Şimdi Ara

Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
20
Favori
25.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Abi ayna olayı 76209-SMG-E01 kodlu ayna modülünden kaynaklanıyor!
    Tamiri mevcutmuş ama daha lazım olmadığı için deneyemedim
    Yada bu kodla sipariş verip değiştiriyoruz.
    Far kırpışması ise alternatörün şarj için gerekli enerjiyi sağlayamamasından yada akünün 45 amper olmasından kaynaklı
    Aslında sende ELM327 var bi test et arabayı alternatör gerekli voltajı sağlayabiliyor mu bir bak abi
    Eğer gerekli şarjı yapabiliyor ise Mutlu gümüş seri 60 amper akü seni bekler alman için ;)

    Aslında öyle bir hanzoluk yaptım ki yeni aküyü 1 sene olmadı alalı ancak yine 45 lik aldım. Aynayı sökebilsem yaparımda sökemiyorum çözemedim. Civinfo da vardı konusu hatırlayan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gekren kullanıcısına yanıt
    Eliize sağlık. faydalı bir paylaşım olmuş.

    konsol sökümüne bakarak soruyorum. araçta trim sesi var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    Eliize sağlık. faydalı bir paylaşım olmuş.

    konsol sökümüne bakarak soruyorum. araçta trim sesi var mı ?

    Trim sesi şu an aracımda hiç yok. Anca çok kötü yollarda arkada sesler geliyor ancak o da stabile yollara falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • km göstergesindeki siperlik öyle kolay çıkınca emanet gibi durduğunu düşündüm. Ama ses yoksa iyi tabi

    bu arada araç ile alakalı gördüğüm eksiklikler sanırım şunlar.

    1-vites değişimi esnasında farların zayıflaması,
    2-müzik sisteminin çok başarısız olması,
    3-i vtec şanzımanda kararsız vites değişimleri ve bir çok servisin güncellemeden haberinin olmaması.
    4- Yalıtım
    5-sert süspansiyondan ötürü törpülenmiş konfor ( artısı yol tutuş olarak bize dönüyor orası ayrı konu )
    6- belli km aralıklarında şanzıman masrafı?

    objektif olarak, sizce bu aracın eksileri neler ? bu araçtan ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Satılmamasına rağmen ilanlardaki anlamsız fiyat artışı beni elegance civic lere yöneltse de bu aracı beğeniyorum.

    teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    km göstergesindeki siperlik öyle kolay çıkınca emanet gibi durduğunu düşündüm. Ama ses yoksa iyi tabi

    bu arada araç ile alakalı gördüğüm eksiklikler sanırım şunlar.

    1-vites değişimi esnasında farların zayıflaması,
    2-müzik sisteminin çok başarısız olması,
    3-i vtec şanzımanda kararsız vites değişimleri ve bir çok servisin güncellemeden haberinin olmaması.
    4- Yalıtım
    5-sert süspansiyondan ötürü törpülenmiş konfor ( artısı yol tutuş olarak bize dönüyor orası ayrı konu )
    6- belli km aralıklarında şanzıman masrafı?

    objektif olarak, sizce bu aracın eksileri neler ? bu araçtan ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Satılmamasına rağmen ilanlardaki anlamsız fiyat artışı beni elegance civic lere yöneltse de bu aracı beğeniyorum.

    teşekkürler.

    kendi adıma cevap vereyim.

    aracın üst göğsü ve o siperliğin olduğu bölgeler taman yumuşak plastik. yerine geçme olayı basit ancak ses yapmıyor zaten istese de yapamaz.

    1-vites değişiminde farlar anlık zayıflıyor geri geliyor. onun için big 3 upgrade ini yapacağım ben. onu da paylaşırım yaptığımda. zor bir konu değil.
    2-müzik sistemine double din ekledim. pioneer 910bt marka ve modeli. ses ekolayzır ayarları ile bana göre yeterli hatta daha üst kalitede ses alabiliyorum. ben memnunum.
    3-i vtec şanzıman bir dsg veya bir tam otomatik şanzıman değil ancak kulakçıklardan değiştirme olayı vs. gayet memnun bir sürüş imkanı sunuyor. ben de ilk aldığımda aracı geri giderken hoplama zıplama viteslerde geçmeme yaşıyordum ancak zamanla dilinden anlıyorsunuz. basıyorsunuz gidiyor.
    4-ses yalıtımı başarılı diyemem ancak ben genelde müzik sesiyle sürüyorum aracı. ortalama insan kulağının duyabileceği netlikte müzikte dışardan ses almıyorum. araçta spor hava filtresi var. bazen onunla gazlayınca giren sesi seviyorum. o yüzden benim için ''konfor'' kelimesinin içinde dışardaki rüzgar ve motor sesini alması mana olarak karşılamıyor. ha trim seslerine ben de uyuz olurum. öyle bir durum da yaşamıyorum.
    5-süspansiyon sert. çakıl taşını bile hissedersiniz poponuzda ona emin olun :) ancak ultra sert virajlarda bile araç yatmaz.
    6-şanzıman masrafını 100.000 de 1 gibi düşünün. ama onun yerine triger seti değişmiyorsunuz onu onunla karşılaştırabilirsiniz.

    objektif olarak elbette ki eksileri var. zaten onları da açıklıkla yazdım. benim en büyük şikayetim kapılardaki göçükler. artık bir hastalık oldu tüm araçlara bakıyorum. bizim araçlardaki kadar kapısında ufak göçük olan araç yok. hatta kaldırımlardaki yüksek demir çubuklara kontrollü olarak bile kapıyı hafif dokundursanız göçüğü kalıyor. ben honda ve harici kaporta ustalarına sordum. kullanılan sac kalınlığı tüm araçlarla aynı bizimkiler ancak nedense çoook hassaslar.

    onun dışında cam tavanlı versiyonunun gelmemesi, orjinalinde bixenon olmaması gibi eksileri var ancak onları da halledebildim ben.

    diğer taraftan fiyatı neden artıyor? 100 beygir bile olmayan tekerlekli tabut clionun 55.000 lira olduğu pazarda, otomatik far yağmur sensörlü, esp abs li, dijital klimalı, 140 beygir 1.8 motor 100 km de şehir içi 10 lt tüketen bir muadil araç yok. daha dizaynına girmiyorum bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    km göstergesindeki siperlik öyle kolay çıkınca emanet gibi durduğunu düşündüm. Ama ses yoksa iyi tabi

    bu arada araç ile alakalı gördüğüm eksiklikler sanırım şunlar.

    1-vites değişimi esnasında farların zayıflaması,
    2-müzik sisteminin çok başarısız olması,
    3-i vtec şanzımanda kararsız vites değişimleri ve bir çok servisin güncellemeden haberinin olmaması.
    4- Yalıtım
    5-sert süspansiyondan ötürü törpülenmiş konfor ( artısı yol tutuş olarak bize dönüyor orası ayrı konu )
    6- belli km aralıklarında şanzıman masrafı?

    objektif olarak, sizce bu aracın eksileri neler ? bu araçtan ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Satılmamasına rağmen ilanlardaki anlamsız fiyat artışı beni elegance civic lere yöneltse de bu aracı beğeniyorum.

    teşekkürler.

    kendi adıma cevap vereyim.

    aracın üst göğsü ve o siperliğin olduğu bölgeler taman yumuşak plastik. yerine geçme olayı basit ancak ses yapmıyor zaten istese de yapamaz.

    1-vites değişiminde farlar anlık zayıflıyor geri geliyor. onun için big 3 upgrade ini yapacağım ben. onu da paylaşırım yaptığımda. zor bir konu değil.
    2-müzik sistemine double din ekledim. pioneer 910bt marka ve modeli. ses ekolayzır ayarları ile bana göre yeterli hatta daha üst kalitede ses alabiliyorum. ben memnunum.
    3-i vtec şanzıman bir dsg veya bir tam otomatik şanzıman değil ancak kulakçıklardan değiştirme olayı vs. gayet memnun bir sürüş imkanı sunuyor. ben de ilk aldığımda aracı geri giderken hoplama zıplama viteslerde geçmeme yaşıyordum ancak zamanla dilinden anlıyorsunuz. basıyorsunuz gidiyor.
    4-ses yalıtımı başarılı diyemem ancak ben genelde müzik sesiyle sürüyorum aracı. ortalama insan kulağının duyabileceği netlikte müzikte dışardan ses almıyorum. araçta spor hava filtresi var. bazen onunla gazlayınca giren sesi seviyorum. o yüzden benim için ''konfor'' kelimesinin içinde dışardaki rüzgar ve motor sesini alması mana olarak karşılamıyor. ha trim seslerine ben de uyuz olurum. öyle bir durum da yaşamıyorum.
    5-süspansiyon sert. çakıl taşını bile hissedersiniz poponuzda ona emin olun :) ancak ultra sert virajlarda bile araç yatmaz.
    6-şanzıman masrafını 100.000 de 1 gibi düşünün. ama onun yerine triger seti değişmiyorsunuz onu onunla karşılaştırabilirsiniz.

    objektif olarak elbette ki eksileri var. zaten onları da açıklıkla yazdım. benim en büyük şikayetim kapılardaki göçükler. artık bir hastalık oldu tüm araçlara bakıyorum. bizim araçlardaki kadar kapısında ufak göçük olan araç yok. hatta kaldırımlardaki yüksek demir çubuklara kontrollü olarak bile kapıyı hafif dokundursanız göçüğü kalıyor. ben honda ve harici kaporta ustalarına sordum. kullanılan sac kalınlığı tüm araçlarla aynı bizimkiler ancak nedense çoook hassaslar.

    onun dışında cam tavanlı versiyonunun gelmemesi, orjinalinde bixenon olmaması gibi eksileri var ancak onları da halledebildim ben.

    diğer taraftan fiyatı neden artıyor? 100 beygir bile olmayan tekerlekli tabut clionun 55.000 lira olduğu pazarda, otomatik far yağmur sensörlü, esp abs li, dijital klimalı, 140 beygir 1.8 motor 100 km de şehir içi 10 lt tüketen bir muadil araç yok. daha dizaynına girmiyorum bile.

    cevaplar için teşekkür ederim.

    Süspansiyon ile alakalı şöyle bişey duydum.

    Type-S sert, i-vtec daha yumuşak süspansiyonlu oluyor dediler.

    sizin aracınız type S midir ?

    gerçi malum site ilanlarına bakıldığı zaman type-S ile İ-vtec farkını pek anlayamıyoruz, herkes aracına "en dolusu" diyor. 2009 da gelen tam otomatik olan ile değil de yarı otomatikler arasında donanım farkı neler bilginiz var mı ?




  • Gekren double din takarken kolonlarida degistirdin mi ? Benim aracta da kapı göçükleri var, Esenyurt sanayide göçük sihirbazı diye çok iyi bir usta buldum ama fırsat bulup gidemedim aynı takıntı bende de var her arabanin kapısına bakıyorum bir çok araba da var. Ben çok dikkat eder kimsenin arabasına kapimi vurmam ama piyasa öküz kaynıyor haybeye masraf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    km göstergesindeki siperlik öyle kolay çıkınca emanet gibi durduğunu düşündüm. Ama ses yoksa iyi tabi

    bu arada araç ile alakalı gördüğüm eksiklikler sanırım şunlar.

    1-vites değişimi esnasında farların zayıflaması,
    2-müzik sisteminin çok başarısız olması,
    3-i vtec şanzımanda kararsız vites değişimleri ve bir çok servisin güncellemeden haberinin olmaması.
    4- Yalıtım
    5-sert süspansiyondan ötürü törpülenmiş konfor ( artısı yol tutuş olarak bize dönüyor orası ayrı konu )
    6- belli km aralıklarında şanzıman masrafı?

    objektif olarak, sizce bu aracın eksileri neler ? bu araçtan ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Satılmamasına rağmen ilanlardaki anlamsız fiyat artışı beni elegance civic lere yöneltse de bu aracı beğeniyorum.

    teşekkürler.

    kendi adıma cevap vereyim.

    aracın üst göğsü ve o siperliğin olduğu bölgeler taman yumuşak plastik. yerine geçme olayı basit ancak ses yapmıyor zaten istese de yapamaz.

    1-vites değişiminde farlar anlık zayıflıyor geri geliyor. onun için big 3 upgrade ini yapacağım ben. onu da paylaşırım yaptığımda. zor bir konu değil.
    2-müzik sistemine double din ekledim. pioneer 910bt marka ve modeli. ses ekolayzır ayarları ile bana göre yeterli hatta daha üst kalitede ses alabiliyorum. ben memnunum.
    3-i vtec şanzıman bir dsg veya bir tam otomatik şanzıman değil ancak kulakçıklardan değiştirme olayı vs. gayet memnun bir sürüş imkanı sunuyor. ben de ilk aldığımda aracı geri giderken hoplama zıplama viteslerde geçmeme yaşıyordum ancak zamanla dilinden anlıyorsunuz. basıyorsunuz gidiyor.
    4-ses yalıtımı başarılı diyemem ancak ben genelde müzik sesiyle sürüyorum aracı. ortalama insan kulağının duyabileceği netlikte müzikte dışardan ses almıyorum. araçta spor hava filtresi var. bazen onunla gazlayınca giren sesi seviyorum. o yüzden benim için ''konfor'' kelimesinin içinde dışardaki rüzgar ve motor sesini alması mana olarak karşılamıyor. ha trim seslerine ben de uyuz olurum. öyle bir durum da yaşamıyorum.
    5-süspansiyon sert. çakıl taşını bile hissedersiniz poponuzda ona emin olun :) ancak ultra sert virajlarda bile araç yatmaz.
    6-şanzıman masrafını 100.000 de 1 gibi düşünün. ama onun yerine triger seti değişmiyorsunuz onu onunla karşılaştırabilirsiniz.

    objektif olarak elbette ki eksileri var. zaten onları da açıklıkla yazdım. benim en büyük şikayetim kapılardaki göçükler. artık bir hastalık oldu tüm araçlara bakıyorum. bizim araçlardaki kadar kapısında ufak göçük olan araç yok. hatta kaldırımlardaki yüksek demir çubuklara kontrollü olarak bile kapıyı hafif dokundursanız göçüğü kalıyor. ben honda ve harici kaporta ustalarına sordum. kullanılan sac kalınlığı tüm araçlarla aynı bizimkiler ancak nedense çoook hassaslar.

    onun dışında cam tavanlı versiyonunun gelmemesi, orjinalinde bixenon olmaması gibi eksileri var ancak onları da halledebildim ben.

    diğer taraftan fiyatı neden artıyor? 100 beygir bile olmayan tekerlekli tabut clionun 55.000 lira olduğu pazarda, otomatik far yağmur sensörlü, esp abs li, dijital klimalı, 140 beygir 1.8 motor 100 km de şehir içi 10 lt tüketen bir muadil araç yok. daha dizaynına girmiyorum bile.

    cevaplar için teşekkür ederim.

    Süspansiyon ile alakalı şöyle bişey duydum.

    Type-S sert, i-vtec daha yumuşak süspansiyonlu oluyor dediler.

    sizin aracınız type S midir ?

    gerçi malum site ilanlarına bakıldığı zaman type-S ile İ-vtec farkını pek anlayamıyoruz, herkes aracına "en dolusu" diyor. 2009 da gelen tam otomatik olan ile değil de yarı otomatikler arasında donanım farkı neler bilginiz var mı ?

    vallahi versiyon farkları çok az. bende i vtec var ancak altyapı aynı diye biliyorum. yani type s de belki daha sert süspansiyon kullanmış olabilirler ancak ben yine ihtimal vermiyorum. diğer taraftan 2009 dan sonra üretilen araçlarda sanıyorum i-shift yerini tam otomatiğe bıraktı. manueller aynı. ayrıca kolçak içine usb ve aux girişi eklendi diye hatırlıyorum. daha da başka bir yenilik yok sanırım. 2006-2011 arası makyaj olmadı bu araçlara.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Abi ayna olayı 76209-SMG-E01 kodlu ayna modülünden kaynaklanıyor!
    Tamiri mevcutmuş ama daha lazım olmadığı için deneyemedim
    Yada bu kodla sipariş verip değiştiriyoruz.
    Far kırpışması ise alternatörün şarj için gerekli enerjiyi sağlayamamasından yada akünün 45 amper olmasından kaynaklı
    Aslında sende ELM327 var bi test et arabayı alternatör gerekli voltajı sağlayabiliyor mu bir bak abi
    Eğer gerekli şarjı yapabiliyor ise Mutlu gümüş seri 60 amper akü seni bekler alman için ;)

    Aslında öyle bir hanzoluk yaptım ki yeni aküyü 1 sene olmadı alalı ancak yine 45 lik aldım. Aynayı sökebilsem yaparımda sökemiyorum çözemedim. Civinfo da vardı konusu hatırlayan varmı?

    Dostum selam,

    Aynayı sökmek derken tam neresini sökmeyi soruyorusun ? komple yerinden çıkartmak ise ilk olarak tweeter ların olduğu kapak çıkıyor ve orda 3 adet civata var onların 1 ini söküyorsun diğer ikisini sökmek için kapının iç kısmını sökmen gerekiyor onları da söküp kablosunu da çıkartınca komple eline geliyor ayna.

    Aynanın iç kısmına ulaşmak için ise hareketli ayna tarafını en dışa bakacak şekilde ayarlıyorsun sonra iç kısımdan yavaşca çekiyorsun ve ayna eline geliyor üzerinde 2 adet kablo var onları söküyorsun.
    Sonra ön dış kapağı sökmek için iç taraftan 3 tane tırnak var onları bastırıyorsun ve kapak dışarı çıkıyor kapaktan sonra aynanın tarafından bakında altta 2 tane vida var onları da sökünce çerçeve çıkıyor. Gerisi sana kalmış ozaman.

    :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Abi ayna olayı 76209-SMG-E01 kodlu ayna modülünden kaynaklanıyor!
    Tamiri mevcutmuş ama daha lazım olmadığı için deneyemedim
    Yada bu kodla sipariş verip değiştiriyoruz.
    Far kırpışması ise alternatörün şarj için gerekli enerjiyi sağlayamamasından yada akünün 45 amper olmasından kaynaklı
    Aslında sende ELM327 var bi test et arabayı alternatör gerekli voltajı sağlayabiliyor mu bir bak abi
    Eğer gerekli şarjı yapabiliyor ise Mutlu gümüş seri 60 amper akü seni bekler alman için ;)

    Aslında öyle bir hanzoluk yaptım ki yeni aküyü 1 sene olmadı alalı ancak yine 45 lik aldım. Aynayı sökebilsem yaparımda sökemiyorum çözemedim. Civinfo da vardı konusu hatırlayan varmı?

    Dostum selam,

    Aynayı sökmek derken tam neresini sökmeyi soruyorusun ? komple yerinden çıkartmak ise ilk olarak tweeter ların olduğu kapak çıkıyor ve orda 3 adet civata var onların 1 ini söküyorsun diğer ikisini sökmek için kapının iç kısmını sökmen gerekiyor onları da söküp kablosunu da çıkartınca komple eline geliyor ayna.

    Aynanın iç kısmına ulaşmak için ise hareketli ayna tarafını en dışa bakacak şekilde ayarlıyorsun sonra iç kısımdan yavaşca çekiyorsun ve ayna eline geliyor üzerinde 2 adet kablo var onları söküyorsun.
    Sonra ön dış kapağı sökmek için iç taraftan 3 tane tırnak var onları bastırıyorsun ve kapak dışarı çıkıyor kapaktan sonra aynanın tarafından bakında altta 2 tane vida var onları da sökünce çerçeve çıkıyor. Gerisi sana kalmış ozaman.

    :)


    hallettim bir kaç gün önce.değişecek parçanın siparişini ebaydan verdim yola çıktı bile :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Abi ayna olayı 76209-SMG-E01 kodlu ayna modülünden kaynaklanıyor!
    Tamiri mevcutmuş ama daha lazım olmadığı için deneyemedim
    Yada bu kodla sipariş verip değiştiriyoruz.
    Far kırpışması ise alternatörün şarj için gerekli enerjiyi sağlayamamasından yada akünün 45 amper olmasından kaynaklı
    Aslında sende ELM327 var bi test et arabayı alternatör gerekli voltajı sağlayabiliyor mu bir bak abi
    Eğer gerekli şarjı yapabiliyor ise Mutlu gümüş seri 60 amper akü seni bekler alman için ;)

    Aslında öyle bir hanzoluk yaptım ki yeni aküyü 1 sene olmadı alalı ancak yine 45 lik aldım. Aynayı sökebilsem yaparımda sökemiyorum çözemedim. Civinfo da vardı konusu hatırlayan varmı?

    Dostum selam,

    Aynayı sökmek derken tam neresini sökmeyi soruyorusun ? komple yerinden çıkartmak ise ilk olarak tweeter ların olduğu kapak çıkıyor ve orda 3 adet civata var onların 1 ini söküyorsun diğer ikisini sökmek için kapının iç kısmını sökmen gerekiyor onları da söküp kablosunu da çıkartınca komple eline geliyor ayna.

    Aynanın iç kısmına ulaşmak için ise hareketli ayna tarafını en dışa bakacak şekilde ayarlıyorsun sonra iç kısımdan yavaşca çekiyorsun ve ayna eline geliyor üzerinde 2 adet kablo var onları söküyorsun.
    Sonra ön dış kapağı sökmek için iç taraftan 3 tane tırnak var onları bastırıyorsun ve kapak dışarı çıkıyor kapaktan sonra aynanın tarafından bakında altta 2 tane vida var onları da sökünce çerçeve çıkıyor. Gerisi sana kalmış ozaman.

    :)


    hallettim bir kaç gün önce.değişecek parçanın siparişini ebaydan verdim yola çıktı bile :D

    tüh geç kaldık desene :D

    bide o parça tamir de edilebiliyor illa değiştirmene gerek yok dostum tamiri çok ucuzdu yanlış hatırlamıyorsam istersen tamir etmeyi dene ilk olarak.

    bozulan komponent (polymer PTC polyswitch (resettable fuse) 0.3A and 72V)

     Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar

     Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eCCo -- 4 Kasım 2014; 16:49:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Abi ayna olayı 76209-SMG-E01 kodlu ayna modülünden kaynaklanıyor!
    Tamiri mevcutmuş ama daha lazım olmadığı için deneyemedim
    Yada bu kodla sipariş verip değiştiriyoruz.
    Far kırpışması ise alternatörün şarj için gerekli enerjiyi sağlayamamasından yada akünün 45 amper olmasından kaynaklı
    Aslında sende ELM327 var bi test et arabayı alternatör gerekli voltajı sağlayabiliyor mu bir bak abi
    Eğer gerekli şarjı yapabiliyor ise Mutlu gümüş seri 60 amper akü seni bekler alman için ;)

    Aslında öyle bir hanzoluk yaptım ki yeni aküyü 1 sene olmadı alalı ancak yine 45 lik aldım. Aynayı sökebilsem yaparımda sökemiyorum çözemedim. Civinfo da vardı konusu hatırlayan varmı?

    Dostum selam,

    Aynayı sökmek derken tam neresini sökmeyi soruyorusun ? komple yerinden çıkartmak ise ilk olarak tweeter ların olduğu kapak çıkıyor ve orda 3 adet civata var onların 1 ini söküyorsun diğer ikisini sökmek için kapının iç kısmını sökmen gerekiyor onları da söküp kablosunu da çıkartınca komple eline geliyor ayna.

    Aynanın iç kısmına ulaşmak için ise hareketli ayna tarafını en dışa bakacak şekilde ayarlıyorsun sonra iç kısımdan yavaşca çekiyorsun ve ayna eline geliyor üzerinde 2 adet kablo var onları söküyorsun.
    Sonra ön dış kapağı sökmek için iç taraftan 3 tane tırnak var onları bastırıyorsun ve kapak dışarı çıkıyor kapaktan sonra aynanın tarafından bakında altta 2 tane vida var onları da sökünce çerçeve çıkıyor. Gerisi sana kalmış ozaman.

    :)


    hallettim bir kaç gün önce.değişecek parçanın siparişini ebaydan verdim yola çıktı bile :D

    tüh geç kaldık desene :D

    bide o parça tamir de edilebiliyor illa değiştirmene gerek yok dostum tamiri çok ucuzdu yanlış hatırlamıyorsam istersen tamir etmeyi dene ilk olarak.

    bozulan komponent (polymer PTC polyswitch (resettable fuse) 0.3A and 72V)

     Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar

     Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar


    o parçayı sipariş ettim zaten. inan istanbulda bu işlerin en şatafatlı yeri kadıköyü ve karaköyü alt üst ettim kimse ne olduğunu bile anlamadı. elektronikçi elektrikçi. çünkü direnç desen değil kondasatör desen değil entegre hiç değil. resettable fuse veya resetlenir sigorta bile desen anlamıyorlar. zaten 3 satıcıda buldum koskoca ebayda bile. demek zor bulunan bir meret. kargo ile 3 pounda verdim sipariş.




  • big 3 olayına da yarın giriyorum. artık pek yapacak bir şey kalmadı. bu arada güncelledim ilk mesajı. panjurun yapılması olayını ekledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    big 3 olayına da yarın giriyorum. artık pek yapacak bir şey kalmadı. bu arada güncelledim ilk mesajı. panjurun yapılması olayını ekledim.

    Hayırlısı ile istediğin gibi olur inşallah bol resimli videolu paylaşımını bekliyorum merakla .
  • ayna kapanmama, yavaş kapanma, arada kapanmaya da çözüm buldum. işlemin adım adım fotoğrafları ve sonrasının videosu.

    öncelikle alacağınız ürünün adı kağıtta yazdı şekliyle.

    sonra eski parçayı kazıyarak çıkarıyoruz.

    yeni parçayı eski parçayı kestiğimiz yere lehimliyoruz ve işlem tamam.

    bu parçaya ulaşmak için fotoğraf çekmedim ancak ayna sinyalinin olduğu yerden ince uçlu tornavida sokup ittirip kapağı çıkarıyoruz. kabloların bağlandığı bu modülü yerinden çıkarıp evde lehim işini yapıyoruz.
     Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar Honda Civic HB 1.8 FK2 Yapılanlar-Yapılacaklar





  • gekren kullanıcısına yanıt
    Konuda çok faydalı paylaşımlar oluyor. Sanırım araç tam bir piyasa aracı olmadığı ve kullanıcıları seçici olduğu için bu şekilde...

    teşekkürler.

    bu gibi bir arızada oto elektrikçiye gitsek muhtemelen hiç bişey yapamaz ve gönderirdi bizi.
  • fazla kurcalamak istemiyor oto elektrikçiler.
  • Big 3 ve arka stop grubunun kaplama çalışması eklendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Big 3 ve arka stop grubunun kaplama çalışması eklendi.

    Hocam cb-111 den memnunmusunuz. civic fb7 aracıma alma arefesindeyim. İkinci el buldum 250 liraya Temiz bi kaç aylık

    Birde cb2 111 var sanırım onun bir ucu komple açık. Karar veremedim fiyat sizce nasıl?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oğuzhan52 -- 7 Şubat 2015; 23:37:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oğuzhan52

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Big 3 ve arka stop grubunun kaplama çalışması eklendi.

    Hocam cb-111 den memnunmusunuz. civic fb7 aracıma alma arefesindeyim. İkinci el buldum 250 liraya Temiz bi kaç aylık

    Birde cb2 111 var sanırım onun bir ucu komple açık. Karar veremedim fiyat sizce nasıl?

    bence fiyat iyi. filtrede yırtık falan yoksa alınır ömürlük kullanılır. ben memnunum.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.