Şimdi Ara

ibluever için tam olarak gerekenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
1
Favori
9.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 50
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 gün 2 saat 44 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Guest-22CDD422-5 (11 mesaj) webkurdu47 (5 mesaj) KorayKorkmaz (5 mesaj) zafaunal (5 mesaj) ender (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ipod touch 4 alma ihtimalim var ve karar vermem de bi nokta onemli derecede etkili olacak. eğer ipod alırsam bütçemi biraz zorlamış olucam ve oyüzden bu özellik hakkında kesin bilgi edinebilmem gerek. ibluever programı araştırmalarımdan anladığım kadarıyla ipod un bluetoothlu ile bir telefona bağlanarak telefonun internet paketi üzerinden internete girmesini sağlıyor.(yanlışım varsa düzeltin lütfen çünkü sadece forumlardan edindiğim bilgiler ile konuşuyorum.) bu programı kullanmak için telefonun sahip olması gereken özellikler tam olarak nedir. elimde nokia 5700 var.(symbian S60 3rd FP1) bluetooth ve 3g özelliği var ancak wifi yok. bu telefon ile ibluever aracılığıyla ipoddan internete girebilirmiyim?



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    Wifi olmasina gerek yok zaten. Benimde sadece bluetooth ozelligi olan bir telefonum var ayrica 3gside yok ama suan ibluever programi yardimiyla internete baglandim ve bu yaziyi itouchmdan yaziyorum. Bu arada sony ericcson t630- nokia 5230 ve nokia 6300a bu programla baglanip internetini kullanabildim. Kisacasi bluetooth varsa sorun olmuyor ;)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    aklımdaki büyük bir soru işaretini giderdin çok sağol
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    208 Mesaj
    ipod touch 4 için ben yapğamadım şuan cydia üzerinden indirlimiyor sanırım ücretsiz. siz ücretini ödeyip mi aldınız?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    cydia üzerinden ücretsiz demo versiyonunu indirdim. demo versiyonunda program size haber vermeden bağlantıyı koparıyor ve sizin tekrar bilgileri girip bağlanmanız gerekiyor. eğer böyle şeylerle uğraşmak istemiyorsanız cydia üzerinden 5$ ödeyerek programın full versiyonunu indiriyorsunuz ve bir kere bağlanıp keyfinize bakıyorsunuz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1808 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NyTLeS

    Wifi olmasina gerek yok zaten. Benimde sadece bluetooth ozelligi olan bir telefonum var ayrica 3gside yok ama suan ibluever programi yardimiyla internete baglandim ve bu yaziyi itouchmdan yaziyorum. Bu arada sony ericcson t630- nokia 5230 ve nokia 6300a bu programla baglanip internetini kullanabildim. Kisacasi bluetooth varsa sorun olmuyor ;)


    içimi rahatlattınız bendede 6300 var girebilirmiyim diye düşünüodum (((henüz almadım alacam ipod t 4 ü, para biriktirme aşamasındayım ))
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tkblack


    quote:

    Orijinalden alıntı: NyTLeS

    Wifi olmasina gerek yok zaten. Benimde sadece bluetooth ozelligi olan bir telefonum var ayrica 3gside yok ama suan ibluever programi yardimiyla internete baglandim ve bu yaziyi itouchmdan yaziyorum. Bu arada sony ericcson t630- nokia 5230 ve nokia 6300a bu programla baglanip internetini kullanabildim. Kisacasi bluetooth varsa sorun olmuyor ;)


    içimi rahatlattınız bendede 6300 var girebilirmiyim diye düşünüodum (((henüz almadım alacam ipod t 4 ü, para biriktirme aşamasındayım ))

    hocam zaten telefonu sadece msj ve konuşma için kullandığım için pek cebimden çıkarmıyorum. yani 6300da çalışmasa bile uygun fiyata bluetooth özellikli şarjı uzun giden bir telefon alınıp kullanılabilir. Bu program çalıştıktan sonra sırtımız yere gelmez
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    216 Mesaj
    t630 da çalışıyormu?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: YERER
    t630 da çalışıyormu?

    Evet hocam kendim kullaniyorum t630, calisiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    10668 Mesaj
    peki bluetooth uzerınden telefona baglanıp arama yapıyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender -- 27 Ocak 2011; 16:22:04 >
    |
    |
    _____________________________
    Ender(OnePlus 8 Pro Siyah)
  • Binbaşı
    1673 Mesaj
    Bluetooth uZerinden arama yapmiyor sadece nete giriyor. Ben bu isi noki 3110 classic ile yapiyorum. Onda bile oluyor :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    10668 Mesaj
    ne manası var o zaman.. ınternete zaten wıfı den gırıyor
    |
    |
    _____________________________
    Ender(OnePlus 8 Pro Siyah)
  • Yüzbaşı
    470 Mesaj
    Yurdumuzun dört bir yanında da Wi-Fi var zaten.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ender

    ne manası var o zaman.. ınternete zaten wıfı den gırıyor

    otobüste wifi yok mesela.
    yada okulda.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7356 Mesaj
    İşlemler nasıl oluyor tam olarak birisi yazsın benim anladığım telefondan bluetoothu açıyoruz, iPod'da programı çalıştırıyoruz sonra cihazlar bağlanıp telefonun internetini kullanıyoruz. Yani telefona birşey yüklemeye gerek yok.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    İşlemler nasıl oluyor tam olarak birisi yazsın benim anladığım telefondan bluetoothu açıyoruz, iPod'da programı çalıştırıyoruz sonra cihazlar bağlanıp telefonun internetini kullanıyoruz. Yani telefona birşey yüklemeye gerek yok.

    redbloodedman adlı arkadaştan alıntı:

    Programı cydia dan demo olarak indirip deneyebilirsiniz.

    Programda telefonunuzu bulduktan sonra yapılacak Ayarlar:

    1. access point: internet
    2. dial number: *99#
    3. account: herhangi bir isim girin
    4. password: 1234

    bu ayarları yaptıktan sonra geri geliyorsunuz tekrar bulunan aygıtınızın üzerine dokunun ve internete bağlansın!
    Not: programdan sadece jailbreakli cihazlar yararlanabilmektedir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7356 Mesaj
    Teşekkürler. 0.facebook'a ücretsiz bağlanabilir miyiz bu yöntemle? Deneyen var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1808 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NyTLeS


    quote:

    Orijinalden alıntı: ender

    ne manası var o zaman.. ınternete zaten wıfı den gırıyor

    otobüste wifi yok mesela.
    yada okulda.



    hocam bizim okulda wifi var ama şifresini söylemiyorlar doğal olarak.. bi öğrensekk :)))
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2766 Mesaj
    ipod la oldugunda ipod la internete girebiliyorken neden 6300 ile filan internete girilecek ki ?

    nedense benim için bu program cok ilgimi ckmedi hatta cok sacma geldi ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10668 Mesaj
    bence bluetooth kullanılarak telefon araması yapılsa o zaman bu program cidden cok cok iyi olur... modem olarak kullanılıp uzerınde gprs calısıyorsa telefon araması yapmaması mantıksız geldi bana
    |
    |
    _____________________________
    Ender(OnePlus 8 Pro Siyah)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Cancer Clinical Trials
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
ankara gülüş tasarımı
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,500
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.