Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1477. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
32.937
Cevap
125
Favori
2.789.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14751476147714781479
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvanda86

    quote:

    Orijinalden alıntı: joyce84

    yağ bakım zamanı geldi.

    http://www.akparca.com/Getz-CRDI-15-CRDI-VGT-Bakim-Paketi-SHELL,PR-29826.html

    böyle bir fiyat buldum. gerçekten iyi bir fiyat. geçen sene serviste yaptırdım. işcilik dahil 370 tl ödedim.

    önerisi olan varmı ? bu paket alınır mı sizce?

    Tam alacaktım paketi zam yaptılar ve polen filtresini yan sanayi koydular :S

    Onun yerine bosch set aldım n11'den.

    almamak daha iyi olmuş. alıpta sonra yan sanayi polen gönderselerdi uğraş dur. yada iptal edip paranı göndercez dedilermi yine uğraş dur.

    n11 den link alabilirmiyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir1983

    geçenlerde antifriz koydurmuştum ama değerini ölçememiştik.aktuz hocamla da paylaşmıştım konuyu

    iş yerinde ölçüm cihazı buldum ölçtüm ve resmide burda paylaşayım dedim


    aracınız kaç model , hala orjinal aküyü kullandığınızı gördümde merak ettim .

    benim akü bu seneyi çıkarır mı bilmiyorum ? kıyaslama yapıcaktım .




  • Herkeze slm. Hundai getz 2004 model 91000de dizel arac aldim daha 1 hafta oldu yanliz 100 km.de 8 litre yakiyor sebebi ne olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 model hocam
    2 senedir bende
    yavaş yavaş bitmek uzere gibi ama yinede sorun çıkarmıyor Allaha şukurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayri34

    Herkeze slm. Hundai getz 2004 model 91000de dizel arac aldim daha 1 hafta oldu yanliz 100 km.de 8 litre yakiyor sebebi ne olabilir

    Bildiğim kadarıyla 2004'ler 1.3 motor ve 3 silindirli. o bakımdan 4 silindirli modellere göre daha çok yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvanda86

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayri34

    Herkeze slm. Hundai getz 2004 model 91000de dizel arac aldim daha 1 hafta oldu yanliz 100 km.de 8 litre yakiyor sebebi ne olabilir

    Bildiğim kadarıyla 2004'ler 1.3 motor ve 3 silindirli. o bakımdan 4 silindirli modellere göre daha çok yakıyor.

    1.5 3silindir bu sabah 12 litreleri gordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayri34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvanda86

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayri34

    Herkeze slm. Hundai getz 2004 model 91000de dizel arac aldim daha 1 hafta oldu yanliz 100 km.de 8 litre yakiyor sebebi ne olabilir

    Bildiğim kadarıyla 2004'ler 1.3 motor ve 3 silindirli. o bakımdan 4 silindirli modellere göre daha çok yakıyor.

    1.5 3silindir bu sabah 12 litreleri gordu

    Ne yazık ki öyle hocam :/
  • Nuvanda bendede 3 silindir dizel var.kisin sehir ici 800 km re gidiyorum.uc silindir fazla yakmiyor.uzun yolda ise 980 1000 km civarini yyakaliyorum.4 silindir olup bu km re rakamlarini kac arac yakaliyabiliyor acaba??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    Nuvanda bendede 3 silindir dizel var.kisin sehir ici 800 km re gidiyorum.uc silindir fazla yakmiyor.uzun yolda ise 980 1000 km civarini yyakaliyorum.4 silindir olup bu km re rakamlarini kac arac yakaliyabiliyor acaba??



    Genel olarak söyledim hocam sizin ki farklı olabilir. Kullanım şekline göre değişebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuvanda86 -- 29 Ocak 2015; 13:46:38 >
  • hayri34 ün getzi neden çok yakıyor olabilir. hava ve yakıt filitrelerini değişse, motor yağını değişse, 1500-2000 devir arasında kullansa bence bayağı sarfiyatı düşer diye düşünüyorum. Eğer motorda bir kusur yoksa...
  • Arkadaslar 1hafya once aldim araci alirken servise gostermedik faal kullaniyorum motorda sikinti yok gibi gozukuyor bakima ne zamangirdi bilmiyorum yagi yeni degismis araci 2000-2200 devir arasi kullaniyorum 2000 devirin altuna duserse bayilma yapiyor vites yukseltirken 3000 devri gormen yukseltmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayri34 -- 29 Ocak 2015; 20:15:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayri34

    Arkadaslar 1hafya once aldim araci alirken servise gostermedik faal kullaniyorum motorda sikinti yok gibi gozukuyor bakima ne zamangirdi bilmiyorum yagi yeni degismis araci 2000-2200 devir arasi kullaniyorum 2000 devirin altuna duserse bayilma yapiyor vites yukseltirken 3000 devri gormen yukseltmiyorum

    Ben de aynı aracı 2 sene kullandım, 5.5-7 litre arası yakıyordu. Ne yaparsam yapayım bu ne arttı ne azaldı.

    Önce ölçümü doğru yaptığınızdan emin olun. Daha uzun kullanım sonuçlarına bakabilirsiniz.


    Çok kısa mesafelerde binmediğiniz halde böyle yakmaya devam ediyorsa bir dizel servisine gösterin. Onlar kontrollerine göre sizi yönlendirirler.


    Dizel motorda yakıt artışının EGR valfi, termostat, enjektör, sensörler, turbo hortumu, intercooler, valfler, pistonlardan klima kavramasına kadar bir sürü sebebi olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayri34

    Arkadaslar 1hafya once aldim araci alirken servise gostermedik faal kullaniyorum motorda sikinti yok gibi gozukuyor bakima ne zamangirdi bilmiyorum yagi yeni degismis araci 2000-2200 devir arasi kullaniyorum 2000 devirin altuna duserse bayilma yapiyor vites yukseltirken 3000 devri gormen yukseltmiyorum

    Ben de aynı aracı 2 sene kullandım, 5.5-7 litre arası yakıyordu. Ne yaparsam yapayım bu ne arttı ne azaldı.

    Önce ölçümü doğru yaptığınızdan emin olun. Daha uzun kullanım sonuçlarına bakabilirsiniz.


    Çok kısa mesafelerde binmediğiniz halde böyle yakmaya devam ediyorsa bir dizel servisine gösterin. Onlar kontrollerine göre sizi yönlendirirler.


    Dizel motorda yakıt artışının EGR valfi, termostat, enjektör, sensörler, turbo hortumu, intercooler, valfler, pistonlardan klima kavramasına kadar bir sürü sebebi olabilir.

    Servise soksak tahmini nekadar masraf cikar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Turbo hortumu, termostat, EGR temizliği veya değişimi, sensörler gibi şeylerden çıkarsa çok tutmaz. 50-200 arasına hallolur. Motorda sıkıntı varsa ki deneyimli bir usta sesinden gidişinden dumanından büyük ihtimalle anlar, o halde masraf artar.

    Dizel servisleri bosch veya delphi enjektörleri ve yakıt sistemini kontrol edip, 100-150 lira civarı bir ücret alır diye tahmin ediyorum.

    Motorcu ustam inceledi motor guzel dedi araci bir bakima sokmak en iyisi yorumlar icin tsk. İndsllah fazla masraf cikmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbulda servis tavsiyesi olan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar hyundai getz otomatik araç almayı düşünüyorum, fakat sitelerde 2. el bakarken 1.4 DOHC ve 1.4 DOHC Start olarak görüyorum bazı açıklamalarda "START MODELİ İLE KARIŞTIRMAYIN" yazıyor. arasındaki fark nedir ki bu şekilde yazıyorlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti

    arkadaşlar hyundai getz otomatik araç almayı düşünüyorum, fakat sitelerde 2. el bakarken 1.4 DOHC ve 1.4 DOHC Start olarak görüyorum bazı açıklamalarda "START MODELİ İLE KARIŞTIRMAYIN" yazıyor. arasındaki fark nedir ki bu şekilde yazıyorlar?

    Start modeli donanim olarak boş olan model. Mesela sadece ön 2 cam otomatik, aynalar manuel ayarli, yan aynalar siyah plastik gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 DOCH olanda ABS de var... Start donanımda yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arkadaşım ikinci el 2004 model hyundai getz 1.5 crdi 3 silindirli araç aldı. Araç alındığından beri yakıt tüketimi çok yüksek öyleki 100 km de 11-12 lt yakıt (eurodizel) harcamakta . Araç tamirciye gitti yapılan işlemler;

    1- Üç adet enjektör memesi değişti (780 tl)
    2- EGR bakımı yapıldı (200 tl)
    3- Komple triger - devir daim pompası - . . . . gibi yüksek km de değiştirtlmesi gerekenler değiştirildi (650 tl)

    Bu aşamadan sonra yakıt sarfiyatı düşmeyince tekrar tamire gitti araç ve araç beyninden şüphelenip yazılım attılar ve öyle denendi ama sonuç gene aynı oldu .

    Son olarak tekrar arkadaşım aracı yetkili bosch dizel servise götürdü araç bilgisayara bağlanıp gene kontrol edildi enjeksiyon değerleri ve diğer değerler normal gözüküyor ama hala ve hala yakıt sarfiyatı aynı onca masrafa rağmen. Şimdi merak ettiğimiz bu aracın sorunu ne veya neresinde olabilir .

    Bu arada son olarak bir yıl önce aracın baskı balatasıda değişmişti . . . . YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZ ANLAYAN ARKADAŞLARDAN




  • 
Sayfa: önceki 14751476147714781479
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.