Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1260. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
32.937
Cevap
125
Favori
2.789.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12581259126012611262
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eibach pro kit dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?

    bende merak ediyorum bu chip olayını.Motorun hp'si ve torku yükseliyor ve %20 yakıt tasarrufu sağlıyor diye duymuştum.
  • erhaba konuya tamamen cahilim kusura bakmayın ama getz için MICHELIN 175/65 R14 82T Energy Saver Lastik
    lastik olur mu hepsiburada da kampanyalı imiş. şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onursumer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    arkadaşlar benım getz ın lastık olculerı 175 65 14

    185 65 14 taksam bır sıkıntı olurmu

    + ve - ne olur?



    lastik çapını biraz büyütmüş olursun haliyle kadran sapması olur %2 kadar biraz daha konforlu olursun yanak büyüdüğünden ama viraj kabiliyetin biraz düşer yanakler yükseldiğinden

    açıkcası ben çok tavsiye etmem kotu bir goruntude oluşturucağını duşunuyorum


    quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    arkadaşlar benım getz ın lastık olculerı 175 65 14

    185 65 14 taksam bır sıkıntı olurmu

    + ve - ne olur?

    arac bence bıraz daha dık ve sık gorunur 175 65 14 lerde bıraz tornetımsı bır goruntu oluyor. ve getzın kore kaplanı ımajına yakısmıyor.

    benım tavsıyem ıse 185 55 15 dır.forumlarda 195 50 15 tavsıye eden de var.


    benım sorum ıse tekerlekle ılgılı degıl arac da suspansıyon balans rot v.b bır sorun var mı acaba.

    sızın getzlerde de 130-140 gıbı suratlerde vırajlarda sorun oluyor mu. veya vırajdan bıraz gazlı cıkayım derken kendını gec toplarlıyor bu standart mı yoksa benım aracta mı bır sorun var. ?

    benı rahatsız eden gezıntı hıssı var.




    getzin amortisorleri sert olsada yol tutuşu zayıf ağırlık merkezi biraz onde o yüzden ciddi bi gezinti problemi var ozellikle sert frenlerde

    ben bu problemi eibach pro kit 195/45/16 pzero ile çozdum ondan once 185/55/15 kullandımki gerçekten şehir içinde hem iyi hem konforlu olan bu olcuydu

    ama genede tam olarak yolda durmayan güvenlimeyecek bir araç yazın hava 40 derece iken pzero lar ile bile korfez pistinin yeni asfaltında bildiğin savruldum gittim 140 lı suratlerde

    işin ozu getzle herzaman dikkatli olmak lazım


    tüm denediğim ebatlarla en idal goruntu ise 16 jantla yakaladım ben son hali bu şekilde









    eibach pro kit dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?

    alıntı yapmayı unutmusum pardon. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    eibach pro kit dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?

    ankarada açıkcası nerden temin edebilirsin bilmiyorum ama en kotu internetten temin edebilirsin şimdi bir fiyatlara goz attımda uçmuş gitmiş fiyatlar montaj olayı zaten basit heryerde taktırabilirsin

    benim yaylar yıllık bakım sırasında serviste takıldı mesela :D

    ayrıca aracın kondisyonu turbo durumu iyiyse güzel soft bir yazılım güzel keyifli olur hem gücün artar hemde sakin kullanımda yakıtın duşer

    yazlımda yaşayabiliceğiniz tek sıkıntı turbonuzun artık miladı dolmuşsa sonunun daha hızlı gelmesini sağlar :) okadarda normal bu riski alabiliyorsanız yaptırın kesinlikle değiyor

    88hp olanlardan 110hplere kadar alıyorlar

    yeni nesil era 128hp lerden 180hp ler çıkıyor




  • Arkadaşlar 1.5 dizel Getz ilk arabam daha önce gözlemlerimi aktarmıştım. Vites geçişleri(özellike 1e geçerken ya da 1den 2ye 2den 1'e gibi9 sıkıntılı ve sert.
    Bugün servise götürdüm aracı şöyle bir araca oturdu adam debriyaja bastı ileri geri falan gitti, baskı balatayı değiştirmek gerekiyor dedi. 60.000 bakımı+ baskı balataya en son indirimle beraber 1230 6 taksit fiyat çektiler. Ben tabi çıktım gittim.
    Vites geçişleri neden zorlanır? Ne yapmak lazım hakikaten baskı balata mı değiştirelim. Bittiği nasıl anlaşılır. Araba yukarıda kavramıyor aşağıda kavrıyor ama ileri-geri çok zıplıyor vites çok zor geçiyor? Tavsiyeleriniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onursumer

    quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    eibach pro kit dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?

    ankarada açıkcası nerden temin edebilirsin bilmiyorum ama en kotu internetten temin edebilirsin şimdi bir fiyatlara goz attımda uçmuş gitmiş fiyatlar montaj olayı zaten basit heryerde taktırabilirsin

    benim yaylar yıllık bakım sırasında serviste takıldı mesela :D

    ayrıca aracın kondisyonu turbo durumu iyiyse güzel soft bir yazılım güzel keyifli olur hem gücün artar hemde sakin kullanımda yakıtın duşer

    yazlımda yaşayabiliceğiniz tek sıkıntı turbonuzun artık miladı dolmuşsa sonunun daha hızlı gelmesini sağlar :) okadarda normal bu riski alabiliyorsanız yaptırın kesinlikle değiyor

    88hp olanlardan 110hplere kadar alıyorlar

    yeni nesil era 128hp lerden 180hp ler çıkıyor


    pro kıt ve sport turu varmıs


    peki getze uygun eibach tam olarak cınsı turu santimetresi nedir tam olarak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onursumer

    quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    eibach pro kit dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?

    ankarada açıkcası nerden temin edebilirsin bilmiyorum ama en kotu internetten temin edebilirsin şimdi bir fiyatlara goz attımda uçmuş gitmiş fiyatlar montaj olayı zaten basit heryerde taktırabilirsin

    benim yaylar yıllık bakım sırasında serviste takıldı mesela :D

    ayrıca aracın kondisyonu turbo durumu iyiyse güzel soft bir yazılım güzel keyifli olur hem gücün artar hemde sakin kullanımda yakıtın duşer

    yazlımda yaşayabiliceğiniz tek sıkıntı turbonuzun artık miladı dolmuşsa sonunun daha hızlı gelmesini sağlar :) okadarda normal bu riski alabiliyorsanız yaptırın kesinlikle değiyor

    88hp olanlardan 110hplere kadar alıyorlar

    yeni nesil era 128hp lerden 180hp ler çıkıyor


    bu yazılım yükseltme hyundai yetkili servislerinde yapılmıyordur herhalde ? bu iş için tavsiye edilebilecek bir yer var mı bi gidip detaylı bilgi alsak?




  • arkadaşlar bir sorum olacak,

    getz'lerde focus un 2000-2002 modellerindekine benzer kronik benzin pompası sorunu varmıdır? yani depodaki tüm benzini pompalamadan, depo dibinde belli bir miktar benzini bırakıp kuru çalışmak gibi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zorba58

    Arkadaşlar 1.5 dizel Getz ilk arabam daha önce gözlemlerimi aktarmıştım. Vites geçişleri(özellike 1e geçerken ya da 1den 2ye 2den 1'e gibi9 sıkıntılı ve sert.
    Bugün servise götürdüm aracı şöyle bir araca oturdu adam debriyaja bastı ileri geri falan gitti, baskı balatayı değiştirmek gerekiyor dedi. 60.000 bakımı+ baskı balataya en son indirimle beraber 1230 6 taksit fiyat çektiler. Ben tabi çıktım gittim.
    Vites geçişleri neden zorlanır? Ne yapmak lazım hakikaten baskı balata mı değiştirelim. Bittiği nasıl anlaşılır. Araba yukarıda kavramıyor aşağıda kavrıyor ama ileri-geri çok zıplıyor vites çok zor geçiyor? Tavsiyeleriniz?

    ben 107000 deyim baskı balata değiştirmedim. başka yere de gösterin. yada deneyimli bir tanıdık kullansın aracı baskı balata durmunu anlarlar.




  • arkadaşlar arka amartüsörlerimin ıkısıde patlamış araştırdım tamir ettirmek yerine bi cift kılıneo marka tayvan mali alip taktirttim. 120tl parcayi 40 tlde iscilik verdim
    sol arka tamanen ölmus sag ise biraz diri kalmis
    suan hafif gicirti sesi var bu normalmi

    ayrıca baskı balatasınında degişmesi lazım onunda artık onumuzdekı ay.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derebeyii

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zorba58

    Arkadaşlar 1.5 dizel Getz ilk arabam daha önce gözlemlerimi aktarmıştım. Vites geçişleri(özellike 1e geçerken ya da 1den 2ye 2den 1'e gibi9 sıkıntılı ve sert.
    Bugün servise götürdüm aracı şöyle bir araca oturdu adam debriyaja bastı ileri geri falan gitti, baskı balatayı değiştirmek gerekiyor dedi. 60.000 bakımı+ baskı balataya en son indirimle beraber 1230 6 taksit fiyat çektiler. Ben tabi çıktım gittim.
    Vites geçişleri neden zorlanır? Ne yapmak lazım hakikaten baskı balata mı değiştirelim. Bittiği nasıl anlaşılır. Araba yukarıda kavramıyor aşağıda kavrıyor ama ileri-geri çok zıplıyor vites çok zor geçiyor? Tavsiyeleriniz?

    ben 107000 deyim baskı balata değiştirmedim. başka yere de gösterin. yada deneyimli bir tanıdık kullansın aracı baskı balata durmunu anlarlar.

    ben yaklışık 3 ay önce değiştirdim baskı balatayı birden ikiye gecerken yine hafif zorlanıyo burda bazı arkadaşlarda aynı problem olmuş bu yuzden herkezde olunca normal geldi bana diğer geçişlerde fazla sorun yok değistirdikten sonra debryaj yumuşadı ama sanki biraz daha yukarda kavrıyomuş gibi geldi dısarda daha ucuza yaptırırsın bence ama garantili olsun diyosan servis daha iyi




  • mrhaba
    baski balata degisimine yetkili servis 1000-1100tl teklif verdi
    disarida voleo marka sett ve iscilige 400 tl fiyat veriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: schering

    quote:

    Orijinalden alıntı: onursumer

    quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    eibach pro kit dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?

    ankarada açıkcası nerden temin edebilirsin bilmiyorum ama en kotu internetten temin edebilirsin şimdi bir fiyatlara goz attımda uçmuş gitmiş fiyatlar montaj olayı zaten basit heryerde taktırabilirsin

    benim yaylar yıllık bakım sırasında serviste takıldı mesela :D

    ayrıca aracın kondisyonu turbo durumu iyiyse güzel soft bir yazılım güzel keyifli olur hem gücün artar hemde sakin kullanımda yakıtın duşer

    yazlımda yaşayabiliceğiniz tek sıkıntı turbonuzun artık miladı dolmuşsa sonunun daha hızlı gelmesini sağlar :) okadarda normal bu riski alabiliyorsanız yaptırın kesinlikle değiyor

    88hp olanlardan 110hplere kadar alıyorlar

    yeni nesil era 128hp lerden 180hp ler çıkıyor


    bu yazılım yükseltme hyundai yetkili servislerinde yapılmıyordur herhalde ? bu iş için tavsiye edilebilecek bir yer var mı bi gidip detaylı bilgi alsak?

    yetkili servis yapmıyor yazılım mudahalelerini cunku bu işin garantisi iadesi falan yok tamamen risk alarak yaptırıyorsunuz

    benim istanbulda tanıdığım guvendğim maslakta ecufast var alper abi veya ozgun

    yada hep iyi duyum aldığım bekir paşaoğluna gidebilirsiniz maslakta ayrıca gene çok duyduğum megacihps mehmet gazihan var
    bu 3 yerin yazılımlarında sorun yaşama riskiniz motorunuzun turbonuzun omruyle alakalı sorun yaşıyorsanız yazılımcıdan kaynaklanma ihtimali yok gibi birşey :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    quote:

    Orijinalden alıntı: onursumer

    quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    eibach pro kit dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?

    ankarada açıkcası nerden temin edebilirsin bilmiyorum ama en kotu internetten temin edebilirsin şimdi bir fiyatlara goz attımda uçmuş gitmiş fiyatlar montaj olayı zaten basit heryerde taktırabilirsin

    benim yaylar yıllık bakım sırasında serviste takıldı mesela :D

    ayrıca aracın kondisyonu turbo durumu iyiyse güzel soft bir yazılım güzel keyifli olur hem gücün artar hemde sakin kullanımda yakıtın duşer

    yazlımda yaşayabiliceğiniz tek sıkıntı turbonuzun artık miladı dolmuşsa sonunun daha hızlı gelmesini sağlar :) okadarda normal bu riski alabiliyorsanız yaptırın kesinlikle değiyor

    88hp olanlardan 110hplere kadar alıyorlar

    yeni nesil era 128hp lerden 180hp ler çıkıyor


    pro kıt ve sport turu varmıs


    peki getze uygun eibach tam olarak cınsı turu santimetresi nedir tam olarak?





    benim bildiğim getz için sportline yok sadece prokit var oda 3cm alçaltıyor zaten fazlasına gerek yok istanbul sartlarında otoparklara girip çıkarken ufak ufak değdiği oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    merhaba.

    arkadaslar 1.5 crdi 2011 getzım var. vırajlara gorelı olarak bıraz hızlı gırersem veya vırajlarda kasıs varsa var yer ıslak ise araba yolda gezınıyor.yanı tam tutunamıyor bıraz gec kendıne gelıyor.

    lastıklerım 185/65/14 lassa snowvays era tipi.yanı bıraz genıs yanaklı sorun sadece bundan mı baska bır problem olabılır mı?

    hb arabaların hepsinde vardır bu problem getzle alakalı değil

    megane da olsa hb araba virajda iyi basamaz yere arkası kısa olduğu için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    arkadaşlar benım getz ın lastık olculerı 175 65 14

    185 65 14 taksam bır sıkıntı olurmu

    + ve - ne olur?

    hala soruyu soruyorum.

    taban genişlediği için yakıtın artar

    ayrıca çap büyüdüğü içinde hızın yaklaşık %2 artar

    yani ibre 100 gösterirken 102 ile gidersin

    orjinal jant dar olduğ için yanaklar iyice taşar ve bana göre pekde hoş görünmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: schering

    quote:

    Orijinalden alıntı: onursumer

    quote:

    Orijinalden alıntı: bhtbhtbht

    eibach pro kit dusunuyorum uzun zamandır ben de nerden kac paraya alabılırım ve taktırabılırım.

    adres olarak degılde kımler satar veya takar bunu. ankaradayım cunku.

    bi de dızel getz ıcın chıp onerır mısın?

    ankarada açıkcası nerden temin edebilirsin bilmiyorum ama en kotu internetten temin edebilirsin şimdi bir fiyatlara goz attımda uçmuş gitmiş fiyatlar montaj olayı zaten basit heryerde taktırabilirsin

    benim yaylar yıllık bakım sırasında serviste takıldı mesela :D

    ayrıca aracın kondisyonu turbo durumu iyiyse güzel soft bir yazılım güzel keyifli olur hem gücün artar hemde sakin kullanımda yakıtın duşer

    yazlımda yaşayabiliceğiniz tek sıkıntı turbonuzun artık miladı dolmuşsa sonunun daha hızlı gelmesini sağlar :) okadarda normal bu riski alabiliyorsanız yaptırın kesinlikle değiyor

    88hp olanlardan 110hplere kadar alıyorlar

    yeni nesil era 128hp lerden 180hp ler çıkıyor


    bu yazılım yükseltme hyundai yetkili servislerinde yapılmıyordur herhalde ? bu iş için tavsiye edilebilecek bir yer var mı bi gidip detaylı bilgi alsak?

    bizim arkadaşın cdddye ümraniyede mehmet diye birisine yaptırmıştık

    ama adam 3 defa turbo dağıtınca iptal ettirdik işlemi

    adını unuttum şimdi o işleminde bence risk yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    arkadaşlar benım getz ın lastık olculerı 175 65 14

    185 65 14 taksam bır sıkıntı olurmu

    + ve - ne olur?

    hala soruyu soruyorum.

    taban genişlediği için yakıtın artar

    ayrıca çap büyüdüğü içinde hızın yaklaşık %2 artar

    yani ibre 100 gösterirken 102 ile gidersin

    orjinal jant dar olduğ için yanaklar iyice taşar ve bana göre pekde hoş görünmez

    anladim
    lastige daha gelemedik
    dun arka iki amartusor degisti
    sira debriyajda
    yetkil servis cok yuksek fiyati
    mecburen disarida degisecek

    parca olarak hangi markayi önerirsiniz voleo oneriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • valeo iyidir

    orjinali ne marka bilemiyorum

    ama servisten orjinal debriyajı alıp dışardada taktırabilirsiniz isterseniz
  • 
Sayfa: önceki 12581259126012611262
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.