Şimdi Ara

HONDA CİVİC 1.6 İ-VTEC YARDIMM !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba şuan 1.6 benzinli 2015 model civic aracım var

    araçtan genel anlamda memnunum ama tek sıkıntım var oda performans

    bir kaç kişiye sordum chip veya yazılım dediler ama atmosferik motorda

    pek bir güç vermiyor bu uygulamalar şimdi bu konuda sizlerden yardım istiyorum

    50 beygir kadar ekstra güç istiyorum ne gibi uygulamalar yapmalıyım veya yapılabilir mi

    stok halde 125 beygir ben bunu 170-180 gibi bir güce yükseltmek istiyorum yardımlarınızı

    bekliyorum şimdiden teşekkürler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    HONDA CİVİC 1.6 i-VTEC: Bilgiler ve Özellikler

    HONDA CİVİC 1.6 i-VTEC, performans ve yakıt verimliliği arasında mükemmel bir denge sunan bir otomobil modelidir. 1,6 litrelik i-VTEC motoru, hem doğal emişli hem de turboşarjlı seçeneklerle gelir.

    1.6 i-VTEC Motor Turbo Varmı?

    Hayır, HONDA CİVİC 1.6 i-VTEC modelinde turboşarjlı bir motor seçeneği bulunmamaktadır. Ancak, daha yüksek performans arayanlar için turboşarjlı 1,5 litrelik VTEC Turbo motorlu modelleri mevcuttur.

    1.6 i-VTEC Motor Özellikleri

    HONDA CİVİC 1.6 i-VTEC'nin doğal emişli motoru, 126 beygir güç ve 154 Nm tork üretir. i-VTEC teknolojisi, motorun değişken valf zamanlaması sayesinde düşük ve yüksek devirlerde optimum performans sağlar. Bu, hem canlı bir sürüş deneyimi hem de yakıt verimliliği sunar.

    Diğer Özellikler

    HONDA CİVİC 1.6 i-VTEC, ek olarak şu özellikleri sunar:

    • Geniş ve konforlu kabin
    • Çeşitli güvenlik özellikleri
    • Gelişmiş bilgi-eğlence sistemi
    • Düşük yakıt tüketimi

    HONDA CİVİC 1.6 i-VTEC, performans, yakıt verimliliği ve günlük kullanım için pratiklik arayan sürücüler için ideal bir seçimdir. Turboşarjlı bir motor arayanlar, VTEC Turbo motorlu modellerini göz önünde bulundurabilirler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Arabayi sat. Turbolu bir arac al. En mantikli ve ekonomik cozum bu
  • Pi kullanıcısına yanıt
    İyi güzel diyorsunuz da hocam arabadan çok memnunum performansı dışında

    alırken de iç mekanı için almıştım ama performans beklentimin altında kaldı çözümü yok mu sizce

    ufaktan bir masraf yapabilirim yani
  • O arabaya acik hava filtresi+egsoz dan baska yapabileceginiz birsey yok gerekte yok zaten sonucta performans araci degil atmosferik oldugu icin yazilim vs hicbir ise yaramayacaktir israftan baska.Illaki yetmiyorsa malesef aracinizi değiştirmeniz gerekli
  • jessiyang J kullanıcısına yanıt
    Yapmayın hocam ya araba değiştirmeyi seven biri değilim bir çözümü olmalı

    mesela atmosferik motora sonradan turbo eklenmez mi yapılırsa ne kadar masrafı olur.
  • rüzgarbey34 R kullanıcısına yanıt
    Atmosferik oldugu icin oynama yapsan pek bir sey değişmez. Attigin tas urkuttugun kurbagaya degmez derler ya hani. Oyle olacaktir maalesef ustam. Turbo uygulamasi yapacak adam bulman dert. Bir de maddi boyutu var isin. Astarı yüzünü gecer yani. Durum bu ne yazik ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rüzgarbey34

    Yapmayın hocam ya araba değiştirmeyi seven biri değilim bir çözümü olmalı

    mesela atmosferik motora sonradan turbo eklenmez mi yapılırsa ne kadar masrafı olur.
    Performans istiyorsanız o aracı satın bence de, o araç performans veremeyen basit bir aile arabasıdır motoru da atmosferik motor olduğundan öyle sizin istediğiniz gibi 50 beygir güç almak normal bütçelerle imkansızdır. Arabanın yarı parasını yatırırsanız o zaman belki 50 beygir alırsınız aksi taktirde yazılımla, filtreyle egzosla falan 50 beygir imkansız 10 beygir zor alırsınız o da dişe dokunur fark yaratmaz. Tavsiyem satıp yine sedan istiyorsanız 1.4tsi jetta veya 1.4t astra sedan gibi turbo motorlu bir araç almanız. Zaten ikisi de pek çok konuda aracınızdan daha başarılı. Halihazırda civiclerin piyasası iyiyken ve yeni kasası da çıkmadan satın kurtulun derim.




  • Pi kullanıcısına yanıt
    Yapacak bir şey yok o zaman hocam imzanızda ki araç gibi gitse yeterdi aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Arabayi sat. Turbolu bir arac al. En mantikli ve ekonomik cozum bu

    Adam civic severken neden başka araç alsın?

    Konuyu açan arkadaşım, dh forum turbo konusunda tam bilgili değil ben öğrendim her araca turbo takılır ama çok zorlamamak lazım mış, tam olarak bende çözemedim araştırıyorum 0.5 bar basarsan birkaç parça değişikliği yaparsan ve aracı çok zorlamadan kullanırsan olabilir ama sertte kullanırım diyorsan 8-12 bin tutar tüm yenilemeyle.

    Özet sevdiğin arabaya bin her türlü turbolanır
  • rüzgarbey34 R kullanıcısına yanıt
    Aynen oyle.. O kadar gitse zaten ohoo
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Bu söylediğiniz araçlar stok halde kaç beygir ?

    ve benim aracımı satıp jetta almaya kalkarsam üstüne bir şeyler vermem gerekir mi ?
  • Ben yapilamaz demedim ki. Yapilir yapılmasına. Ama ciddi bir ustalik ve butce lazim. Yanlis anlasilmasin ama civic alan adamin da bu tarz islerle ugrasacagini sanmiyorum. Boyle bir cok konu internette mevcut. Arac sahibi sorar su arabaya turbo taktirmak istiyorum diye. Gelen cevaplardan sonra turbo defterini kapatip kaderine razi olur.
  • Ne kadar güç alabilirim bunu yaparsam ve konuşabileceğim bilgi sahibi birileri varsa iletişim adresi verirmisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Ben yapilamaz demedim ki. Yapilir yapılmasına. Ama ciddi bir ustalik ve butce lazim. Yanlis anlasilmasin ama civic alan adamin da bu tarz islerle ugrasacagini sanmiyorum. Boyle bir cok konu internette mevcut. Arac sahibi sorar su arabaya turbo taktirmak istiyorum diye. Gelen cevaplardan sonra turbo defterini kapatip kaderine razi olur.

    İyi bir usta bulursa her türlü araca yapılır ama o ustayı bulmak sorun biraz bence konuyu açan arkadaş iyi araştırma yapıp karar verip uygulamalı, sırf turbosu var diye zorla vw kullanılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rüzgarbey34

    Ne kadar güç alabilirim bunu yaparsam ve konuşabileceğim bilgi sahibi birileri varsa iletişim adresi verirmisiniz.

    Techturkey sitesine kayıt olun orada turbolanmış araçların projeleri var sizin dediğinizi anlıyorum 50-100 hp arası istiyorsunuz bunu bende uygulayacam çünkü
  • Keyif icin yapılabilir. Yalniz bu tip işlerde orjinal tercihimdir daima.
  • Zerre motor bilgisi olmayanlar sat mat yapmış. Ada'm diyor ki aracı seviyorum !

    Hacı bu motorun Aslı 1.8 140hp dir. Silindir ve pistonlar değişerek güç arttırımı yapılıyor. Ancak motor işine gireceksiniz. Ek olarak hava filtresi + egzoz yaparsınız. Haricinde turbo takmak söylendiği kadar kolay değil, ama takılırsa 200lü güçleri görmek mümkün,

    İnceleyin

    http://www.techturkey.com/forum/archive/index.php/t-86793.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rüzgarbey34

    Bu söylediğiniz araçlar stok halde kaç beygir ?

    ve benim aracımı satıp jetta almaya kalkarsam üstüne bir şeyler vermem gerekir mi ?

    jetta 125, astra 140. Ama kağıt üstünde değerlerin çok önemi yok çünkü için içine yürüyen aksam, aktarma, şanzıman, motor grafiği, ağırlık girdikçe az güçlü olan çok güçlüden daha seri olabiliyor. Mesela 125lik jetta ile sizin araç arasında az bir güç olmasına rağmen jettanın gidişi sizin araçtan çok daha seri. Dipgazla koltuğa yapıştırır, sizde ise motor nbağırır devir yükselir ama nazlı nazlı hızlanır, yine jettada sizin aracın avans vurup ölü olduğu 1500 devirlerde jetta tam torkunu verdiği için gaza bastığınız an yapıştırır. Bunun olayı jetta olmasından değil motorunun turbo motor olmasından. Hemen her turbo motor bu şekilde avantajlıdır atmosferiğe göre. Astra aktarmada biraz vasat biraz da ağır olduğundan jettadan güçlü olmaısna rağmen performansı ya anca onun kadardır ya biraz daha kötüdür.

    Aracınızın donanınımını kmsini bilmiyorum 60-65 civarı eder diyelim, sıfır almak isterseniz orta donanım 1.4tsi manuel jetta 74bin. En kötü 72ye bırakırlar yani üstüne 6-7bin koymanız gerekir. Otm istiyorsanız dsg farkı çok. İkinci el alırım derseniz 65 civarları 2014-15 arası düşük km üst donanım manuelini alabilirsiniz. Çok daha uygun fiyatlara astra sedan da alabilirsiniz ama bana göre pek çok açıdan jetta daha tercih edilesi bir araç. Jettanın falsosu iç malzeme kalitesi ve biraz eskimiş kokpit tasarımı. Ama siz zaten civicten geçerseniz malzeme kalitesi konusunda aracınızdan iyi olacaktır. Onun dışında bagajı olsun, iç hacmi olsun, ergonomisi olsun, yola oturuşu olsun, 1.4tsi motoru ve izolasyonuyla astradan bence daha başarılıdır. Ayrıca daha performanslıdır ve daha az yakar. Piyasası da çok daha kuvvetlidir. Hal böyle olunca oldukça mantıklı bir seçenek. Ülkemiz turbo motorlu c sedanlarda oldukça kıt, bundan dolayı çok satan bir iki model var gerisine hiç bakılmıyor fluence vs.




  • Aslına bakarsanız çok performans delisi biri değilim ama yokuşlarda kutu gibi araçların yanımdan geçip gitmesi üzüyor.

    Aracımı da çok sevdiğim için elden çıkarmadan elimdeki araç ile bir şeyler yapmak istiyorum ama 8-12 bin tl az bir rakam değil tabi ki.

    Sıkıntı çıkarmayacağından emin olduktan sonra 8 bini gözden çıkarabilirim sanırım dediğiniz siteye kayıt olacağım.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Aracım executive donanım düz vites 12 bin km de henüz.

    Satarsam kesin sedan olması gibi bir isteğim yok ben sırf içine aldanıp aldım halen beğeniyorum. Alırsam kesinlikle 1.6 güçlü bir araç olacak
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.