Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
32.737
Cevap
114
Favori
2.554.622
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2011 Mesaj
      05 Ekim 2016 23:21:39
      Tskler darısı isteyenlerin basına



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      ..Bir'di iki oldu..
    • Yüzbaşı
      538 Mesaj
      06 Ekim 2016 00:23:41

      Çok sağol amin hocam,
      Onurmauer hocamın da dediği gibi allah isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlat versin inşallah.
      Sevgi ve saygılarımla sağol.
      |
      |
      kadir1983 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019
    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      06 Ekim 2016 12:56:26
      İki arkadaşımı da tebrik ederim. Bebeklerimiz da büyüğünce getzci olurlar artık..
      _____________________________
      2008 1.5 CRDİ VGT HY KLM SİYAH
    • Yüzbaşı
      538 Mesaj
      06 Ekim 2016 13:30:15

      Çok teşekkürler.
      Getz i satıyoruz ama,
      |
      |
      Özgür Geo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019
    • Çavuş
      85 Mesaj
      07 Ekim 2016 12:02:19
      Arkadaslar kocaeli de yada golcukte önerebileceğiniz elektrik ustasi varmi. Kontak acikken getz marj basiyor. Simdide arac seyir halinde iken yapmaya basladi.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      07 Ekim 2016 18:38:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      Çok teşekkürler.
      Getz i satıyoruz ama,

      o sebeple yazdım hocam. Büyüyünce belki Getz in yeni bir modeli olur, kendilerine de babalarına da alırlar..

      Sağlıklı sıhhatli olsunlar, analı babalı büyürler inşallah...
      _____________________________
      2008 1.5 CRDİ VGT HY KLM SİYAH
    • Yüzbaşı
      538 Mesaj
      07 Ekim 2016 19:50:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: Özgür Geo

      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      Çok teşekkürler.
      Getz i satıyoruz ama,

      o sebeple yazdım hocam. Büyüyünce belki Getz in yeni bir modeli olur, kendilerine de babalarına da alırlar..

      Sağlıklı sıhhatli olsunlar, analı babalı büyürler inşallah...


      İnşallah hocam çok sağol
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019




    • Yüzbaşı
      254 Mesaj
      07 Ekim 2016 22:22:17

      ALLAH ikinizede saglıklı salih evlat versin inşallah.
      |
      |
      bayramses kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      marea liberty 1.6 ( 2004 ) gri

      Hyundai GETZ 1,5 vgt crdi ( 2007 ) platin gri
    • Yüzbaşı
      737 Mesaj
      08 Ekim 2016 08:30:28
      Arkadaslar getz ariyorumm dizel olursa benim icin iyi olur istanbuldan bakiyorum onerebiliceginiz araclar varmi yardimci olursaniz sevinirim



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      psn:pazienza23
      oyunlarım:fifa 2011,red dead redemption, uncharted 2 among thieves, uncharted drakes fortune, bayonetta infamous,wipeout Hd, dead nation, little big planet, rag doll kung fu , tekken 5 online, crash bandicot 1 2 3, fat princess.
    • Çavuş
      49 Mesaj
      08 Ekim 2016 18:19:06
      Sayın forum sakinleri arkadaşlar bugün yeni araba alan acemi bir tanışın 2005 dizel getzine baktım. Çelik jantlı olan lastiklerden arkalar 185/60/14 onler 175/65/14 ...bu ne ahvaldir??? &#128578;



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    • Çavuş
      45 Mesaj
      08 Ekim 2016 19:10:08
      Arkadaşlar bugün bir getze bakmaya gittik 97000 de 2004 lpgli 21500 de diretiyor. Ne yaptımsa indiremedim 21 e. Ağır bakımları yapılacak arabanın masrafı var yani. Bir de ön kaputta güneş yanığı var boyatıcam. Sizce alınırmı araç temiz duruyordu ağır bakımları ne kadara yaptırırım Ankaradayım bu arada görüşleriniz çok önemli çünkü adamı arayıp tamam diyeceğim .
      _____________________________
    • Yarbay
      2174 Mesaj
      08 Ekim 2016 19:21:41

      Triger buji buji kablolari filtre yag iscilik filan derken 400-500 arasi tutar tahminimce.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      bedir58 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      NISSAN Almera 2005 1.5 Tekna Samsung GALAXY S6 64GB
    • Çavuş
      45 Mesaj
      08 Ekim 2016 20:58:51

      hocam ağır bakım diyince gözüm korkuyorda benim baskı balata falan herşey oluyor sanırım bunun içinde fren diskleri... sigortaları hakkında bilginiz varmı trafik sigortası benim ilk arabam olacak da hiç bi fikrim yok. 21. 500 araba ve artı bunlar kaça gelir yani.
      |
      |
      TeamSecret kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yarbay
      10993 Mesaj
      09 Ekim 2016 02:09:41
      Daha önceki sayfalarda yazmıştım
      araba, yol PC ye göre 10 km yolu 15 km lik bazen 20 km lik benzinle gidiyor, Diye

      geçen hafta da baktırdım katalizör verim düşük uyarısı vardı
      Bugun de aynı arızadan dolayı gittim

      Sebebi motordaki oksijen sensörünün arızalanması imiş
      200 + 50 TL bayıldık bugün?





      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 9 Ekim 2016; 2:29:59 >
      _____________________________
      Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      09 Ekim 2016 11:29:35

      Hem geçmiş olsun, hem de hayırlı olsun hocam.
      |
      |
      TiSKE kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      2008 1.5 CRDİ VGT HY KLM SİYAH
    • Yarbay
      2011 Mesaj
      09 Ekim 2016 18:22:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: bedir58

      hocam ağır bakım diyince gözüm korkuyorda benim baskı balata falan herşey oluyor sanırım bunun içinde fren diskleri... sigortaları hakkında bilginiz varmı trafik sigortası benim ilk arabam olacak da hiç bi fikrim yok. 21. 500 araba ve artı bunlar kaça gelir yani.

      2004e o radar para verme. Parana yazık. Bi de bakıma sokacan. Sadece fren disk balata bin tl. Lastik alırsan 500 tl. Bi de boyatıcam diyorun



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
      ..Bir'di iki oldu..
    • Yüzbaşı
      254 Mesaj
      09 Ekim 2016 22:50:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: mstffktbss

      Sayın forum sakinleri arkadaşlar bugün yeni araba alan acemi bir tanışın 2005 dizel getzine baktım. Çelik jantlı olan lastiklerden arkalar 185/60/14 onler 175/65/14 ...bu ne ahvaldir??? &#128578;

      arka lastıkler yanakları genıs capı kısa
      ön lastıkler yanakları kısa capı uzun
      _____________________________
      marea liberty 1.6 ( 2004 ) gri

      Hyundai GETZ 1,5 vgt crdi ( 2007 ) platin gri
    • Yüzbaşı
      254 Mesaj
      09 Ekim 2016 22:53:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: onurmaurer


      quote:

      Orijinalden alıntı: bedir58

      hocam ağır bakım diyince gözüm korkuyorda benim baskı balata falan herşey oluyor sanırım bunun içinde fren diskleri... sigortaları hakkında bilginiz varmı trafik sigortası benim ilk arabam olacak da hiç bi fikrim yok. 21. 500 araba ve artı bunlar kaça gelir yani.

      2004e o radar para verme. Parana yazık. Bi de bakıma sokacan. Sadece fren disk balata bin tl. Lastik alırsan 500 tl. Bi de boyatıcam diyorun

      trafik sigortası en ucuz 1000 civarı cıkar
      _____________________________
      marea liberty 1.6 ( 2004 ) gri

      Hyundai GETZ 1,5 vgt crdi ( 2007 ) platin gri
    • Yüzbaşı
      538 Mesaj
      10 Ekim 2016 13:18:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: Turgut.AkıN

      ALLAH ikinizede saglıklı salih evlat versin inşallah.

      Amin Turgut hocam çok sağol, inşallah.


      Arkadaşlar 2011 dizel getz cuma günü notere gidecektik arkadaş üzerine alacaktı,
      Yoğun olduğu için yarına kaldı,
      Eğer yarında gelmezse satmaktan vaz geçtiğimi söyleyeceğim, hiç sevmem böyle sözünde durmayan işleri,
      Fiyatı gayet makul tuttum yarında gelmezse, düşünen arkadaşlar varsa benimle irtibata geçebilirler.
      |
      |
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019
    • Yüzbaşı
      737 Mesaj
      10 Ekim 2016 14:59:13
      Arkadaslar bu ay basinda ikinci getzimi almayi dusunuyorum hala bulamadim temiz bir araba ilk arabami rami oto pazarindan 23500 e galeriden almistim gecen sene dizel getz 120 bin km 2010 modeldi. abssiz olanlardan simdi bakiyorum bu fiyatlara bu kilometre bulamiyorum.siz ne onerirsiniz 24 25 bin civari butcem var acaba nereden almak gerekir



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
      psn:pazienza23
      oyunlarım:fifa 2011,red dead redemption, uncharted 2 among thieves, uncharted drakes fortune, bayonetta infamous,wipeout Hd, dead nation, little big planet, rag doll kung fu , tekken 5 online, crash bandicot 1 2 3, fat princess.
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Satılık Köpek
üniversite
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.