Şimdi Ara

HYUNDAİ İ30 2018 (ANA KONU) {Güncel Bilgiler Burada] (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.129
Cevap
9
Favori
84.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni kasayı yada başka aracı düşünüp 2012-2014 eski kasa elite donanım dizel otomatik aracı olan varsa alırım :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 yeni çıkacak Kia Ceed 'i bekleyin derim. Kalite algısı bir tık öndedir. Fiyatlara pahalı diyorsunuz da ucuz olan ne kaldı. 2018 yeni kasa Ceed bekliyorum, fiyatı ne olursa artık...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    2018 yeni çıkacak Kia Ceed 'i bekleyin derim. Kalite algısı bir tık öndedir. Fiyatlara pahalı diyorsunuz da ucuz olan ne kaldı. 2018 yeni kasa Ceed bekliyorum, fiyatı ne olursa artık...

    otomatik alacağım dediğinizde standart donanım elite in fiyati 110 bin TL. Leon da 1.2 yada 1.0 dsg nin 80 bin TL civarı fiyati var. 30 bin TL lik fark kabul edilebilir seviyede mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Leon makyajlandı, i30 ise kasa değiştirdi. Ben i30 'u savunmuyorum. Leon kasa değiştirmiş olsaydı onun fiyatı da artacaktı. Ayrıca Leon geniş bir araç değil, Leon almamak için bir neden şaft tünelinin olması. Millet Honda Civic hastası olmuş. Kasa farklı motor aynı herkes Honda Civic diyor. 220 NM 182PS çok yakıyor. VW Golf için sıraya gireceksin albenisi yok benim için. Artık bütün araçlar fiyat olarak aynı Hyundai de olsa kaça verecek ki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhann_75 G kullanıcısına yanıt
    leon makyajlandi i30 kasa değiştirdi. Ama ne bu olay ne de iç genişliği aynı segmentteki iki araç arasında olan 30 bin TL lik farkı açıklayamaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    leon makyajlandi i30 kasa değiştirdi. Ama ne bu olay ne de iç genişliği aynı segmentteki iki araç arasında olan 30 bin TL lik farkı açıklayamaz

    30 bin fark nerede?1.4 TSI dsg exelence 100 bin lira

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    leon makyajlandi i30 kasa değiştirdi. Ama ne bu olay ne de iç genişliği aynı segmentteki iki araç arasında olan 30 bin TL lik farkı açıklayamaz

    30 bin fark nerede?1.4 TSI dsg exelence 100 bin lira

    1.2 ve 1.0lik style dan bahsediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Hyundai eskiden iki veya üç donanım seviyesinde satardı.



    Yok öyle ek paketmiş falan yoktu. Bu fiyatlara bir paket eklersen araç fiyatı uçuyor. O paket maket işleri tam Vw ve BMW uyanıklığı. Hyundai bu şekilde anca pazar kaybı yaşar.

    hyundai zengin standart donanımı uygun fiyata verdiği için tutuldu. Sonrasında hem donanımdan kıstı hemde fiyatları yukari çekti. Her çıkışın bir inişi vardır. Bakalım ilerleyen dönemde neler olacak.

    diğer markalar çok ucuz sanki vw, ford donanımlardan kaliteden hiç kısmıyor dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Hyundai eskiden iki veya üç donanım seviyesinde satardı.



    Yok öyle ek paketmiş falan yoktu. Bu fiyatlara bir paket eklersen araç fiyatı uçuyor. O paket maket işleri tam Vw ve BMW uyanıklığı. Hyundai bu şekilde anca pazar kaybı yaşar.

    hyundai zengin standart donanımı uygun fiyata verdiği için tutuldu. Sonrasında hem donanımdan kıstı hemde fiyatları yukari çekti. Her çıkışın bir inişi vardır. Bakalım ilerleyen dönemde neler olacak.

    diğer markalar çok ucuz sanki vw, ford donanımlardan kaliteden hiç kısmıyor dimi?





    diğer markalar zaten böyleydi. Herhangi bir değişiklik yok. Ama hyundai yeni i20 ile birlikte opsiyon olayına girdi. Birkaç sene önce hyundai deyince akla rakiplerine göre bol standart donanım uygun fiyat geliyordu. Şimdi ki durum ortada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Hyundai eskiden iki veya üç donanım seviyesinde satardı.



    Yok öyle ek paketmiş falan yoktu. Bu fiyatlara bir paket eklersen araç fiyatı uçuyor. O paket maket işleri tam Vw ve BMW uyanıklığı. Hyundai bu şekilde anca pazar kaybı yaşar.

    hyundai zengin standart donanımı uygun fiyata verdiği için tutuldu. Sonrasında hem donanımdan kıstı hemde fiyatları yukari çekti. Her çıkışın bir inişi vardır. Bakalım ilerleyen dönemde neler olacak.

    diğer markalar çok ucuz sanki vw, ford donanımlardan kaliteden hiç kısmıyor dimi?





    diğer markalar zaten böyleydi. Herhangi bir değişiklik yok. Ama hyundai yeni i20 ile birlikte opsiyon olayına girdi. Birkaç sene önce hyundai deyince akla rakiplerine göre bol standart donanım uygun fiyat geliyordu. Şimdi ki durum ortada.

    Hyundai ın diğer markalardan bir noksanlığı yok, diğerleri neyse hyundai o



    diğerlerinin donanımdan kısmaya hakkı varsa hyundai ında var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Hyundai eskiden iki veya üç donanım seviyesinde satardı.



    Yok öyle ek paketmiş falan yoktu. Bu fiyatlara bir paket eklersen araç fiyatı uçuyor. O paket maket işleri tam Vw ve BMW uyanıklığı. Hyundai bu şekilde anca pazar kaybı yaşar.

    hyundai zengin standart donanımı uygun fiyata verdiği için tutuldu. Sonrasında hem donanımdan kıstı hemde fiyatları yukari çekti. Her çıkışın bir inişi vardır. Bakalım ilerleyen dönemde neler olacak.

    diğer markalar çok ucuz sanki vw, ford donanımlardan kaliteden hiç kısmıyor dimi?





    diğer markalar zaten böyleydi. Herhangi bir değişiklik yok. Ama hyundai yeni i20 ile birlikte opsiyon olayına girdi. Birkaç sene önce hyundai deyince akla rakiplerine göre bol standart donanım uygun fiyat geliyordu. Şimdi ki durum ortada.

    Hyundai ın diğer markalardan bir noksanlığı yok, diğerleri neyse hyundai o



    diğerlerinin donanımdan kısmaya hakkı varsa hyundai ında var.

    yav ben eksiği yada fazlası var dedim mi? Sadece sahip olduğu en büyük avantajı kaybetti dedim. Bilmem Anlatabildim mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Hyundai eskiden iki veya üç donanım seviyesinde satardı.



    Yok öyle ek paketmiş falan yoktu. Bu fiyatlara bir paket eklersen araç fiyatı uçuyor. O paket maket işleri tam Vw ve BMW uyanıklığı. Hyundai bu şekilde anca pazar kaybı yaşar.

    hyundai zengin standart donanımı uygun fiyata verdiği için tutuldu. Sonrasında hem donanımdan kıstı hemde fiyatları yukari çekti. Her çıkışın bir inişi vardır. Bakalım ilerleyen dönemde neler olacak.

    diğer markalar çok ucuz sanki vw, ford donanımlardan kaliteden hiç kısmıyor dimi?





    diğer markalar zaten böyleydi. Herhangi bir değişiklik yok. Ama hyundai yeni i20 ile birlikte opsiyon olayına girdi. Birkaç sene önce hyundai deyince akla rakiplerine göre bol standart donanım uygun fiyat geliyordu. Şimdi ki durum ortada.

    Hyundai ın diğer markalardan bir noksanlığı yok, diğerleri neyse hyundai o



    diğerlerinin donanımdan kısmaya hakkı varsa hyundai ında var.

    yav ben eksiği yada fazlası var dedim mi? Sadece sahip olduğu en büyük avantajı kaybetti dedim. Bilmem Anlatabildim mi?

    senin dediğini anlıyorumda, mesajın hyundai artık alınmaz çöp oldu öldü bitti gibi olmuş sadece bişey demedim bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mercedes - Benz A 180 Style 118.000 TL Anahtar Teslim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Hyundai eskiden iki veya üç donanım seviyesinde satardı.



    Yok öyle ek paketmiş falan yoktu. Bu fiyatlara bir paket eklersen araç fiyatı uçuyor. O paket maket işleri tam Vw ve BMW uyanıklığı. Hyundai bu şekilde anca pazar kaybı yaşar.

    hyundai zengin standart donanımı uygun fiyata verdiği için tutuldu. Sonrasında hem donanımdan kıstı hemde fiyatları yukari çekti. Her çıkışın bir inişi vardır. Bakalım ilerleyen dönemde neler olacak.

    diğer markalar çok ucuz sanki vw, ford donanımlardan kaliteden hiç kısmıyor dimi?





    diğer markalar zaten böyleydi. Herhangi bir değişiklik yok. Ama hyundai yeni i20 ile birlikte opsiyon olayına girdi. Birkaç sene önce hyundai deyince akla rakiplerine göre bol standart donanım uygun fiyat geliyordu. Şimdi ki durum ortada.

    Hyundai ın diğer markalardan bir noksanlığı yok, diğerleri neyse hyundai o



    diğerlerinin donanımdan kısmaya hakkı varsa hyundai ında var.

    yav ben eksiği yada fazlası var dedim mi? Sadece sahip olduğu en büyük avantajı kaybetti dedim. Bilmem Anlatabildim mi?

    senin dediğini anlıyorumda, mesajın hyundai artık alınmaz çöp oldu öldü bitti gibi olmuş sadece bişey demedim bende

    o anlamda demedim. Ben kendi adıma birkaç sene önce leon karşısında i30 u donanım/fiyat açısından tavsiye ederken şu anda tam tersi durum oluşmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    leon makyajlandi i30 kasa değiştirdi. Ama ne bu olay ne de iç genişliği aynı segmentteki iki araç arasında olan 30 bin TL lik farkı açıklayamaz

    30 bin fark nerede?1.4 TSI dsg exelence 100 bin lira

    1.2 ve 1.0lik style dan bahsediyorum.

    110 HP lik style donanım ile neden karşılaştırıyoruz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    leon makyajlandi i30 kasa değiştirdi. Ama ne bu olay ne de iç genişliği aynı segmentteki iki araç arasında olan 30 bin TL lik farkı açıklayamaz

    30 bin fark nerede?1.4 TSI dsg exelence 100 bin lira

    1.2 ve 1.0lik style dan bahsediyorum.

    110 HP lik style donanım ile neden karşılaştırıyoruz?

    başlangıç paketi diye. Xcellence ile kıyasladığında birşey değişiyor mu? i30 un onda bile bariz fiyat avantajı yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu arabalar olmasaydı şuan sümbül şavaşı olacaktı kötü yorum yapmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    leon makyajlandi i30 kasa değiştirdi. Ama ne bu olay ne de iç genişliği aynı segmentteki iki araç arasında olan 30 bin TL lik farkı açıklayamaz

    30 bin fark nerede?1.4 TSI dsg exelence 100 bin lira

    1.2 ve 1.0lik style dan bahsediyorum.

    110 HP lik style donanım ile neden karşılaştırıyoruz?

    başlangıç paketi diye. Xcellence ile kıyasladığında birşey değişiyor mu? i30 un onda bile bariz fiyat avantajı yok.

    Başlangıç Leon u Dolu i30 ile neden kıyaslıyoruz?Ayrıca benzinli i30 pahalı satılıyor muhtemelen pazarlık payı 7-8 bin lira belki daha fazladır.İki aracında dizelini kıyaslamak daha doğru sonuç verir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    leon makyajlandi i30 kasa değiştirdi. Ama ne bu olay ne de iç genişliği aynı segmentteki iki araç arasında olan 30 bin TL lik farkı açıklayamaz

    30 bin fark nerede?1.4 TSI dsg exelence 100 bin lira

    1.2 ve 1.0lik style dan bahsediyorum.

    110 HP lik style donanım ile neden karşılaştırıyoruz?

    başlangıç paketi diye. Xcellence ile kıyasladığında birşey değişiyor mu? i30 un onda bile bariz fiyat avantajı yok.

    Başlangıç Leon u Dolu i30 ile neden kıyaslıyoruz?Ayrıca benzinli i30 pahalı satılıyor muhtemelen pazarlık payı 7-8 bin lira belki daha fazladır.İki aracında dizelini kıyaslamak daha doğru sonuç verir.

    birbirine denk 2 seçenek bunlar;


    -i30 1.4 TGDI ELITE DCT 109.550 TL

    -LEON 1.4 TSI 150 HP DSG XCELLENCE 97.000 TL


    daha donanımlı ve daha performaslı olan leon 12550 TL daha ucuz




  • Bu VAG grubu olmasaymış neyle kıyas yapılacakmış hayret doğrusu. Golf 'lerin yeni motoru ve kasası gelmedi bile. Geldiğinde bakalım onlar nasıl bir fiyat politikası izleyecekler. İsteyen istediğini alsın diyeceğim ama 7 yıl garanti olayı az değil. Tercihim uzak doğu aracı olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.