Şimdi Ara

Hyundai yeni elantra 1.6 dizel otomatik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
22.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cevap veren olmamış, ben de çok bilgili değilim ancak edindiğim izlenimi sizinle paylaşayım.

    Malumunuz üzerinde çift balata var, belli bir süre sonra balataları değiştirmek gerekecektir. Kullanımda çok aşırı dikkat etmekten bahsetmiyorum ancak yine de sıkışık trafik gibi durumlarda sistem kendini koruma amaçlı uyarı veya bilgilendirme yapıyor diye okudum. Açıkçası araç daha 15.600 km'de yakın zamanda balata değişimi gibi büyük masraflar açacağını düşünmüyorum ancak; satan vatandaşın nasıl kullandığı önemli. Aldıktan sonra sizin kullanımız da önemli.

    Aracın sıfır ve önerilen liste fiyatı 95.700 lira. Arasında 17.000 lira fark var, aracı gidip görme imkanı varsa, hele bir de kullanma şansı varsa; küçük bir sürüş yapar, ardından kontrolleri yaptırıp içinize siniyorsa alırsınız.
  • Bir iki ay içinde alacağım araba.boyasızsa hiç düşünmeden alın derim.donanımı bol,tipi güzel,5-7 yıl garantisi var.daha ne olsun
  • Dct şanzuman nasıl acaba? Problem çıkarır mı?
  • Bu problem kısmına bir açıklık getirmek lazım.

    Bir taraf, Türk tüketicisinin aracın limitlerini fazla zorladığını ve bunun da probleme sebep olduğunu söylüyor yani kullanımla alakalı bir sonuç. Bir taraf, yapısal olarak sorun çıkartmaya meyilli olduğunu söylüyor.

    Ben DCT deneyimi yaşamadım, net şekilde size "çıkarır ya da çıkarmaz" demek doğru olmazdı. Bu şanzımandaki en önemli mevzu (sorun çıkartmadığından yola çıkarak) zamanı geldiğinde çift balata değişecek olması. Diğer konu, uzun süre patinaj yapıldığında balatalardan koku gelmesi veya bu kokudan önce sistemin kendini korumak için uyarıda bulunması olabilir.

    Işıklarda boşa almak ya da boştan vitese geçildiğinde hemen gaza basmak yerine, bir kaç saniye bekleyip balata kavradıktan sonra hareket edilmesi yönünde (DCT için değil bu uyarılar ama yine de belirtmeliyim) öneriler var. Bu da kaynaklanacak sorunun kullanımla alakalı olduğu kannati oluşturdu bende.

    Kısacası sevgili kardeşim, ceed forumunda DCT şanzımana sahip (aynı motor ve şanzıman kombinasyonu) arkadaşlar vardı ve kendilerinden bir sorun duymadım. Yukarıda da dediğim gibi, araç yeni ancak yine de bu aracı test edip, kısa da olsa bir sürüş yapma imkanı olursa siz de bir sorun var mı yok mu anlarsınız diye düşünüyorum.

    Diğer tarafta daha almadan sorun olacağı kuşkusu içinizde büyüyorsa eğer, tam otomatik şanzımanlı modellere bakmanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Hangi modellere bakabilirsiniz?

    İlla sedan olsun diyorsanız eğer mazda3 sedan (ancak dizellerde otomatik var mı inanın bilmiyorum); yok hb kasa da olur diyorsanız yeni 308, yeni astra (ki her iksinde de dizel seçenekleri mevcut) modellerine bakarsınız. Aklıma ilk gelen bunlardı açıkçası.




  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler. Biraz da şans işi sorun çıkarıp çıkarmayacağı.
  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Balata değişimi ne kadara mal oluyor acaba biliyor musunuz?
  • Çift kavrama kapitalist düzenin kullan at mantığının araçlara yansımasıdır bence olabilcekse tam otomatik (tork konvertör) içeren araçlara bakmanız sonuçta modelli araç ve bu da 2 baskının işçilikle min 3bin tutması demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 9 Mart 2017; 8:24:30 >
  • DTC kia hyundai grubunun yeni şanzumanı. 2015'ten beri Accent blue modelinde kullanılıyor, Kia'nın ve hyundai'nin birçok modelinde kullanılmakta.Sorun çıkarır mı? Çıkarabilir, ama uzun araştırma ve geliştirme sonucunda ortaya çıkmış bir şanzuman, Kendine güveniyor ki Beş yıl garanti veriyor.
  • ben bu motor ve kombinasyonu 2016 Kia Cerato'da kullandım. fena değildi.. ama yakıt tüketimi 4,7 vs değil onu net söyleyebilirim..

    az yakmıyor bu kombinasyon..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eserdar

    Balata değişimi ne kadara mal oluyor acaba biliyor musunuz?

    Forumda mı okudum bir videoda mı izledim ne edc lerde balata değişimi 7 bin lira civarında(yanlış anımsamış da olabilirim). Bunda da benzer fiyatlar olabilir. Önce bir servisi arayıp sorun. Balataların değişimi için tavsiye edilen km yi falan bir sorun.
  • Garantili araba. Hiç düşünmeyin. Hayırlı olsun şimdiden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eserdar

    Cevabınız için teşekkürler. Biraz da şans işi sorun çıkarıp çıkarmayacağı.

    Hocam Hyundai araçlarına 5 yıl garanti veriyor, ismi lazım olmayan bazı araç firmaları 2 yıl garanti verip, daha sonra başının çaresine bak demiyor, bence ilandaki aracı gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
  • yalnız ilanda aracın kaza, boya, çizik v.s. si ile ilgili bir bilgi verilmemiş. otm. - yarı otm. hiç bir şanzımanın kusursuz hatasız olduğunun, ilerde dert çıkarmayacağının garantisi yok. biraz şansınıza. ama araç kusursuz ise fiyatına göre çok iyi. reno sümbül bile 73,5 olmuş bu devirde..
  • Balata değişim fiyatı hakkında bilgim yok, bir yerde karşılaşmıştım, hatta yukarıda bir arkadaş da yazmış 3.000 lira civarıdır balata değişimi. Fakat, yine kullanıma bağlı olarak 30.000 km'de de balata değişecek hali yok. Ben, bilginiz olsun, bu masrafı ve ileride çıkarsa sürpriz olmasın diyerek hatırlatmak veya bilgilendirmek istedim.

    @manisa_tr arkadaşın verdiği fiyattan yola çıkarsak, fiyat olarak kendi sıfırından 17.000 lira avantajı var. Eğer sürüş imkanı varsa, ekspertiz veya en azından tanıdığınız bir iki ustanız varsa onlarla birlikte aracı incelediğinizde içinize siniyorsa alırsınız.
  • Bu şanzımanı 15 gün kadar Blue üzerinde kullandım 1.2.3 vitesleri oldukça ağır değiştiriyor ve bir nebze vites değişimini hissettiriyor 4.5.6.7 viteslerde hiç sarsıntı yok ve araç o viteslerden sonra kendine geliyor nedense. Kullanım esnasında hiç bir sıkıntı çıkarmadı ve geriye doğru vites küçültmesi çok başarılı ve çok hızlı DSG den sonra kullandığım en güzel ve seri şanzımandı. Sorun çıkardığına dair ciddi bir problem de duymadım Hyundai nin problemli bir şanzımanla piyasaya araç vereceğini zannetmiyorum çünkü 5 yıl garanti verdiğin araçta böyle bir risk almak istemezsin.
  • 1,5 yıldır bu şanzımanı kullanıyorum aracım i30 45.000 km de
    vites geçişlerini hissetmeniz mümkün değil (araç sürekli İstanbul trafiğinde)
    çok yoğun trafikte agresif kullanırsanız (1-2 kez denedim) şanzıman kendini korumaya alıp uyarı veriyor sağa çekip 3-5 sn bekleyince geçiyor ama dediğim gibi çok zorlamanız lazım
    vites geçişlerinde kararsızlık yaşamıyor, vitesi hem yükseltirken hem de alçaltırken çok hızlı
    sorun çıkaranı duymadım ama illaki vardır, 5 yıl garantisi olduğu için çok takmıyorum açıkçası
    bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    Bu araç hyundai yetkili bayide. Bu konuda tecrübem yok. Aracın Servis raporları yeterli olur mu? Başka yerde expertiz yaptırmaya gerek olur mu? Para ne zaman verilir? ilk kez araç alacağım. Sonradan pişman olmak istemiyorum. Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
  • Kamer'de bu aracı test etmiştim ve tam da bu renkteydi. Geçen yaz daha yeniydi araç. Belki de test aracını satıyorlar bi araştırın derim.
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Test aracı mı diye sordum. Patronun aracı dedi telefondaki satış görevlisi. Test aracı olması olumsuz bir durum mu? Test yapmışsınız araç hakkında yorumunuz nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eserdar -- 10 Mart 2017; 6:33:10 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.