Şimdi Ara

Honda CR-V 1.6 İ-dtec Testim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün CRV'yi inceledim ve test sürüşü yaptım . Arabayı beğendim , eleştirilecek yönleri de çok ama genel olarak araç "olmuş"
    Bu kadar cüsseli bir araçta vitesin o kadar küçük olması ilginç olmuş , ön konsol güzel .
    Yumuşak sert plastik mevzuları benim umurumda bile değil .
    Araç gacur gucur ses yapmasın , sağı solu soyulup dökülmesin yeter .
    Akşam trafiği olduğu için yüksek hızlara çok çıkamadım ama ara hızlanmalar , ilk kalkış vs. gayet iyiydi .
    Ve şunu farkettim turbolu araç kullanmayı özlemişim :) Herkesin zevki ayrı tabi ama torku hissetmek benim için araç sürerken çok önemli bişeymiş.
    Dip gazda koltuğu yapışma hissinin 3. 4 . viteste bile veriyor . Burda eleştirilecek nokta motor sesi.
    Özellikle dip gazda motor sesi oldukça fazla olarak kabine yansıyor .
    Bununla birlikte uzun yolculuklarda 2000 devir civarında müziği de açmak suretiyle rahatsız edici olmaz diye tahmin ediyorum .
    Hafif bozuk yollara girdik süspansiyon olarak konforlu hissettim . Bununla birlikte gövde salınımı fazla geldi bana , yani klasik bir otomobilin verdiği
    güveni vermedi bana . Kendi adıma zaten araçları limitlerinde kullanmadığım için benim açımdan sorun teşkil edecek bişey değil.
    Bir de sürekli CRV çok büyük devasa falan diyenler var . Bence öyle aman aman da bir iriliği yok , rakiplerinden biraz daha irice , hatta kuga ile hemen hemen aynı.

    Kısaca özetlersem ;
    Aracın artı yönleri :
    -Motor : Bu motor bu aracı çok iyi taşıyor , aşırı beklenti olmadıkça her türlü ihtiyaca cevap verecektir.
    -Tüketim : 4 gündür test için kullanılan aracın tüketimi 7.5 litreydi , testlerde araçlara edilen eziyetler düşünülürse gayet de iyi bu araca göre.
    Ben uzun yolda 100-110 civarı hızlarda 5 Lt civarı tüketir diye düşünüyorum .
    -Görünüş : Plastik kalitesine bakmadım gerçi ama aracın iç dış tasarımı güzel olmuş
    -Bagaj : arka koltuklları da yatırınca oldukça geniş bir bagaj alanı oluşuyor . Yani kampta falan içinde uyunur :)
    -Geniş iç mekan : İçi otomobillere göre daha ferah.

    Gelelim eksi yönlerine :
    -Motor sesi: Müzik kapalıyken rahatsız edici derecede motor sesi alıyor .
    -Frenler : Bilmiyorum belki benim kullandığım araçlardan alıştım diyedir ama frenler çok sert ve sanki araba durmak konusunda zorlanıyor gibi.
    Dediğim gibi ben frene yumuşak basmaya alışkın olduğum için de bana öyle gelmiş olabilir.
    -Fiyat ve Donanım : Fiyatın konusunu açmıştım zaten , birçok parametre ile de değerlendirmiştim . Ve fiyatlar yüksek .
    Bayi çalışanı "Valla bizim bayi olarak çok karımız yok "dedi. Ben de " o parayı heralda bayiye yedirecek değiller " dedim :)
    Ayrıca full versiyonun olmaması bu kadar yüksek fiyatlara satılan bir araç için doğru değil .
    Dream versiyonu ise 81 binlik bir araç olmasına rağmen deri direksiyon , park sensörü gibi en basit donanımlardan mahrum .
    Bu konuda sadece "yazık" diyorum .

    Ocağa kadarki araçları sattık dediler , talep yüksek kota düşük tutulmuş . Kısaca Honda da VW'den işi kapmış .
    Bu konuda yakında tüm firmalar aynısını yapacak demiştim zamanında .
    CLA , Corolla , CRV yeni çıkanlardan vw taktiği yapılan araçlar . Allah sonumuzu hayretsin .
    Honda TR'ye daha kızdım , çünkü aracı beğendim . Ama ben Honda'nın bu bariz kazık fiyatlandırmasıyla bu aracı almam yine de .
    Alana da hayırlı olsun derim , güzel bir araç almış olurlar .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disconnectus_Erectus -- 6 Kasım 2013; 19:30:30 >







  • sensodrive S kullanıcısına yanıt
    Hocam executive versiyonu sanırım bu dediğiniz ?
  • Disconnectus_Erectus kullanıcısına yanıt
    Öncelilkle detaylı yorumlarınız için teşekkürler..daha önce yazdığım üzere ben de buaracı test etmiştim, çok uzun bi etap değildi ve sadece asfaltta kullanabildim, stabilize yolda deneme şansım olmamıştı ancak birçok konuda benzer düşünüyoruz o belli oldu..motor sesi konusunda rahatsız olduğumu söylemiştim, siz de belirtmişsiniz, demekki sorun bende değilmiş, ona sevindim ama bu durum CRV açısından pek olumlu olmasa gerek..bir de bana tork bandı biraz dar gelmişti cihazın, hani şu anlamda söylüyorum, konforlu(sessiz) bir sürüş için çok sık peşisıra vites artırmanız gerekiyor..bu nokta da çokhoşuma gitmedi benim..donanımdan geçtim ama bu iki nokta bende biraz hayalkırıklığı yaratmadı değil..buraya yazınca bazıları rahatsız oluyor ama yine söylüyorum, şu anki kasa QQ 1.6 dci platinumu da aylar önce test etmiştim, hem de daha uzun soluklu bir test olmuştu..aracın ivmelenmesi, motor sesinin kabine yansıması açısından bence daha iyiydi..zira iki araç da aynı kilolarda yanılmıyorsam..ama aracın dizaynı, malzemesi, işçiliği dersen tabiiki Honda derim..




  • Bende test sürüşüne gideceğim.Ama 1.6 i-dtec zaten pek başarılı değil üstüne o cüssede binince iyice "1.3 Multijet-Doblo" ilişkisine dönecek diye düşünüyorum.
  • Aracın motoru gayet iyi fiyatı dışında tabiki.Ama piyasa şartlarında fiyata pek birşey söyliyemiyoruz.Araç genel olarak Honda hayranları tarafından alınıcaktır her zamanki gibi.Bu aracın tasarımı bana göre Juke gibi.Benzeme açısından değil.Ya sev ya terket mantığında.
  • drnero D kullanıcısına yanıt
    Hocam motor sesi kabine yansıyor bunu inkar eden objektif olamıyordur . Ancak şu da var uzun yolda 2000 devirse müzik açıkken bence rahatsızlık vermez . Mesela benim eski kasa dizel focusun da yalıtımı iyi değildi ama uzun yolda motor sesi rahatsızlık vermezdi bana . Zaten 110 'na sabitleyip gidiyordum :)
    QQ 1. 6 dci yi bende test etmiştim , ivmelenme noktasında daha başarılıydı , ağırlık olarak QQ daha hafif benim bildiğim . QQ güncel kasa tip olarak hoşuma gitmediği için pek detaylı bilgim yok . Yeni kasa güzel olacak gibi , ancak QQ de piyasada tutulan ve beklenen bir model , onun da fiyatları çok insaflı olmaz .
    Bununla birlikte 1.5 dizel ve 1.2 benzinli motorları nispeten ucuz olacaktır , Bol donanım-motor-şanzıman seçeneğiyle yine piyasanın tozunu atacak.
    QQ dizel olacaksa 1.5 mantıklı olur bence , yeterli performansı sunar fiyat olarak da aşırı yüksek olmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Bende test sürüşüne gideceğim.Ama 1.6 i-dtec zaten pek başarılı değil üstüne o cüssede binince iyice "1.3 Multijet-Doblo" ilişkisine dönecek diye düşünüyorum.

    Hangi motora göre başarılı değil ? Hangi modelde test ettiniz ?
    Ben motoru başarılı buluyorum . En iyi değil ama ortalamnın üzerinde .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fiesta ST 2.0 16 v Duratec
    14 yıl önce açıldı
    HONDA CR-V 1.5 LPG UYUMU
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iPhoneDalton

    Aracın motoru gayet iyi fiyatı dışında tabiki.Ama piyasa şartlarında fiyata pek birşey söyliyemiyoruz.Araç genel olarak Honda hayranları tarafından alınıcaktır her zamanki gibi.Bu aracın tasarımı bana göre Juke gibi.Benzeme açısından değil.Ya sev ya terket mantığında.

    Tasarım noktasında ben çok özgün olmadığını düşünüyorum açıkçası , tamam her arabada benzerlikler olur ama CRV Volvo xc60 'a çok benziyor.
    Ayrıca sportage ile de benzerlikler var . Sadece tasarım olarak bakarsak sportage daha başarılı bence ama CRV de tasarım noktasında iyi ,
    en azından Hondanın civic fiyaskosundan sonra buna şükür etmek lazım :)
  • değerli forum üyeleri ve üye olmadan dışarıdan takip edenler,
    bende bugün hanımla beraber hem crv hem de vw test ettik ve crv de karar kıldık ve aralığın ilk haftası teslim edilmek şartıyla kapora bıraktık crv dizel için.
    arac için belirlenen fiyatları bu donanımlar için yüksek buluyorum çünkü donanım fiyat orantısı çok düşük ancak motorun çekiş gücü ve aracın dizaynını olumlu buluyorum. Hanımın beğenisi sonucunda bu aracı aldık umarım hayırlısı olur.

    satış temsilcisi fiyat garantisi vermedi ama çok değişeceğini düşünmüyorum da dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali-tokur -- 6 Kasım 2013; 22:08:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali-tokur

    değerli forum üyeleri ve üye olmadan dışarıdan takip edenler,
    bende bugün hanımla beraber hem crv hem de vw test ettik ve crv de karar kıldık ve aralığın ilk haftası teslim edilmek şartıyla kapora bıraktık crv dizel için.
    arac için belirlenen fiyatları bu donanımlar için yüksek buluyorum çünkü donanım fiyat orantısı çok düşük ancak motorun çekiş gücü ve aracın dizaynını olumlu buluyorum. Hanımın beğenisi sonucunda bu aracı aldık umarım hayırlısı olur.

    satış temsilcisi fiyat garantisi vermedi ama çok değişeceğini düşünmüyorum da dedi.

    Hayırlı olsun , yenge hanım manuel bı boyutta aracı kullanabbilecek mi?
    F/P olarak kötü olmakla birlikte araba güzel . Detaylı incelemenizi bekliyoruz aldığınızda .
    Özellikle tüketim değerlerini kullanıcıdan öğrenmek lazım




  • Honda artık 2.0 Benzinli motorları biraz geliştirmeli.

    6-7 litre civarına tüketimin inmesi lazım günümüzde.

    10 litre falan yakışmıyor. Teknolojiyi artırmanın zamanı geldi.

    1.6 motorlu CRV 60.000 TL'ye inmedikçe alınması anlamsız.
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Eyvallah reyiz
  • O kadar arkasından konuştun konuştun soluğu yine CRV koltuğunda aldın demek :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    O kadar arkasından konuştun konuştun soluğu yine CRV koltuğunda aldın demek :D

    Yorum saçma olmuş , CRV'ye hiç bişey demedim ben . Eleştirim hondanın fiyat politikasınaydı.
    5 ay beklediğim araca bir test sürüşü de mi yapmayayım yani ?
  • ve kış gelir yaprak dökümü başlar ......

    Millet sessiz sedasız kaporaları yatırıyor. Ne diyelim hayırlı olsun ................
  • Otomatik değil, 4 çeker değil, güçlü değil, üstüne üstlük dolu da değil. Ben neden bu fiyatlarla alayım, dönüp bakıyorum piyasadaki fiyatlar birbirinden fahiş aslında Honda da sadece ayak uydurmuş. Bol şans demek kalıyor bana da..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tek_Türk

    ve kış gelir yaprak dökümü başlar ......

    Millet sessiz sedasız kaporaları yatırıyor. Ne diyelim hayırlı olsun ................

    Hocam alan razı satan razıysa boşverin gitsin :)
    Ben tepkimi gösterdim , insanlara dilim döndüğünce işin aslını anlattım .
    Burda bunları okuyanlar bile gitti aldı , eee artık hayırlı olsun demek dışında bişey kalmadı.
    Ben almayacam , alternatiflere bakmaya başladım bile . Bugün golf için görüştüm .İnsigniayı inceledim .
    Aralık kampanyalarında içime sinen F/P noktasında da en azından bariz kazık olmayan bir model alacam İnşallah.
    Yeni insignia 1.4 motor euro-6 normlarına uygunmuş bu arada , bayi de garantiyi bozmadadan lpg takıyoruz dedi.
    Sınıfının en düşük yakıt tüketimine de sahip , haftasonu test yapacam bakalım .. Hoşuma gitmeyen tek yönü ise içinin darlığı .
    Yahu koca araç , o kadar gövde nereye gitmiş içi nasıl o kadar dar olmuş anlayamadım . Ne bileyim acaba araç sürücüyle bütünleşsin falan
    diye mi o kadar dar kokpiti
    İnsignaya da o kadar para vermeye niyetim yok , ciddi indirim olur gibime geliyor aralaıkta . Senersongur mod on



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disconnectus_Erectus -- 7 Kasım 2013; 0:08:24 >




  • Trabzonda şimdiden 2 adet gördüm. Demekki honda haklıymış fiyatları uçurmakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    O kadar arkasından konuştun konuştun soluğu yine CRV koltuğunda aldın demek :D

    Yorum saçma olmuş , CRV'ye hiç bişey demedim ben . Eleştirim hondanın fiyat politikasınaydı.
    5 ay beklediğim araca bir test sürüşü de mi yapmayayım yani ?

    Saka yapiyorum yav

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: tek_Türk

    ve kış gelir yaprak dökümü başlar ......

    Millet sessiz sedasız kaporaları yatırıyor. Ne diyelim hayırlı olsun ................

    Hocam alan razı satan razıysa boşverin gitsin :)
    Ben tepkimi gösterdim , insanlara dilim döndüğünce işin aslını anlattım .
    Burda bunları okuyanlar bile gitti aldı , eee artık hayırlı olsun demek dışında bişey kalmadı.


    Tüm yazılanlar söylenenler baki kalan bu kubbede bir hoş sada olarak kulaklara küpe oldu. Artık distribütör kendine biraz çekidüzen verecektir. Diğer markalarda da bu ve buna benzer tepkiler artarak devam ederse, her iki tarafında memnun kaldığı alışverişler olacaktır.

    İnşallah herkes aldığı karardan memnun kalır. Alan herkese kazasız ve belasız kullanımlar diliyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.