Şimdi Ara

HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.183
Cevap
31
Favori
123.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mburakyuce kullanıcısına yanıt
    Eğer ön takımda sorun olmadigi kesinse arnavut kaldirimi benzeri yerlerde yavaş giderken tikirti yapiyorsa büyük ihtimalle Direksiyon Kutusudur. Sanirim çoğunda var bu sorun. Onun dişinda ön takim saglamdir.

    Az egimli yokusta geri kacirmaz zaten cok egimli yokusta mıcırda yagmurda ise 2.vitese takarsın ne bir santim geri kaçar ne de ufacik patinaj ceker, yokus kalkis desteginden daha basarili bir özellik çünkü saniyelik değil devamlı :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperd82 A kullanıcısına yanıt
    Normal asfalt yolda bir problem yok fakat tümseklerden geçerken normal bir süspansiyondan çıkması gereken sesle yumuşaklık biraz yok gibi. Ses biraz fazla yumuşaklık biraz az. Lpg konusunda ki tavsiyeniz nedir :)?


     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL
  • Hayırlısı olsun inşallah..Evet bu ses olayı var.Ben 10.000 bakımında sadece z rotlarını değiştirttim epey fark etti bende...Ses yapıyor abim ama ben alıştım buna pek kafama takmıyorum.
    Geriye ise kaçma olayı var ama sadece belli miktarda.Bazen hiç kıpırdamıyor bazen de azda olsa kaçırıyor.Eğer araç motor soğuksa ve dik rampada olsa d ye al milim kıpırdamıyor ama sıcak motorda nedense
    dur kalkta kaçırma oluyor.Tam çözdüm desem yalan olur.
    Lpg için sana yardım eden olur ben izmrde yim . Birde eminim usta yüzü görmeden bu aracına binersin eksilerini bu telafi eder seversin aracını buna eminim.
  • Sayfayı yenilemeden yazmışım mesajımı:) Alper kardeş çareyi söylemiş abim manuel 2.vites demiş..Ama dik yokuşta dur geriye tak öne kaçıyor gaz vererek toparlanıyor yada azda olsa el freni desteği ivelhasıl.
    Tarlaya gir istersen dağa çık ön takım tabiki sağlam yeterki yere değmesin..
    Araç güzel görünüyor abim rengi de hoş güle güle kullan..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayazoglu35 -- 10 Nisan 2014; 0:13:23 >
  • El freni falan gerek yok aslında ya Gaza basacaksın ya Frene basacaksın zaten ya da 2.vitese atıp patinaj çekmeden çıkacaksın.
    Aracın rölantide ileri gitme isteği kadar Kaydırmama şansı var o yüzden motor soğukken (rölanti yüksekken) daha dik rampalarda kaydırmıyor.
    Araç gerçekten çok güzel memnun kalacaksınız.
    4 Kapı sacına Bitüself benzeri yalıtım yaparsanız Kasislerde gelen sesi de yol sesini de çok iyi kesiyor.
    LPG olarak bende ATİKER vardı çok memnundum en Ekonomik çözüm bu.
    Yok ben para vercem derseniz BRC olarabilir Honda'lara bilinen uyumu sebebiyle.
    Gerçi LPG biraz da şans işi...
  • Bitüself olayını bende epey araştırdım ama yapmak epey zahmetli alper kardeş.Ustaya götürelim desek atla deve olur en iyisi kulak arkası etmek gibi geldi bana.Lpg işi evet ustaya bağlı ama honda da motor lpg uyumu süper..
  • Şuanda pek masraf yapıcakmışım gibi gözükmuyor, yaza doğru inşallah :) Allah razı olsun hepinizden sağolasınız. Yarın sabah aracımı teslim alıyorum, Allah hepinize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
  • Sağolasın kardeşim,bu dileğin herkes için geçerli olur inşaallah..Sende güle güle kullan..
  • Abi dün saniyideki ustama götürdüm aracımı bir görsün diye, dedi hemen bunların direksiyon kutusunda tıkırdama, çevirdiğin zaman ses gelmesi oluyor dikkat et ona değiştir yoksa ön takımda sıkıntı olur dedi. Harbiden de dikkat ettim araba durur vaziyette direksiyonu çevirine ses geliyor. Sizde de böyle bir problem oluyor mu onu merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mburakyuce kullanıcısına yanıt
    Benimkinde durduğu yerde çevirince hiçbir ses gelmiyordu.
    Sadece dediğim şartlarda direksiyon düz konumdayken, yavaş giderken, arnavut kaldırımı benzeri zemindeki tıkırtı sesi vardı.
    Durduğu yerde çevirince mermer benzeri zeminde Lastik de ötebilir tabi tıkırtı değil gacırtı şeklinde.
  • alperd82 A kullanıcısına yanıt
    yok abi bildiğin direksiyonu çevirirken avucunun içinde hissediyorsun tıkırtıyı
  • Benim araçta ses var dedim lakin z rotlarıyla bile azaldığını belirtmiştim.Alper kardeş ise direksiyon ile ilgili sorunun bu araçlarda olabileceğini yazmıştı.Bende bu sıkıntı olmadı ve şuanda da yok.
    Ne safhada çok sıkıntı yaratır bilmiyorum.Bir aralar bakmıştım bu konuya iyi bir usta ile halledebilenler var,mili söküp tornacıya gidip yaptıranlar var ucuz yoldan yani,komle söküp epey para verenler var.İnsaflı ve bilen ustayla halledersin inşaallah bu sorunu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayazoglu35 -- 16 Nisan 2014; 7:56:55 >
  • Herkese merhaba, dün aracıma Bostancı Oto Sanayi'de BRC otogaz sistemi taktırdım. Bugün ise Goodyear marka lastik alıp yeni takımları taktım. Fakat lastikleri soktuğumuz zaman süspansiyonlardaki bir hata dikkatimi çekti önemli bir şey mi değil bir bilgim yok ama sağ tarafta bir sıkıntı var belli. Zaten seste sağ taraftan geliyordu. Lastik bir nebze sesi ve çukurlardaki şiddeti kesti. Ama süspansiyonları sizinde bir görüp yorum yapmanızı istedim, şimdiden teşekkürler. Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lpg ve lastikleri halletmişsin abim iyi olmuştur mutlaka .Resimlerin için yorumu ise bu işi bilen arkadaşlar yaparlar .
  • mburakyuce kullanıcısına yanıt
    Her ihtimale kar?y amortisörleride de?i?tir için rahat olsun
  • Merhaba,
    Hoşbuldum:)
    Son 1 yıldır yutkunarak baktığım 2004/2006 serisi eurocivic'lerden Mart ayı başında bende (hiç ustaya göstermeden sadece 500 mt.lik koltuk ve direksiyon ayarı dahi yapmadan; ancak sol önden gelen ''tık'' sesini gayet güzel farkederek, 15 dakika içinde al-takke ver külah pazarlıkla paralarını bankadan transfer edip, otobüsle gittiğim yerden yeni arabamla döndüm:)
    8 Nisan'da noterden devraldım, halen ruhsat gelmedi. (posta aracılıyla). 03 Mart /08 Nisan arasında;
    Sol önden gelen ses nedeniyle; ''Z'' rotlar (çifti 40 TL) ve patlak olan sol ön amortisör (yan sanayi)değişti. Rotçuya gidildi, sol ön teker rot ayarı kabul etmeyecek şekilde bir hale geldiği gerekçesiyle, 2 ön amortisörün (sağlam olan sağ amortisör de dahil,''çünkü tek değişmiyormuş'' KYB marka çifti 590 TL olarak değişmesine karar verildi. Sol ön amortisör bilyesi (50 TL) + 100 TL işçilik+50 TL rot balans ücreti olmak üzere =830 TL ödendikten ve bir sürü zaman harcandıktan sonra, çıkılan ilk test sürüşünde arabaya ilk bindiğim ''an'' duyduğum ''tık'' sesinin beni ne kadar sevdiğini ve terketmediğini farkettim. Herşey değişmişti? Ama serde eski taksicilik, minibüs şöförlüğü de olunca duruma el konuldu:)))) Ses helezondan geliyordu. Durum ustaya anlatıldı. Sol amortisör tekrar söküldü, sadece 1 gün önce takılan sol ön amotisörün alt tablasında boya atıkları tespit edildi. Parçacıya gidildi, 3 TL'ye Renault Helezon yayı hortumu alındı, helezona 2-3 sıra yağlanarak takıldı amortisör yerine takıldı. Sonuç: ''TIK'' gitti. :))
    Araca zavoli son sistem LPG kiti takıldı 42 LT simit tank uygulandı. 1500 TL nakit ödendi. İstanbul'da şehiriçi 0,24 TL yakıyor. LPG -AYGAZ 2,49/LT
    Sol ön koltuktan ''tıkırtılar'' geliyordu. Koltuk söküldü, burçlar bariz aşınmış, oring (ya da orink) lastik uygulaması yapıldı ses kesildi.
    Cam içi fren ampulleri değişti, 15 TL
    Akü değişti 100 TL
    Alt-iç/dış yıkama yapıldı,
    Keyifle biniyorum.
    Eski aracımı (2007 Kia Sorento ex.prem) satışa çıkardım.
    Ama daha yaptırmak istediğim, sizlere sormak istediklerim var.
    Bu arada sağ amortisör sağlam ve (hala duruyorsa) tamircide, İhtiyacı olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirim.
    Kazasız, keyifli sürüşler.




  • erentalya E kullanıcısına yanıt
    Ben de yakıt olarak kafama takılan şeyler var, yaklaşık 35,36 kuruş yakıyor. Yarın 1000 bakımına götüreceğim inşallah bir sıkıntı olmaz.
  • Arabanın son hali ekteki fotoğraflar gibi, uzun çabalarım sonucunda yarı uzun yol yarı şehir içi 7,7 LT ortalamaya düşürdüm :)
     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL




  • erentalya kardeş hoş geldin ve aldığın aracını da güle güle kazasız belasız kullan inşaallah diyelim..Bu uğraşlar ve yaptırdıkların sonun da"Keyifle biniyorum." diye yazmışsın işte bu önemli bence..
    Ses olayını tecrübenle çözmüşsün abi bravo sana..
    Burak abim sende yakıt konusuna değinmişsin vallah otomatik işte huyuna suyuna gidersen yakıtı fena değil işte.lt ve km olarak hesaplamak daha iyi çünkü fiyatlar habire aşağı yukarı değişiyor
    Lpg sende yeni daha git gel edersin ustaya en iyi duruma gelene kadar takip edersin..Resimler güzel olmuş burak güle güle kullan abim..Herkese kazasız belasız günler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayazoglu35 -- 24 Nisan 2014; 7:49:17 >
  • İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Yakıt hesabı, belirli bir standartı olmayan ancak üzerinde ''optimum'' miktarlar için görüş birliğine varılan bir konu. Fazla ya da az yaktığını hesaplayan sürücünün referans noktası farklı olabiliyor. Fabrika değerleri de öyle değil midir? ''90 km sabit hızla kuru ve düzgün yolda tek şoför ile yüksüz ... diye'' Daha önce kullanmakta olduğum 2500 cc'lik 4x4 (şu an satılık olan) aracımın İstanbul şehiriçi trafiğinde 0,60-0,70 TL'lere varan yakıt tüketimini baz aldığımda bu araç bedavadan biraz fazla yakıyor diye hesaplamaktayım.:))). Öte yandan yaşım gereği (51) agresif kullanmayı çeyrek geçtiğimiz için (zaman zaman yoklamakla birlikte) aracın akarına uyduğunuzda minumum değerlere ulaşıyorsunuz. Aracın bakımları, yük ve yol durumu, trafikte kaldığınız sürede kattettiğiniz mesafe ve en önemlisi sağ ayağınızın tabanındaki duyarlılık size 0,xx TL/km ya da x,xx/100 km değerlerini veriyor. Günsonu muhasebesinde alt toplamlar; vergisi+kaskosu+bakım masrafları ve yakıt giderleri konusunda , ''kullanırken aldığınız keyfi kaçırmıyorsa'' ideal noktadasınızdır. Tersi sıkıntılı oluyor. (tecrübeyle sabittir..:.:)))
    Günümüzde en ideal yakıtın (konjonktür) LPG olduğu sonucunu gösteriyor. Eğer işiniz ya da özel hayatınızda çok fazla km. yapmıyorsanız dizel araç ağır masraflar açmaya potansiyel olarak meyilli, standart bakımları da benzinli araçlara göre pahalı araçlar. Birçok görüş, senelik 20.000 km ve daha altı bir yol katediyorsanız benzinli/LPG aracın daha ekonomik olduğu yönünde.
    LPG teknolojosinin ulaştığı nokta, (daha önce sahip olduğum A kasa Opel Vectra 1,8 modelinde 2 kere segman attırdığım için), elektronik kompenentlerle (beyin) desteklendiği ve LPG ile çalıştırmanıza (soğuk motor) izin vermediği için daha önce yaşanılan birçok sonunu da ortadan kaldırmış görünüyor. Araca montajı yaptıktan sonra 1 saate yakın laptop bağlantısı ile birçok noktadan gözlem ve ayar yapmaları beni etkiledi. Şu an sıkıntı yok ve 0,24-0,25 aralığında (TL) seyreden yakıt tüketimi beni fazlasıyla memnun ediyor. Ancak şunu da belirtmeliyim ki; eskisinden daha fazla yakıt parası ödüyorum. Çünkü artık biryere giderken ''şimdi oraya şu kadar mazot yakar'' diye düşünmediğim için ''az yakıyor ama çok ödüyorum''
    Sevgi ve saygılarımla.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.