Şimdi Ara

Hyundai Blue mu? Honda Civic mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Blue 1.6 CRDİ MODE 43.400 TL Civic 1.6 Premium Benzinli 49.240 TL sizce aradaki farka değer mi? bu arada blue dizel. yorumlarınızı bekliyorum. ama düşmanca veya fanatik taraftar olarak değil



  • Uzman yorumları :

    Accent Blue’nun dizel versiyonunun sürüş hissi daha önce aldığımız benzinli modelden çok daha iyiydi. Dizel motorla atik bir karaktere bürünmüş aracın tüketim değerleri de çok başarılı. Büyük bagaj ve ferah iç mekanı sayesinde kalabalık uzun yolculuklar bile kolaylaşıyor. Benzinli kardeşine göre daha iyi yol tutan Blue, çok zorlandığında ESP sisteminin desteğiyle yoluna dönüyor. Daha iyi yol tutuşun başrol oyuncusu lastikler. Hyundai Blue’yu satın almayı düşünenlerin üzerinde düşünmeleri gereken tek bir nokta var o da fiyatı. C sınıfı araçlara benzer olan başlangıç fiyatının yanında dizel motorlu versiyon için ekstradan istenen 6600 TL’yi amorti etmek bile uzun kilometreler gerektiriyor. Fiyatı küçük sedan otomobillere biraz yaklaştığında yolda çok daha fazla Accent Blue göreceğimize eminim, çünkü bu araç şu anda satışta olan pek çok rakibinden daha modern ve başarılı.


    Honda Civic’in tercih edilebilir olmasının en büyük nedeni şu anki fiyatına oranla sunduğu donanımları. Dizel motora sahip olmayan her model Türkiye pazarında yarışa 1-0 geriden başlar. Honda bu problemi garantiyi bozmayan LPG kitleri ile aşmaya çalışıyor. Civic ne dış tasarımı ne de iç tasarımı ile insanı heyecanlandıracak bir otomobil olamıyor maalesef. Ben sadece direksiyonunu ve geri görüş kamerasını sevdim, geri kalan noktalarda rakiplerinden ayıran bir farklılık yaratılamamış. Modelin koltuk döşemeleri bana ‘90’lı yılların Tofaş modellerini hatırlattı. Kullanılan kumaşın cinsi çabuk yıpranacak izlenimi bırakıyor. Civic’in ileriye yol kat ettiği tek kısım yalıtım bence. Model eskisinden sessiz yapısıyla daha rahat yolculuklara imkan tanıyor. En başta da dediğim gibi Honda Civic’in en iyi tarafı fiyatına oranla sunduğu donanımları. Otomobilin şu anki satış fiyatı rakiplerine oranla oldukça uygun bir noktada.

    Alıntıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Uzman yorumları :

    Accent Blue’nun dizel versiyonunun sürüş hissi daha önce aldığımız benzinli modelden çok daha iyiydi. Dizel motorla atik bir karaktere bürünmüş aracın tüketim değerleri de çok başarılı. Büyük bagaj ve ferah iç mekanı sayesinde kalabalık uzun yolculuklar bile kolaylaşıyor. Benzinli kardeşine göre daha iyi yol tutan Blue, çok zorlandığında ESP sisteminin desteğiyle yoluna dönüyor. Daha iyi yol tutuşun başrol oyuncusu lastikler. Hyundai Blue’yu satın almayı düşünenlerin üzerinde düşünmeleri gereken tek bir nokta var o da fiyatı. C sınıfı araçlara benzer olan başlangıç fiyatının yanında dizel motorlu versiyon için ekstradan istenen 6600 TL’yi amorti etmek bile uzun kilometreler gerektiriyor. Fiyatı küçük sedan otomobillere biraz yaklaştığında yolda çok daha fazla Accent Blue göreceğimize eminim, çünkü bu araç şu anda satışta olan pek çok rakibinden daha modern ve başarılı.


    Honda Civic’in tercih edilebilir olmasının en büyük nedeni şu anki fiyatına oranla sunduğu donanımları. Dizel motora sahip olmayan her model Türkiye pazarında yarışa 1-0 geriden başlar. Honda bu problemi garantiyi bozmayan LPG kitleri ile aşmaya çalışıyor. Civic ne dış tasarımı ne de iç tasarımı ile insanı heyecanlandıracak bir otomobil olamıyor maalesef. Ben sadece direksiyonunu ve geri görüş kamerasını sevdim, geri kalan noktalarda rakiplerinden ayıran bir farklılık yaratılamamış. Modelin koltuk döşemeleri bana ‘90’lı yılların Tofaş modellerini hatırlattı. Kullanılan kumaşın cinsi çabuk yıpranacak izlenimi bırakıyor. Civic’in ileriye yol kat ettiği tek kısım yalıtım bence. Model eskisinden sessiz yapısıyla daha rahat yolculuklara imkan tanıyor. En başta da dediğim gibi Honda Civic’in en iyi tarafı fiyatına oranla sunduğu donanımları. Otomobilin şu anki satış fiyatı rakiplerine oranla oldukça uygun bir noktada.

    Alıntıdır.

    sağol kardeşim




  • Civic daha iyidir fakat arada 6 bin tl var buyuk para accent blue dizel bide kesinlikle blue derim ikisi ayni fiyat olsaydi civic derdim ucuz ve dizel oldugu icin blue

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ışıklılımühendis20

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Uzman yorumları :

    Accent Blue’nun dizel versiyonunun sürüş hissi daha önce aldığımız benzinli modelden çok daha iyiydi. Dizel motorla atik bir karaktere bürünmüş aracın tüketim değerleri de çok başarılı. Büyük bagaj ve ferah iç mekanı sayesinde kalabalık uzun yolculuklar bile kolaylaşıyor. Benzinli kardeşine göre daha iyi yol tutan Blue, çok zorlandığında ESP sisteminin desteğiyle yoluna dönüyor. Daha iyi yol tutuşun başrol oyuncusu lastikler. Hyundai Blue’yu satın almayı düşünenlerin üzerinde düşünmeleri gereken tek bir nokta var o da fiyatı. C sınıfı araçlara benzer olan başlangıç fiyatının yanında dizel motorlu versiyon için ekstradan istenen 6600 TL’yi amorti etmek bile uzun kilometreler gerektiriyor. Fiyatı küçük sedan otomobillere biraz yaklaştığında yolda çok daha fazla Accent Blue göreceğimize eminim, çünkü bu araç şu anda satışta olan pek çok rakibinden daha modern ve başarılı.


    Honda Civic’in tercih edilebilir olmasının en büyük nedeni şu anki fiyatına oranla sunduğu donanımları. Dizel motora sahip olmayan her model Türkiye pazarında yarışa 1-0 geriden başlar. Honda bu problemi garantiyi bozmayan LPG kitleri ile aşmaya çalışıyor. Civic ne dış tasarımı ne de iç tasarımı ile insanı heyecanlandıracak bir otomobil olamıyor maalesef. Ben sadece direksiyonunu ve geri görüş kamerasını sevdim, geri kalan noktalarda rakiplerinden ayıran bir farklılık yaratılamamış. Modelin koltuk döşemeleri bana ‘90’lı yılların Tofaş modellerini hatırlattı. Kullanılan kumaşın cinsi çabuk yıpranacak izlenimi bırakıyor. Civic’in ileriye yol kat ettiği tek kısım yalıtım bence. Model eskisinden sessiz yapısıyla daha rahat yolculuklara imkan tanıyor. En başta da dediğim gibi Honda Civic’in en iyi tarafı fiyatına oranla sunduğu donanımları. Otomobilin şu anki satış fiyatı rakiplerine oranla oldukça uygun bir noktada.

    Alıntıdır.

    sağol kardeşim

    Alıntıları Göster
    Birisi B (blue) sınıfı birisi C (civic) sınıfı. Blue kazık fiyattan girdiği ve bu yüzden C sınıfı araçlara yakın fiyatta olduğu için kafa karıştırıyor sadece. Bulunduğum ilde 1 tane var bluedan. O da sanırım büyük bir hata sonucu almıştır. Araç iyi yada kötü bilmem ama o parayı hakedemeyeceğini kesinlikle biliyorum. Zaten satışlar da beni doğrular nitelikte.




  • Yanlış karşılaştırma bence civicle elantrayi mukayese edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    Birisi B (blue) sınıfı birisi C (civic) sınıfı. Blue kazık fiyattan girdiği ve bu yüzden C sınıfı araçlara yakın fiyatta olduğu için kafa karıştırıyor sadece. Bulunduğum ilde 1 tane var bluedan. O da sanırım büyük bir hata sonucu almıştır. Araç iyi yada kötü bilmem ama o parayı hakedemeyeceğini kesinlikle biliyorum. Zaten satışlar da beni doğrular nitelikte.

    Alıntıları Göster
    aradaki 6 bin tl fark ve birinin dizel olması nedeni ile hyundai tercih etmek daha mantıklı ama accent 43.400 tl edecek bir araç asla değil. 39bin tl'ye sıfır yeni kasa astra almak ya da 38 bin'e dizel motorlu bir linea almak ve ya 1.33 motorlu corolla alıp lpg atmak ve 36bin'e boşline golf alıp lpg atmayı tercih ederim o accent o parayı vermem.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kia cee'd mi Ford Focus mu ?
    15 yıl önce açıldı
    opel astra mi ford focus mu
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Dizel oldugu için accent diyorum ,Bu devirde benzinli arabaya binilmez . Civic e lpg taktir falan masrafı iyice artar blue almak bence daha karlı bu durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performans olarak bakarsak Honda'nın i-VTEC'ine rağmen CRDi motorun +3 beygiri + yüksek torku + Civic'ten hafif oluşu nedeniyle Accent Blue olabilir. Geri kalan her konuda tercihim Civic olur, ama Blue da yabana atılacak araç değil Tabii Blue parasını hakketmiyor o ayrı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodrummavi

    Yanlış karşılaştırma bence civicle elantrayi mukayese edin

    babam blue almayı düşünüyor benim de aklıma civic geldi bu yüzden karşılaştırıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ışıklılımühendis20

    quote:

    Orijinalden alıntı: bodrummavi

    Yanlış karşılaştırma bence civicle elantrayi mukayese edin

    babam blue almayı düşünüyor benim de aklıma civic geldi bu yüzden karşılaştırıyorum

    Alıntıları Göster
    illa ikisinden biri olacaksa civic. ama benzinli almayı göze aldıysanız civic yerine elantra'yı tavsiye ederim. fiyatı çok daha uygun, tüketimi daha düşük, iç mekanı daha geniş vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    Birisi B (blue) sınıfı birisi C (civic) sınıfı. Blue kazık fiyattan girdiği ve bu yüzden C sınıfı araçlara yakın fiyatta olduğu için kafa karıştırıyor sadece. Bulunduğum ilde 1 tane var bluedan. O da sanırım büyük bir hata sonucu almıştır. Araç iyi yada kötü bilmem ama o parayı hakedemeyeceğini kesinlikle biliyorum. Zaten satışlar da beni doğrular nitelikte.

    Blue C segmenttir, Era B segment idi! Bir Edittir. Geçtiğimiz yıl komşuma Blue Prime OV aldık 14bin km'de sattı (41bin'e) ve arabanın aşırı hissiz ve güvensiz oluşu sebebi ile ve ortalama 7.5-8litre ortalama ile markaya tövbe etmiş durumda, kendisine 2.el bir 2009 Model 32bin'de C180 1.8 CGI verdim, (55bin tl)

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    Birisi B (blue) sınıfı birisi C (civic) sınıfı. Blue kazık fiyattan girdiği ve bu yüzden C sınıfı araçlara yakın fiyatta olduğu için kafa karıştırıyor sadece. Bulunduğum ilde 1 tane var bluedan. O da sanırım büyük bir hata sonucu almıştır. Araç iyi yada kötü bilmem ama o parayı hakedemeyeceğini kesinlikle biliyorum. Zaten satışlar da beni doğrular nitelikte.

    Blue C segmenttir, Era B segment idi! Bir Edittir. Geçtiğimiz yıl komşuma Blue Prime OV aldık 14bin km'de sattı (41bin'e) ve arabanın aşırı hissiz ve güvensiz oluşu sebebi ile ve ortalama 7.5-8litre ortalama ile markaya tövbe etmiş durumda, kendisine 2.el bir 2009 Model 32bin'de C180 1.8 CGI verdim, (55bin tl)

    Saygılar

    Alıntıları Göster
    tabiki civic lpgyi at bin ikinci elde altın gibi mübarek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Blue C segmenttir, Era B segment idi! Bir Edittir. Geçtiğimiz yıl komşuma Blue Prime OV aldık 14bin km'de sattı (41bin'e) ve arabanın aşırı hissiz ve güvensiz oluşu sebebi ile ve ortalama 7.5-8litre ortalama ile markaya tövbe etmiş durumda, kendisine 2.el bir 2009 Model 32bin'de C180 1.8 CGI verdim, (55bin tl)

    Saygılar


    http://tr.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Accent

    Blue C segmenti fiyatına B segmentidir. Daha fazlası değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Blue C segmenttir, Era B segment idi! Bir Edittir. Geçtiğimiz yıl komşuma Blue Prime OV aldık 14bin km'de sattı (41bin'e) ve arabanın aşırı hissiz ve güvensiz oluşu sebebi ile ve ortalama 7.5-8litre ortalama ile markaya tövbe etmiş durumda, kendisine 2.el bir 2009 Model 32bin'de C180 1.8 CGI verdim, (55bin tl)

    Saygılar


    http://tr.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Accent

    Blue C segmenti fiyatına B segmentidir. Daha fazlası değil.

    Alıntıları Göster
    sonata




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    sonata

    Alıntıları Göster
    Dizel olduğu için Blue derim. Ama diğeride C segmenti gayet güzel bir araba. Ancak Civic alacağım derseniz, 49 bin lira sıfır km. bir arabaya verip de canım arabayı deldirip LPG takıp bozmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Uzman yorumları :

    Accent Blue’nun dizel versiyonunun sürüş hissi daha önce aldığımız benzinli modelden çok daha iyiydi. Dizel motorla atik bir karaktere bürünmüş aracın tüketim değerleri de çok başarılı. Büyük bagaj ve ferah iç mekanı sayesinde kalabalık uzun yolculuklar bile kolaylaşıyor. Benzinli kardeşine göre daha iyi yol tutan Blue, çok zorlandığında ESP sisteminin desteğiyle yoluna dönüyor. Daha iyi yol tutuşun başrol oyuncusu lastikler. Hyundai Blue’yu satın almayı düşünenlerin üzerinde düşünmeleri gereken tek bir nokta var o da fiyatı. C sınıfı araçlara benzer olan başlangıç fiyatının yanında dizel motorlu versiyon için ekstradan istenen 6600 TL’yi amorti etmek bile uzun kilometreler gerektiriyor. Fiyatı küçük sedan otomobillere biraz yaklaştığında yolda çok daha fazla Accent Blue göreceğimize eminim, çünkü bu araç şu anda satışta olan pek çok rakibinden daha modern ve başarılı.


    Honda Civic’in tercih edilebilir olmasının en büyük nedeni şu anki fiyatına oranla sunduğu donanımları. Dizel motora sahip olmayan her model Türkiye pazarında yarışa 1-0 geriden başlar. Honda bu problemi garantiyi bozmayan LPG kitleri ile aşmaya çalışıyor. Civic ne dış tasarımı ne de iç tasarımı ile insanı heyecanlandıracak bir otomobil olamıyor maalesef. Ben sadece direksiyonunu ve geri görüş kamerasını sevdim, geri kalan noktalarda rakiplerinden ayıran bir farklılık yaratılamamış. Modelin koltuk döşemeleri bana ‘90’lı yılların Tofaş modellerini hatırlattı. Kullanılan kumaşın cinsi çabuk yıpranacak izlenimi bırakıyor. Civic’in ileriye yol kat ettiği tek kısım yalıtım bence. Model eskisinden sessiz yapısıyla daha rahat yolculuklara imkan tanıyor. En başta da dediğim gibi Honda Civic’in en iyi tarafı fiyatına oranla sunduğu donanımları. Otomobilin şu anki satış fiyatı rakiplerine oranla oldukça uygun bir noktada.

    Alıntıdır.

    Alıntınız arabam.com test bölümünden.
    Testin devamı için arabam.com a bakılabilir.
    Ben de aracımı almadan önce bu testteki yorumları okumuştum, blue tüketimde çok iyi ( dizelden bahsediyorum) Performansı da güzel,
    Tamamen şehiriçi 5.6 lt / 100km yi geçemedim henüz.
    Yukarıda blue için civicten hafif denmiş ama dizel olan hyundai sitesinde 1210 kg benim ruhsatta 1275 kg yazıyor,
    Türkiye'deki yakıt fiyatlarından dolayı blue tercih edilebilir,
    Ama genel anlamda civic segment olarak üst sınıfta bir araç.
    Son kasanın tasarımı bana çok sönük geliyor, zaten test yorumlarında bu durum dile getirilmiş,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Uzman yorumları :

    Accent Blue’nun dizel versiyonunun sürüş hissi daha önce aldığımız benzinli modelden çok daha iyiydi. Dizel motorla atik bir karaktere bürünmüş aracın tüketim değerleri de çok başarılı. Büyük bagaj ve ferah iç mekanı sayesinde kalabalık uzun yolculuklar bile kolaylaşıyor. Benzinli kardeşine göre daha iyi yol tutan Blue, çok zorlandığında ESP sisteminin desteğiyle yoluna dönüyor. Daha iyi yol tutuşun başrol oyuncusu lastikler. Hyundai Blue’yu satın almayı düşünenlerin üzerinde düşünmeleri gereken tek bir nokta var o da fiyatı. C sınıfı araçlara benzer olan başlangıç fiyatının yanında dizel motorlu versiyon için ekstradan istenen 6600 TL’yi amorti etmek bile uzun kilometreler gerektiriyor. Fiyatı küçük sedan otomobillere biraz yaklaştığında yolda çok daha fazla Accent Blue göreceğimize eminim, çünkü bu araç şu anda satışta olan pek çok rakibinden daha modern ve başarılı.


    Honda Civic’in tercih edilebilir olmasının en büyük nedeni şu anki fiyatına oranla sunduğu donanımları. Dizel motora sahip olmayan her model Türkiye pazarında yarışa 1-0 geriden başlar. Honda bu problemi garantiyi bozmayan LPG kitleri ile aşmaya çalışıyor. Civic ne dış tasarımı ne de iç tasarımı ile insanı heyecanlandıracak bir otomobil olamıyor maalesef. Ben sadece direksiyonunu ve geri görüş kamerasını sevdim, geri kalan noktalarda rakiplerinden ayıran bir farklılık yaratılamamış. Modelin koltuk döşemeleri bana ‘90’lı yılların Tofaş modellerini hatırlattı. Kullanılan kumaşın cinsi çabuk yıpranacak izlenimi bırakıyor. Civic’in ileriye yol kat ettiği tek kısım yalıtım bence. Model eskisinden sessiz yapısıyla daha rahat yolculuklara imkan tanıyor. En başta da dediğim gibi Honda Civic’in en iyi tarafı fiyatına oranla sunduğu donanımları. Otomobilin şu anki satış fiyatı rakiplerine oranla oldukça uygun bir noktada.

    Alıntıdır.

    Alıntınız arabam.com test bölümünden.
    Testin devamı için arabam.com a bakılabilir.
    Ben de aracımı almadan önce bu testteki yorumları okumuştum, blue tüketimde çok iyi ( dizelden bahsediyorum) Performansı da güzel,
    Tamamen şehiriçi 5.6 lt / 100km yi geçemedim henüz.
    Yukarıda blue için civicten hafif denmiş ama dizel olan hyundai sitesinde 1210 kg benim ruhsatta 1275 kg yazıyor,
    Türkiye'deki yakıt fiyatlarından dolayı blue tercih edilebilir,
    Ama genel anlamda civic segment olarak üst sınıfta bir araç.
    Son kasanın tasarımı bana çok sönük geliyor, zaten test yorumlarında bu durum dile getirilmiş,

    Alıntıları Göster
    49 bin lira gibi bir rakam verebileceksen eger,dizel style i30 da olabilir.48-49 bine alabilirsin.Tercihin sedan olmasi yonunde galiba.




  • Honda Civic + LPG = Uzun yıllar sorunsuz kullanım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    Honda Civic + LPG = Uzun yıllar sorunsuz kullanım.
    o kalitesizlikle elektrikli motor taksalar blue ya o parayı vermem.
    kesinlikle civic.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.