Şimdi Ara

HYUNDAİ İ30 2018 (ANA KONU) {Güncel Bilgiler Burada] (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.129
Cevap
9
Favori
84.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de elentrayi düşünmeye başladım. Gayet makul geldi. Bir yorum da sizlerden alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence yurtdışın da satılan versiyondaki özelliklerin hepsi türkiyedede olmalıydı.

    Mesela plus pakette hafızalı koltuk koltuk ısıtma direksiyon ıstma koltuk soğutma olmalıydı. Bu saydığım özellikler yurt dışında var arkadaşlar.

    Ayrıca keşke opeldeki gibi ağırlık azaltma operasyonuna gidilseydi.Malum i30 1510 kg en kilolusu.

    Hem düşük yakıt tüketimi hemde biraz arabayı farklı kılacak özellikler olsaydı çok daha iyi olurdu.

    Şahsi düşüncelerimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkahmt B kullanıcısına yanıt
    bu fiyatı isterken yazdıgınız özelliklrde olsaydı ozaman kabul edilirdi şuanki hali ile çok kabul edilmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 21 Nisan 2017; 21:52:36 >
  • Şu fiyatlarda iken bayileri aramak bile bence fuzuli.

    Totolari kalkmasin. 20 bin lira fazlasi var bu aracin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkahmt B kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle aynı düşüncedeyim. Deri koltuk, koltuk ısıtma ve serinletme, direksiyon ısıtma ve hafızalı koltuk olmalıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Butun Markalarda fiyatlar ayni seviye de ne yazik ki..



    Ancak su kadar fazla; Golf Highline sanirim dizel otomatik 122.000 Tl..Cam tavansiz..Ancak hayalet gosterge ve buyuk ekran var..



    İ30 Full' de 122.000 Civarinda..Golf'e gore ucuz olmaliydi..



    Ikisinin de artilari eksikleri var..İ30'da cam tavan,elektrikli koltuk,yari deri doseme varken Golf'te daha konforlu koltuklar ve isitma var..



    İ30 Full' de sensing varken Golf'te opsiyon sanirim vs vs..



    Iscilik olarak Golf Bariz onde zaten..Golf'e gore fiyat uygun olmamis..Rekabet icin daha uygun olabilirdi fiyatlar..



    En alinasi paket 114.500 TL olan ( bayi indirimi ) Elit Plus..



    Sensing pakette ise yarar olan kör nokta uyari sistemi..Gerisi fasa fiso..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araci bugun test ettim arkadaslar...



    Kisa bir ozetle yol tutus olarak Helal olsun diyorum, iyi araba yapmislar..Yuksek hizla Viraja sert girdim ciktim, slalom yaptim yol bostu,Bayagi bayagi iyi yol tutusu..Ustune konfor da ekleyin yani..Konforu da koltuklari da suspansiyonu da bayagi iyi..



    Sadece hafif bir cukura girdim arka suspansiyon sesli calisti..Vuruntu sesi yani sadece bu hosuma gitmedi acikcasi..



    Arac arkasini birakmiyot kolay kolay Esp'yi devreye sokamadim..



    Bir muddet Eci bir muddet Sport modda kullandim..Ilk dikkatimi ceken Sport modunda direksiyonun hemen sertlesmesi,hiseedilir derece de yani..



    Bunun disinda manevralar vs Direksiyon cok yumusak..Sehir icinde ayri bir keyif..



    Ses sistemi fena degil..Ortalama..Ama vasat ya da kotu degil kesinlikle..Usb'de ise bayagi bayagi iyi Basslar vs..



    Arka diz mesafesi bu araca yakismamis,olmamis..Arka koltuklar yuksek konumlandirilmis on koltuklara nazaran..Bu yuzden tavan ve bas mesafesi kisitli..Diz mesafesi de cok iyi degil..Ortalama alti bana gore..



    Elit Plus kullandim buyuk ekran cozunurlugu gayet basarili..Ancak Ekranin sekli semali ucuz hissettiriyor..Yoksa konumu falan bayagi ergonomik ve iyi..



    Auto Hold denedim,gaza basmanizla yarim saniye gecikmeyle devreden cikiyor..Hemen tepki vermiyor yani..



    Kadranlar okunakli siyah zemin ve guzel duruyor..Ancak arabaya ilk bindiginiz de calistirmadan bakarsaniz sanki 10.000 Tl' lik araca biniyor hissiyati var..Calistirtirdiktan sonra kadranlar kendine geliyor..



    Esya saklama gozleri bol bol yuzunuzu guldurur..



    Mesela Tuslar bayagi kaliteli, Auto hold,elektronik park freni,klima dugmeleri,sinyal kollari,direksiyon uzerindeki tuslar bayagi iyi..



    Bu aracta ic mekan olarak deformasyon falan yasanmaz kolay kolay..Tok yapmislar..Arka kapi ustleri ve ic bolumu bile yumusak..Cogu aracta yok yani..



    Sert plastik ucuz hissiyat verse de kalite anlaminda sorunsuz..Sert plastigin de bir kalitesi var..



    Aracin yalitimini begendim..Ortalama ustu bir yalitimi var,motor sesi ancak dipgaz yaptiginiz da geliyor..Arac dururken benzinli gibi..Tabi Km yaptikca butun dizeller Traktor sesine benziyor ancak kaput alti ve motor uzerinde ki yalitim malzemelerini bosa koymamislar İ30' da..



    Aracin bagaji bile kaliteli..Tebrikler..



    Simdilik bu kadar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    150 ile falan giderken bisiklet direksiyonu hissi var mi hala? Onceki nesilde direksiyon felaketti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • balkanxp B kullanıcısına yanıt
    Ben en fazla 120 Km/s ciktim..Viraja da girdim,sport modunda oldukca sertti direksiyon hissiyat olarak..



    Direksiyon cok hisli degil ancak gorevini basariyla yerine getiriyor..



    Onceki modeli kullanmadigim icin bilemeyecegim ancak Bir sikinti goremedim Civic HB kullanicisi olarak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75000 tl sokakta bulmadım hyundai i30 vereyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai Turkiyede i20 disinda araba satmak istemiyor anlasilan.

    i10 olmus 60 bin TL

    i30 100den asagi alinir veraiyonu yok.

    Tucson zaten aldi basini gitti.

    Accentin de yenisi gelir fiyati 100e yaklasir.



    Al sana tüketici dostu Hyundai

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    Ben 2. Jenerasyon İ30' un bu aractan daha kaliteli oldugunu sanmiyorum acikcasi..



    Bir kere yalitim olarak bayagi bayagi iyi cok sessiz..Motor sesi benzinli gibi..



    Sizin İ30'da ben test surusu yapmistim en buyuk handikapi arkasini cabuk birakmasi..Yenisinde bunu pek yasamadim..



    Eskisinde arka suspansiyon bayagi sesli calisirken yenisinde daha az ses var ve Cukur absorite etmesi daha iyi..



    Bunun disinda teknik veriler bile daha genis ic hacimi gosteriyor..Sadece Arka diz mesafesini pek basarili bulmadim..Bagaji da fena degil eskisine nazaran..



    Yol tutus olarak,yalitim olarak ve Kalite algisi kasa Şıklıgı olarak ben Yeni İ30'u daha basarili buldum acikcasi..



    Ic mekan kalitesi Opel Astra'dan benim Civic HB' den, daha basarili..



    Sert plastiklere pek takilmayin olmayan arac yok ama verdigi hissiyat onemli..



    Donanim olarakta Dizel otomatik performansi da gayet yerinde 114.500 Elit Plus alinir sorunsuz binilir diye dusunuyorum..Rakipleri de hic ucuz degil ki? Hayir İ30 bir Dacia degil ki ? Kendini surekli gelistiren, her istege bagli donanim ve motor sunan iyi bir firma..5 yil 100.000 Km garantisi de kafaniz rahat...Bonus yani..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Ön konsol malzeme kalitesi çok düşmüş eskisine göre bariz. Ucuz bir tasarım yapmışlar. Hele o eski moda telefon koyma yeri çok kötü. Şimdi eski i30 dan inip yeni i30 a bindim. Daraldım resmen içindeki ferahlık genişlik ölmüş. Tavanı alcalmış kokpit kısmında. Arka da azalmış. Diz mesafesi çok önemli o da daralmış. Benim i30 kaslı spor tasarıma sahip. Bu yenisi arka stoplar dahil ucuz araba tasarımı olmuş. Ucuz da değil. Ben 2013 de 47 bin liraya aldım. 4 senede 2 katından fazla pahalılaşmış. Şahsen yeni i30 alıcısı değilim artık. Start stop koymuşlar. Stop ediyor, çalışınca düz yolda geri kaçıyor.



    Hep kötü özelliklerini söyledim. İyi bir yanını göremedim 4 yıllık i30 kullanıcısı olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Garanti 7 yıl olmuş bildiğim kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Garanti 7 yıl olmuş bildiğim kadarıyla

    5 yil 100.000 Km Ya da 7 yil 80.000 Km..Ikisinden birisini seciyorsunuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Auris başlangıç fiyatı 63.950 tl iken i30 a 75.000 tl verilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun bayide bir bakayim oyle elestireyim dedim

    Eski i30 kullanicilarinin bu araca gecmesi icin hicbir neden yok. Dizel otomatik elite icin 110 bin isteniyor.

    On sag koltugun oturma pozisyonu yukselmis. Bu da bas mesafesini kisitlamis eskiye gore. Torpido gozune ulasmak da zorlasmis.

    Surus pozisyonu daha guzel olmus. Ic mekan kalitesi kotu degil ama kesinlikle golf ile karsilastirilacak duzeyde degil.

    2. nesil i30'a hayran kalmistim. Bu aracin gercekten albenisi yok. Hele fiyati duyunca kendisinden kosarak uzaklasma istegi uyandiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai eskiden iki veya üç donanım seviyesinde satardı.



    Yok öyle ek paketmiş falan yoktu. Bu fiyatlara bir paket eklersen araç fiyatı uçuyor. O paket maket işleri tam Vw ve BMW uyanıklığı. Hyundai bu şekilde anca pazar kaybı yaşar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Hyundai eskiden iki veya üç donanım seviyesinde satardı.



    Yok öyle ek paketmiş falan yoktu. Bu fiyatlara bir paket eklersen araç fiyatı uçuyor. O paket maket işleri tam Vw ve BMW uyanıklığı. Hyundai bu şekilde anca pazar kaybı yaşar.

    hyundai zengin standart donanımı uygun fiyata verdiği için tutuldu. Sonrasında hem donanımdan kıstı hemde fiyatları yukari çekti. Her çıkışın bir inişi vardır. Bakalım ilerleyen dönemde neler olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.