Şimdi Ara

HUAWEI MATE 20 PRO ANA KONU & kullanıcılar kulübü (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.680
Cevap
62
Favori
332.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sananebak kullanıcısına yanıt
    Dikkat edersende sonra B olması 2. Üretim olduğu söylenmiş bende ona nazaran öyle bişe yok yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de 18a15 yazıyor ama ekran lg değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tekrardan Merhaba,

    18A31 (BOE) ve daha önce belirtmiş olduğum 18B15 (BOE) paneller sorunsuz ve kullanıcı yorumlarına göre tabiri caizse "kusursuz" panellermiş. Buradaki 18A ve 18B tabiri neye göre yapılıyor bilmiyorum lakin takip ettiğim (reklam olur diye isim vermiyorum) yabancı forumda kişiler bu versiyonları özellikle belirtmiş. Ek olarak kesin olarak bildiğimiz şey LG panellerin %90'ı bu sorunu kesin olarak yaşayacakmış. Telefonu benim gibi almaya niyetli olan kişilerden ricam Ocak-Şubat hatta imkanınız varsa Mart ayına kadar beklememiz olacak. Hem fiyat anlamında düşüş olur hemde stoklar son parti cihazlarlar ile dolar. Son olarakta almadan önce yukarıda ki dostumuzun paylaşmış olduğu sorgulama linkinden satıcıya rica edip cihazın seri nosundan kontrol etmek. Kesin olarak güvendiğimiz bu 2 panel nosu çıkarsa alabilirsiniz.
  • Yeşil ekran sorununda parasını iade ediyorlar mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GLOCK-19 kullanıcısına yanıt
    Ben Suudi Arabistan`dan getirtmistim, LG panel ve yesil ekran sorunu yasadim (onceki sayfalarda yazmistim konuyla ilgili). Cihazi geri yollattim fakat iade almadilar, servise gonderip degisim yapabilirlermis gerekiyorsa. Ya da muhtemelen hic bir mudahalede bulunmadan sorun yok diye geri yollayacaklar.
    Cunku Huawei Turkiye `nin tututmu yesillenmeyi bir sorun olarak kabul etmemeye , beni edge ekranlarin fitratinda bu durumun olduguna ikna etmeye yonelikti.

    "Risk budur" diyip bu sorun cozulmeden, Huawei problemle ilgili sorumluluk almadan maceraya girmek isteyen butun arkadaslara esenlikler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MascHerae

    Tekrardan Merhaba,

    18A31 (BOE) ve daha önce belirtmiş olduğum 18B15 (BOE) paneller sorunsuz ve kullanıcı yorumlarına göre tabiri caizse "kusursuz" panellermiş. Buradaki 18A ve 18B tabiri neye göre yapılıyor bilmiyorum lakin takip ettiğim (reklam olur diye isim vermiyorum) yabancı forumda kişiler bu versiyonları özellikle belirtmiş. Ek olarak kesin olarak bildiğimiz şey LG panellerin %90'ı bu sorunu kesin olarak yaşayacakmış. Telefonu benim gibi almaya niyetli olan kişilerden ricam Ocak-Şubat hatta imkanınız varsa Mart ayına kadar beklememiz olacak. Hem fiyat anlamında düşüş olur hemde stoklar son parti cihazlarlar ile dolar. Son olarakta almadan önce yukarıda ki dostumuzun paylaşmış olduğu sorgulama linkinden satıcıya rica edip cihazın seri nosundan kontrol etmek. Kesin olarak güvendiğimiz bu 2 panel nosu çıkarsa alabilirsiniz.
    Güncelleme;

    18 = 2018 a = Ekim | b = Kasım ve sondaki 2 numarada ay ve günü belirtiyormuş. Sonuç olarak BOE panellerin belirtmiş olduğum A sürümlerinde sorun görülmemiş. B sürümleri tamamıyla sorunsuz. Önerimi dinleyip biraz daha beklersek C veya D versiyonları bize denk gelir diye düşünüyorum. İşimizi garantileyelim :) Benden bu kadar.




  • Bugün beylikdüzü marmara park avm'de mediamarkt'a uğrayıp teşir ürünü mate 20 proyu incelemek istedim. Mediamarkt'daki ürün dikkatimi çekti sanki %0 ekran parlaklığında hafif bir yeşillik görür gibi oldum belki de göz yanılmasıydı bilemiyorum aleti sağdan soldan kurcalayıp bakmaya çalışırken huawei stant görevlisi yanıma geldi ve mediamarkt çalışanı olmadığını huawei çalışanı olduğunu nasıl yardımcı olabileceğini söyledi. Anlattım böyle böyle haberler okuyorum ekranın yeşillenme durumuyla alakalı bu teşir cihazı ne kadar süredir burada hiç böyle bir sorun duydunuz mu dedim. Cihazın 20 gün civarıdır stantta olduğunu ve böyle bir soruna dair dedikodular duyduğunu fakat sorunun daha önce hiç yaşanmadığını belirtti. Yabancı ülkelerdeki problem yaşayan kullanıcıların toplandığı xda forumundan ve 2000 mesajı geçen bir konunun varlığından bahsettim. Ayrıca yerli forum sitemiz olan forumdonanım haberde de bu sorunu yaşayan insanlar olduğunu hatta bir tanesine problemini direkt huawei'den Kaan beyin yardımcı olarak çözdüğünden bahsettim.

    Açıkcası buraya kadar gerçek bir sorun yok. Elbette firma tarafından görevlendirilen bir görevlinin durum hakkında daha çok bilgili olmasını ve güven verici konuşmasını beklerdim.

    Bence asıl sorun şurada başlıyor; Kendisine LG ve BOE üretimli ekranlar arasındaki potansiyel sorun farkından bahsettim. Stoktaki ürünlerin BOE mi LG mi hangi ekran üreticisi tarafından üretildiğini bilip bilmediğini sordum ve bir fikri yoktu. Hatta aslına bakarsanız tam olarak firmanın iki farklı firmadan ekran tedarik ettiğinin bilincinde değildi.

    Buna google play üzerindeki Huawei Device info HW uygulaması ile bakabileceğimizi söylediğimde önce telefonu internete bağlayıp bakabilirsiniz dedi. Sonrasında ben google play giriş yapmaya çalışırken ''bu telefona uygulama yüklemeyeceksiniz değil mi? bu telefon teşir ürünü sonrasında bu telefonu sattığımızda daha önce google play'e girilmişse problem olabiliyor felan'' Diye bir şey söyledi. Yani afalladım açıkcası nasıl yani teşir ürünlerini satıyor musunuz? diye sorduğumda evet dedi.

    İşte bu benim için çok büyük bir problemdi. Çünkü biliyorum ki ben dahil hiç kimse teşir ürününü sıfır ürün diye satın almak istemez. Ekran BOE olsun LG Olsun ne olursa olsun ben kimsenin teşir ürünü satın aldığını bilmeden satın almasını istemem.

    Kaldı ki teşir ürünleri orada ürünler hakkında kafamızdaki soru işaretlerini gidermek, incelememiz, fikir edinmemiz ve gözlemlememiz için bulunmaktadır. Ben telefona apk kurmaya çalışmadım google playde yayımlanma izni almış bir uygulama kurup telefonun detaylarını görmek istedim. Kaldı ki ben bu uygulamadan bahsedince bu teklif ilk önce stant çalışanından geldi sonrasında yine kendisi vazgeçti.

    Olay tarihi 14.12.2018 saat 12:00-14:00 arası. Net saati hatırlamadığım için 2 saatlik bir saat dilimi ile yazıyorum.




  • thedays167 T kullanıcısına yanıt
    Teşhir ürünler teşhir olarak satılıyor sıfır olarak değil. Alıcı bilerek ve genelde biraz daha ucuza alıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar iphone kullanan birisi olarak cihazı çok beğendiğimi söyleyebilirim.Tasarım,donanım ve bir çok konuda.Fakat yıl olacak 2019,böyle bir cihazın video çekimi tam manasıyla skandal.Bu cihaz ne kadar güzel fotoğraf çekiyorsa bir o kadar berbat video çekiyor.Onun dışında cihazı çok beğendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medizinischen Labor

    Arkadaşlar iphone kullanan birisi olarak cihazı çok beğendiğimi söyleyebilirim.Tasarım,donanım ve bir çok konuda.Fakat yıl olacak 2019,böyle bir cihazın video çekimi tam manasıyla skandal.Bu cihaz ne kadar güzel fotoğraf çekiyorsa bir o kadar berbat video çekiyor.Onun dışında cihazı çok beğendim.
    20 x tede durum aynı. Mantıklı bi açıklama bulamıyorum bu saçmalığa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thedays167 T kullanıcısına yanıt
    o sorunu yaşayan bizzat benim para iademi kavga dövüşte olsa aldım.
    ben aynı şekilde bir teknoloji mağazasına gittiğimde bakıyorum başka cihazlarda yeşillenme var mı diye ama çok parlak olan ışık altında belli olmadığından anlaşılmıyor. böyle bir sorundan haberiniz var mı diyince herkess yok onlar yalan diye geçiştiriyor. tüm stant görevlileri hatta mate 20 pro nun ekranı samsung yapıyor diye iddaa ya girddiğim bile oldu. sharp diyen oldu. ne bilim ordaki insanların biz kadar araştrıp bişeyleri bildiğini düşünmüyorum.
    ama teşhir ürünlerıni satmaları kadar normal bişe yok indirimli ucuza yada ne bilim o cihazdan kalmamışsa müşterinin bilgisinde veriyorlar. müşteri ister kabul eder etmez kendıne kalmıs bişe.
  • Arkadaşlar yüüz tanıyınca bir hafta öncesine kadar kilit direk açılıyordu şimdi yukarı kaydırın yazıyor. Neden böyle oldu acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu telefonu almayı düşünüyorum ama yeşil ekran problemi hakkında almayı düşünmüyorum beklemeli miyim bekleyeceksem neyi beklemeliyim ne yapmamı öneriyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thedays167 T kullanıcısına yanıt
    Evet insan yaptığı işe ilgili olmalı, evet görevli olduğu ürünü tanımalı. Ama sorduğunuz detaylar çok geek şeyler ve ana sizin bizim gibi insanlar bu konuları takip ediyor.

    Ayrıca bence burada konunun sosyo-ekonomik yönü de önemli :

    Bugün Huawei de görevli yarın Arçelik de, aldığı para 3 kuruş. Günde 10 saat ayakta çalışıyor, bir sürü insan bir sürü saçma sapan şey sorup sonunda telefonu almıyor vb...

    O nedenle çok şey beklememek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sivridis kullanıcısına yanıt
    haklısınız zaten aslına bakacak olursanız ekonomık olaylardan dolayı kaynaklanıyor boyle seyler adam akıllı maasla duzgun bılgılı bı adamı oralarda gormek ısterdık. ama bi insanda bilmediği şey uzerındede ıddaalasmamalı veya ne bılım sorun varsa bılmıyorsa susmalı yada bılmıyorum demelı benım sıkayetım karsı taraftan boyle cevaplar yerıne ıddacı veya yalanlayıcı cevaplar duymak
  • NARSİL_BERKAY kullanıcısına yanıt
    beklemelısın ama ne kadar sure bılmıyorum benım tahmınım 1 ay kadar eldekı stoklar erisin ve yeni sipariş edilen cihazlar ulkeye gırsın bunlar sorunsuz olacak buyuk ıhtımalle hem fıyat bıraz daha duser.
  • tuncaysu kullanıcısına yanıt
    Yüz tanıttığın yerde seçenek var hocam. Direk açılsın ya da kaydırarak açılsın diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apaker13

    beklemelısın ama ne kadar sure bılmıyorum benım tahmınım 1 ay kadar eldekı stoklar erisin ve yeni sipariş edilen cihazlar ulkeye gırsın bunlar sorunsuz olacak buyuk ıhtımalle hem fıyat bıraz daha duser.
    Tanidil bir telefoncu bulup kontrol edilip alinabilir yeni seriler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ekrana tıklayarak cihazı uyandıramıyormuyuz. güç düğmesinemi basmamız gerekiyor mecburen.
  • ilker1999 kullanıcısına yanıt
    Elinize alarak uyandırma var bildiğim kadarıyla çift dokunma ile ekranı açmak yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.