|
Genel Hız Düşüklüğü Problemi Çözümü - Modeme Gelen Hızı Alamama Sorunu
-
-
Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tşk. -
teşekkürler... -
Sonunda çözebilmişsiniz sevindim. Maalesef müşteri hizmetlerine bakan elemanların çoğu klasik şeylerin dışına çok zor çıkıyor. Olayın mantığını kavrayıp yapan elemana denk gelmek çok zor oluyor. Aslında böyle elemanların bilgilerini alıp onlara bağlanmak lazım. Ama teknik olarak böyle bir şey mümkün olur mu bilmiyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: atomcu
Sonunda çözebilmişsiniz sevindim. Maalesef müşteri hizmetlerine bakan elemanların çoğu klasik şeylerin dışına çok zor çıkıyor. Olayın mantığını kavrayıp yapan elemana denk gelmek çok zor oluyor. Aslında böyle elemanların bilgilerini alıp onlara bağlanmak lazım. Ama teknik olarak böyle bir şey mümkün olur mu bilmiyorum.
Biraz sıkıntılı oldu ama çözebildik sonunda. D-Smart 40 gün geçmesine rağmen çözemedi eğer orada çözmüş olsam 360 TL çöpe atmamış olacaktım hem de daha iyi bir internet kullanıyor olacaktım. Ama şans işte bilgili insanların denk gelmesi gerekiyor.
Benim bu yazıda anlatmak istediğim size söylenenler ezbere şeyler ile uğraşıp vaktinizi ve sabrınızı harcamayın. Direkt olarak bu sorunun çözümü karşı taraftır. Boş yere kablo-pc-modem kurcalamanın anlamı yok. Sorunun kaynağı servis sağlayıcı.
Umarım yardımcı olur örnek teşkil eden bir konu olur. Google baktığınızda diğer forumlarda da bu tarz bir sürü konu mevcut. Burada da önceki zamanlarda açılan bir kaç tane gördüğüm konuya yanıt verip buraya yönlendirdim.
Umarım herkes sorununu çözer.
-
bende türk telekomda bu sorunu yaşıyordum özellikle akşam saatlerinde internet çok kötüydü ping yükseliyor hız düşüyordu ama bu arada modem değerleri hep sabitti bugün dsmarta geçtim ama altyapı yine telekomda bakalım olacak mı sorun şimdilik iyi gibi ama işin içinde telekom olunca herşeyden şüphelenebilirsiniz eğer yine devam ederse zaten santral kaynaklı olduğu yüzde 10000 kesinleşecek ve buna göre hareket edeceğim.Zaten santral kaynaklı çünkü herşeyi denedim tt de iken. -
teşekkürler -
Konu doğru bu çözüm için adam akıllı işini bilen bir müşteri temsilcisi gelmesi şans bu yüzden iptal edip sıfırdan yeni port ile bağlantı yapılması lazım. -
Haklısınız.Saha ekipleri Türk Telekom'dan geliyor. Ben tedbirimi almıştım cat5 kablo çektim. 8 kablodan 2+2 şeklinde 2 hatta kullanıyorum. Fazla konuşamadılar taktı ucunu gittiler sadece.
Adamlara ben 16 alıyordum. 13 düştü diyorum. Burada nasıl alıyorsun diyorlar.8 anca gelir diyorlar. Yalan söylüyoruz sanki ahua.... -
türk telekom bunca yıldır insanları gereksiz yere uğraştırdı haksız kısıtlamalar uyguladı milletin verdiği parayı gasp etti kalite 0 verilen hızlar komik haa adamlar bizim ilçenin 10 km uzaklıktaki mahallesine yani bulunduğum yere vdsl getirmiş orası ayrı bir konu ama kullanımın yoğun olduğu yerde vdsl yok diğer çoğu caddede vdsl var bizden uzak caddede vdsl var bizim caddede yok şansa bak bunların doğru yaptığı bir iş olmaz mı arkadaş yahu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuna152 -- 6 Mart 2017; 16:40:32 > -
suan aynısını Turknet ıle yasıyorum 5 kez btk sıkayet ettım sayısızkez musterı hızmtlerıne belırttım sıkayetlerımı ama cozum yok 51 mbit dıye sattılar ama suan 0.5-3mbit arası bır hızım var ne soyledıysem laftan anlamadılar saçma sapan bahaneler uydurdular da uydurdular ben bastırıncada enson bızbaktık sorun bulamadık dedıler sorun degıl sız bırsey yapıyorsanız ben yaparım dedım ve bugun dılekce gonderdım kapatılması ıcın suan baska ıss arıyorum -
quote:
Orijinalden alıntı: nuh_2009
suan aynısını Turknet ıle yasıyorum 5 kez btk sıkayet ettım sayısızkez musterı hızmtlerıne belırttım sıkayetlerımı ama cozum yok 51 mbit dıye sattılar ama suan 0.5-3mbit arası bır hızım var ne soyledıysem laftan anlamadılar saçma sapan bahaneler uydurdular da uydurdular ben bastırıncada enson bızbaktık sorun bulamadık dedıler sorun degıl sız bırsey yapıyorsanız ben yaparım dedım ve bugun dılekce gonderdım kapatılması ıcın suan baska ıss arıyorum
Biraz uğraşmanız gerekecek bilen kişiyi bulmak için. İnternet üzerinden destek formu açın detaylı olarak anlatın her şeyi. Ertesi gün ararlar. -
anlattım resmler ekledım bu kadar onlarla ugrasana kadar 4 yasındakı oğlumla uğrassam cıddı manada soyluyorum oğlum okumayı oğrenırdı oyle saçma sapan konusuyorlarkı artık dayanacak gucum kalmadı bunlarla ugrasmak ıstemıyorum gordugum kadarıyla bırcok Turknet mustersı aynı sorunu yasıyor ama çözüm bulabılen yok -
quote:
Orijinalden alıntı: nuh_2009
anlattım resmler ekledım bu kadar onlarla ugrasana kadar 4 yasındakı oğlumla uğrassam cıddı manada soyluyorum oğlum okumayı oğrenırdı oyle saçma sapan konusuyorlarkı artık dayanacak gucum kalmadı bunlarla ugrasmak ıstemıyorum gordugum kadarıyla bırcok Turknet mustersı aynı sorunu yasıyor ama çözüm bulabılen yok
Mahalle bakkaları bile Turk.net den daha iyi ve düzenli yönetiliyor. Kimsenin kimseden haberi yok. Her arayışınızda kayıt oluşturup sonradan sizi aratıyorlar. Aradığınızda bilgili insana ulaşma şansınız %1. O ulaştığınız kişinin de bilgisi olsa bile yetkisi olmuyor. Teknik ekibe aktarıyorum diyor.
Telekom sürekli lisans dağıtıyor. Yakında 1 000 tane falan olacak herhalde Internet servis sağlayıcıları. Biz bile başvursak muhtemelen izin alırız.
Bizim gibi düzensiz yönetilen ve denetlemenin olmadığı 3.dünya ülkelerinde gayet normal karşılanacak şeyler ama insan sinirlenince iyi şeyler düşünüyor kendini yoruyor.
-
malesef -
Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum:)
Benimde benzer sorunum var ama daha kötü durumdayım . Bulunduğum yer türk.net'egöre 35mb destekliyor ama ttnet 16 veriyor ancak. Paketim 16 olmasına rağmen ben 5 mb hızı geçemiyorum . Bu hız bazen uzun süreli olarak 0.10mb gibi hızlara kadar düşüyor.
Geçen yine milyonuncu kez aradım dedim hızım 0.10mb , değerleri kontrol etti sorun yok dedi ve standart olarak benim modemime , dns ayarına en sonra kablolara suç attı. Hepsini kontrol ettim sorun yok diyince de biz zaten 16mb'e kadar diyoruz 16mb demiyoruz hattınız bunu kaldırıyor dedi. Yani 0.10 mb hız almamı normal olarak açıkladı ...Şikayet kaydı oluşturun dedim akk geçmişsiniz hız nedeniyle şikayet oluşturmam imkansız dedi , 2-3 saat sonra tarifeniz yenilenecek o zaman tekrar arayın dedibide utanmadan...
Sonra şikayet oluşturdum , 1 gün sonra mesaj geldi " hattınız kontrol edildi sorun bulunamadı " Tekrar aradım ve ya arkadaşın benim ankastre kutuma gelen kabloyu kontrol etmesini istemiştim ben kontrol eden olmadığı halde nasıl böyle mesaj gelir dedim . Kontrol edilmiş dedi. Adamın benden habersiz gelip kutuya bakması imkansızken oturdukları yerden direk kontrol ettik sorun yok diye sisteme bilgi giriyorlar birde utanmadan...
-
Arkadaşlar merhaba, benim bir problemim var çözemiyoruz. Yardımcı olursanız sevinirim. Geçen hafta RüzgarNet aboneliği yaptırdım. 16 Mbps paket ile ancak binadaki kutuda 15900 kbps, evdeki kabloda da 15300 kbps civarı hız varken, kabloya modemi bağlayınca hız 2,5 ila 3 mbps arasına düşüyor. 3 tane ayrı modemle denememize rağmen hepsinde sonuç aynı. Problem ne olabilir, nasıl çözebilirim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başımda bela on günü geçkindir uğraşıyorum. Bir hatadır D-Smart’tan hizmet alındı. 40gb Kotalı Fiber tarifede, limit aşımı 1.0mb hıza düşürülüyordu.
24mbps limitsiz fiber tarifeye geçiş için neredeyse on gün, bir Ordu çalışanla konuştum. Güncellemeydi, sorundu, bugün-yarın derken zar zor geçiş talebim alındı ve 5 gün sonra geçişim yapıldı.
Sonra birkaç saat normal hızda kullanım sağladım fakat sonra sistem yine kota aşımında olduğu gibi hızımı 1.00mbps ile sınırlamaya başladı.
Modemi kapatıp açıyorum 25mb, bir dakika sonra yine 1.00mb.
Görüşmediğim kimse kalmadı. Çalışanlar teknik olarak yetersiz ve yetkisiz. Derdimi anlatacak kimseye ulaşamıyorum. Bu süreçte arıza kaydı da verdim 19 ocakta. Ne arayan var ne soran.
Kendim koşturayım dedim sonra Telekom'da bu işe ve bölgeme bakan kişinin arkadaşım olduğunu öğrendim. Ne gerekiyorsa yaparım geleyim modem değiştireyim sinyal yenileteyim filan ilgileniyor sürekli fakat onların sisteminde D-Smart'tan gönderilmiş bir arıza talebi bile düşmediği için yardımları kısıtlı.
Rehin alınmış gibi enayi gibi durmuş çaresiz bekliyorum.
Sinir hastası oldum. Cinnet geçireceğim artık.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Mahalle bakkaları bile Turk.net den daha iyi ve düzenli yönetiliyor. Kimsenin kimseden haberi yok. Her arayışınızda kayıt oluşturup sonradan sizi aratıyorlar. Aradığınızda bilgili insana ulaşma şansınız %1. O ulaştığınız kişinin de bilgisi olsa bile yetkisi olmuyor. Teknik ekibe aktarıyorum diyor. Telekom sürekli lisans dağıtıyor. Yakında 1 000 tane falan olacak herhalde Internet servis sağlayıcıları. Biz bile başvursak muhtemelen izin alırız. Bizim gibi düzensiz yönetilen ve denetlemenin olmadığı 3.dünya ülkelerinde gayet normal karşılanacak şeyler ama insan sinirlenince iyi şeyler düşünüyor kendini yoruyor. |
Benzer içerikler
- modem ip almıyor
- comnet fiyat
- goodbyedpi android
- gigaspeed nasıl
- en iyi ev interneti yorumlar
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X