Şimdi Ara

incehesap.com Kullanılmış Ürün Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • siyau (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> incehesap.com Kullanılmış Ürün Rezaleti
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    587 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    19 Ekim 2019 tarihinde incehesap.com sitesinden 460390 sipariş numarası ile Xiaomi Wowstick 1f+ şarjlı tornavida seti satın aldım. Kargo 22 Ekim'de elime ulaştı. Ürünün paketini açtığımda ürünün kullanılmış, bazı aksesuarlarının da kırık-kopuk olduğunu gördüm. Tornavidanın kendisinde de önceden kullanıldığını gösteren lekeler ve renk deformasyonları vardı. Muhtemelen başka bir müşterinin iade ettiği ürünü bana yollamışlardı. Bunun üzerine ertesi gün firmanın WhatsApp destek hattına, üründeki kusurları gösteren fotoğrafları gönderdim, durumu açıkladım ve ürünü firmaya değişim için yolladım. 24 Ekim tarihinde ürün firmaya ulaştı.

    Firmanın WhatsApp destek hattından ürünün durumunu sorduğumda herhangi bir dönüş yapılmadı. Bunun üzerine firmanın çağrı merkezini aradım ve bana, ürünün inceleceğini, 2-3 gün sonra tekrar aramam gerektiği söylendi. Sıfır ürün sipariş ediyorum, elime kullanılmış ürün geçiyor, firma ise hatasını hızlıca telafi etmek yerine işi yokuşa sürüyor. Değişim için sürecin peşinden benim koşmam, takip etmem gerekiyor. Bunun adı müşteri memnuniyeti değil, müşteriye eziyet etmektir.

    Şikayetvar platformuna konuyla ilgili şikayet girişi yaptım. Şikayetim firmaya bildirildikten sonra firmanın şikayet departmanı tarafından arandım. Yapılan, söylenen sadece laf kalabalığından ibaret. Topu tedarikçi firmaya atıp sürecin ucunu açık bırakıyorlar. Bana söylenen tahmini 1 hafta sonra sonuç çıkacağı. Başkası tarafından kullanılıp iade edildiği daha ilk bakışta anlaşılabilecek kusurlu ürün gönderiyorlar, özür dileyip hatalarını telafi etmeye çalışacakları yerde dalga geçer gibi sabırlı olup beklemem gerektiğini tavsiye ediyorlar. Sorunu çözmeye niyetleri yok. Telefondaki arkadaş sözü "sizin doğru söylediğinizi nereden bilelim" noktasına kadar getirdi. Müşterinin sözüne itimat sıfır. Bu yapılan benim gözümde en büyük ayıptır. Yeni sipariş ettiğim, elimde 1 günden bile az duran ürünü benim bu hale getirdiğimi ima ediyorlar.










    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Sohbet
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.