Şimdi Ara

ikinci el Passat CC alacağım, önerileriniz düşünceleriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    ilk sahibinden 2011 model 1.8 TSI DSG 33.000 km de Passat CC aracı almayı düşünüyorum, fiyat olarak 64.000 istiyorlar.

    Nappa deri ve koltuk ısıtma var araçta, sunroof yok, koltuklar tam elektrikli değil, koltuk yükseklik ayarı ve ileri geri ayarlama manuel.


    iki sorum var

    1- Aracın fiyatı sizce nasıl. Bir kaç hafta öncesine kadar 1.8 TSI DSG Higline Passat vardı 2010 model 35.000 km de fiyat olarak son 57.500 dediler ama araç satılmış, bahsettiğim CC alınır mı yoksa yeni bir Passat ilanı çıkar diye beklenir mi ?

    2- Aracın hasar geçmişini öğrenmenin en kesin yolu nedir ? Satıcı araçda nokta hasar kusur yok diyor. Araç ruhsatının kopyasınıda gönderdi.



  • cc tavanı basık bir araç. cam tavan bir nebze içeriye ferahlık veriyor, kanımca cam tavanı olmayan cc pek tercih edilmemeli.
  • Aracı alırsanız en az 3cm yere basın. Özellikle önden tampon altı çok yukarıda ve boş kalıyor. Bu da çok çakma spor bir görünümde olmasına neden oluyor. Zaten genel anlamda bence hiç dinamik tasarımı olmayan bir araç.
  • Fiyat normal seviye gibi geldi bana. İlan numarası nedir acaba ?

    Bende eğer aracı çok istemiyorsanız normal bir passata yönelmenizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only34

    Fiyat normal seviye gibi geldi bana. İlan numarası nedir acaba ?

    Bende eğer aracı çok istemiyorsanız normal bir passata yönelmenizi tavsiye ederim.

    bahsettğim cc nin ilanı yok bir arkadaş aracılığıyla bulduk.

    tip olarak cc yi gerçekten çok seviyorum ama illaki cc olacak diye bir şart yok.

    Normal passat highline donanım 1.8 tsi 2010 - 2011 model çok az var birdaha denk gelir mi orasıda ayrı bir konu,

    2010 model bir tane highline vardı sunroof yoktu sadece ama satıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infectedvoice

    cc tavanı basık bir araç. cam tavan bir nebze içeriye ferahlık veriyor, kanımca cam tavanı olmayan cc pek tercih edilmemeli.

    Sunroofu (en azından yeni kasanın) zaten çok geniş değil. Yani açsanız da çok farketmiyor. Ki zaten (en azından yeni kasada) sunroof tam olarak açılmıyor. Sadece yukarı doğru kalkıyor. Yani tam bir sunroof'u yok. Sadece sigara içenlere yarıyor. Tavanın basık oluşu ise sadece arkadaki yolcuları etkiliyor. Öndekiler basıklığı hiç hissetmiyor.

    Bence Passat yerine CC almak çok daha mantıklı. Tasarım ve iç mekan kalitesi olarak çok daha iyi bir araç. Yeni kasasını kullanıyoruz ve çok memnunuz. Eski kasada DSG ile ilgili sıkıntılar olabilir ona dikkat edin. Yeni kasa araçlarda hiç sıkıntı duymadım (ya da yaşamadık) ama eski kasanın çıktığı yıllarda konulan DSG'lerin genelde sorunları mevcut. Aracı almadan önce DSG'den anlamıyorsanız bir servis görevlisiyle aracı test edin. Kavrama, mekatronik vs. sıkıntıları varsa hemen anlarlar zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    quote:

    Orijinalden alıntı: infectedvoice

    cc tavanı basık bir araç. cam tavan bir nebze içeriye ferahlık veriyor, kanımca cam tavanı olmayan cc pek tercih edilmemeli.

    Sunroofu (en azından yeni kasanın) zaten çok geniş değil. Yani açsanız da çok farketmiyor. Ki zaten (en azından yeni kasada) sunroof tam olarak açılmıyor. Sadece yukarı doğru kalkıyor. Yani tam bir sunroof'u yok. Sadece sigara içenlere yarıyor. Tavanın basık oluşu ise sadece arkadaki yolcuları etkiliyor. Öndekiler basıklığı hiç hissetmiyor.

    Bence Passat yerine CC almak çok daha mantıklı. Tasarım ve iç mekan kalitesi olarak çok daha iyi bir araç. Yeni kasasını kullanıyoruz ve çok memnunuz. Eski kasada DSG ile ilgili sıkıntılar olabilir ona dikkat edin. Yeni kasa araçlarda hiç sıkıntı duymadım (ya da yaşamadık) ama eski kasanın çıktığı yıllarda konulan DSG'lerin genelde sorunları mevcut. Aracı almadan önce DSG'den anlamıyorsanız bir servis görevlisiyle aracı test edin. Kavrama, mekatronik vs. sıkıntıları varsa hemen anlarlar zaten.

    2013 model sahibiydim sattım. tavanın açılması mevzu değil, içeriye aydınlık verip ferahlatması önemli. yaklaşık 6 ay kullandım ben tavsiye etmiyorum, mümkünse passata yönelinmesi daha yerinde olur.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2. EL ARAÇ ALCAM BÜTÇE 750
    7 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    quote:

    Orijinalden alıntı: infectedvoice

    cc tavanı basık bir araç. cam tavan bir nebze içeriye ferahlık veriyor, kanımca cam tavanı olmayan cc pek tercih edilmemeli.

    Sunroofu (en azından yeni kasanın) zaten çok geniş değil. Yani açsanız da çok farketmiyor. Ki zaten (en azından yeni kasada) sunroof tam olarak açılmıyor. Sadece yukarı doğru kalkıyor. Yani tam bir sunroof'u yok. Sadece sigara içenlere yarıyor. Tavanın basık oluşu ise sadece arkadaki yolcuları etkiliyor. Öndekiler basıklığı hiç hissetmiyor.

    Bence Passat yerine CC almak çok daha mantıklı. Tasarım ve iç mekan kalitesi olarak çok daha iyi bir araç. Yeni kasasını kullanıyoruz ve çok memnunuz. Eski kasada DSG ile ilgili sıkıntılar olabilir ona dikkat edin. Yeni kasa araçlarda hiç sıkıntı duymadım (ya da yaşamadık) ama eski kasanın çıktığı yıllarda konulan DSG'lerin genelde sorunları mevcut. Aracı almadan önce DSG'den anlamıyorsanız bir servis görevlisiyle aracı test edin. Kavrama, mekatronik vs. sıkıntıları varsa hemen anlarlar zaten.

    cevabınız için çok teşşekkür ederim.

    mutlaka aracı servise götürürüm zaten,

    Araç istanbulda, istanbula gideceğim aracı görmek için ama istanbulda benim bildiğim hiç bir servis olmadığı için beni eğer varsa sürekli gittikleri servise götüreceklerdir açıkçası servislerede çok güvenmiyorum, tanıdık oldukları için sorunlu araca sorunsuz diyebilirler.

    aracı ben test ederken kavramasında ve mekatroniğinde sorun olduğunu anlayabilir miyim ? Neye dikkat etmem gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe_yakub

    quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    quote:

    Orijinalden alıntı: infectedvoice

    cc tavanı basık bir araç. cam tavan bir nebze içeriye ferahlık veriyor, kanımca cam tavanı olmayan cc pek tercih edilmemeli.

    Sunroofu (en azından yeni kasanın) zaten çok geniş değil. Yani açsanız da çok farketmiyor. Ki zaten (en azından yeni kasada) sunroof tam olarak açılmıyor. Sadece yukarı doğru kalkıyor. Yani tam bir sunroof'u yok. Sadece sigara içenlere yarıyor. Tavanın basık oluşu ise sadece arkadaki yolcuları etkiliyor. Öndekiler basıklığı hiç hissetmiyor.

    Bence Passat yerine CC almak çok daha mantıklı. Tasarım ve iç mekan kalitesi olarak çok daha iyi bir araç. Yeni kasasını kullanıyoruz ve çok memnunuz. Eski kasada DSG ile ilgili sıkıntılar olabilir ona dikkat edin. Yeni kasa araçlarda hiç sıkıntı duymadım (ya da yaşamadık) ama eski kasanın çıktığı yıllarda konulan DSG'lerin genelde sorunları mevcut. Aracı almadan önce DSG'den anlamıyorsanız bir servis görevlisiyle aracı test edin. Kavrama, mekatronik vs. sıkıntıları varsa hemen anlarlar zaten.

    cevabınız için çok teşşekkür ederim.

    mutlaka aracı servise götürürüm zaten,

    Araç istanbulda, istanbula gideceğim aracı görmek için ama istanbulda benim bildiğim hiç bir servis olmadığı için beni eğer varsa sürekli gittikleri servise götüreceklerdir açıkçası servislerede çok güvenmiyorum, tanıdık oldukları için sorunlu araca sorunsuz diyebilirler.

    aracı ben test ederken kavramasında ve mekatroniğinde sorun olduğunu anlayabilir miyim ? Neye dikkat etmem gerekiyor.



    Benim tavsiyem direk İstanbul'daki bir VW servisine götürmeniz. Öyle rastgele bir servise götürürseniz kandırırlar. VW servisinde herhangi bir servis danışmanından rica ederseniz bakarlar. Ancak kendiniz de anlayabilirsiniz aslında. Bir başka forumda(hatta çoğu forumda) paylaşılan bir test var şu şekilde:

    quote:

    x Biraz arabayı sürün motor ve şanzıman normal kullanım ısısına ulaşana kadar. Sonra arabyla 2-3 kez arka arkaya hızlı dur kalk yapın, yani araba dururken gaz pedalını ortalama 3/4 basın (dikkat ESP olsa da yüksek tork nedeniyle patinaj atar). En son da bir kez yumuşak kalkışı deneyin. Eğer bu denemelerde araç zıplama ya da silkeleme hareketi yapmazsa güzel. (zıplama yaparsa mekatronik değişmesi lazım, silkeleme yaparsa volan/baskı balatasında sorun var demek)

    x Sonra bir yokuşa gelip geri viteste bu yokuş yavaşça çıkın, DSG ler normalde çok dik olmayan rampalarda kendini baya bir yukarı çeker, siz bu denemeyi kendiniz gaza basarak yapın, yine zıplama yoksa güzel. (varsa mekatronik değişmesi lazım)

    x DSG ve Turbo yu denemek için bir test de şu olacak; yine bir yokuş bulun, yokuşta yan durun, yani yokuş yukarı solunuz yokuş aşağı sağınız olsun ve sola dönerek yokuşu orta bir hızda çıkmayı deneyin, zıplama yoksa güzel (varsa mekatronik değişmesi lazım), eğer ama araba ilk anda biraz güçsüz ve aniden uğultuyla hızlanma gerçekleştirirse ya turbo ya da kompresör valvinde sorun var demek. Bu valv pahalı bir şey değil, takması ile birlikte max 300 TL.

    x Motoru denemek için bir son test daha var; yine arabayı biraz sürmüş olun ve "biraz hızlı" gidebileceğiniz bir yola çıkın. 1500-2000 devirlerde seyredin. Tüm hoparlör pencere vs. ses yapacak herşeyi kapatın. Sonra gazı "kökleyin" (Vites D de olsun, S de 5000 devir civarında vites değiştirir) ve 2000-3000 devirdeki vites geçişlerine dikkat edin; tüm TSI lar bir ötme sesi yapar burda fakat çok ses yapıyorsa kompressörün su pompasına bağlı mıknatıs "bağlantısında" sorun var demek. Bu kısa vadede önemli birşey değil fakat uzun vaadede ne sorunlar yaratacağı da belli değil. Sadece bir "turbo cufcuf" dedikleri bir sese benzer bir ses çıkarır ki bazıları bunu sever bile. Volkswagen bu sorunla ilgili olarak yeni bir su pompası geliştirmişti fakat bunun da bozulduğunu gördüler. Yani bu soruna karşı kesin bir çözüm yok, fakat bu konuyla ilgili olarak "iyiniyet garantisi" kapsamına girme ihtimaliniz de yüksek.


    Araçta kavrama sıkıntısı varsa iyiniyet kapsamında 300 lira civarında değiştiriyorlar. Mekatroniğin de fiyatı muhtemelen o civardadır. Ancak aracın servis bakımlı olması gerekiyor. Üstelik bir de temiz kullanılmış olması gerekiyor. Dediğim gibi kendiniz uğraşmak istemezseniz servis danışmanları hemen anlıyor. Bu kadar uzun testlere bile gerek kalmıyor genelde. Kendi aracımda (golf) kavrama sıkıntısı başladığında servis danışmanı 20 metre sürdü sadece. Kavramayı zorlamak için ne derece gaza basılması gerektiğini vs biliyorlar. O yüzden en güvenlisi serviste test etmek.

    @infectedvoice: Biz neredeyse 2 yıldır kullanıyoruz ve memnunuz açıkçası. Ancak sunroof'u uzun yol hariç 1 kez bile açtığımı hatırlamıyorum. Pek gerek kalmıyor. Aracınızın içi siyahsa o yüzden size çok karanlık gelmiş olabilir. Biz konsolu bej, koltukları siyah-bej alcantara aldık ve binen kimseden kötü bir yorum almadık. Ama tabi tamamen tercih meselesi. Geniş bir araçtan inip CC'ye binince bu tarz bir problemle karşılaşmanız mümkün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe_yakub

    quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    quote:

    Orijinalden alıntı: infectedvoice

    cc tavanı basık bir araç. cam tavan bir nebze içeriye ferahlık veriyor, kanımca cam tavanı olmayan cc pek tercih edilmemeli.

    Sunroofu (en azından yeni kasanın) zaten çok geniş değil. Yani açsanız da çok farketmiyor. Ki zaten (en azından yeni kasada) sunroof tam olarak açılmıyor. Sadece yukarı doğru kalkıyor. Yani tam bir sunroof'u yok. Sadece sigara içenlere yarıyor. Tavanın basık oluşu ise sadece arkadaki yolcuları etkiliyor. Öndekiler basıklığı hiç hissetmiyor.

    Bence Passat yerine CC almak çok daha mantıklı. Tasarım ve iç mekan kalitesi olarak çok daha iyi bir araç. Yeni kasasını kullanıyoruz ve çok memnunuz. Eski kasada DSG ile ilgili sıkıntılar olabilir ona dikkat edin. Yeni kasa araçlarda hiç sıkıntı duymadım (ya da yaşamadık) ama eski kasanın çıktığı yıllarda konulan DSG'lerin genelde sorunları mevcut. Aracı almadan önce DSG'den anlamıyorsanız bir servis görevlisiyle aracı test edin. Kavrama, mekatronik vs. sıkıntıları varsa hemen anlarlar zaten.

    cevabınız için çok teşşekkür ederim.

    mutlaka aracı servise götürürüm zaten,

    Araç istanbulda, istanbula gideceğim aracı görmek için ama istanbulda benim bildiğim hiç bir servis olmadığı için beni eğer varsa sürekli gittikleri servise götüreceklerdir açıkçası servislerede çok güvenmiyorum, tanıdık oldukları için sorunlu araca sorunsuz diyebilirler.

    aracı ben test ederken kavramasında ve mekatroniğinde sorun olduğunu anlayabilir miyim ? Neye dikkat etmem gerekiyor.



    Benim tavsiyem direk İstanbul'daki bir VW servisine götürmeniz. Öyle rastgele bir servise götürürseniz kandırırlar. VW servisinde herhangi bir servis danışmanından rica ederseniz bakarlar. Ancak kendiniz de anlayabilirsiniz aslında. Bir başka forumda(hatta çoğu forumda) paylaşılan bir test var şu şekilde:

    quote:

    x Biraz arabayı sürün motor ve şanzıman normal kullanım ısısına ulaşana kadar. Sonra arabyla 2-3 kez arka arkaya hızlı dur kalk yapın, yani araba dururken gaz pedalını ortalama 3/4 basın (dikkat ESP olsa da yüksek tork nedeniyle patinaj atar). En son da bir kez yumuşak kalkışı deneyin. Eğer bu denemelerde araç zıplama ya da silkeleme hareketi yapmazsa güzel. (zıplama yaparsa mekatronik değişmesi lazım, silkeleme yaparsa volan/baskı balatasında sorun var demek)

    x Sonra bir yokuşa gelip geri viteste bu yokuş yavaşça çıkın, DSG ler normalde çok dik olmayan rampalarda kendini baya bir yukarı çeker, siz bu denemeyi kendiniz gaza basarak yapın, yine zıplama yoksa güzel. (varsa mekatronik değişmesi lazım)

    x DSG ve Turbo yu denemek için bir test de şu olacak; yine bir yokuş bulun, yokuşta yan durun, yani yokuş yukarı solunuz yokuş aşağı sağınız olsun ve sola dönerek yokuşu orta bir hızda çıkmayı deneyin, zıplama yoksa güzel (varsa mekatronik değişmesi lazım), eğer ama araba ilk anda biraz güçsüz ve aniden uğultuyla hızlanma gerçekleştirirse ya turbo ya da kompresör valvinde sorun var demek. Bu valv pahalı bir şey değil, takması ile birlikte max 300 TL.

    x Motoru denemek için bir son test daha var; yine arabayı biraz sürmüş olun ve "biraz hızlı" gidebileceğiniz bir yola çıkın. 1500-2000 devirlerde seyredin. Tüm hoparlör pencere vs. ses yapacak herşeyi kapatın. Sonra gazı "kökleyin" (Vites D de olsun, S de 5000 devir civarında vites değiştirir) ve 2000-3000 devirdeki vites geçişlerine dikkat edin; tüm TSI lar bir ötme sesi yapar burda fakat çok ses yapıyorsa kompressörün su pompasına bağlı mıknatıs "bağlantısında" sorun var demek. Bu kısa vadede önemli birşey değil fakat uzun vaadede ne sorunlar yaratacağı da belli değil. Sadece bir "turbo cufcuf" dedikleri bir sese benzer bir ses çıkarır ki bazıları bunu sever bile. Volkswagen bu sorunla ilgili olarak yeni bir su pompası geliştirmişti fakat bunun da bozulduğunu gördüler. Yani bu soruna karşı kesin bir çözüm yok, fakat bu konuyla ilgili olarak "iyiniyet garantisi" kapsamına girme ihtimaliniz de yüksek.


    Araçta kavrama sıkıntısı varsa iyiniyet kapsamında 300 lira civarında değiştiriyorlar. Mekatroniğin de fiyatı muhtemelen o civardadır. Ancak aracın servis bakımlı olması gerekiyor. Üstelik bir de temiz kullanılmış olması gerekiyor. Dediğim gibi kendiniz uğraşmak istemezseniz servis danışmanları hemen anlıyor. Bu kadar uzun testlere bile gerek kalmıyor genelde. Kendi aracımda (golf) kavrama sıkıntısı başladığında servis danışmanı 20 metre sürdü sadece. Kavramayı zorlamak için ne derece gaza basılması gerektiğini vs biliyorlar. O yüzden en güvenlisi serviste test etmek.

    @infectedvoice: Biz neredeyse 2 yıldır kullanıyoruz ve memnunuz açıkçası. Ancak sunroof'u uzun yol hariç 1 kez bile açtığımı hatırlamıyorum. Pek gerek kalmıyor. Aracınızın içi siyahsa o yüzden size çok karanlık gelmiş olabilir. Biz konsolu bej, koltukları siyah-bej alcantara aldık ve binen kimseden kötü bir yorum almadık. Ama tabi tamamen tercih meselesi. Geniş bir araçtan inip CC'ye binince bu tarz bir problemle karşılaşmanız mümkün.

    ilginiz için çok teşekkür ederim.

    şuan bir başka arkadaş aracılığıyla aracın servis geçmişini sorgulatıyorum.

    benim CC konusunda tek endişem var o da koltuklar,

    ön yolcu koltuğu herşeyi ile manuel bu sıkıntıya neden olur mu acaba.

    birde yükseklik ayarı her iki koltukta manuel, higline passatta yükseklik ayarı elektrikliydi ve hem baldır bölgesi hemde arka taraf hareket ediyordu ve çok rahat oluyordu CC de bu rahatı bulabilir miyim ?




  • Macera aramayın Passat alın .
  • 0 insignia alin. Daha kullanisli ccye gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracin servis geçmişine baktık,

    araç geçen sene 20.000 km civarında mekatroniği ve kavraması garantiden değişmiş.

    bunların değişmiş olması iyi mi kötü mü

    ilerde aynı sorunu yaşama olasılığım nedir.
  • 64000 lira fiyat aracın temizliğine ve yaptığı kilometreye göre bana biraz ucuz gibi geldi.Aracı iyice araştırın derim ben.Ben şu anda makyajlı kasayı kullanıyorum,koltukları son derece rahat ve sırtı kavrayan tarzda dizayn edilmiş.Aracın tavanı basık olduğu için normal bir sedan araç gibi inip binmesi rahat olmuyor,orası bir gerçek.Ancak aracın zaten sportif olması ve coupe tasarımlı olması nedeniyle sedan araba gibi ferahlık beklemek yanlış olur.Onun dışında aracın yol tutuşu,verdiği güven hissi,yollarda meraklı gözlerin aracı incelemesi,performansı, passattan kesinlikle farklı hissettiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 1 Şubat 2014; 14:44:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    64000 lira fiyat aracın temizliğine ve yaptığı kilometreye göre bana biraz ucuz gibi geldi.Aracı iyice araştırın derim ben.Ben şu anda makyajlı kasayı kullanıyorum,koltukları son derece rahat ve sırtı kavrayan tarzda dizayn edilmiş.Aracın tavanı basık olduğu için normal bir sedan araç gibi inip binmesi rahat olmuyor,orası bir gerçek.Ancak aracın zaten sportif olması ve coupe tasarımlı olması nedeniyle sedan araba gibi ferahlık beklemek yanlış olur.Onun dışında aracın yol tutuşu,verdiği güven hissi,yollarda meraklı gözlerin aracı incelemesi,performansı, passattan kesinlikle farklı hissettiriyor.

    cevabınız için teşekkür ederim.

    aracın mekatroniği ve kavraması değişmiş servisde, bu iyi mi yoksa benim için kötü mü ?

    ilerde bu parçaların tekrar sorun çıkarma ihtimali ne olur ?

    arkası ne kadar basık acaba, benim boyum 1.80 civarında arkaya oturduğum zaman başım tavana değer mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe_yakub

    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    64000 lira fiyat aracın temizliğine ve yaptığı kilometreye göre bana biraz ucuz gibi geldi.Aracı iyice araştırın derim ben.Ben şu anda makyajlı kasayı kullanıyorum,koltukları son derece rahat ve sırtı kavrayan tarzda dizayn edilmiş.Aracın tavanı basık olduğu için normal bir sedan araç gibi inip binmesi rahat olmuyor,orası bir gerçek.Ancak aracın zaten sportif olması ve coupe tasarımlı olması nedeniyle sedan araba gibi ferahlık beklemek yanlış olur.Onun dışında aracın yol tutuşu,verdiği güven hissi,yollarda meraklı gözlerin aracı incelemesi,performansı, passattan kesinlikle farklı hissettiriyor.

    cevabınız için teşekkür ederim.

    aracın mekatroniği ve kavraması değişmiş servisde, bu iyi mi yoksa benim için kötü mü ?

    ilerde bu parçaların tekrar sorun çıkarma ihtimali ne olur ?

    arkası ne kadar basık acaba, benim boyum 1.80 civarında arkaya oturduğum zaman başım tavana değer mi ?

    Makyajlıda benimki 2-3 cm ile kazanıyor ocam ama önde kısmen rahat edersiniz.Tabi ben 1.85 im ona göre yazıyorum.




  • valla passat dan sonra içine oturunca , passat gibi bir araç varken sırf görüntü uğruna bu alınmaz diyor insan...
  • Amacınız performanssa 2.0 tfsı alın 200 beygir ve fiyatları uygun .Ben 1.8 tsı almıştım 2009 model 39.500 e sattım cc sadece görüntü bence .Ayrıca 64.000 çok bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müşavir75

    Amacınız performanssa 2.0 tfsı alın 200 beygir ve fiyatları uygun .Ben 1.8 tsı almıştım 2009 model 39.500 e sattım cc sadece görüntü bence .Ayrıca 64.000 çok bence

    Ben anlamadım 39.500 e passat cc mi sattınız.33.000 km'de passat cc kaça satılacaktı hyundai i20 nin 40.000 lira olduğu ülkede?Birde sadece görüntü dediğiniz aracın kalitesi bildiğiniz passat.İçide öyle bahsedildiği gibi daracık falanda değil.Abartılmasın lütfen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.