Şimdi Ara

ibiza mı? bravo mu? ( SAHİDİNDEN BRAVO LİNKİ EKLENDİ YORUMLAR MISINIZ.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar

    30 - 40bin tl arası araçlara çok baktım. Son olarak 2012 ibiza yada 2010-11 bravo 1.6 almayı karar verdim gibi ama tam da net değil. az yakması, sorunsuz olması benim için önemli aşırı şeyler beklemiyorum bir araçtan hız sabitleyici olması yeter misal bu da 2sinde de var. Sizce hangisini düşünmeliyim. bravonun 2. eli iyi değil çok sorun etmiyorum. 2 yaşında 1 oğlum var ayrıyetten.

    Değerleri görüşlerini esirgemezseniz sevinirim.

    EDİT;
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-temiz-degisen-siz-hasar-kayitsiz-firsat-kacmaz-son-fiyat-544238650/detay

    Araca tramerden baktm bir kazası yok denildiği gibi birkaç boyalı parça. satıcı çocukla aynı mahallede oturuyorum. bugün göreceğim aracı. Siz ne düşünürsünüz linkteki araç hk. pazarlıkla 36 civarına çekmeyi düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sçsb -- 7 Haziran 2018; 13:22:6 >







  • 1.4 İbiza öneririm. Sorunsuzdur. LPG ye tam uyumlu 1.4 Hitler motoru var. Benzinden 8.0 L yakıyor. Ben taktırmamıştım LPG. Zaten 3 Yılda toplam 18000 km yol yapıp sattım. 2012 ler eski kasa bilidğim kadarıyla. Eğer alınabiliyorsa 2014 yeni kasayı öneririm Style paket. Kendi aracımı 46 ya satmıştım.


    Bravo kullanmadım ancak aktif olarak üretimi devam eden bi araç varken üretimi durdurulmuş bi aracı niye tercih edeyim bilmiyorum mantıklı gelmedi bana.
  • biri b segmenti biri c segmenti, tabiki bravo daha doğru bir tercih olacaktır

    ayrıca 2012 ibiza nasıl şu an üretilmiyorsa bravo da aynı şekilde üretilmiyor, güncel kasa bir araç almadığınız sürece üretimden kalkmış araç almış olacaksınız, ha mesele modelse eğer bravo farklı adla üretimine devam edilen bir model
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    1.4 İbiza öneririm. Sorunsuzdur. LPG ye tam uyumlu 1.4 Hitler motoru var. Benzinden 8.0 L yakıyor. Ben taktırmamıştım LPG. Zaten 3 Yılda toplam 18000 km yol yapıp sattım. 2012 ler eski kasa bilidğim kadarıyla. Eğer alınabiliyorsa 2014 yeni kasayı öneririm Style paket. Kendi aracımı 46 ya satmıştım.


    Bravo kullanmadım ancak aktif olarak üretimi devam eden bi araç varken üretimi durdurulmuş bi aracı niye tercih edeyim bilmiyorum mantıklı gelmedi bana.
    benzin bence çok fazla. ben 2012 leri bile tsi zannediyordum. atmosferik motor mu var?
  • sçsb kullanıcısına yanıt
    TSi Yazmıyorsa atmosferik malesef performans falan fazla beklememek lazım. Yakıtta malesef durum 8. L altına düşürmek için cok kasman lazım.
  • Tabiki Bravo. 1.6 Multijet bravo sizi üzmez.
  • At eşek misali Bravo 2000 devirde 110 -115 civarı hız çeviriyor ve C sınıfı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bravo al
  • Bravo ile ibiza arasinda kalabiliyosan ibiza.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIME -- 6 Haziran 2018; 16:14:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segment farkını B-C zaten saymazsak Bravo ile ibiza donanım konfor güç olarak kıyaslanmaz bile, 1.6 multijet 120 hp 300 nm tork 6 ileri vitesle Bravo gırtlak dolu donanımıyla kopar gider

    Tam yurdumun ön yargı arabasıdır Bravo, üretimi bitmiş aaa fiatmi diye full arabaya binersin arabasına 100.000 tl verenlere selektör atarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Segment farkını B-C zaten saymazsak Bravo ile ibiza donanım konfor güç olarak kıyaslanmaz bile, 1.6 multijet 120 hp 300 nm tork 6 ileri vitesle Bravo gırtlak dolu donanımıyla kopar gider

    Tam yurdumun ön yargı arabasıdır Bravo, üretimi bitmiş aaa fiatmi diye full arabaya binersin arabasına 100.000 tl verenlere selektör atarsın
    çok pis gaza getirdin kardeşim
  • 40 bine biraz temiz ve düşük kmli bravo bulmak zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son kasanın bir altındaki kasa İbiza dan ben de vardı iç hacim ve sürüş pozisyonu olarak çok kötüydü ayrıca yüksek hızlarda savrulma vardı yol tutuşu da iyi değildi. Benimki tsi idi ama ekonomik değildi. Şimdi yeni kasa ibizam var o da 1.0 ecotsi ama yakıtı çok iyi içhacim harika yol tutuşu ve yüksek hız performansı harika. YAni son kasa dışında ibiza alınmaz. Sizin fiyat aralığınızda ise bence polo en iyisi. veya bulunabilirse temiz 2013 skoda octavia da olabilir. ve ya opel astra h kasa da tercih edilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supernova17

    son kasanın bir altındaki kasa İbiza dan ben de vardı iç hacim ve sürüş pozisyonu olarak çok kötüydü ayrıca yüksek hızlarda savrulma vardı yol tutuşu da iyi değildi. Benimki tsi idi ama ekonomik değildi. Şimdi yeni kasa ibizam var o da 1.0 ecotsi ama yakıtı çok iyi içhacim harika yol tutuşu ve yüksek hız performansı harika. YAni son kasa dışında ibiza alınmaz. Sizin fiyat aralığınızda ise bence polo en iyisi. veya bulunabilirse temiz 2013 skoda octavia da olabilir. ve ya opel astra h kasa da tercih edilebilir.
    son kasalar çok pahalıdır zaten.

    opel octavia vs sedan da iyi ama bravoya fena kaptırdım bu ara kendimi. verdiğiniz diğer bilgi için teşekkürler.
  • hocam 40 bine eli yüzü düzgün bravo yokki. 1 ay bakındım bulamadım.
  • Bravo treni kaçtı artık önceki yıllarda fiyatlar iyiydi şimdi 50 altına temiz bravo kalmadı. İkinci eli şuan çok iyi arayan soran çok ama araba yok piyasada. Özellikle 1.4 multiair motorlusu kara borsada.



    1.4 tjet bile çok iyi motor. Lpg ile çok uyumlu sağlam yürüyen bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu 2 aracı deneme şansınız varsa bir deneyin. Bravo'nun segmenti aldatmasın sizi, aralarında aman aman kalite farkı görebileceğinizi sanmam.

    Satışı zor bir araç Bravo, nakit sıkıntısı yaşarsanız falan problem olur; alırsanız da hayırlısı olsun.

    Dipnot; motoru seslidir, çocuk rahatsız olabilir.
  • Hocam 116 binde enjektör yemesi normal değil son bakımın faturalarını isteyin mutlaka değişen parçaların listesini hangi marka kullanılmış daha sonra da mutlaka sağlam bir servise mümkünse yetkili servise götürüp motoruna baktirin. Kaporta muim değil zaten araba ucuz ama o motorda sıkıntı çıkarsa 4-5binden başlar masrafı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 35 36 civarına alınabilir ancak acemi kullanmış gibi
    heryeri boyalı ve enjektorler niye değismiş belli değil
    devamlı bos depo veya kotu yakıtla gezmediğiniz sürece sıkıntı cıkmaz enjeksiyonda
    zaten bu saydıgım 2 si varsa uzak durun derim
    iyice dusunun kontrol edin acele karar vermeyin
  • arkadaşlar söylediklerinizi büyük dikkate alıyorum. Teşekkürler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.