Şimdi Ara

Huawei HG253'ün kronik sorunları. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
2
Favori
6.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DHArcadia kullanıcısına yanıt
    Şimdi daha açıklayıcı oldu benim için. İlk 4-5 dakika diyince siz ben anlık bir sorun olabileceğini düşündüm site bazında.

    Apartmanınızdaki kullanıcılardan bu tip şikayetler duydunuz mu keza 10-20 dakika ciddi bir süre en azından modemde değil ONT'de olsa sorun birkaç kişi daha şikayet ederdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gaara34

    Şimdi daha açıklayıcı oldu benim için. İlk 4-5 dakika diyince siz ben anlık bir sorun olabileceğini düşündüm site bazında.

    Apartmanınızdaki kullanıcılardan bu tip şikayetler duydunuz mu keza 10-20 dakika ciddi bir süre en azından modemde değil ONT'de olsa sorun birkaç kişi daha şikayet ederdi.



    Apartmandaki Superonline kullanıcılarını bilmiyorum ki malesef. Ancak router'ı değiştirmeye gelen ekip böyle bir şey söylemedi.

    Bu arada HG253s'teki "s" USB portu var anlamına geliyor olabilir mi? HG256 ve HG256s'i karşılaştırdığımda "s" modelinde USB olduğu diğerinde olmadığını fark ettim.
  • DHArcadia kullanıcısına yanıt
    Sorun için bişey diyemem en iyisi siz tekrar teknik servis isteyin.

    HG253'te USB portu var bu arada tepesinde...
  • HG253 modelleri Wi-Fi performansı/çekim gücü dışında gayet yeterli ve güzel çalışan cihazlar.
    HG253 ve HG253s arasında pek bi fark yok. HG253s olan gigabit porta sahip ve daha yeni yazılıma sahip bi üst revizyon.
    Bu farkın bahsettiğiniz sorunlarla alakası olmayacaktır.

    Yukarıda ki mesajlarda SOL çalışanı olduğunu söyleyen bi arkadaş upload ve download kısıtlaması olmadığını söylemiş.
    Ancak forumda bu konuda sorunlarını dile getiren birçok arkadaş mevcut. Özellikle port açma konusunda TeamSpeak sorunlarından bahsedilmişti.
    Kısıtlama konusunda kendim henüz bi sonuca varamadım fakat bazı kullanıcılarda olduğunu düşünmemek elde değil. Paylaşılan sonuçlar ortada...

    En azından, sizi de ilgilendiren upload konusunda kısıtlama olabilir diye düşünüyorum. Özellikle bazı kullanıcılarda...
    Kontrollerinizi bence bu yönde yapmalısınız.
    Firewall, port açma, UPnP ve Windows ayarlarınızın düzgün/yapılandırılmış olduğunu varsayarak söylüyorum.

    Teknik bi sorununuz yok ise çok nadir de olsa ara sıra bağlantının kendisinde de sorunlar olabiliyor.
    Yüksek ping, yurt çıkısı bağlantı sorunları, yanıt verememe ve yüksek jitter gibi.
    Bunu; Stabil bir bağlantı buluncaya kadar, modeme yeni IP aldırıp ve hız testi yaparak kolayca halledebilirsiniz.
    Hız ölçümünde kesin kanıya varmak için TR'den speedtest.vodafone.com.tr sunucusunu kullanırsanız, sonuçlar daha kesin oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxtreme -- 20 Ocak 2015; 2:56:18 >




  • maxtreme kullanıcısına yanıt
    Genel olarak bir fark gözükmüyor gibi görünse de ben yazılım tarafında da daha kararlı olduğu kanısına vardım HG253s modelinin.
    Bahsettiğim sorunlarla bence gayet alakası var ve birçok insan bu sorunun çözümünü bulamadıysa sorun modemdir.
    2 senedir bu sorunları yaşıyorum ve gün geçtikce farklı programlarda da bu tip sorunlarla karşılaşabiliyorum.
    Bir program wifi ile sorunsuz ethernet ile sorunlu çalışıyorsa bunun izahı port,firewall,windows ayarları vs olamaz (kaldı ki bunları da zamanında kurcaladım)

    Bu sorun ara sıra yaşanmıyor o yüzden ''kronik'' diye adlandırdım. Modemi ilk aldığım günden beri bu böyle devam etti.
    Hız konusunda bir problemim olmadı her zaman paket hızımı görürüm speedtest'de bu modemle ile keza diğer anlık yada bölgesel problemler tabi ki oluyor fakat bunların sorunla bir alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 20 Ocak 2015; 3:04:56 >
  • O cihazların ikisini de kullandım. Sorun varsa ikisinde de oluyor yoksa ikisinde de olmuyor. Yani bağlantıyı ve kullanıcıyı imâ ediyorum.
    Bu tarz cihazların yazılımları temel olarak donanım sürücüleri, mini bir sistem, arayüz ve çipset desteği içerir.
    Yazılım olarak değil fakat donanım olarak sorun size özgü olabilir.
    Donanımın zamanla yıpranıp sorunlar ortaya çıkardığı, düşük oranda da olsa fabrika çıkısı sorunlu olabileceği bilinen bi gerçek.

    Yazdıklarınıza göre geriye sorunlu sadece modem kalmıyor mu?.
    Fırsat varken değiştirmemeniz için yahut sormanız için bi neden yok ki.
    Eyyorlamam bu kadar.
  • Ben hg253s kullamıyorum ilk takıldığı zamanlarda sıkıntı yoktu 25mbit kablosuzds hiç kayıp olmadan tam hızı alıyordum ama son zamanlarda yaşadığım sorunlar baya bi canımı sıktı ilk olarak torrent sorunu torrentte yüksek seed düşük seed hiç farketmez kb ların üstüne çıkmıyor artık, cs go oynarken ani ping yükselişi sadece ben bağlıyım internete ama ping dalgalanması çok oluyor, ps3 de black ops online oynarken bağlantı hatası sorunları, twitch de medium üzerindeki kalitelerde donma yavaslama sorunu, kaç kez resete rağmen 19 mbit in üstüne çıkmıyor artık hız bu sorunları başka yaşayan var mı? Sol fiber 25 mbit sınırsız

    Lokasyon: kayseri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10.01.2015 akşam saat 20.00 da 20 mbs 100 gb kotalı olan fiber hizmetimin tahatü bittiği için 50 mbs gece kuşu kampanyasına geçiş yaptım, fakat geçtiğim andan itibaren hız sorunu yaşıyorum, gece 1 gibi 11.01.2015 de şikayet bildirimi açtım hg253s istediğimi belirttim, 10 gün içinde 5-6 kere telefonla aradım, sürekli teknik servise yönlendirdiklerini aciliyet notu düştüklerini belirtiyorlar, hala modem değiştikliği için arayan soran yok, sizin talebiniz ne durumda acaba değişim yaptırdınız mı ? Pirelli modem kullanıyorum 20 mbs kullandığım dönemlerde hiç bir sorun yoktu..

    2009dan beri fiber abonesiyim, ilk defa ping sorunu yaşamaya başlamamda cabası..
  • Bmw. kullanıcısına yanıt
    19.01.2015 saat 12:00 gibi açtım bende online işlemlerden şikayetimi, mesaj geldi hemen telefonuma kayıt açıldığına dair fakat henüz arayan soran yok. Şikayet talebimde hala ''inceleniyor'' yazıyor ve ayrıca şöyle bir uyarı var;

    ''Şikayetiniz incelenmektedir. 10 gün içerisinde ya da şikayetinize çözüm sağlanana kadar ek yorum yazılamamaktadır. Şikayetiniz sonuçlandıgında burada gösterilecektir.''

    10 iş günü içerisinde çözeceklermiş. Bu hafta biraz yoğunum bir daha ki hafta başına kadar arayan soran olmazsa ben arayıp durumu anlatacağım. Telefon ile görüştüğünüzde muhakkak teknik ekip isteyin zaten onlar modemle dolaşıyorlar.

    Gelen teknik servis az biraz bu işi biliyorsa sorun etmeden değiştirecektir zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gaara34

    19.01.2015 saat 12:00 gibi açtım bende online işlemlerden şikayetimi, mesaj geldi hemen telefonuma kayıt açıldığına dair fakat henüz arayan soran yok. Şikayet talebimde hala ''inceleniyor'' yazıyor ve ayrıca şöyle bir uyarı var;

    ''Şikayetiniz incelenmektedir. 10 gün içerisinde ya da şikayetinize çözüm sağlanana kadar ek yorum yazılamamaktadır. Şikayetiniz sonuçlandıgında burada gösterilecektir.''

    10 iş günü içerisinde çözeceklermiş. Bu hafta biraz yoğunum bir daha ki hafta başına kadar arayan soran olmazsa ben arayıp durumu anlatacağım. Telefon ile görüştüğünüzde muhakkak teknik ekip isteyin zaten onlar modemle dolaşıyorlar.

    Gelen teknik servis az biraz bu işi biliyorsa sorun etmeden değiştirecektir zaten.

    Hocam bugün şikayet açılalı 10 gün oldu,sizin şikayet ile aynı inceleniyor kısmında duruyor, ben her telefonla aradığımda teknik ekibin bana ulaşacağını söylüyorlar, modem değişim talebimi biliyorlar değişeceğini söylediler fakat, 10 gündür teknik ekip falan aramadı beni, sinirim bozulmaya başladı.

    hemen yan sokakda kendime ait dükkanımdada 50mbs kullanmaktayım, oraya bağlanırken direk hg253s bağlanmıştı hiç bir sorun yaşamıyorum şu modemi değiştirselerde kurtulsam sorunlardan..




  • Az önce Huawei HG253s takıldı. Sorunların hiçbirini yaşamıyorum şuan gayet memnunum.
  • Konu sahibinin yaşadığı problemin aynısını yaşıyorum.

    Daha önce pirelli router da da aynı problem vardı. Sonrasında tılgın router ile değişim yapılmış sorun ortadan kalkmıştı.

    İnternet hızım yükseldiği için yeni modem verelim dediler kabul ettim. HG253 getirildi 1 aydır sorunsuz kullanıyordum ama şu son 1 haftadır internet olmasına rağmen internete bağlanamıyorum.

    Sürekli BF oynayan biriyim ve server test yaptığım da latency yerlerde sürünüyor. Xbox One'da Upload kafasına göre çıkıyor. Bazen 5MB bazen 1MB bazen de 0 yazıyor artık bıktırdı.

    Şimdi bu modemi değiştirmek için tekniğe ne söylemem gerekli? Bide bunları inandırmak mesela arkadaş.
  • Valla öyle özel bir teknik yok. İş müşteri hizmetlerinden çıktıktan sonra eve gelecek olan teknik servis sorunu anlayan bilgili biriyse ses etmeden değiştiriyor zaten.

    Adama teamspeak'den düşüyorum obs'de upload yapamıyorum dedim direk daha öncede yaşayanlar oldu teamspeak sorununu bu modemde biliyoruz dediler anında değiştirdiler.

    Velhasıl sorunun kesin modem kaynaklı olduğunu düşünüyorsanız benim gibi bir dakika bile düşünmeden şikayet talebinizi açın.

    EDIT: Ayrıca sosyal medyadaki hesaplara gelen şikayetleri anında değerlendiriyorlar sanırım. Pazartesi günü açtığım şikayete neredeyse 3 gündür cevap gelmeyince facebook adreslerine yazdım gerekli bilgilerimle beraber yaklaşık 15-20 dakika içinde m.h ardından 10 dakika içinde teknik servis döndü, toplam 1:30 saat sürede tüm işlemler halledildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 22 Ocak 2015; 22:59:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gaara34

    Az önce Huawei HG253s takıldı. Sorunların hiçbirini yaşamıyorum şuan gayet memnunum.

    Teamspeak sorunu çözüldü mü yani hg253s gelince?
  • Tridz T kullanıcısına yanıt
    Evet.
  • hocam ilginçtir 17 gün oldu hala dönüş yapan bile olmadı, sizin şikayetiniz için herhangi bi yeri aradınız mı ? yardımcı olabilirmisiniz, hala modem değişikliği için beklıyorum arayan soran bile yok

    EDİT:

    Facebook sayfasına mesaj attım, direk aradılar bugün değişim sağlanacak dediler olaya bakarmısınız ? :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bmw. -- 27 Ocak 2015; 12:33:31 >
  • Merhaba hocam bendede DayZ oynarken ve TeamSpeak'te aynı sorun oluyor fakat yayın yaparken wireless kullansam dahi twitchde kasma yapıyor Antalya'da oturuyorum şehirdeki 2 arkadaşımdada durum aynı 253s modeline geçeceğim teamspeak sorunu var deyip bende,madem düzelmiş bizde yeni modeli almak hakkımız ücretsiz mi yaptılar değişimi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReflexAction -- 6 Şubat 2015; 16:02:56 >
  • Merhaba, evet sorunu bilen birisi ise sorunsuz ücretsiz değiştirir. Şayet gelen teknik ekip anlamazsa referans olarak internet de ki şikayetleri konuları vs... kaynak olarak gösterin. Sorunsuz değiştireceklerdir diye düşünüyorum.

    Yayın için ise OBS kullanıyorsan ayarlarını iyi ayarlaman lazım, 720p yayın için 1800-2500 - 1080p yayın için 3000-3500 arası bitrate vermek gerekiyor az yada fazla olduğu zaman frame droplar yaşanabiliyor. 253s olmasına rağmen bazen 1080p yayınlarda hafif droplar yaşanabiliyor internetin kalitesine göre. Genel olarak sorunsuz tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gaara34

    Merhaba, evet sorunu bilen birisi ise sorunsuz ücretsiz değiştirir. Şayet gelen teknik ekip anlamazsa referans olarak internet de ki şikayetleri konuları vs... kaynak olarak gösterin. Sorunsuz değiştireceklerdir diye düşünüyorum.

    Yayın için ise OBS kullanıyorsan ayarlarını iyi ayarlaman lazım, 720p yayın için 1800-2500 - 1080p yayın için 3000-3500 arası bitrate vermek gerekiyor az yada fazla olduğu zaman frame droplar yaşanabiliyor. 253s olmasına rağmen bazen 1080p yayınlarda hafif droplar yaşanabiliyor internetin kalitesine göre. Genel olarak sorunsuz tabi.

    hocam konsoldan direk yapıyorum bakalım bende yeni modem için talepte bulunacağım belki onda düzelir
  • 1 ay sonra size bir güncelleme sunayım. Problemi kontrol altına almayı çözdüm ama durum hala çirkin benim gözümde.

    Pirelli router gitti, Huawei HG253s geldi ve uzun süredir kullanıyorum. Bir süre sonra yeni bağlantı kuramama sorununun kaynağı kesin olarak UPLOAD. Garip bir şekilde eğer bir torrenti indirdikten sonra SEED eder halde bırakırsam, tüm internetin hızı mahvoluyor ve YENİ BAĞLANTILARIN KURULMASI çok yavaş. Upload hızımın bütün upload kapasitesini tıkamadığını belirteyim, 20/5 mbit pakette 1mbit'ten az hızlarda (100K/s mesela) dahi bu problem yaşanıyor. Bu durum kesinlikle Aralık ayı civarında başladı. Pirelli router ile daha ağır yaşansa da yeni Huawei router ile daha az olsa da KESİNLİKLE DEVAM EDİYOR. Superonline müşteri temsilcileri ile yaptığım çok sayıda görüşmede bir "Yeni bir yazılım yükledik, eski router bununla sorun çıkarıyor" ifadesi tamamen kolpa değilse Superonline'ın upload'u kısıtlayan/düzenleyen bir şeyler devreye soktuğunu, isteyerek veya istemeyerek bu sorunu yarattığını düşündürüyor bana artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHArcadia -- 9 Şubat 2015; 9:30:15 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.