Şimdi Ara

Honda Jazz 2018 Efsane Yol Tutuşu [yeni] [km77]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sönmeyen Arıza Lambası. -- 4 Haziran 2018; 19:28:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Standart golf bu kadar yol tutamiyor.Bu yukseklige ragmen 80 de bile arac cizgisini bozmadi.Honda yol tutus isini cozmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hızlarda gerçekten etkileyici, esp ile araç abuk subuk hareketler yapmadan stabil bir şekilde yön değiştiriyor.
  • Honda hayat onda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet güzel
  • Neredeyse 85kmh ile geçiyordu parkuru, Civic Type R'ı geçtim Porsche 911 Turbo S ve Mercedes AMG GTR'dan daha iyi "yol tutuyor". Yakında bir Nordschleife rekoru da gelecektir. Honda Jazz'ın tehdidi altındaki Alman spor otomobil üreticilerinin şapkayı önüne koyup ciddi ciddi düşünmeye başlamasının zamanı geldi.
  • ciddi iyi, 85'de bile baya iyi...

    hem de 185 taban lastikle .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • neden sasirdiniz anlayamadim. Jazz eski kasalarinda dahi (1. nesil olmasa bile 2. nesilden itibaren)buna benzer bir yol tutusu sunuyordu..

    Bu kasa icin sürüs stabilitesi 2,0 olarak verilirken, 2009 yili 2. kasa icin 1,9 (daha iyi) verilmistir.

    ilgilenenler icin simdiye dek olan versiyonlar icin kiyas tablosu yaptim. Kaynak ADAC test raporu.

    Honda Jazz 2018 Efsane Yol Tutuşu [yeni] [km77]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi met.nar -- 4 Haziran 2018; 22:56:53 >




  • Guzel sonuc..Demek ki sert suspansiyonlara sahip arac.



    Isin enteresan yani girdigi gibi neredeyse hiz kesmeden bitiriyor parkuru..



    Bravo..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz dediğimiz zaman fanboy ilan ediliyoruz. Savundukları araçların C segmentleri bile böyle dengeli değil.
  • Gördüğüm jazz kullanıcıları hep memnun. Şundan bi tanesini bi süre kullanma imkanım olsa da bi baksaydım.
  • Gerçekten de harika bir yol tutuş sergiliyor.Bir de 90.450 den başlayan fiyatlarla olmasa,daha da hoşuma gidecek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Biz dediğimiz zaman fanboy ilan ediliyoruz. Savundukları araçların C segmentleri bile böyle dengeli değil.
    Bırakın fanboy desinler hayatlarında binmedikleri arabaya çamur atmaya devam etsinler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nickbulamayanadam

    Bırakın fanboy desinler hayatlarında binmedikleri arabaya çamur atmaya devam etsinler

    Alıntıları Göster
    Aracım, "benzer donanımlara sahip" (gidip de jazzın boş fiyatıyla polonun boşunu karşılaştırıyorlar ) B segmenti araçlara göre benzer fiyatlarda. Clionun dizeli benim benzinli kadar. Polo benden pahalı. Fakat bu araçla toplamda baş edebilecek, benzer senelerde üretilen bir B segmenti araç tanımıyorum. (Performans olarak fiesta red ve 208 gti hariç )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Neredeyse 85kmh ile geçiyordu parkuru, Civic Type R'ı geçtim Porsche 911 Turbo S ve Mercedes AMG GTR'dan daha iyi "yol tutuyor". Yakında bir Nordschleife rekoru da gelecektir. Honda Jazz'ın tehdidi altındaki Alman spor otomobil üreticilerinin şapkayı önüne koyup ciddi ciddi düşünmeye başlamasının zamanı geldi.
    Hocam bu testin direkt olarak yol tutuşu göstermediğini biliyorum ancak tam olarak araçların ne konuda daha iyi daha kötü olduğunu bilmiyorum. Rica etsem bu testin amacını, sonuçlarını nasıl yorumluycağımı biraz açıklar mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten efsane tebrik ettim
  • emirhanardgn kullanıcısına yanıt
    Forumda bir çok km77 test konusu var, bir çoğunda anlatmaya çalıştım aratıp o mesajlara bakabilirsin. Uluslararası bir iso standardı var ISO 3888-2 adında (engel aşma, kaçış manavrası) bunu gerçekleştiriyorlar.

    https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:3888:-2:en

    Bu test güvenlik tabanlı, ESP açık yapılan bir test ve sonuçları da bu bazda yorumlanır. Bu testte zaten altyazılar eklenmiş, Honda Jazz bu hızlardaki pit manevralarında çevik, gövdesini çok iyi kontrol edebilen bir otomobil ama hepsinden önemlisi çok ustaca ayarlanmış bir ESP sistemi var. Sürüş güvenliği yüksek bir otomobil yani. Üstelik ESP otomobili zıplatmıyor ve aşırı yavaşlatmıyor, akıyor araba hunilerin arasında. Parkuru yine bu giriş hızıyla geçen başka bir araç için çok daha farklı yorumlar yapılabilir, burada önemli olan aracın test sırasında gösterdiği genel tutumdur ve ESP'nin nasıl ayarlandığının tespitidir.

    Alttaki video net fikir veriyor, 80kmh'de ESP açık parkuru son derece stabil tamamlayan GT86, araç pist modunda iken yani ESP limitli iken hemen dağılıyor. Bu aracın ESP modunda daha iyi yol tuttuğunu göstermiyor, aksine ESP'nin otomobili kısıtlarken sürüş güvenliğini arttırdığını gösteriyor. Sen pistte veya viraj kasarken böyle keskin bir ağırlık transferi yapıyorsan zaten bir kayma başlatarak otomobilin kopmasını istiyorsun demektir, yani araç sen aklından ne geçirirsen onu yapmaya çalışıyor, tamamen senin elinde herşey. Fakat yolda normal sürücüler, özellikle standart araçlarda (Jazz olur, normal B C sınıfı araçlar olur) bu manevrayı yapıyorlarsa birşeyden kaçıp şeritlerine dönmek istiyorlar demektir. Doğal olarak da çoğu araç bu şekilde kalibre ediliyor. Bu yüzden yol tutuş, genel dinamikler, sürücü otomobili olabilmek vs bunlar sürüş güvenliği meselesi birbirine paralel gitmeyen konular.

    0:48'den itibaren ESP limitli


    Konu illa bu testten bir "iyi yol tutan" araba sonucu çıkarmaksa (ki sağlıksız aslında) benim favorim Giulia'dır. Sürücünün direksiyon emirlerine burnun böyle pergel hassasiyetinde uyması bir yana, gövde kontrolü, sıfır önden kayma, nötr davranış ve toparlamadaki keskinliği inanılmaz. Altyapı benden kalite akıyor diye bağırıyor resmen.
    ESP müdahaleci olmadığı için giriş hızı yüksek değil, çıkışta yeteri kadar frenleme olmayınca huni deviriyor çünkü. 82kmh'de izleyin, araba parkuru geçmesi 2sn sürmüyor, öyle böyle bir performans değil şu.





  • Zamanında 69 bin verip jazz almadık şimdi 100 bin olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Forumda bir çok km77 test konusu var, bir çoğunda anlatmaya çalıştım aratıp o mesajlara bakabilirsin. Uluslararası bir iso standardı var ISO 3888-2 adında (engel aşma, kaçış manavrası) bunu gerçekleştiriyorlar.

    https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:3888:-2:en

    Bu test güvenlik tabanlı, ESP açık yapılan bir test ve sonuçları da bu bazda yorumlanır. Bu testte zaten altyazılar eklenmiş, Honda Jazz bu hızlardaki pit manevralarında çevik, gövdesini çok iyi kontrol edebilen bir otomobil ama hepsinden önemlisi çok ustaca ayarlanmış bir ESP sistemi var. Sürüş güvenliği yüksek bir otomobil yani. Üstelik ESP otomobili zıplatmıyor ve aşırı yavaşlatmıyor, akıyor araba hunilerin arasında. Parkuru yine bu giriş hızıyla geçen başka bir araç için çok daha farklı yorumlar yapılabilir, burada önemli olan aracın test sırasında gösterdiği genel tutumdur ve ESP'nin nasıl ayarlandığının tespitidir.

    Alttaki video net fikir veriyor, 80kmh'de ESP açık parkuru son derece stabil tamamlayan GT86, araç pist modunda iken yani ESP limitli iken hemen dağılıyor. Bu aracın ESP modunda daha iyi yol tuttuğunu göstermiyor, aksine ESP'nin otomobili kısıtlarken sürüş güvenliğini arttırdığını gösteriyor. Sen pistte veya viraj kasarken böyle keskin bir ağırlık transferi yapıyorsan zaten bir kayma başlatarak otomobilin kopmasını istiyorsun demektir, yani araç sen aklından ne geçirirsen onu yapmaya çalışıyor, tamamen senin elinde herşey. Fakat yolda normal sürücüler, özellikle standart araçlarda (Jazz olur, normal B C sınıfı araçlar olur) bu manevrayı yapıyorlarsa birşeyden kaçıp şeritlerine dönmek istiyorlar demektir. Doğal olarak da çoğu araç bu şekilde kalibre ediliyor. Bu yüzden yol tutuş, genel dinamikler, sürücü otomobili olabilmek vs bunlar sürüş güvenliği meselesi birbirine paralel gitmeyen konular.

    0:48'den itibaren ESP limitli


    Konu illa bu testten bir "iyi yol tutan" araba sonucu çıkarmaksa (ki sağlıksız aslında) benim favorim Giulia'dır. Sürücünün direksiyon emirlerine burnun böyle pergel hassasiyetinde uyması bir yana, gövde kontrolü, sıfır önden kayma, nötr davranış ve toparlamadaki keskinliği inanılmaz. Altyapı benden kalite akıyor diye bağırıyor resmen.
    ESP müdahaleci olmadığı için giriş hızı yüksek değil, çıkışta yeteri kadar frenleme olmayınca huni deviriyor çünkü. 82kmh'de izleyin, araba parkuru geçmesi 2sn sürmüyor, öyle böyle bir performans değil şu.

    Anladım hocam direkt olarak sürüş güvenliği, sağlıklı kaçış manevraları üzerine olan bir test. Çok teşekkür ederim eski mesajlarınızı da aratıp okuycam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.