Şimdi Ara

hyosung gt 250r mı derbi gpr 125 r mı kafayı yicem yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
7.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar ben motor alacağım ya hyosung gt 250r yada derbi gpr 125r bunları araştırdım kimisi derbiyi öneriyor kimisi hyosungu birisi yardımcı olabilirmi öneriniz nedir benim derbiyi düşünmemin tek sebebi seri olması hyosung a kalkışta muhtemelen 100 metre tokat koyar hyosung ise hem büyük hem 4 zamanlı az yakar çift silindirli ama serilik bakımından hiç bilmiyorum eğer kullananınız varsa lütfen yardımlarınızı bekliyorum



  • Arkadaşım Derbi Gpr 125 2 Zamanlı Degilmi Ve Motoru Kasayı Taşıyamaz Baksana Kasa Büyük Motor Küçük Senin Yerinde Olsam Yamaha Ybr 125 Alırım Hem 4 Zamanlı Hemde Sınıfında En İyisi

     hyosung gt 250r mı derbi gpr 125 r mı kafayı yicem yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kahraman.E -- 29 Aralık 2007; 15:52:38 >
  • bunların arasında ne yapacan ybryi... şimdi 2 zamanlı motor tabiki 4 zamanlıya göre seri olacak ama az yakacak diyorsan 4 zamanlı diyorum...2 zamanlı motor ileride yendini yıpratır 4 zamanlı gibi sağlam olmaz...gt250r diyorum yine ama sana kalmış derbi de fena değil...
  • dery ispanyol hoyosung g.kore hotosung kendı motorlarını uretmeden once suzıkıye fason parca ureten bır fırma derby hakkında bır bılgım yok ama 4 zamanlı almanı tavsıye ederım 2 zamanlılar 4 zamanlılara oranla daha fazla yıpranıyorlarmış bilenleri öyle diyor.
  • kardeş sağol önerin için ama ben baya iyi araştırdım derbi 21 dünya şampiyonluğunun 18 ini kazanmış bir motor motorunu yamaha üretiyor ve kasayı ispanyollar üretiyo ybr zaten tourning ben racing alacağım ondan bana gelmez ve ybr taş çatlasın 140 yapar bu dediğim motorla 180-200 civarı hız yapıyor
  • 2t motor çok psikopat olur orası öyle, motorunda da sadece piston değişirsin ve başka da hiçbir arıza çıkarmaz çünkü 4t'lere göre motor yapısı çok daha basit. Ama 2t azgın motor kullanmak herkesin harcı değil, toprakta neyse birşey olmuyor ama asfaltta düşmek pek göze alınır cinsten değil çünkü sürüklenip bariyerlere çaptığınızda şu oyunlarda source motoru ile başlayan ragdoll effect'e bi örnek olmuş olursunuz En az 2-3 kemik dağılır vs vs..

    Eğer ilk motorun olacaksa aman uzak dur derim 2t'lerden, ben aldım zorlanıyorum kontrolünde, gerçi eski ve karbüratör ayarı dengesiz olduğu için öyledir ama her 2t'de güç parabolik olarak artar, 4t'lerde lineer olarak artar yani kontrol edilebilirliği yüksektir. Ben sana motoru sevmen için ve rahat gitmen için 4t öneririm, 2t'lerde tork yok o da ayrı bi konu, hep yüksek devirde sürmek zorundasın yokuş çıkarken falan, bi kaçırırsan motor yavaşlayıp stop ediyorum full gaz açsan bile, yarım debriyaj yapmaya kalıyor iş o noktada, ki bence motoru öğrenme aşamasında çok zor bir olay bu, ben ormanda baya dik yokuşlarda bu gerçeği öğrendim

    Tavsiyem ilk motorun olacaksa Hyo'dan daha hafif birşeyler alman yönünde, ama daha oturaklı seviyorsan GT250R al paşa paşa dikkatlice sür..




  • benim ilk motorum olmayacak daha önce 100cc lik cup lardan vardı bir ara honda cbr 125 im vardı gerçi 1 ay sonra sattım kawasaki zx6r kullanmışlığım var ama az kullandım sadece deneme amaçlı normal de ben yine cbr düşünüyordum fakat ybr liler yanıma gelip aragaz çekiyo cbr zar zor geçiyodu tabi böyle bişi oldumu ybr ye en azından 100 metre bi tokat koyarız :D
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ybr, cbr nin yanında motor mu.....ben de gt 250r yi seviyorum ama başka forumlarda okumuştum uzak durun diye başka bir konuda gt 250r nin üstüne motor yok(o seviyede) tam anlamıyla anlamış değilim...
    şunu söylüyorum sana sen istersenwww.motordelisi.com a gir orada çok geniş konular var...istersen bu konuyu da orada açabilirsin....Daha çok geniş bilgiye sahip olabilirsin...
  • Aslına bakarsanız geniş bilgiye ulaştıkça insan karar veremez hale geliyor, çünkü bilgi dediğimiz şey malesef tutarlı değil, neden derseniz bi arkadaşın motoru aksilik çıkartır kötü yorum yapar, diğerinin motoru tıkır tıkır gider ama yorum yapmaz mesela. Sen forumlarda o motordan şüphe edersin yorumu okuyunca, ama aslında her markanın bozulan parçaları ve aksi giden bazı şeyleri vardır. Yani iş biraz zevk konusunda bitiyor, hangisinin iyi olduğu ise inanç gibi birşey, örneğin kimisi XL200'e taş gibi makine derken kimileri uzak durun diyor, anlamak imkansız..

    red_lord senin duruma gelince, ZX-6R'de merak edip gazı hakkıyla açtıysan ivmenin nasıl olduğunu biliyorsun demektir, bu 2t motorlar gerçekten çok azgın, şimdi cross'dan döndüm Hezarfen'deydim eski model bi Kawasaki KX125'im var orda, İstanbul'da olsan gel dene derdim dehşet bi ivmesi var. 35hp gücü var ve inan eğer selede ortada oturursan devir yükselince direk kafayı dikiyor, depoya dayanman lazım sakin durması için

    Motoru ne amaçla kullanacaksın? Bu da çok önemli, ulaşım için kullanacaksan çok sert ivmelenen birşey istemiyorsan 2t'den uzak dur derim, sert demek 0-100km arası kısa süre demek değil, düşük devirde mesela resmen ölü motor doğru düzgün tork üretmiyor, ama devir yükselince birden güç patlaması oluyor ve inan kontrolü zor.. Derbi'de de öyleyse yağışlı havada vay haline diyeyim sana

    Hyosung GT250R iyi makine, biraz ağır motoruna göre ama iyi, onun dışında supermoto düşünürsen DR-Z400SM alabilirsin 14.000ytl verebileceksen. Benim favorimdir söylemeden geçmiş olmayayım




  • Derbi GPR 125

    1-Çok yakar.(7-8 lt)
    2-Ömrü kısadır taş çatlasa 20000km
    3-Sele çok rahatsız diyolar
    4-GT250R ye göre daha atak,daha hafif.
    5-140-150 km/h civarında son sürat.

    Hyosung GT250R

    1-Az yakar
    2-Ömrü derbiye göre uzun.4-5 katı.
    3-2 silindir,tork iyi.
    4-Kasa çok ağır,performansa olumsuz etkisi var.
    5-170-180 km/h civarında son hız.
    Derbi daha çok pist motoru.Türkiyede de zaten kaç tane pist var,ayrıca piste gitmezsın heralde.Yani şehir içi kullanmak zor derbiyi.Hyosung şehir içi,yakıt,ömür konusunda daha iyi.

    *yanlışım varsa düzeltin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperXCrossfire -- 31 Aralık 2007; 17:01:22 >
  • Benim KX125 de 8lt yakıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Derbi GPR 125

    1-Çok yakar.(7-8 lt)
    2-Ömrü kısadır taş çatlasa 20000km
    3-Sele çok rahatsız diyolar
    4-GT250R ye göre daha atak,daha hafif.
    5-140-150 km/h civarında son sürat.

    Hyosung GT250R

    1-Az yakar
    2-Ömrü derbiye göre uzun.4-5 katı.
    3-2 silindir,tork iyi.
    4-Kasa çok ağır,performansa olumsuz etkisi var.
    5-170-180 km/h civarında son hız.
    Derbi daha çok pist motoru.Türkiyede de zaten kaç tane pist var,ayrıca piste gitmezsın heralde.Yani şehir içi kullanmak zor derbiyi.Hyosung şehir içi,yakıt,ömür konusunda daha iyi.

    *yanlışım varsa düzeltin



    Arakdaslar 2 zamanlı motor seri olur ama ömrü 4 zamanlıya göre daha kısadır ve daha cok benzin yakar. Buna ek olarak her ne nekadar bir süredir türkiye de olmasam da Derby diye bir markayı hiç duymadım motorsiklet alırken bilindik markalara yönelin.




  • derbi dedikleri gibi 2 zamanlı bi motor olduğu için uzak durulması gereken bi motor daha fazla heyecanlı olur :)
    fakat 250lik racinglerde basarılı satış yakalamış hyosung da güzel bir seçim olur fakat naked dt125 benim daha cok hoşuma gidiyor bende ilk motor alacağımdan ybr 125 veya cbf 150 arasında gidip gelmekteyim.
    2 zamanlı motorların ömrü kısa olur titreşim ve ses cok olur patlamalar vardır. 4 zamanlı motorlar daha sakindir uzun ömürlüdür.
  • Derbi türkiye'de çok duyulan bi firma değil ama avrupada 2t 125cc motorlarda apriliadan sonra en çok duyulan motor.İspanyol firması,uzun senelerdir motor üretiyomuş ayrıca 125cc de şampiyonlukları var.

    Duyulmamasının sebebi tabikide ülkemizin motor sporları konusunda çok geri kalması.Oysa çok sayıda pistimiz olsa,yarışlar düzenlense haberimiz olur ama olmadığı için yok işte.
  • 2t motorların ömrü kısa olur derken neyi kastediyorsunuz acaba? Hayır benim motor 88 model ve gazı açınca önü dikiyor desem Sadece pison-segman değişeceksiniz sonra aynen devam. 4t'ler gibi rutin bakım istemez, yağ filtresi cart curt uğraştırmaz, 4t'lerin bakımından daha ucuz. Tabi burada 4t dediklerim special 4t cross'lar, yoksa bildiğimiz 4t motorlar pek bi bakım istemiyorlar. Zaten sizin de bahsettiğiniz onlar olduğu için sorun yok. Ancak 2t'nin ömrü kısa olur ne demektir onu anlayabilmiş değilim..
  • 2 zamanlilarda benzinle beraber yağ da koymak zorundasiniz(yanlisim varsa düzeltin) Bu da her benzinlige girişte yağın pisliğin içine bulaşmak demek. Ayrıca çok yakar. Hyosung gt250r da 4 zamanli V motor yani üstten çift eksantriklidir. Yıpranma payi daha azdir. Birde hyosunglarda titreşim yok denecek kadar az(6 ay kullandim) Gerçi derbi ye binmedim ama tahmin edebiliyorum :D.
  • arkadaşlar ne derby nede hyosung aldım denk geldi cbr 125 r aldım şimdi sıra geldi modifiye işine:D şimdi 125 lik makina ya ne modifiye si diyenler olacak ama motor u biraz kurcalasak 20 hp ye çıkaramazmıyız mı denedim düz yolda 2 kişi 140 anca görüyo ben tek kişi 170 görsün istiyorum önerileriniz nedir sizce ne yapayım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xx-red-lord-xx

    arkadaşlar ne derby nede hyosung aldım denk geldi cbr 125 r aldım şimdi sıra geldi modifiye işine:D şimdi 125 lik makina ya ne modifiye si diyenler olacak ama motor u biraz kurcalasak 20 hp ye çıkaramazmıyız mı denedim düz yolda 2 kişi 140 anca görüyo ben tek kişi 170 görsün istiyorum önerileriniz nedir sizce ne yapayım

    Arkadaşım hayirli olsun yorumu biraz geç yaptim ama olsun. Biraz daha hiz yapmak istiyorasn sana masrafsiz bi öneri yapayim. Motoru kullanirken dik oturma, yatabildigin kadar gidonun üstüne yat , rüzgari kapaklama almiyacağin için en az 10km fark eder :D.
    Not: inşalah kurye motoru almamışsındır.




  • yok kurye motoru değil :D benim teyze oğlunun motoru zaten motor hep bende duruyodu o binmiyodu en sonunda ben aldım sen rüzgar tutma olayını diyorsun o konuda haklısın fakat ben modifiye şeklinde diyorum motorun beygir sayıosını yükselterek
  • quote:

    Orjinalden alıntı: infernox

    2 zamanlilarda benzinle beraber yağ da koymak zorundasiniz(yanlisim varsa düzeltin) Bu da her benzinlige girişte yağın pisliğin içine bulaşmak demek. Ayrıca çok yakar. Hyosung gt250r da 4 zamanli V motor yani üstten çift eksantriklidir. Yıpranma payi daha azdir. Birde hyosunglarda titreşim yok denecek kadar az(6 ay kullandim) Gerçi derbi ye binmedim ama tahmin edebiliyorum :D.


    Hiçbir pisliğe bulaşman gerekmiyor merak etme, benzini bidona koyup oranıyla beraber yağını ilave ediyorsun, sonra haydi yallah depoya, iş bu kadar
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.