Şimdi Ara

İDO Bilet iptal etti ödeme yapmadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 20 ekimde aldığımız bilet hava şartları nedeniyle iptal oldu online kredi kartıyla almıstık aradık paranız otomatik yatıcak dedi hala yatmamıs müsteri hizmetlerini aradık diyor ki ******5455*** bu kredi kartınızla 20 ekimde işlem yapılmamıstır ama Kredi kartı ekstresinde para cekilmiş gözüküyor ve mail olarak bilet bilgileri mevcut ne yapmamız lazm ?



  • yardım beyler
  • bankan ile görüş , kredi kartından çekildiğine dair dekont iste. Bunu ido'ya elden götür veya faks/e-mail yoluyla ilet.

    Yakında BUDO gelecek hocam dertler bitecek. İDO tekel olmanın şımarıklığı yaşadı şimdi sıra BUDO'da.
  • Zaten geri vermiyorlar diye biliyordum yanlış mıyım?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CΛRNIVΛLE

    bankan ile görüş , kredi kartından çekildiğine dair dekont iste. Bunu ido'ya elden götür veya faks/e-mail yoluyla ilet.

    Yakında BUDO gelecek hocam dertler bitecek. İDO tekel olmanın şımarıklığı yaşadı şimdi sıra BUDO'da.

    şerefsizler ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oy vermeyi düşünmüyorum.

    Zaten geri vermiyorlar diye biliyordum yanlış mıyım?

    hava şartlarından dolayı iptal oldu diyor. Kendisi iptal etmemiş biletini, hava şartları dolayısıyla iptal edilmiş. Bu durumda bilet bedelini ödemesi gerekiyor müşterye. Aslına müşteri kendi isteğiyle iptal ettiği takdirde de ödemesi gerekiyor ama bunu yapmıyorlar, yapmak istemiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CΛRNIVΛLE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oy vermeyi düşünmüyorum.

    Zaten geri vermiyorlar diye biliyordum yanlış mıyım?

    hava şartlarından dolayı iptal oldu diyor. Kendisi iptal etmemiş biletini, hava şartları dolayısıyla iptal edilmiş. Bu durumda bilet bedelini ödemesi gerekiyor müşterye. Aslına müşteri kendi isteğiyle iptal ettiği takdirde de ödemesi gerekiyor ama bunu yapmıyorlar, yapmak istemiyorlar.

    sakin olun.
    1 ay mühletleri var sanıyorum geri ödeme için...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    quote:

    Orijinalden alıntı: CΛRNIVΛLE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oy vermeyi düşünmüyorum.

    Zaten geri vermiyorlar diye biliyordum yanlış mıyım?

    hava şartlarından dolayı iptal oldu diyor. Kendisi iptal etmemiş biletini, hava şartları dolayısıyla iptal edilmiş. Bu durumda bilet bedelini ödemesi gerekiyor müşterye. Aslına müşteri kendi isteğiyle iptal ettiği takdirde de ödemesi gerekiyor ama bunu yapmıyorlar, yapmak istemiyorlar.

    sakin olun.
    1 ay mühletleri var sanıyorum geri ödeme için...

    ben sakinim




  • iade için belli gün sayısı var.örneğin türk hava yollarında 1-7 iş günü.idoda belki daha fazla.
  • Dekont almanız gerekiyor hocam bankadan.
  • http://www.ido.com.tr/tr/yolculuk-oncesi/bilet-iptal-ve-iade-kosullari/seferin-iptal-edilmesi

    ...BASILMIŞ biletlerin iadesi , sefer tarihinden itibaren 1 ay içinde bir bilet satış noktasına teslim edilmesi ile yapılmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxelll -- 6 Ocak 2013; 17:25:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    quote:

    Orijinalden alıntı: CΛRNIVΛLE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oy vermeyi düşünmüyorum.

    Zaten geri vermiyorlar diye biliyordum yanlış mıyım?

    hava şartlarından dolayı iptal oldu diyor. Kendisi iptal etmemiş biletini, hava şartları dolayısıyla iptal edilmiş. Bu durumda bilet bedelini ödemesi gerekiyor müşterye. Aslına müşteri kendi isteğiyle iptal ettiği takdirde de ödemesi gerekiyor ama bunu yapmıyorlar, yapmak istemiyorlar.

    sakin olun.
    1 ay mühletleri var sanıyorum geri ödeme için...

    olayın üstünden bi kaç ay geçti otomatik ödenecegi için bişey yapmadık ama hala bi değişiklik yok




  • sürekli mail atın genel mudurluge faks cekin pesini bırakmayin .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.