Şimdi Ara

iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
600
Cevap
24
Favori
22.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • berkans kullanıcısına yanıt

    Siz robotu iade için göndermediniz mi? Kabul ettiklerini söylemiştiniz.

  • Khalasar kullanıcısına yanıt
    Evet o yüzden olabilir
    Shaggy, püskül ve kablo gibi şeylere bayılıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dizdar kullanıcısına yanıt
    Hayır kabul ettiler demedim. Gönderin bakalım, inceleyeceğiz dediler. Daha kesin değil yani. Yarın sabah göndermeyi planlıyorum vakit bulamadım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dizdar

    Siz robotu iade için göndermediniz mi? Kabul ettiklerini söylemiştiniz.

    Robot ve ben butunlestık sanırım. Bugun Aras Kargo'ya gıttım kendılerı cumartesı 1'de kapatıyormus. Yıne veremedık.

  • berkans kullanıcısına yanıt

    iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler Geç olsun, güç olmasın diyeyim o zaman. Bende günlük yaşadığım sorunları video ile kayıt altına almaya çalışıyorum yakalayabildiğimce. Başka iş, güç yokmuş gibi robotun peşinde geziyorum. iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler Cihazda X2 temizleme özelliği olmadığı için özellikle mutfakta, kenarda köşede oluşan toz kırıntılarını tek turda toplayamadığı oluyor. Gerçi hemen ardından ikinci kez çalıştırdığımda da temizleyemediği oluyor. Bazen belli noktalara uğramadan da geçebiliyor. Bu nedenle mutfağı ikiye böldüm haritada. Tekrar temizlik için çağırdığımda tüm odayı dolaşmak yerine sık kirlenen bölümü direk seçip orayı tekrar temizletirim diye. Bu değişiklik ardından mevcut haritada bir değişim olduğu için sonrasında robot istasyona çapraz girmeye başladı. Şarj pinlerine oturamayınca tekrar geri gidip tekrar deniyor, ortalama 4 deneme sonucu hafif çapraz kalmak şartıyla oturabiliyor. Daha önce de belirttiğim üzere odalarımın geçişlerinde 1 cm yükseliğinde çıtalar var ve robot buralarda takılı kalma sorunu yaşadığında da sonrasında istasyona çapraz giriyor. Ardından bazen iki temizlik bazen üç temizlik sonrası düzelip düz girmeye başlıyor. Bu arada istasyon odasından çıkarken takılı kalıp, eşiği atlayacak manevra yapmayıp, hata vererek programı sonlandırıp geri hamle yapıp istasyona doğru gidip, yanlamasına istasyonun üstünden geçmeye çalıştığına da şahit oldum iki kez.


    Valla sabır çekiyorum çoğu zaman. Hemen hemen her odayı robotun sorunsuz çalışabileceği bir hale getirmemize rağmen bir firmware güncellmesi ile birlikte ciddi bir düzeltme gelmeden de cihazı günlük programlayıp, gözetimsiz kullanamayacak olmak can sıkıcı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 7 Ağustos 2021; 18:20:25 >




  • Bende bugün cihazı resetleyim dedim
    Account da sildim ama tam reset yapamadım sanırım eski haritalar yine geldi
    Bende bütün haritaları sildim
    Yeni harita oluşturdum
    Dock un yeri değişmeden
    Bu sefer enlemesine temizlik yapmaya başladı
    Eski haritada dockın yerini değiştirmiştim sıfırdan harita yapmadığım için boylamasına yapıyordu
    Demek ki ilk haritalama yaptırırken dock dan nasıl çıkıyorsa ona göre devam ettiğini teyyit etmiş oldum

    Şimdilik bir hata vermedi


    Yeni harita iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler


    Eski harita



    iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Dizdar kullanıcısına yanıt
    Her zaman söylüyorum. Bu cihazın yazılımsal eksiklikleri yok, bu cihazın ağır kronik problemleri var. Ben yazılım güncellemesi ile bu sorunların ortadan kalkacağına pek ihtimal vermiyorum.

    Her şeyi bırakın, temizleme performansı bile iyi değil çünkü yazılım kaynaklı hatalar var. Uğramadığı, temizlemediği noktalar oluyor sizin de belirttiğiniz gibi. iOS ta yazılım geçmişini incelediğimiz zaman da hiçbir değişiklik yapılmadığı sekiz aydır net gözüküyor. Bundan sonra da ben bir büyük güncelleme açıkçası beklemiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Allah'ın ıznıyle kargoladım bugun robotu. Sımdı cevap beklıyorum bakalım. Umarım gerı alırlar.

  • Gelişmeleri takip ediyoruz. Umarım iade alırlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ürünün fırçalarını yedek parçalarını nereden temin edebiliriz ön fırçaları alt fırçası filtresi falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selami_hatipoglu kullanıcısına yanıt
    hb ve trndyl da satılıyor orijinal olarak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • O sitelerde gördüm ancak pahalı gibi geldi bana yoksa normal mi bu fiyatlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam 40 gün önce birçok forumdaşın ve Ali Bey'in önerisiyle ilife a10s almıştım, yeni taşınacağım eve bir türlü taşınamadığım internet vs bağlatamadığım için dün ilk kez kutusunu açtım ve sadece şarja taktım.


    Bugün hem birkaç soru sormak hem de yorumları okumak için girdiğimde açıkcası özellikle son 6-7 sayfada ki yorumlar biraz can sıkıcı, özellikle kronik arızalı cihaz vs. yorumlarından sonra moralim bozuldu. Tabiki teknolojide her konuda olduğu gibi bu konuda da sonu yok ama; Acaba 100-200 daha verip s9 mu alsaydım diye düşünür oldum, yine de can sıkmadan çok yarın itibariyle kullanmaya başlayacağım.


    Sorularıma gelince


    1)Şimdi ilk kez haritalama başlamadan önce mop aparatını yan fırçalarını ve orta da ki fırçayı söküp sıfır güçte temizleye başlatacağım anladığım kadarıyla, bu temizlikten sonra mobil uygulamada save map tarzı bir şeye mi basmam gerekecek?


    2)diğer sorum, sadece süpürme yapacağım zamanlarda mop haznesini söküp mü temizlemeye yollamam lazım?


    3)evi ilk kez haritaladıktan sonra no mop zoneları seçip kaydetsem, halıların vs yeri değişmediği sürece birkez kaydettiğim bu no mop zonelu haritayı kullanabiliyor muyum, yoksa her temizlik öncesi no mop zoneları tekrar seçmem gerekiyor mu?


    4)Atıyorum, tüm evi süpür, ve no mop zonelar hariç kalanına da mop yap gibi bir kullanım yapılabiliyor mu, yoksa mop aparatını söküp tüm evi süpürtüp, sonra mop aparatını takıp no mop zonelara mı yollamam gerekiyor?


    5)son sorumda ilife larda akıllı haritalama konusunda sorun yada yazılım eksikliğinden bahsedildi, mesela ilk haritalamada yemek sandalyeleri yerde mi olmalı masanın üstünde mi, yada ilk haritalamadan sonra atıyorum ekstra koltuk ya da bir masa vs alırsak bu değişikliği kendisi otomatik işliyor mu?


    kullanan kişilerin yardımları için şimdiden teşekkürler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ASJV06 -- 13 Ağustos 2021; 13:49:22 >




  • Ali bey bazı uygulama eksiklikleri var ama siz temizlik için aldıysanız iyi temizliyor merak etmeyin
    Diğer birçok şey başka robotlar da gördüğümüz bizde niye yok durumları sadece

    1.toz haznesi ve mop haznesi farklı


    İlk haritalamada önce bende okuduğumuz bilgilerden çıkarmıştım lakin A10s vakumla yapmadan bütün ayarları düşürerek çok hızlı haritalama yapabiliyor.

    Sonrasında haritayı kaydetip temizliğe başlatabilirsin

    Toz haznesi takılı olacak ( üstünde filtre olan)

    2. Süpürme için toz haznesi , mop için mop haznesi takılıyor
    Mop haznesi içinde mopu su damlayan motor olduğu için mop haznesi takıldığında cihaz mop yapacağını anlıyor

    3 ve 4.
    Evet no mop Zone yaparsanız mop haznesi takılı iken o olanlara girmez
    Ama şöyle bir sıkıntı var koridorun başında bir alanı moplanacak ve koridorun sonunda bir oda moplanacak
    Araya no mop Zone koyarsanız bu robot oraya nasıl gidecek ?

    O yüzden ben mop yapacak kişilere tüm halıları kaldırın öyle mop yaptırın tavsiye ediyorum

    5.

    İlk haritalama da

    Normalde yaşantında ne sabitse onlar yerinde kalsın
    Sehpa , terlik ,oyuncak, sepet , kutu vs. Aklına gelebilecek ve gün içinde yerleri hareket edebilen ve yerde olan herşeyi kaldır
    Perdelerin yere kadar da girmesi istediğin yerdeki perdeleri de kaldır ki duvara kadar girebilsin
    Boydan ayna olan vestiyer yada yatak odasında dolap varsa A4 kağıt ile en altları ( robotun lidar yüksekliğinin göreceği yerleri bantla) kapat ki sanal bir oda oluşturmasın

    Bütün kapıları aç
    Kedi köpek varsa önüne geçmesin onu da eşya olarak haritada gösteriyor 😏

    İlk haritalama çok hızlı
    Sonrasını map management dan odaları ayırıp birleştirebilirsiniz

    Sonrasında room specific ile istediğiniz odaya göndererek temizlik yaptırabilirsiniz


    Güle güle kullanın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Merhaba Ali Bey

    O bahsettiğiniz yorumların bir çoğunu zaten ben yaptım. Hatta derin, detaylı bir incelemesini de bu sayfalarda paylaştım. Tüm yazdıklarımın arkasındayım sadece bir konuyu değiştirmek istiyorum. GizaSmart İle ilgili yazdıklarımı geri almak isterim zira bugün iade mi yaptılar. Ürün açılmış olmasına Ve 14 günlük süreyi geçmesine rağmen iademi kabul etmişler.

    Bu detay dışında bütün söylediklerimin arkasındayım. Cihazın ciddi yazılımsal sıkıntıları var. Bunların düzeltilmesi gerekiyor. Ancak sekiz aydır cihazın uygulamasına herhangi bir güncelleme gelmemiş. Bundan sonra da geleceği konusunda benim şüphelerim var. Tabi sadece yazılımsal sıkıntılar değil temizlik sırasında da bazı eksiklikleri var, özellikle çizdiği S şeklinde temizleme rutini ile bazı alanlarda kirleri kaçıra biliyor. Bunların aslında inceleme videolarında belirtilmesi gerekiyordu, ama maalesef Türkiye’de bu işleri düzgün bir şekilde yapmıyorlar.

    Yazdıklarımı iyi analiz ederseniz, kendi kullanımınızla beraber deneyimlerinizi daha da iyileştirebilirsiniz.

    Bunlar ayrıca sadece benim söylediklerim de değil, hepsi burada.com puanlarına bakarsanız da cihazın puanı 4.2 seviyesine kadar geriledi. Birkaç gündür de satıştan kaldırıldı bu sitede. Hepsirobot Ali beye saygım sonsuz, ancak sanırım o cihazın içerdiği teknolojiler ve fiyat skalası açısından değerlendirme yapıyor. Evet bu açıdan baktığınızda doğru, cihazın içerdiği teknolojiler karşılığında fiyatı çok uygun. Ancak bu teknolojileri doğru şekilde kullanamadığını düşünüyorum. Bence bu cihaz mevcut haliyle kesinlikle kimseye önerilmemeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkans -- 13 Ağustos 2021; 17:15:29 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • berkans kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Forum yöneticisi olarak mümkün olduğunca bağımsız kalmaya çalışıyorum, tabii ki teknoloji ve sektörden yeni ve güzel ürünler geldiğinde aktarıyorum.

    Sanırım 7 aydır, daha ülkemizde satışa sunulmadan önceden beri, Almanya'daki bağlantılarımın gönderdiği iLife A10S modelini hem bizzat uzun süre kullandım, hem de, yılların verdiği alışkanlık ile, başka bir ürün gelince çevremde konu ile ilgili ve uzun süredir robot kullanan arkadaşlarıma gönderdim. Hatta şimdi KKTC Doğu Akdeniz Üniversitesi Teknoparkındaki atölyemizde gündelik temizlik için kullanılıyor.


    Hatasız kul olmaz, tabii ki A10S'in de geliştirilmesi gereken yanları var ancak 'Bence bu cihaz mevcut haliyle kesinlikle kimseye önerilmemeli' cümlenize katılamıyorum. Yazılım eksikleri olmasına rağmen mekanik olarak sorunsuza yakın bir cihaz, gayet uzun ömürlü, denenmiş iLife parçalarından meydana getirilmiş, sağlam bir robot. Tabii ki müşteri şikayetleri çok önemlidir ama bazen de hakikaten elektronikte cihazla 'uyuşamayabilirsiniz'. Sanırım sizin ilk robotunuz veya başka markaların sorunlarına vakıf değilsiniz. Kesinlikle A10S'i övmek gibi bir niyetim yok, tüm firmalar ile aynı uzaklıktayım bu marka ve modele ama hakkını da yemek istemiyorum. Bu cihaz bende evimde, çevremde denemek için verdiğim arkadaşlarımda ve şu anda da atölyede sorunsuz çalışıyor.


    Haftabaşında güncellemeler konusunda iLife'taki eski bağlantılarım ile yazıştım ve A10S için satış rakamlarını rica ettim. Dün global rakamlar geldi; 870.000den fazla A10S satılmış Temmuz 2021 sonu itibarı ile, son 10 ayda. Bu rakam oldukça ciddi.


    Firma bu ürününe çok güveniyordu ve beklediği satışın da üstüne ulaşmış. Umarım en ufak müşteri şikayetine eğilir ve kusurlarını örter.


    Sayın @berkans, iadenizi almanıza çok sevindim. Samimi dileğim sizi üzmeyecek, hayatınızı kolaylaştıracak bir robota kavuşmanızdır.


    Saygılarımla





  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ali bey
    Bu robotlarda wifi kopmaları uygulama (eksiklikleri dışında ) hatalarının ana sebebi olabilir mi ?

    Wifi anteni kısa olabilir mi ?

    Evin her yerinde çeken wifi, robotta kısa mesafe de dahil kopmaları tecrübe ediyorum




    iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ali bey Merhaba

    Öncelikle belirteyim, evet bu benim ilk iki robotumdan biri. A10S İle beraber 360 S9’u da aynı zamanda aldım. Dolayısıyla her iki robotu da aynı anda, aynı koşullarda deneme şansım oldu. İkisinin de fiyatı birbirine yakın, S9 450TL daha pahalı.

    Ayrıca şunu da belirtmek isterim ki Şahsımın öyle sıradan bir müşteri olduğunu da düşünmüyorum. Donanım Haber eski editörüyüm, bu sitede yayınlanmış 100’e yakın videom var. 2015 yılından günümüze, Donanım Haber bünyesinde yayınlanan ve en çok izlenen ilk 30 videonun 26 tanesi tarafımdan yapıldı. Bir dönem Techonpat bünyesinde de çalıştım ve çocukluğumdan beri teknoloji dünyasının içerisinde sayılırım.

    Sahip olduğum her iki robotun da çok detaylı testlerini yaptım. Halen fikrimde üstüne basa basa ısrar ediyorum. Bu cihaz kesinlikle başka birine önerilmemeli. Yazılımsal hatalar giderildikten sonra biraz daha fonksiyonel çalışabileceğini düşünüyorum ancak şunu da belirtmek isterim ki bu cihazın yazılım dışında donanımsal olarak da bazı sıkıntıları var. Örneğin çift ön fırçanın çalışma prensibinde etrafa kirleri dağıtması ve robotun bunları süpürememesi gibi veya S şeklinde çizdiği rotasından kaynaklı, geniş açılı manevraları yüzünden %100 oranda temizlik yapamaması gibi sıkıntıları mevcut. Belki bunları da yazılım tarafına bağlayıp çözülebileceğini söyleyebilirsiniz ama genel olarak baktığımızda çözülmesi gereken SORUNLAR listesi çok fazla.

    Bu cihaz dünya genelinde çok satmış olabilir, sizin çevrenizde, arkadaşlarınızın deneyimleri de çok iyi olabilir ancak yine de cihazda sıkıntılar olduğu fikrimde aşırı derecede ısrar ediyorum. Zaten sadece benim söylememe gerek yok.

    Techradar A10

    Tom's Guide A10

    Techhive A10S

    Bunun gibi size yurtdışı bazlı ön inceleme daha gönderebilirim. Bunları söyleyen sadece ben değilim. Tüm teknoloji sitelerinde bu robotun hatalarından aynı şekilde bahsedilmiş. Bir çok yerde 5 üzerinden 2 yıldız verilmiş bir ürün.

    Son olarak tecrübe ve bilginize saygı duyuyorum ancak;

    - Çalışırken bir yere takılğında bütün programını silen
    - ufacık bir eşiğe takıldığı zaman yuvasını bulamayıp, girmemesi gereken haritada işaretlendirilmiş alanlara bile girerek, ortada dolaşarak şarjını bitiren
    - ne yaptığına dair size en ufak bir bildirim bile göndermeyen
    - Yuvasına dönmek için 15 dakika evin içinde dolaşan Ve bunu yaparken girmemesi gereken alanlara bile giren
    - köşe temizliği yapmayan, sadece S şeklinde zikzaklar çizen ve bu sebeple ortalıkta kir bırakan
    - Tüm yurt dışı incelemelerinde arkasında kir bırakıyor yorumu yapılan

    Bir robot süpürge için siz “uyuşamadınız” İbaresini bana kullanıyorsanız sadece bunun çok yanlış olduğunu belirtmek isterim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • berkans kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Tabii ki tüm yazdıklarınıza saygım var, hepsi de çok değerli kullanıcı deneyimleri.
    Osmo 950 için de, 360S9 için de yurtdışında onlarca kötü puanlama, yorum ve yayın var ama hala en çok satan ürünler bunlar ve yüzbinlece memnun kullanıcıya sahipler.
    Ben sadece bunu anlatmak istedim.
    Saygılarımla

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tekrar merhaba,

    A10S'i alalı yaklaşık 1,5 ay oldu ve bu süre içinde gün aşırı kullanıyoruz (süpürme için).


    Bugüne kadar sorun diyebileceğim hiçbir şey yaşamadım (1 kere yatağın yükselttiğim ayaklarından birine takılı kaldı, neden takıldığını da çözemedim ama bir daha olmadı. Temizliğe kalan odaların hepsini seçip Room Specific olarak devam ettirdim).


    Eşim temizlik konusunda da epey titizdir, zaten sırf onun gün aşırı evi süpürmesine dayanamadığım için robot almaya karar vermiştim :)


    Evimizde bir de uzun tüylü bir kedimiz var, tahmin edersiniz ortalığın ne kadar tüylendiğini.


    A10S'i alıp düzenli kullanmaya başladığımızdan beri hem eşim daha az yorulduğu için memnun hem de ortada tüy filan görünmüyor.


    Elektronik cihazlarda bir üretim standardı olması gerekli elbette ama kullanım alanlarının ve tarzlarının çeşitliliği böyle bir standardın uygulanabilirliğini zorluyor. En güzeli, eğer bir cihazdan beklediğiniz performansı alamıyorsanız ondan vazgeçip sizi tatmin eden bir cihaza geçmek. En azından ben hep öyle yapıyorum :)


    Ben 1,5 aydır yaşadığım deneyimlerime dayanarak bu robotu 3000 TL civarında bütçesi olan ve robot almak isteyen herkese gönül rahatlığı ile öneririm.


    Not: Moplama özelliğini 1 kere denemek için kullandım ama eşim çok etkilenmedi, sanırım sadece su ile yapıyor olmasından dolayı :)

    Not 2: Yazılımının biraz daha geliştirilmesi gerektiğine ben de katılıyorum.





  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.