Şimdi Ara

4 Lastik PTT Kargo ile Ne kadar Tutar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 14 jant 4 kışlık lastiği 1200 km uzağa kargolamak istiyorum ne kadar öderim?




    _____________________________
    "That won't help a thing. The bullet in my head brought me to you."
    -Mona Sax
  • Git kargo şirketine sor.

    Forum burası arama motoru değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • sene başında falan 19 imç tek lastik için 400 küsür lira çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. alan adam ptt görevlisiydi ama ben üniversite öğrencisi olduğum için daha iyi indirim var diye öğrenci olarak göndermiştim. indirimli fiyat bu yani.


    4 lastik 1500-2000 lira arası tutabilir bu hesapla. kampanya yoksa daha fazla da tutabilir.

    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ToggT12x

    sene başında falan 19 imç tek lastik için 400 küsür lira çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. alan adam ptt görevlisiydi ama ben üniversite öğrencisi olduğum için daha iyi indirim var diye öğrenci olarak göndermiştim. indirimli fiyat bu yani.


    4 lastik 1500-2000 lira arası tutabilir bu hesapla. kampanya yoksa daha fazla da tutabilir.

    Teşekkür ederim hocam bu mantıkla sanırım 2000 liranın üzerinde çıkacak gibi sene başındaki fiyata zam da gelmiştir.

    _____________________________
    "That won't help a thing. The bullet in my head brought me to you."
    -Mona Sax
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Material-Engineer

    Git kargo şirketine sor.

    Forum burası arama motoru değil.

    Git şikayet et bu konuyu.


    Forum burası cimer değil :)

    _____________________________
    "That won't help a thing. The bullet in my head brought me to you."
    -Mona Sax
  • uzaktan kumandalı oyuncak araba ptt kargo ile 282 liraya geldi.

    _____________________________
  • OptikForm kullanıcısına yanıt
    Ettim merak etme.

    Forum olduğunu fark etmen iyi olmuş. Uygun konular aç o zaman! Çöplüğe çevirdiniz!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • şehirler arası otobüs firmalarıyla da görüşebilirsin. ben yıllar yıllar önce Vtec2 aracım için ES jantı almıştım, aşti'den otobüsten teslim almıştım. kargo tahminimce 1000 liradan az tutmaz. otobüs firmasında muavini ayarlarsan 500 e halledersin, tabi araç içinde yer varsa. full dolu olduğunda ekstra yük kabul etmezler.

    _____________________________
    Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım.
  • Diğer bir alternatif olarak size ikinci el satış yapan uygulamalara ürününüzü yükleyin satış yapar gibi farklı bir hesaptan alın ürünü kargo oralarda daha uygun olabiliyor.

    _____________________________
  • mydonose_2 kullanıcısına yanıt

     İyimiş.

    _____________________________
    "That won't help a thing. The bullet in my head brought me to you."
    -Mona Sax
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Hocam onu düşündükte otogara çok uzağız eyvallah.

    _____________________________
    "That won't help a thing. The bullet in my head brought me to you."
    -Mona Sax
  • Material-Engineer kullanıcısına yanıt

    YALLAH  

    _____________________________
    "That won't help a thing. The bullet in my head brought me to you."
    -Mona Sax
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.