|
birinci kız gözümde tip olarak 2/10. 34 yaşında 2 çocuklu. 1 yıldır sevgilim ama karakteri 10 numara. otel de aşçı her gün güzel yemekler yapıyor. hal hatır sorar hediyeler alır yemek ısmarlar. 30 yaşında roblox oynarız falan kafa kız. ikinci kız japon. 9/10 anime karakteri gibi güzel ve fit, 24 yaşında. 5 aydır sevgilim. dışarda hesap ödemişliği yoktur. hal hatır sormaz aramaz niye aramadın diye kızar. yemek yapmayı bilmez prenses olmak isteyen kızlardan. birinden ayrılmam gerek. hangisine mesaj atmalıyım? özetle karakter mi güzellik mi? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









