telefonumu çaldırdığımı belirterek takibini istediğim halde bu cevabı aldım. Sözleşme ile elimizi kolumuzu çok güzel bir şekilde bağlıyorlar. Tabi sözleşme okumadığımız için hata bizde de var. Ancak problemle karşılaştığımızda hiçbir şey yapmıyorlar. Kısacası Turkcell'in müşteri hizmeti ürünü satın alana kadar. Allah sabır versin diyorum sana...
  • Cihazın sigortası olsaydı bir sonuç alabilirdiniz ama Turkcell'in bu şekilde bir kolaylık sağlayacağını sanmam, sonuçta sizinle bir sözleşme yapıp karşılığında cihazı teslim etmişler. Bu tür durumlar sözleşme kapsamında değildir. Geçmiş olsun.
  • Geçmiş olsun. Kullanıcı kaynaklı bir hata olduğundan dolayı Turkcell'i arasanız birşey olmaz. Ama şansınızı yine de deneyin.
  • Amerika`da bu gibi durumlarda halihazirda kontrati olan sahis veya sahislar, adina kontrati oldugunu kanitlayip Apple veya AT&T magazalarindan yanlizca cihazi tekrar satin alabiliyorlar. Ancak ayni durum burada da gecerli mi o konuda bir bilgim yok. Bu durumda Turkcell`i aramaniz bir sonuc getirmez derim. Sonucta elinizde cihaz mevcut degil. Cok gecmis olsun.
  • Türkiye'de bir bardak soğuk su veriyorlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tric -- 1 Ocak 2010; 19:36:15 >
  • Cevap yazan tüm arkadaşlara gönülden teşekkür ederim.

    Bu sabah Turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Aynen denilen şeyleri söylediler. Yani sonuçta kullanıcı hatası ama artık hizmeti kullanabileceğim cihaz yokken söke söke parasını almak da hizmet hatası bence. Geri kalan ayların 105 TL ile çarpımını bir sonraki faturaya yansıtıyorlarmış.

    Benim gibi Turkcell kullanıcıları zaten bu cihazı tek seferde parasını ödeyemedikleri ya da ödemek istemedikleri için bu şekilde aylık kontratlara bağlayıp alıyorlar. Sonuçta cihazın ücretini taksitle ya da daha farklı bir şekilde ödeyip alabilmek ve var olan anlaşmaya entegre etmek bir GSM şirketinin yapabileceği en güzel hizmettir. Her neyse. Geçmiş olsun dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim. Ortaokul son sınıftan beri iyi kötü cep telefonları kullandım. Telefon hususunda da çok fazla para harcayan biri de değilim. 4 yıl boyunca Nokia'nın hiçbir özelliği olmayan bir modelini de kullanmışımdır. 40 yılın başında iyi bir telefonum oldu, şanssızlığa bakın ki çok acımasız bir şekilde denize düştü. Siz siz olun çok dikkatli olun arkadaşlar. Teşekkürler tekrardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avbaris

    kardeş geçmiş olsun.
    boşuna aramayın bulsanızda artık işinize yaramaz.Turkcell'e durumu bildirin.Cihaz ortadan kalktığı için sözleşmeyi yeniden düzenlemek için başvurun, kabul etmeyeceklerdir,Hemen bulunduğunuz yerdeki Hakem heyetlerine başvurarak yardım alabilirsiniz.


    Sizce gerçekten hakem heyetine başvursam zararımı karşılayabilirler mi? Sonuçta ortada imzalanan bir kontrat var ve sözleşmede maddeleri yazılı. Tabi siz daha iyi bilebilirsiniz. Dediğinizi yapsam mı acaba?

    Teşekkürler
  • Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun.Umarım bir şekilde bu durumdan kurtulursun.Geri kalan ayların kontrat bedellerinin bir sonraki ay faturana yansıtılması olayı çok saçma geldi bana.Ama burası Türkiye.
  • Bu çok garip bi şekilde her motora binişimde aklıma gelen bir olaydı.Ya olsa diyordum hep içimden çünkü iPhone cepte rahat durmuyor ,hemen kayabiliyor.Senin için geçmiş olsun diyorum fakat Turkcell bu olay için kılını bile kıpırdatmaz(Yine de bir görüş istersen...).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin9103

    Bu çok garip bi şekilde her motora binişimde aklıma gelen bir olaydı.Ya olsa diyordum hep içimden çünkü iPhone cepte rahat durmuyor ,hemen kayabiliyor.Senin için geçmiş olsun diyorum fakat Turkcell bu olay için kılını bile kıpırdatmaz(Yine de bir görüş istersen...).


    Sorma valla. Ben de her zaman fermuarlı cebimde taşırım. O gün ellerimde poşetler vardı sırtımda da sırt çantam. Bu yüzden kolaylık olsun diye sweatshirt'ümün cebine koydum. Acele Beşiktaş'a ödevim için birkaç birşey bastırtmaya gidiyordum ki tam kalkan motora yetişeyim derken cebimden uçtu seke seke gitti. Hala olayın şokundayım arada sırada aklıma geliyor içim daralıyor vallahi. Turkcell de ayrı bir sorun ama olayın çözümü yok gibi.




  • çok geçmiş olsun..
  • inan çok üzüldüm kardeşim acını anlayabiliyorum benim yok ama olsa bu şekil bir olay başıma gelse neyse düşüncesi bile kötü.
    sağlık olsun
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.