Şimdi Ara

İnternet Hız Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
1.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar, uzun zamandır Türk Telekom kullanıyorum. Bundan önceki sözleşmem de 50 Mbps hız paketi kullanıyordum ve tam verim alıyordum diyebilirim. İndirme konusunda 6mb/s gibi bir performans alıyordum. Geçtiğimiz aylarda 100 mbps hıza geçiş yaptım hiç kontrol etmemiştim, uygun koşullarda bi hız testi yaptım ve 75 mbps hız aldığımı gördüm. Türk telekom ile iletişim kurdum ama net bir çözüm söylemediler. Ancak bölgemde 102 mbps hız alınıyormuş, telefondaki bayan öyle söyledi. Bu konuda ne yapabilirim sorun nerede olabilir bu konuda yardımcı olabilecek birisi varsa engin bilgilerini paylaşmasını bekliyorum...

    Edit; Sanırım konuyu da yanlış yere açmışım 😁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndurilSs -- 23 Aralık 2022; 11:25:49 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Ben şöyle biliyorum misal bizde 8mbps vardı geçen sene superonline idi belli Bi miktara ulaşınca yani misal veriyorum paketiniz 8mbps ya 4mbps veya 6mbps alınca normal karşılanıyor gibi bişey söylemişti temsilci yine de emin değilim tam tabi başka Bi sorun da olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konunuz uygun foruma taşınmıştır.

  • Temsilcinin bana söylediği 100 mbpsyi tam alabilirmişim modemi 2-3 saat kapat aç tekrar dene falan dedi ama sonuç değişmedi, modemde veya kullandığım kabloda mı bir yetersizlik var acaba.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AndurilSs A kullanıcısına yanıt
    Olabilir. Tekrar arayın ve dedikleriniz olmadı diyin muhtemelen ekip gönderip bakacaklardır veya sistemden başka bişey yapacaklardır bilemiyorum tabi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AndurilSs A kullanıcısına yanıt
    Modem arayüz Sayfasına girip hat değerlerinizin olduğu ekran görüntüsünü atarsanız
    Bakalım duruma

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    İnternet Hız Problemi


    İnternet Hız Problemi


    İnternet Hız Problemi


    Sanırım burayı diyorsunuz hangi bölüm gerekli bilmediğimten tamamını attım.





  • Bu konularda çok daha bilgili olan Ekspress Hocama etiketliyorum müsait zamanda bakıp açıklama yapacaktır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Eyvallah hocam sağ olasın

  • AndurilSs A kullanıcısına yanıt
    Böyle dediğine göre bina altında T11 kabin falan olabilir bir kontrol edin bakalım.

    Eğer yoksa 100'e yakınlaşmanız biraz zor zaten maximum gelen hızı kullanıyorsunuz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • davidoff26 kullanıcısına yanıt

    Hım hiç dikkatimi çekmedi ama yarın bir kontrol edip geri dönüş yaparım hocam

  • Merhaba,


    Öncelikle altyapim.net/ adresinden sorgulama sonucunuzu paylaşmanızı rica ediyorum. Bu sitede hat ile ilgili ortalama kapasite bilgisi paylaşılıyor.


    Buna ek olarak modem arayüzünde görünen hat değerlerini eklerseniz hat sağlığı açısından yorum yapılabilir.


    Hat değerlerinizi nereden ve nasıl alacağınızı bilmiyorsanız şu konu size yardımcı olacaktır ;


    https://forum.donanimhaber.com/konu-acmadan-once-mutlaka-okuyunuz-haberlesme-sistemleri-hakkinda-temel-bilgiler--67663544


    https://forum.donanimhaber.com/hat-degerleri-nasil-goruntulenir-hat-degerleri-nedir--101710746




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Aralık 2022; 16:54:20 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam,



    İnternet Hız Problemi


    İnternet Hız Problemi


    İnternet Hız Problemi


    İnternet Hız Problemi


    Buyrun istedikleriniz bu şekildedir. ayrıca daha önce bir arkadaşın söylediği t11 de binanın girişinde mevcut; ek olarak modemim Zyxel VMG3312-B10B modeli cat kablosu vesaire kendi orjinal kablosu. Sadece telefon hattından gelen ve modeme bağlanan kablo biraz fazla uzun ve biraz yıpranmış bir kablo o detayı da belirteyim. Şimdiden Teşekkürler





  • AndurilSs A kullanıcısına yanıt

    Merhaba 100 alamama sebebiniz t11 den çıkıp dairenize gelen kablonun eskimiş olması, yetersiz olmasından kaynaklanıyor. Bunun dışında sizin durumunuzda 100 alamamanız için bir sebep gözükmüyor.


    https://forum.donanimhaber.com/hat-kablosu-nasil-yenilenir-telekom-kablosu-nasil-yenilenir-kablo-yenileme-nasil-yapilir--142783067


    Üstte linkte bahsettiğim işlemleri yaptığınız takdirde, bağlantı kalitesinde iyileşme olacak ve paket hızınızı alabileceksiniz. Şu an modeminize 82 civarında hız geliyor ama SNR değeriniz biraz düşük kalıyor. Bu yüzden daha yüksek hızları alamıyorsunuz.





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam yardımınız için teşekkür ederim dediğinizi uygulayacağım bakalım sonuç değişecek mi tekrar bilgilendiririm. Görüşmek üzere..

  • AndurilSs A kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam. Tercih edeceğiniz cat6 kabloda hiçbir ek olmamalı, modemden direkt olarak yola çıkarak t11 kutusuna kadar varmalı. Kabloyu bükmemeye dikkat edin. Aynı zamanda hiçbir ek yapmayın. İyi montaj yapılırsa değerlerinizde iyileşme göreceksiniz.


    Kabloyu döşedikten sonra t11 kutunun yanında bırakın ve arıza kaydı bırakın. Gelen ekip o kabloyu kutuya takacaktır. Yeterli seviyede bol kablo bırakın kutunun yanında hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İnternet Hız Problemi


    İnternet Hız Problemi

    Alt yapı sorguda 100 mbps görünüyor

    apt altında kabin var

    hız şuan 75 de

    100 mbps hıza aldığımızda 100 göremiyorum kapasite bu kadar bunu gördüğünüze şükredin va durumu oldu

    Benim değerler bu şekilde kopma falan yaşanmıyor .

    modem arayüzünden kararlılık ayarını aşağı çeksem kaybım zararım olur mu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam bir soru daha sorayım müsadenizle, evimizde sabit hat telefonda mevcut bu durum bir şeyi değiştirir mi? Yoksa yine aynı şekilde modemden t11 e cat6 kablo mu çekmem gerekir yoksa sabit hattan modeme gelen kabloda falan da bir sorun olabilir mi? Oradan başlama gerek var mı? Ya da direkt modemden t11 e cat6 cekmek mi sorunumu çözer

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam selamlar. @krkmz1666


    Binanızın altında bulunan T11 cihaz anladığım kadarıyla. Bu cihazın binadakilere yüz hız verememesi gibi bir durum ancak kutudan daireye gelen kabloyla ilgili bir sorun var ise mümkün olabilir. Bunun dışında söz konusu kutunun switchleriyle alakalı bir kapasite problemi var mıdır derseniz, değerlerinize bakarak söylüyorum ki yok gibi duruyor. Ara bağlantıda bir sorun olabilir. Belki kablo eski olabilir, belki ek vardır. Bu tarz sorunlar en çok karşılaşılan şeyler. Tabi daha detaylı bilgi vermesi adına @Ö1f1 hocamızı etiketleyeyim daha ayrıntılı yazacaktır hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Aralık 2022; 16:58:15 >
  • AndurilSs A kullanıcısına yanıt

    Sabit hattı devre dışı bırakıp gelen kabloyu direkt olarak modeme takarak durum kontrolü yapabilirsiniz. İstediğiniz her şeyi sorabilirsiniz hocam estağfurullah,yardımcı olmak için buradayız.

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.