Şimdi Ara

HUAWEI MATE 20 PRO ANA KONU & kullanıcılar kulübü (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.680
Cevap
62
Favori
332.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • apaker13 A kullanıcısına yanıt
    SDN ve donanimhaber de editorluk yapmis Kaan bey Huawei de gorev verilmis daha once de birebir ilgilendigi olmustur yani siz ve sizin gibilere de neden yapmasin .

    Daha onceleri de kaynakli paylasmistim sadece xda-developers forumundan degil resmi Huawei bastan olmak uzere baska ulkelerde hatta baska dillerdeki forumlardaki kullanicilarin Mate 20 Pro daki sorunlari paylastim .


    LG yesilleniyor

    BOE renkleri sluk ve beyazlari gri tonlama gostermektedir .

    Baska ulkenin yazilimini atamiyorsunuz Nisan 2018 ayinda alinan bir karar ile baska ulkenin firmware yazilimini da atamiyorsunuz .

    Turkiye de tuketici haklari ve bilinci ve uygulanisi cok vasat olmasi ile onceden uyarmistim .


    Keske kaynaklarimdaki kullanicilarin tespitlerini ciddiye alsaydiniz :/ .


    Gecmis olsun :/ .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    SDN ve donanimhaber de editorluk yapmis Kaan bey Huawei de gorev verilmis daha once de birebir ilgilendigi olmustur yani siz ve sizin gibilere de neden yapmasin .

    Daha onceleri de kaynakli paylasmistim sadece xda-developers forumundan degil resmi Huawei bastan olmak uzere baska ulkelerde hatta baska dillerdeki forumlardaki kullanicilarin Mate 20 Pro daki sorunlari paylastim .


    LG yesilleniyor

    BOE renkleri sluk ve beyazlari gri tonlama gostermektedir .

    Baska ulkenin yazilimini atamiyorsunuz Nisan 2018 ayinda alinan bir karar ile baska ulkenin firmware yazilimini da atamiyorsunuz .

    Turkiye de tuketici haklari ve bilinci ve uygulanisi cok vasat olmasi ile onceden uyarmistim .


    Keske kaynaklarimdaki kullanicilarin tespitlerini ciddiye alsaydiniz :/ .


    Gecmis olsun :/ .
    Son versiyonlarda problemi halletmisler boe ekranlarda bu sorun cikinca beklemek en iyisiydi. Bir cok kisinin degisimleri yapilmis arkadasinda sorunsuz degisir veya iade alir ins .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MikaHakkinen

    Yüz tanıttığın yerde seçenek var hocam. Direk açılsın ya da kaydırarak açılsın diye
    Kilidi doğrudan aç seçeneği seçili. Ama yüzü tanıdığında Açmak için yukarı kaydırın yazıyor. sebebini anlayanadım. İlk günler direkt açılıyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    ben burda yazılanları telefonu aldıktan sonra okumaya başladım. Yeşillenme sorununu biliyordum. ama belki tr de ki cıhazlarda olmaz olursada değiştirirler en fazla diye aldım. ama cidden büyük sorunlarla karşılaştım. neyseki paramı alıp kurtuldum. şuan samsung s10+ beklıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apaker13

    ben burda yazılanları telefonu aldıktan sonra okumaya başladım. Yeşillenme sorununu biliyordum. ama belki tr de ki cıhazlarda olmaz olursada değiştirirler en fazla diye aldım. ama cidden büyük sorunlarla karşılaştım. neyseki paramı alıp kurtuldum. şuan samsung s10+ beklıyorum.
    Parani aldigina sevindim demekki ürünün arkasinda duruyorlar. S10 da cikriktan 1 ay 1,5 ay sonra al ilk partilerde genelde her telefonda sikinti cikiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apaker13

    ben burda yazılanları telefonu aldıktan sonra okumaya başladım. Yeşillenme sorununu biliyordum. ama belki tr de ki cıhazlarda olmaz olursada değiştirirler en fazla diye aldım. ama cidden büyük sorunlarla karşılaştım. neyseki paramı alıp kurtuldum. şuan samsung s10+ beklıyorum.
    Ama dikkat et amoled yanigi falan cikarsa hic birsey alamazsin. Forumda cok kisi sikinti yasamis



    https://forum.donanimhaber.com/galaxy-s8-amoled-yanigi-garanti-sorunu--134910346

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuncaysu kullanıcısına yanıt
    Cihaz elimde yok hocam. P20 Pro'da öyle bir seçenek vardı. Güvenlik, kilit açmaya da bir bakabilir misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmusty355 kullanıcısına yanıt
    bundan sonra ders oldu yaa ilk çıktığında asla telefon almam
  • Huawei 'nin teknik servisi ile deneyimi olan var mı?
    Bu modeli düşünüyorum ama servisi sağlam değilse riske girmek istemem.
  • Arkadaşlar bana Mate 20 kullananlar pro ile arasındaki farkı yazabilir mi deneyenler deneyimleyenler. Kamerada afaki bir fark varmı ? Ya da ekranında
  • HSeldon H kullanıcısına yanıt
    mate 20 pro ile ilgili değil ama türkiye resmi garantili mate 10 pro telefonumun ekranını kırmıştım. ankarada ikamet ediyorum. servise götürdüm ellerinde parça yoktu eğer ellerinde parça olsaydı 1 saat içinde teslim edeceklerdi. istanbuldan getirttiler. ertesi gün tamir edilip verildi. ben servis hizmetinden çok memnun kaldım. hızlılar. her aşamasından bilgi sahibi oluyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    SDN ve donanimhaber de editorluk yapmis Kaan bey Huawei de gorev verilmis daha once de birebir ilgilendigi olmustur yani siz ve sizin gibilere de neden yapmasin .

    Daha onceleri de kaynakli paylasmistim sadece xda-developers forumundan degil resmi Huawei bastan olmak uzere baska ulkelerde hatta baska dillerdeki forumlardaki kullanicilarin Mate 20 Pro daki sorunlari paylastim .


    LG yesilleniyor

    BOE renkleri sluk ve beyazlari gri tonlama gostermektedir .

    Baska ulkenin yazilimini atamiyorsunuz Nisan 2018 ayinda alinan bir karar ile baska ulkenin firmware yazilimini da atamiyorsunuz .

    Turkiye de tuketici haklari ve bilinci ve uygulanisi cok vasat olmasi ile onceden uyarmistim .


    Keske kaynaklarimdaki kullanicilarin tespitlerini ciddiye alsaydiniz :/ .


    Gecmis olsun :/ .
    Sunlarada iki kelam laf ette herkesi aydinlat



    https://forum.donanimhaber.com/oyun-oynandigi-icin-garantiden-cikan-samsung-s8--136326352

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkiye de aydinlatacak olan yetkilerdir ben degilim .

    Bugune kadar bircok sacmaliklara sahit oldum Samsung Note serisi S serisi ilgili konularda basima gelenleri paylasmisimdir .

    Verdiginiz linkten baska daha nice sacma sapan gerekcelerle garanti disi veya sorun yoktur diyen sozde yetkili servislerden sikayetci olanlari da iyi biliyorum. Kendim de sahit oldum. Bu olay sadece Samsung ta yoktur baska tum markalarda da vardir ...

    Apple dahil ... Sozde yerli uretim ama yerli montaja gecen General Mobile in Profilo AVM deki yetkili merkez servisteki neler neler yasadim 2 yil boyunca rezaletti.

    Sorunlari ifade etmek te kuru kuruna bilinclenmeden oteye gidilemez o sebeptendir ki her markada her modelde hep sunu tavsiye ederim : Baska yetkili servise de basvurun !


    Bazi servisler inatla sorun yok veya tuketici hatasi dese de yasak vs denilse de yetkili servisten bir elemandan once anlamasi icin gormesi lazim diyerek yanima cagirtmisiligim da olmustur . Bazilari inatla bile bile gormezden geliyor oradan cikarim elbette baska servise . Ama bazilari da iyi olmus bu skeilde izah edilince sorunu gordum hemen en hizli sekilde gerekeni yapacagini da ifade eden yetkili servis elemanlarina denk gelmisligim de olmustur.

    Samsung bir tur geri bildirim sikayetlerle bazi yetkili servis noktalarini kademe kademe anlasmalarini iptal ettirmektedir veya kapatilmaktalar sikayet yuzunden. Ne kadar verimli ve kisa surede oluyor sahsen takip edemiyorum .


    Tuketici bilinci yuksek olursa urun fiyatini bir kenara adam gibi baska ulkelerdeki kampanya kalite ve hizmet anlayisini da Turkiye ye getirecekler bu her marka icin gecerlidir.

    Apple da eskiden esit kalitesi vardi 1-2 esasli servis noktasi haric diger bircok yetkili servis esit kalitede ve yaklasimlari yoktur.


    Yeni basima gelen servislerle olan yasadiklarimi anlatayim :

    Ipad Pro 10.5 LTE model cihazim calismiyordu darbe sivi temasi filan yoktu temiz kullaniyordum Turkiye deki servisler bizde durusn 1 hafta icinde netlesir diyor! Akasya ve Zorlu daki esasli servis ve satis noktasindakilere de ne hikmetse haftalardir her gece her pazartesiye gecen gecede 00:01 de online randevu bile alamiyorum! Birsuru baska firmalarin yetkili servis noktalari da vardir onlardan birine de gittim bana dedi ki bizde kalacak 1 hafta filan surebilir testleri! . Sahsen iskilendim ! Birakmadim kabul etmedim ! Bu tur firmalar eminim Zorlu ve Akasya daki gibi direk Apple a bagli hizli ve seri servis veremeyeceklerdir . Arastirmalarima gore bu tur servis noktalarinda kullanici hatalari vs diye tuketiciler ne kadar dogru yalan bilinmez sikayetler cok ama genelde Zorlu ve Akasya dakilerde pek ciddi ve cok sayisa sikayetler duymadim cunku aninda sorunu cozuyorlar cihaz degisimi hemen yapiliyor ...

    Forum da pek aktif degildim yurtdisina cikmistim New York taki tika bas dolu yerde randevu aldim ayni gun degil ayni saat icinde !

    Tika basa dolu idi ama sanki hic kuyruk yok gibi servis randevusu vardi. TElefonla randevu almistim cikip birseyler yiyeyim demistim biraz uzadi SMS ile bildirim geldi diyordu ki randevunuza isterseniz SMS ile 1 cevabina 15 dk otelemesine 2 cevabina 30 dk vs gibi hizmet ve anlayisini da gormus oldum Turkiye de boyle bir zihniyet ve insanlik incelik anlayisi yoktur! .


    Esas gorevli gelmeden once bir baskasi geldi sorunumu kabaca dinlemek bazi adimlar vs gerekli olabilirse diye .. Randevuma biraz erken gelmistim gerci . Esas gorevli eleman geldi elinde portatif seri port baglanti kablolari MacBook ile baglayarak test etmeye basladi. Hatta teste baslamadan once neler olacagini da belirtti isikla port girisnde sivi temasini kontrol etti ( sivi temasi yoktu ) Testlere gore DFU moduna bile alinamadi . Rutin testleri bitirilmesini bekledi bana sunu dedi yeni cihaz verecegiz . Acilmayan DFU modun a dahi alinmayan cihaz icin benim icin ilgilenen eleman cihaz detaylica incelenecek sebebi neyse diye ama bu detayli incelemeden oturu bana bekletecegiz sizi filan demedi!


    Verdigin linkteki rezalet icinse : OHA ! diyorum. Yetkili servislerde cok bilmislik degilde bilgili oldugumu ve her detayda da bilincli oldugumu ifade edecek sekilde mumkun oldukca kontrol altinda olmasini isterim. Bazen servis ariza formunda neler yazilmis gibi bircok detaya hakli mudahelelerim de olmustur . Teknik Servis degil de arizali cihaz teslim alim ve vermeden sorumlu elemanlar genel manada teknolojik bilgileri vasat olmasina ragmen kendilerini sanki tekniker gibi analiz ve fikirlerde bulunanlari da gormuslugum vardir Turkiye de .... Hatta bazi teknik servis eleman oldugunu ifade edip ( bence degildi temel seviyede bazi bilgileri bilmemesi asikardi baska bir hikaye .. ) amaclari servise gelen tuketiciyi sindirmek! onlar ne demislerse mutlak tespit dogru odur veya yoktur der veya sorun kabak gibi yine de biryerlerden birsey uydurur tuketici hatasi diyenleri de bilirim !

    AMOLED ekranlarin dogasi geregi ekran yanigi olusmaktadir cunku AMOLED / OLED organik materyallerden olusmaktadir ve omurleri de kullanima bagli olarak zamanla kisalmaktalar ekran yanigi en populer olanidir . Elbette ekran yanigi olmadan da ekranin sararmasi vs gibi durumlari da piksellerin omurleri kisalmasi durumundandir .

    3. parti yazilim golgelenmesi ! . Bu ifade cok sakat ve rezalet icermektedir. Kalitesi dusuk cehalet dolu bir yalan gerekce : Yazilim golgelenmesi diye bir olay yoktur ilk defa duyuyorum ! AMOLED ekrani yanmis kabak gibi ortada ! ...


    Hepsini gectim o zaman sunu SAmsung servisine sormak lazim : TEshir cihazlari var onlarda da var bu olay . UStelik 3. parti birsey yok malum retail mode ile herhangi bir uygulama yuklense dahi bir sure sonra cihaz resetlemekte !


    Bence bu olay SAmsung Turkiye nin degil de magdur olan DH uyesi arkadasin gittigi servisin munferit rezaleti gibi durmaktadir.


    Eger baska servislerde de benzer politikalar kararlar aliniyorsa o zaman SAmsung Turkiye bitmistir derim !


    Gerci Samsung Turkiye son yillarda daha da rezaletlesmektedir bizzat yasadiklarim vardir !

    Dedigim gibi bu sorun markalardan ote Turkiye deki tum markalarda da olmasi . Umarim baska yetkili servislerde insafli vicdanli birileri cikabilir ...


    Neden bu sekilde diye dusunulurse Franchising sistemi Turkiye de kattiyen uymamasi. Turkiye de Franchising sistemi varsa hangi marka veriyor olsun alinacak hizmet servis hatta urun satin alimi kapmanyalar vs hepsinde sakatliklar cikacaktir cikmaktadir da!


    Ideali eskiden oldugu gibi firma hangisi ise kendisi resmi olarak girecek magazalarindan tutunda yetkili servislerine kadar kendi aglarini yeniden SIFIR dan kurmalilar...


    Cunku pratikte Franchising ile kurulan sistem aslinda pratiksel olarak PAralel Ithalat / Firma garantili ile ayni seviyede statide olmaktadir !


    Servislerde Samsung ibaresinin yaninda bir de ayrica Rebel Elektronik Yildiz Elektornik gibi sirket adlari da vardir ... ELbette tum servislerde devasa SAmsung logolu yetkili servis yazisi da olacak ki ALGI sanki Franchising ile degilmis gibi yaniltmak hedefini kasitli yapsinlar !



    @Amon_Amarth



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart1978 -- 18 Aralık 2018; 0:20:16 >




  • oguzmete kullanıcısına yanıt
    Çok kıymetli bir bilgi teşekkürler...Anlaşılan şubat-mart ayına kadar beklemek en akıllıca iş gibi görünüyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HORNEKAL

    Çok kıymetli bir bilgi teşekkürler...Anlaşılan şubat-mart ayına kadar beklemek en akıllıca iş gibi görünüyor...
    Arkadaşlar geçen farkettim kutunun üzerindeki etikette seri no yazıyor ordan bakabilirsiniz
  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    Hocam çok güzel özetlemişsiniz.

    İnan’ın Türkiye’de ki teknik servis, garanti kapsamı konusunda ki cahillikler Yüzünden zerre güvenim yok ülkemizde bu tür şeylere.

    Bir tanesi çıkar bin lira fazla veririm garantisi olsun der.

    Halbuki ülkemizde bu tür şeyler 30 sene geriden geliyor.

    Teknik servise arızalı ürün gönderirsin sağlam derler.

    Üretim hatası belli olan bir şeyi kullanıcı hatası derler.

    Elemanlar bilgisiz ve cahil insanlar.

    Ne doğru düzgün bir hizmet ne haklı olamama durumu yüzünden ülkemizde ki garanti denen saçmalığa hayatta inanmam.

    Telefonu Amerika’dan getirtirim hem de garantisiz modelini.

    Düşünmem garanti mevzusunu zerre de umrumda değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Ipad Pro 10.5 LTE 256 GB modelini Turkiye resmi garantili Zorlu Center daki Apple Store dan almistim cihaz ekrani acilmiyordu DFU moduna bile alamiyordu ama sivi temasi yoktu darbe cizik kilcal cizik hicbir yerinde de yoktu . Yani olay belli kullanici hatasi degil nesini incelemek icin 1 yil cihaz bizde kalacak diyorlar ki ? Ustelik cihazim Turkiye resmi garantili .


    New York a gittigimde cok seri birkac adimda halledildi yenisini verdiler aninda .

    Samsung urunlerini yillardir kullanan birisiyimdir bircok servisine de gitmisligim vardir ve son yillara bakacak olursak eskiden garanti hizmeti daha hizli daha adil ideal ve duzgundu son yillarda hepsi olmus paralel ithalatci zihniyeti ile hareket ediyor. Sorun var anakarti degisecek bana diyorki anakarti cok pahali degisim olmaz! Diyorum ki cihaz resmi garantili size bir maliyeti yoktur anakarti Samsung vericektir vs dedim cevap vermedi veya veremedi ... Aradan birkac yil gecti gecen yil Note8 konusunda Cihat Tezer adli Samsung Emaar Magazasinda gorevli arkadas ayni zamanda DH uyesidir Note8 Anakonusunda gecen yil Franchising sistemi yuzunden bu tur aksakliklar oldugunu Samsung da bazi adimlar attigi ayar cektiklerini ima etmisti . Baska bir Samsung calisanindan da ogrendim ki Promoter lardan biri idi servislerin rezaleti had safhada imis tuketici sikayetleri o kadar artmiski incelemeye almislar bazilari kapatiliyormus.


    Acaba tum Samsung yetkili servislerinde de bu temizlik yapabilecekler mi ? Sanmam . En dogrusu firmalar ile anlasmalarini derhal iptal ettirip kendi servis agini yayginlastirmasi gerek direk Kore ye bagli olmali ...


    Emaar dan gecen yil Note8 aldigim da oradaki teknik servis te Franchising sisteminde bir firma cikti kartvizitini verince anladim sok oldum ! Hani direk Kore ye bagli konsept magazalarindna biriydi dunyada o tarihlerde 2-3 tane varmis biri de Istanbul da idi ! ... Bence bircok kandirmaca da var ...


    Ekrani OLED / AMOLED olan cihazlardan hep rahatsiz olmuslugumu da ifade etmisimdir yillardir da boyle . Hatta bu baslikta da ifade ettim . Bazilari bana karsi ustun koru onyargili TROL gibi algilamisti ... Simdi susmusa benziyorlar veya ufaktan uslup degisikligindeler. Mesele nihayetinde tuketici bilincidir ...


    S-Pen li Note serisine rakip yok ki :/ Yani ustun performansli OLED olmayan cihaza entegre kalemli bir telefon ureten yokki ! Gerek Turkiye de gerek dunyada ! ... Yani Samsung fan ligi de facto misali ustume siniyor duz mantikla bakilinca :/ ...


    Tuketici koruma vs tum topluluklar acilen sistematik koklu esasli kanunlara ve yaptirimlara muhtaciz .

    Bu haklar olunca Huawei basta olmak uzere ( konu yeri sebebiyle aslinda hepsi esit ) tum firmalar zaten baska ulkelerdeki guzel servis anlayisini kampanyalardaki detaylar vs her kademede tuketici hakki da korunmus olacaktir.


    Ekrani problemi hepsinde vardir ama insanlar nedense LG yesillenmesine odaklanmistir .


    Gercekleri paylasalim tuketici veya potansiyel alicilar da alir almaz bastan razi da olmus olurlar.


    Foruma takilip ta bile bile lades misali alanlarin sonra homurdanmalarini da anlam veremiyorum ... Cunku garantili dahi olsa servis iade etmeme durumu da var iade edilenler secmecelerdir yani ya cok bilincli ya da bir tanidigi vs vardir ...




  • Herkesi selamlayarak mesajıma başlıyorum!



    Mate 20 pro ile pubg oynuyorum ancak oyun butonları maalesef tam ekran olarak çıkmıyor. Ekran görüntüsünü görmeniz için ekledim.



    Demek istediğim, YouTube incelemelerinde bakıp gördüğüm oyun ekranı ile oynarken yaşadığım ekran aynı değil. Bunun bir ayarı var mıdır? Varsa yardımcı olur musunuz?



    Not: Tam ekran denedim maalesef yardımı dokunmadı. Çentigi kaldırıp denedim yine aynı sonuç.





    HUAWEI MATE 20 PRO ANA KONU & kullanıcılar kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oguzmete kullanıcısına yanıt
    seri numarasında hangi rakam ve harfleri baz almalıyız. Veya sorunsuz cihazlarda seri numarası nasıl olmalı...
  • HORNEKAL H kullanıcısına yanıt
    Kesin bir sekilde duzeltildigine dair birsey yok hatta daha da vahimlesen kullanici tecrubeleri de yasanmaktadir.


    BOE ekranlilar da sorunlu parlakligi daha dusuk ve renk canliligi cok kotu ...


    https://forum.xda-developers.com/mate-20-pro/help/boe-screen-issues-t3874610

    https://forum.xda-developers.com/mate-20-pro/help/boe-screen-inferior-one-t3880197



    Yeni seri diye cikanlar kasalari acilip itinasiz ustunkoru tekrardan montaj edilmiski kullanici bunu ifade ediyor !

    https://forum.xda-developers.com/mate-20-pro/help/mate-20-pro-greenish-display-screen-t3859268/page229


    https://forum.xda-developers.com/mate-20-pro/help/dont-buy-refurbished-m20pro-insurance-t3880313


    Anlasilan Turkiye de getirilenler Refurbished veya Reconditioned cikma ihtimali de vardir anlasilan ...




    Teknik kelimenin aciklamasi ( Ingilizce )

    https://itstillworks.com/reconditioned-cellphone-17906.html




  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.