Şimdi Ara

Hondanın sesini hangi egzoz ile yakalayabilirim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
1.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aynisi olmasada kat iptali orta egzoz iptali ile benzer ses alirsin. Son susturucu orjinal ise yani sessiz tipteyse ıslık sesi alırsınız. Ancak hiç hoş değil bana kalırsa. 100hp araca egzoz modifiyesi kadar gereksiz ve sacma birsey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Video'daki araçta kesinlikle turbo var. Turbo sesi bariz geliyor zaten. Baya büyük bir turbo var hemde ki bu kadar bariz sesi geliyor. Arka plandan gelen süpürge sesi, rüzgar sesi gibi olan sesi kastediyorum.

    Videodan yanlış ölçmediysem 100-200 11sn falan. İbre hatası var diyelim 13 saniye olsun. 2016 model Honda Type-R 2.0L 310hp aracın bile 100-200 hızlanması yaklaşık 15sn. Sağlam yüklenmiş bir araç yani bu. Yoksa değil yokuş aşağı, uçurum aşağı bile böyle hızlanması mümkün değil.

    Duyduğunuz şey zaten rüzgar sesi "gibi" değil. Rüzgar sesi. O araçta turbo yok. Turbolu araçta o kadar sıkı gaz tepkisi alamazsınız. Type-r güçlü araç ama sürücü hariç ağırlığı 1453 kg. Videodaki eg6 kasa ise 1080 kg.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Video'daki araçta kesinlikle turbo var. Turbo sesi bariz geliyor zaten. Baya büyük bir turbo var hemde ki bu kadar bariz sesi geliyor. Arka plandan gelen süpürge sesi, rüzgar sesi gibi olan sesi kastediyorum.

    Videodan yanlış ölçmediysem 100-200 11sn falan. İbre hatası var diyelim 13 saniye olsun. 2016 model Honda Type-R 2.0L 310hp aracın bile 100-200 hızlanması yaklaşık 15sn. Sağlam yüklenmiş bir araç yani bu. Yoksa değil yokuş aşağı, uçurum aşağı bile böyle hızlanması mümkün değil.

    Duyduğunuz şey zaten rüzgar sesi "gibi" değil. Rüzgar sesi. O araçta turbo yok. Turbolu araçta o kadar sıkı gaz tepkisi alamazsınız. Type-r güçlü araç ama sürücü hariç ağırlığı 1453 kg. Videodaki eg6 kasa ise 1080 kg.

    Hocam o ses direk olarak turbo sesi, o sesi 100 metreden tanırım. Vakum sesi gibi rüzgar sesi olmaz. Gaz tepkisine gelince turbo araç dediğiniz sadece 1.5. 1.6 dizel motorlar yok. EVO, STI, M4, M6, 911 turbo vs. nice spor ve hatta superspor araç var turbolu.

    Type-R konusuna gelince hocam bu söylediğinizi sizin aklınız alıyor mu cidden? 1.6L 160hp 150NM VTI'ın aşırı beslemesiz olarak, 2016 model Civic Type-R'ı (2.0L Turbo 310hp, 400NM tork) geçebileceğine cidden inanıyor musunuz :) FK2 Type-R VTI'ın yanında F16 gibi kalır. VTI EP3 Type-R'ı geçsin önce de sonra FK2'ye göz diker :)

    Bu arada EG6 kasa VTI'ın buyrun performans değerleri

    http://www.zeperfs.com/en/fiche173-honda-civic-1-6-vti.htm

    0-100 -> 7.9sn
    0-180 -> 28.8sn
    0-200 değerini girmiyorum çünkü tek bir ölçüm değeri var dolayısıyla doğrulundan emin olamayız.



    EDIT:

    Bu arada, size Türkiye'den bir zamanlar efsane olan bir aracın(HULK) videosunu atayım. Sese dikkat, bakalım tanıdık gelecek mi :) Modifiye listesi altta yazıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 23 Şubat 2016; 21:07:46 >




  • benim için vtec budur ama videodaki aracın kadranı hileliyse işte o zaman üzülürüm

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Video'daki araçta kesinlikle turbo var. Turbo sesi bariz geliyor zaten. Baya büyük bir turbo var hemde ki bu kadar bariz sesi geliyor. Arka plandan gelen süpürge sesi, rüzgar sesi gibi olan sesi kastediyorum.

    Videodan yanlış ölçmediysem 100-200 11sn falan. İbre hatası var diyelim 13 saniye olsun. 2016 model Honda Type-R 2.0L 310hp aracın bile 100-200 hızlanması yaklaşık 15sn. Sağlam yüklenmiş bir araç yani bu. Yoksa değil yokuş aşağı, uçurum aşağı bile böyle hızlanması mümkün değil.

    Duyduğunuz şey zaten rüzgar sesi "gibi" değil. Rüzgar sesi. O araçta turbo yok. Turbolu araçta o kadar sıkı gaz tepkisi alamazsınız. Type-r güçlü araç ama sürücü hariç ağırlığı 1453 kg. Videodaki eg6 kasa ise 1080 kg.

    Hocam o ses direk olarak turbo sesi, o sesi 100 metreden tanırım. Vakum sesi gibi rüzgar sesi olmaz. Gaz tepkisine gelince turbo araç dediğiniz sadece 1.5. 1.6 dizel motorlar yok. EVO, STI, M4, M6, 911 turbo vs. nice spor ve hatta superspor araç var turbolu.

    Type-R konusuna gelince hocam bu söylediğinizi sizin aklınız alıyor mu cidden? 1.6L 160hp 150NM VTI'ın aşırı beslemesiz olarak, 2016 model Civic Type-R'ı (2.0L Turbo 310hp, 400NM tork) geçebileceğine cidden inanıyor musunuz :) FK2 Type-R VTI'ın yanında F16 gibi kalır. VTI EP3 Type-R'ı geçsin önce de sonra FK2'ye göz diker :)

    Bu arada EG6 kasa VTI'ın buyrun performans değerleri

    http://www.zeperfs.com/en/fiche173-honda-civic-1-6-vti.htm

    0-100 -> 7.9sn
    0-180 -> 28.8sn
    0-200 değerini girmiyorum çünkü tek bir ölçüm değeri var dolayısıyla doğrulundan emin olamayız.



    EDIT:

    Bu arada, size Türkiye'den bir zamanlar efsane olan bir aracın(HULK) videosunu atayım. Sese dikkat, bakalım tanıdık gelecek mi :) Modifiye listesi altta yazıyor.






    Stock haliyle geçtiğini iddia etmedim. Ancak stage 4 olduğuna da inanmıyorum, turbolu olduğunu hiç sanmıyorum.

    Atmosferik motordan da o emiş sesi gelebilir bknz:https://www.youtube.com/watch?v=4SduP8S2PEs




  • arabadan ses almak istiyorsan hava filtresini sök ve gerisine karışma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SemBerk7

    Ünal Turan ve Subaru Seyfullah reise instagramdan mesaj at ulaşsınlar sana.

    Adamlar ünlü dayı muhatap olmaz bizle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    O ses egzozun tipinden kaynaklanmıyor. Başka herhangi bir motorla aynı sesi almanız pek olası değil

    O vtec sesinin olayı, çok hızlı ve fazla açılan valfin mekanizmasının kendi sesi ve o esnada çok seri pompaladığı havanın sesi. Bu sebeple gazı bırakıp , cutoff'a geçip yakıtı tamamen kesseniz bile o devirdeki ses hala etkileyicidir.

    Atmosferik motorda rahat duyarsınız. Turbo ise motorun egzoz sesini boğuyor. O yüzden son kasa type-r ın sesi o kadar etkileyici değil. Turbo motorlardan, atmosferik motorun ciğer sesinin birebir aynısını almak mümkün değil gibi bir şey. Sahte ses aygıtları falan koyuyorlar içeri. Arabadan biraz anlayan adamın o tarz işlerle işi olmaması lazım.

    Her motorun kendine has sesi vardır. O yüzden v12 ferrari sesini sıralı 4 silindir vtec hondadan, hondanın motor sesini ise ferrariden alamazsınız.

    Hadi turbo motor hastaları gelsin bana bu sesin aynısını çıkartsın, itb vtec https://www.youtube.com/watch?v=tW3xLR7CGtM

    İyi anlatmışsın çaktım olayı ama hayallerimi söndürdün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Sesi çok güzel ama senin kulağın doymuş sana sıradan geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyle guzel ses cikartip uzayamayan arabalari gorunce beni bi gulme tutuyor yakismiyor bence ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.