Şimdi Ara

Hyundai İ20 1.2 çekiş performansı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
1
Favori
115.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hyundai i20 1.2 yokuşlarda çekişi nasıl kullanan veya araştıran varsa bilgi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Az yakar çok kaçar. Eski arabamdı 4 sene lpg takmadan kullandım. Ne yakıtta ne çekişte üzmedi. Çekmiyor diyen hayatında koltuğuna oturmamıştır yada hırpalanmış şirket aracı kullanmıştır.



    En iyi giden atmosferik 1.2'lerden biridir. Mesela Clio kullanın farkı görürsünüz.



    Araç full yüklüyken yokuş yukarı arabayı bayıltırsanız tabiki çekmez aracın eti budu belli sonuçta.

    Uygun viteste ve devirde kullanacaksınız küçük motorlu araçları.



    Şu an 1.4 T 140 HP Astra J kullanıyorum onunla kıyaslarsam tabiki çekmiyor diye düşünürüm. Aracın gücüne yolun durumuna göre kullanım tarzınız değişmeli.



    Sene olmuş 2017 hala şu soruyu sormak komik. Dünya üzerinde yokuşta çekmeyen araba yoktur.
    Bu araci kullanmayan yorum yapmasin. Yok az kacar cok yakar. Bu araci kullanan birisi olarak şunu cok rahat soyleyebilirim bu arac cok yakmiyor az da gitmiyor. Gunluk ihtiyaclar icin, standart bir surucu icin gayet yeterli. Ben bursa'da ortalama 29-30km hizla bu aracin 6.5litreyi gectigini gormedim henuz. Uzun yolda da 2500kmlik mesafeyi klima hep acik hiz sabitleyici 100e sabit 3 yetişkin 4.7 litre ile bitirdim.
    Bu forumun en büyük handikabı bu. Yolda yanından geçen arabaya kullanmış modda yorum yapmak.

    İ20 yeni kasa 1.2 85 HP araç gayet güzel stabil yürüyen vergi avantajı olan 127 tork bir araç. Her 1.2 aynı değil net..Artı 1.4 polo da aynı beygir ve torka sahip. Cidden garip bir milletiz algı körlüğü var..
    Bilip bilmeden sallayan cahil cühela müsvetteleri çok.

    1.2 i20’ler oldukça ekonomiktir. Şehir içi normal kullanımd 6-6.5 litre yakarlar ve manueldir.



    i20 nin çok yakanı 1.4 otomatik olanlarıdır. 4 ileri tork konvertörlü şanzımandan dolayı yakıt sarfiyatı fazladır. LPG ile olay çözülür.



    Bilgi sahibi olmadan sallayanlar var.



    1.2 i20 candır.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai i20 1.2: Çekiş Performansı Değerlendirmesi

    Hyundai i20 1.2, şehir içi sürüş için tasarlanmış kompakt bir otomobildir. 1.2 litrelik MPI motoruyla güçlendirilmiş bu araç, günlük yolculuklarınız için yeterli çekiş gücü sunar.

    i20 1.2 MPI Style yorumlarına göre, araç hafifliği sayesinde hızlı bir şekilde hızlanabilmektedir. 84 beygir gücü ve 114 Nm tork üreten motoru, şehir içi trafikte rahatlıkla manevra yapmanızı sağlar.

    Hyundai i20 1.2 MPI Jump kullanıcıları, aracın yakıt ekonomisini olumlu yönde değerlendirmektedir. D-CVVT teknolojisi sayesinde, düşük devirlerde bile verimli bir sürüş deneyimi sunar.

    i20 1.2 MPI genel yorumlarında, aracın çekiş performansının beklentileri karşıladığı belirtilmektedir. Günlük kullanım için yeterli olan tork ve hızlanma, şehir içi sürüşlerde konforlu bir yolculuk sunar.

    Bununla birlikte, yüksek hızlarda veya yokuşlu arazilerde i20 1.2 MPI'ın çekiş gücü sınırlı olabilir. Yüksek performans beklentiniz varsa, daha güçlü bir motor seçeneğini değerlendirmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Çok yakıyor az kaçıyor. Lpg varsa yokuşta bayılıyor.
    _____________________________
  • Ben 2. El olarak 2011 modelini dusunuyordum forumdaki arkadaslatimiz gitmedigini soylediler vazgectik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Atmosferik motor en az 1.6 olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Focus 2,5 - 2011 1.6 100 bg - TeleflexGFI LPG

    Güzel olmayan otomobil, iyi bir otomobil değildir. (Ettore Bugatti)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Atmosferik motor en az 1.6 olmalı

    Her atmosferik motor ayni degildir, gayet guzel giden 1.2 lerde var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Az yakar çok kaçar. Eski arabamdı 4 sene lpg takmadan kullandım. Ne yakıtta ne çekişte üzmedi. Çekmiyor diyen hayatında koltuğuna oturmamıştır yada hırpalanmış şirket aracı kullanmıştır.



    En iyi giden atmosferik 1.2'lerden biridir. Mesela Clio kullanın farkı görürsünüz.



    Araç full yüklüyken yokuş yukarı arabayı bayıltırsanız tabiki çekmez aracın eti budu belli sonuçta.

    Uygun viteste ve devirde kullanacaksınız küçük motorlu araçları.



    Şu an 1.4 T 140 HP Astra J kullanıyorum onunla kıyaslarsam tabiki çekmiyor diye düşünürüm. Aracın gücüne yolun durumuna göre kullanım tarzınız değişmeli.



    Sene olmuş 2017 hala şu soruyu sormak komik. Dünya üzerinde yokuşta çekmeyen araba yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    livatya sunullah külefli
  • Bu forumun en büyük handikabı bu. Yolda yanından geçen arabaya kullanmış modda yorum yapmak.

    İ20 yeni kasa 1.2 85 HP araç gayet güzel stabil yürüyen vergi avantajı olan 127 tork bir araç. Her 1.2 aynı değil net..Artı 1.4 polo da aynı beygir ve torka sahip. Cidden garip bir milletiz algı körlüğü var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    i20 1.4 CRDİ Performans?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Az yakar çok kaçar. Eski arabamdı 4 sene lpg takmadan kullandım. Ne yakıtta ne çekişte üzmedi. Çekmiyor diyen hayatında koltuğuna oturmamıştır yada hırpalanmış şirket aracı kullanmıştır.



    En iyi giden atmosferik 1.2'lerden biridir. Mesela Clio kullanın farkı görürsünüz.



    Araç full yüklüyken yokuş yukarı arabayı bayıltırsanız tabiki çekmez aracın eti budu belli sonuçta.

    Uygun viteste ve devirde kullanacaksınız küçük motorlu araçları.



    Şu an 1.4 T 140 HP Astra J kullanıyorum onunla kıyaslarsam tabiki çekmiyor diye düşünürüm. Aracın gücüne yolun durumuna göre kullanım tarzınız değişmeli.



    Sene olmuş 2017 hala şu soruyu sormak komik. Dünya üzerinde yokuşta çekmeyen araba yoktur.



    Hocam gerçek ve iyi niyetli kullanıcı yorumu.



    Olay bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Bende var üstüne bir de lpg taktırdım şehir içi için ideal bir araç performansı da yeterli performanstan ne beklediğine bağlı adam bmw 1.18 i aliyor 220 torka sahip gitmiyor diye biliyor 😎

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Turbolu araba kullanan herkese atmosferik motorlar yetersiz gelebilir. 1.6 dizel ile araba 4 kişi , bagaj dolu ve klima açıkken yokuşta hız sabitleme ile güç kaybı ve hız kaybı yaşamadan o rampayi tamamlayan herkesi 1.2 atm. motor memnun etmeyecektir. Yoksa o rampayi 1.2 araç ta ilakki çıkacak ama nasıl çıkacak? Sen 5. vites 2000 devirde çıkarken o 3. vites 4000-5000 devirde çıkacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1.4 dizel kullanıyorum, fişşek gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tüm insanlığa selam olsun !
  • BekiRoRo B kullanıcısına yanıt
    SENIN NE KULLANDIGINI BİLEMIYORUM?
    NE KULLANIYORSUN?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Allah hepimizi insan gibi insanlarla karşılaştırsın....
  • Çok yokuş olmayan bir şehirde yaşıyorsanız şehir içi performansı tatminkar. Şehir içi ortalama yakıt tüketimi 100km/ 6 lt civarı. 90 km hiza 2500 devirlerde çıkıyor. Bu esnada 100 km 4.5 lt yakıt tüketir. 120 km hızda devir 3000'i geçer, 100km /6 lt yakıt tüketir. Dik yokuşlarda vites düşürüp devirip yükseltmek zorunda kalırsınız.



    Sakin araba kullanan biriyseniz sorun yaşamazsınız. Yılanlık yapacaksanız bu motor size göre değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi estell -- 18 Kasım 2017; 9:56:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu araci kullanmayan yorum yapmasin. Yok az kacar cok yakar. Bu araci kullanan birisi olarak şunu cok rahat soyleyebilirim bu arac cok yakmiyor az da gitmiyor. Gunluk ihtiyaclar icin, standart bir surucu icin gayet yeterli. Ben bursa'da ortalama 29-30km hizla bu aracin 6.5litreyi gectigini gormedim henuz. Uzun yolda da 2500kmlik mesafeyi klima hep acik hiz sabitleyici 100e sabit 3 yetişkin 4.7 litre ile bitirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Vw olsaydi cekerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bilip bilmeden sallayan cahil cühela müsvetteleri çok.

    1.2 i20’ler oldukça ekonomiktir. Şehir içi normal kullanımd 6-6.5 litre yakarlar ve manueldir.



    i20 nin çok yakanı 1.4 otomatik olanlarıdır. 4 ileri tork konvertörlü şanzımandan dolayı yakıt sarfiyatı fazladır. LPG ile olay çözülür.



    Bilgi sahibi olmadan sallayanlar var.



    1.2 i20 candır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Konu sahibi yokuşta çekişi sormuş millet burada az yakar muhabbetine girmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O zaman daha açık yazalım. Yokuşta vites düşürüp devri yükseltmeniz gerekir. Araba bağırır, anlık yakıt tüketimi fırlar. Yokuşlu bir yerde yaşıyorsanız sizi mutlu etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hocam kısacası seni üzmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yeni i20 için konuşuyorsak, artan ağırlıktan dolayı 1.2 motorun performansı eski kasadan bir nebze daha düşük. Otomobilin ağırlığı 1250 kg seviyesinde. Çevreyolunda, ışıklarda otobanda vb. küçük aksiyonlara, kapışmaya gelecek bir otomobil değil, otoyoldaki çoğu otomobilin tozunu yutar.

    Yokuşlarda 3. viteste 4 - 5 bin devir aralığında çekişten düşürmeden çıkabiliyorsunuz tabi doğal olarak motor biraz bağırıyor. Atmosferik araçlarda tork yüksek devirde verildiği için düşük devirde yokuş çıkamazsınız, devri yakaladıktan sonra çıkılır, tabi yokuşlarda turbolu araçlar kadar canlılık beklememek lazım.

    Yazın klima açık yokuş çıkıyorsanız deviri 5.000lerde tutmalısınız.

    Muadil düşük hacim turbo motorlarda (1.2 TSI, 1.2 TCE, 1.2 Puretech vb), bu yokuşları en üst viteste (5 veya 6), maks torkun verildiği devire göre, 1.700 - 2.000'li devirlerde rahatlıkla çekişten düşürmeden tırmanabilmek mümkün.

    Tüketim şehir dışı 110'u geçmezseniz 4.5 litrelere kadar düşüyor. Karma kullanımda ise 6.5 litre civarında gezebilmek mümkün.
    _____________________________
    2014 Skoda Octavia 1.6 TDI Optimal 105 HP
    2014 Opel Astra Sedan 1.4 Turbo Cosmo 140 HP




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.