Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1478. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14761477147814791480
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karsıyakalısm

    Bir arkadaşım ikinci el 2004 model hyundai getz 1.5 crdi 3 silindirli araç aldı. Araç alındığından beri yakıt tüketimi çok yüksek öyleki 100 km de 11-12 lt yakıt (eurodizel) harcamakta . Araç tamirciye gitti yapılan işlemler;

    1- Üç adet enjektör memesi değişti (780 tl)
    2- EGR bakımı yapıldı (200 tl)
    3- Komple triger - devir daim pompası - . . . . gibi yüksek km de değiştirtlmesi gerekenler değiştirildi (650 tl)

    Bu aşamadan sonra yakıt sarfiyatı düşmeyince tekrar tamire gitti araç ve araç beyninden şüphelenip yazılım attılar ve öyle denendi ama sonuç gene aynı oldu .

    Son olarak tekrar arkadaşım aracı yetkili bosch dizel servise götürdü araç bilgisayara bağlanıp gene kontrol edildi enjeksiyon değerleri ve diğer değerler normal gözüküyor ama hala ve hala yakıt sarfiyatı aynı onca masrafa rağmen. Şimdi merak ettiğimiz bu aracın sorunu ne veya neresinde olabilir .

    Bu arada son olarak bir yıl önce aracın baskı balatasıda değişmişti . . . . YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZ ANLAYAN ARKADAŞLARDAN

    Ayni sikayetten bende yakiniyorum ama ben eurodizel almamistim bugun tamirciye gittim depoyu fulle km.yi sifirla 100 km. Gittikten sonra depoyu birdaha fulle ne kadar yakit aldigina bak dedi ondam sonra motora mudahale edelim dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    Tanıdığımdan nar çiçeği 25.000Km de getz aldım. Full Orjinal araba.
    1.4 DOCH modeli 4 cam otomatik ,elektrikli aynalar, kapı kolları aynalar ve panjur gövde rengi.

    Sorum şu olacak sis farı yok. Bunu nasıl halledebiliriz. Orjinal mi takılması gerek yoksa universal sis farları montaj yapılabilir mi?

    Not: Araç 2007



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arifim -- 1 Şubat 2015; 11:58:32 >
  • hayri34 kullanıcısına yanıt
    Ben Anadolu yakasında Hyundai Uçar serviste yaptırıyorum ve gayet memnunum. Tavsiye ederim.http://www.ucarotomotiv.com.tr/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirRen

    Ben Anadolu yakasında Hyundai Uçar serviste yaptırıyorum ve gayet memnunum. Tavsiye ederim.http://www.ucarotomotiv.com.tr/

    Ben avrupa yakasi fatihteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayri34 kullanıcısına yanıt
    motor değerleri normal olduğuna göre 2000 üzeri devirdemi kullanıyorsunuz aracı acaba
    bu arada polen filtresini hiç takmıyordum. geçen gün filtreyi taktım. aracın motor sesi içeriden oldukça azaldı. ne ilgisi var anlayamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acent

    motor değerleri normal olduğuna göre 2000 üzeri devirdemi kullanıyorsunuz aracı acaba
    bu arada polen filtresini hiç takmıyordum. geçen gün filtreyi taktım. aracın motor sesi içeriden oldukça azaldı. ne ilgisi var anlayamadım.

    2000 uzeri kullansada cok

    Ayni araci 5 yil kullandim

    Kisa mesafe karda kista bile 8.5 litreyi gecmedi hic

    Yazin 7 kisin 8 fix tuketim

    Polen filtresine hava motordan geliyo sonucta

    Takinca sesi kesti yoksamotorun ses aynen iceri gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi geceler öncelikle, arkadaşlar 2007 model 1,5 crdi 110bg lik getz aldık, 2 aydır bizde, donanım olarak dolu model, ayrıca bi hız sabitleyicisi bir de 6.vites olaymış tadından yenmezmiş Bende yakıt değeri paylaşayım, geçen gün depoyu doldurdum, sayacı sıfırladım. Yaklaşık 85 km tamamı şehir içi çoğu kısa mesafe kullanımda yol bilgisayarı 8,6-8,9 arasında değişiyor. Bugün anlık 9 litre gösterdi noluyor dedim neyse ki 8li rakamlara döndü hemen Arabayı zaten sakin kullanıyorum, değerler normal mi sizce? Uzun yolda kullanımımda 6-6,5lt arasında yakıt tüketimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karsıyakalısm

    Bir arkadaşım ikinci el 2004 model hyundai getz 1.5 crdi 3 silindirli araç aldı. Araç alındığından beri yakıt tüketimi çok yüksek öyleki 100 km de 11-12 lt yakıt (eurodizel) harcamakta . Araç tamirciye gitti yapılan işlemler;

    1- Üç adet enjektör memesi değişti (780 tl)
    2- EGR bakımı yapıldı (200 tl)
    3- Komple triger - devir daim pompası - . . . . gibi yüksek km de değiştirtlmesi gerekenler değiştirildi (650 tl)

    Bu aşamadan sonra yakıt sarfiyatı düşmeyince tekrar tamire gitti araç ve araç beyninden şüphelenip yazılım attılar ve öyle denendi ama sonuç gene aynı oldu .

    Son olarak tekrar arkadaşım aracı yetkili bosch dizel servise götürdü araç bilgisayara bağlanıp gene kontrol edildi enjeksiyon değerleri ve diğer değerler normal gözüküyor ama hala ve hala yakıt sarfiyatı aynı onca masrafa rağmen. Şimdi merak ettiğimiz bu aracın sorunu ne veya neresinde olabilir .

    Bu arada son olarak bir yıl önce aracın baskı balatasıda değişmişti . . . . YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZ ANLAYAN ARKADAŞLARDAN

    Yazılım ve kablolar da dahil olmak üzere yakıt sistemini iyice kontrol ettiklerini varsayarsak sonrasında


    Oksijen sensörü kontrol edildi mi?
    Hava akış metresi kontrol edildi mi?
    Hararet müşürü ve termostat kontrol edildi mi?
    Katalitik Konvertör kontrol edildi mi?
    Turbo hortumlarında veya vakum hortumunda veya manifoldda bir kaçak olup olmadığı kontrol edildi mi?
    Trigerini söktüğü gibi takmış olabilirler, belki daha önceki halinde sente atlamıştı, bunu kontrol ettiler mi? İşaretlere göre taktılar mı?
    Aracın çekişi nasıl, kompresyon testi yapıldı mı?


    Ben kendi aracımda aynı durum olsa sırasıyla bunlardan şüphelenirdim.




  • Merhaba arkadaşlar. 2. çocuktan sonra büyüyen ailem için ST bir araba düşündüğümüzden 55 bin km'de orjinal hyundai getz arabamızı satılığa çıkardık. araba comda ilan numaramız 294952198'dır. ilgilenmek isteyen arkadaşlarım için, hiç tüp takılmamış ve çok şükür hiç sorun yaşamadığımız yetkili servis kayıtlı arabamı değerlendirmek isteyenler olursa bana ulaşabilirler.
  • arkadaşlar crdi ile vgt nin farklarını uzun uzun anlatmışlar forumda ama benim getz in arkada ve motor kapağında crdi yazıyo ruhsatta vgt yazıyo normalmi bu durum
  • emra05 E kullanıcısına yanıt
    Hyundai literatürde common rail dizel olarak geçen motora CRDI diyor, Fiat Multijet, VW TDI, Opel CDTI vs..

    VGT variable geometry turbo, motorun turbosundaki farkı anlatıyor. İkisi de doğru ama 2006 model sonrası 4 silindirli dizeller turbo farkından dolayı VGT olarak adlandırılıyor.
  • 2008 4 silindirli
  • Arkadaslar yakin zamanda triger degisen oldumu.yarin degistirecem.kaca yaparlar fikri olan varmi.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    Arkadaslar yakin zamanda triger degisen oldumu.yarin degistirecem.kaca yaparlar fikri olan varmi.?

    Yetkili servis harici, ustasına göre 250-350tl arası değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar su anda triger kayisi degisiyor aracin.masraflar asagidaki gibi.
    triger ve usta ucreti:325 tl
    devridaim pompasi:80 tl
    yag (mobil 5w30)ve filitreler:78
    On fren balata:25 tl
    v kayisi:25 tl
    toplam::533 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahibinden otomatik getz ilanlarına bakarken dikkatimi çeken birşey oldu. örneğin açıklamalarda aracın ilk sahibinden 2009 model araç vs. vs. aracın plakasından e-devlet araç sorgulama ile giriş yapınca ruhsat tarihi 23/01/2015 çıkıyor. aklıma galericinin yakın zamanda arabayı alıp süsledikten sonra siteye verdiği geliyor ve fiyatı yüksek tutarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    Arkadaslar su anda triger kayisi degisiyor aracin.masraflar asagidaki gibi.
    triger ve usta ucreti:325 tl
    devridaim pompasi:80 tl
    yag (mobil 5w30)ve filitreler:78
    On fren balata:25 tl
    v kayisi:25 tl
    toplam::533 tl


    hayırlı olsun hocam
    hocam bu triger setinin değişmesi gerektiği rutin bakımlar dışında nasıl belli olur.
    ben yağına suyuna ve ufak tefek şeylere bakıp devam ediyorum bakım kmlerine uygun bakım yaptırsam ßir sürü masraf olacak.
    kmlerine uygun bakım elbette iyidir ama madden çizelgeye uyamıyorum.
  • JETDEVRİYE J kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun hocam.


    bugun benımde başıma gelen olay
    sabah getzze bındım gıdıyorum 100m gıtmedım araba saga çekıyor
    allahalla
    durdum indim baktım sağ ön lastık inmiş??
    hemen gerı döndüm lastıkçıye bıraktım aracı eve gidip babamın aracını aldım babam ilgilendi getzle
    lastıge vida girdiginden patlamış.
    sabah bınerken dikkat etmedım dogrusu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    Arkadaslar su anda triger kayisi degisiyor aracin.masraflar asagidaki gibi.
    triger ve usta ucreti:325 tl
    devridaim pompasi:80 tl
    yag (mobil 5w30)ve filitreler:78
    On fren balata:25 tl
    v kayisi:25 tl
    toplam::533 tl


    hayırlı olsun hocam
    hocam bu triger setinin değişmesi gerektiği rutin bakımlar dışında nasıl belli olur.
    ben yağına suyuna ve ufak tefek şeylere bakıp devam ediyorum bakım kmlerine uygun bakım yaptırsam ßir sürü masraf olacak.
    kmlerine uygun bakım elbette iyidir ama madden çizelgeye uyamıyorum.


    Sagol kadir BBey.valla trigeri anlama şansiniz yyok.60 bin 120 bin gibi rutin km relerde değişmeniz ggerekiyor.benim triger sokulunce baktim hic biseyi yok fakat mutlaka sertlesmistir o kayis.ne zamanda kopacagini bilemedigimiz icin mecburen denen km reye uyuyoruz.baska bakimlarda yazani yapmayabilirsiniz ama bence triger zamanina uyun.en sakati triger bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 14761477147814791480
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.