Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::. (508. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21.213
Cevap
142
Favori
1.333.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 506507508509510
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: informatiker

    Hocam üst kasa Accordu düşünmüyor değilim ama 2.0 olduğu performansı 2.4 den çok düşükse hayal kırıklığı yaşayabilirim. Bu sebepten dolayı bu arabaları saydım:

    2006 Mercedes C200 Komp. W203 Kasa
    2008 Citroen C5 2.0 HDI (163 hp / 340 nm )
    2008 Insignia 2.0 CDTI (160 hp / 350 nm)
    2009 Toyota Avensis 2.0 Dizel (124 hp / 310 nm)

    Hocam, Citroen'i direk ele bence. Ben olsam ilk önce Mercedes'i düşünürdüm. Daha sonra ise Insignia'yı. Esasında uzun ömürlülük olarak Avensis en iyi seçim, ancak o arabaya, o motor olmamış bence. Peki, Mondeo 2.0 TDCI düşünmez misiniz acaba? Gayet iyi bir araba bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trigresive
    Hocam, Citroen'i direk ele bence. Ben olsam ilk önce Mercedes'i düşünürdüm. Daha sonra ise Insignia'yı. Esasında uzun ömürlülük olarak Avensis en iyi seçim, ancak o arabaya, o motor olmamış bence. Peki, Mondeo 2.0 TDCI düşünmez misiniz acaba? Gayet iyi bir araba bana göre.

    Hocam Ford pek düşünmüyorum. Kalite olarak düşük kalıyor. İç malzemesi zayıf. Pek güven vermiyor. Büyüklük ve iç hacim olarak Mondeo büyük araçtır ama içime sinmiyor.
    Dediğiniz gibi Mercedes ve Insignia ağır basıyor. Biri Benzinli diğerli mazotlu.

    Kaldı geriye:

    2006 Mercedes C200 Komp. (163 hp, 240 nm)
    2008 Insignia 2.0 CDTI (160 hp / 350 nm)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi informatiker -- 9 Ağustos 2012; 12:13:34 >
  • İnsignia derim bende :) Görünüş olarak benim fikrim..
    Teknik detayları yada diğer özellikleri bilemiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: informatiker
    Kaldı geriye:
    2006 Mercedes C200 Komp. (163 hp, 240 nm)
    2008 Insignia 2.0 CDTI (160 hp / 350 nm)

    Mercedes
    163hp @ 5500rpm

    Opel
    160hp @ 4000rpm

    Motor açısından opel için sürüş zevki ve performansı üstün olur.
    İttirme kuvveti (tork) arasında ciddi fark var.
    2bin devirde giderken iki aracın gaza tepkisi farklı olur.
    Mercedes kısa bir süre de olsa devirlenmeyi bekleyecekken opel o devirde bile ileri atılacak.
    Ayrıca dizeller kolay chip'lenebilir, fazla zorlamadan 190hp verir duruma getirilebilir.
    Bu durumda 2.4 Accordlarımızı geride bırakacak hale gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardatun

    Mercedes
    163hp @ 5500rpm

    Opel
    160hp @ 4000rpm

    Motor açısından opel için sürüş zevki ve performansı üstün olur.
    İttirme kuvveti (tork) arasında ciddi fark var.
    2bin devirde giderken iki aracın gaza tepkisi farklı olur.
    Mercedes kısa bir süre de olsa devirlenmeyi bekleyecekken opel o devirde bile ileri atılacak.
    Ayrıca dizeller kolay chip'lenebilir, fazla zorlamadan 190hp verir duruma getirilebilir.
    Bu durumda 2.4 Accordlarımızı geride bırakacak hale gelir.


    Dediğin çok doğru. Mesela

    C200 Komp. 240 Torku 3000-4000 d/d arasında yakalarken

    Insignia 350 Torku (Overboast ile 380) 1750 - 2500 d/d arasında yakalıyor.

    Bu da Insignia için düşük devirde müthiş bir ivmelenme demektir.

    Performans açısından Insignia'nın 160'lık olanı C200 Komp. göre 2 adım önde diyebiliriz, değil mi?




  • Araçta ittirme kuvveti önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: informatiker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ardatun

    Mercedes
    163hp @ 5500rpm

    Opel
    160hp @ 4000rpm

    Motor açısından opel için sürüş zevki ve performansı üstün olur.
    İttirme kuvveti (tork) arasında ciddi fark var.
    2bin devirde giderken iki aracın gaza tepkisi farklı olur.
    Mercedes kısa bir süre de olsa devirlenmeyi bekleyecekken opel o devirde bile ileri atılacak.
    Ayrıca dizeller kolay chip'lenebilir, fazla zorlamadan 190hp verir duruma getirilebilir.
    Bu durumda 2.4 Accordlarımızı geride bırakacak hale gelir.


    Dediğin çok doğru. Mesela

    C200 Komp. 240 Torku 3000-4000 d/d arasında yakalarken

    Insignia 350 Torku (Overboast ile 380) 1750 - 2500 d/d arasında yakalıyor.

    Bu da Insignia için düşük devirde müthiş bir ivmelenme demektir.

    Performans açısından Insignia'nın 160'lık olanı C200 Komp. göre 2 adım önde diyebiliriz, değil mi?

    Deriz :)
    Chiplenmemiş opele göre son süratte mercedes bir ihtimal daha iyi olabilir, o da 200km/hr üzeri hızlarda kendini gıdım gıdım gösterir.
    Ama bu tür sürüş genel kullanıma göre çok az oluyor.
    Her an en uygun vites ve devir oranında bulunmadığımız için günlük hayatta opeldeki dizel motor daha çok tat verir.
    380nm tork binek araba için ciddi bir değer :)

    Bi tek opelin otm şanzımanını merak ederim. Problemsizdir umarım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda-tt -- 9 Ağustos 2012; 14:40:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardatun
    Deriz :)
    Chiplenmemiş opele göre son süratte mercedes bir ihtimal daha iyi olabilir, o da 200km/hr üzeri hızlarda kendini gıdım gıdım gösterir.
    Ama bu tür sürüş genel kullanıma göre çok az oluyor.
    Her an en uygun vites ve devir oranında bulunmadığımız için günlük hayatta opeldeki dizel motor daha çok tat verir.
    380nm tork binek araba için ciddi bir değer :)

    Bi tek opelin otm şanzımanını merak ederim. Problemsizdir umarım?

    Ya Hocam sen böyle konuştukça gidip hemen Insignia alasım geliyor valla. İçim bir tuhaf oluyor

    C200 Komp. son suratte gerçekten çok iyi. Youtube da 245 km/h yaptığını gördüm. 230'un üzerine ise zaten rahat çıkıyor. Motor açıldıkça açılıyor gerçekten.
    Insignia'da ise 220 son surat diyebiliriz.

    Ama dediğin gibi o hızlara Türkiye'de oto yollar çok yok, o yola çıktığınızda ise zaten radar var, hadi onuda geçtik, o hızı en fazla 5 dk. yaparsınız, sonrasınında ise zaten hıyarın biri önünüze kırar
    Gerçekler bunlar.

    Sürekli uzun yol yapan birisi olmadığımıza göre, sadece tatillerde uzun yol yaptığımıza göre, son surat meselesi yıllık seyrimizin sadece %10'u nu oluşturur bu da kayda değer değildir bence.
    Önemli olan ve %80 şehir içindeki tutumudur aracın.

    Şanzumanı hakkında fikrim ve bilgim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: informatiker
    Sürekli uzun yol yapan birisi olmadığımıza göre, sadece tatillerde uzun yol yaptığımıza göre, son surat meselesi yıllık seyrimizin sadece %10'u nu oluşturur bu da kayda değer değildir bence.
    Önemli olan ve %80 şehir içindeki tutumudur aracın.

    Kesinlikle.
    Son sürat olayı benim için %10 bile değil, belki %1
    Hem araçta son sürat ne kadar fazlaysa Türkiye yollarında yapılması zorlaşıyor.
    Ha 230 yapmış ha 260 yapmış çok ta farketmez. 200ü zor geçiyoruz şu yol koşullarında.
    Kelle koltuk moduna geçmeden 200 üzeri gidilebilecek yol sayısı fazla değil.
  • http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Opel-GM-Insignia-2-0-CDTI-ECOTEC-3242-r.html

    Opelde basit bi chip uygulaması ile 160hp oluyor 200hp
    Tork olarak ta 417nm alınabiliyormuş.



    Bu durumda insignia son sürat olarak 235e çıkabilir gibi görünüyor chip uygulaması sonucunda. (düz yol)
    (235 fazla oldu sanki, 230 diyelim)

    Son hız neyse de, esas ara hızlanmalarında çok başarılı olduğu kesin.
    Forumlardan falan bu hesapları destekleyecek şekilde, milletin tecrübesine göre araştırmak gerek.

    Tabi bir de araba dediğimiz şey sadece motordan, motor gücünden ibaret değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda-tt -- 9 Ağustos 2012; 15:51:23 >




  • Bizim araçlarada böyle ucuz yollu chip taktırabilirmiyiz..
    Ne bilim Beygiri 200 ün üstüne çıakrsak 210-220
    Torka bişey yapılabiliyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hulusi

    Bizim araçlarada böyle ucuz yollu chip taktırabilirmiyiz..
    Ne bilim Beygiri 200 ün üstüne çıakrsak 210-220
    Torka bişey yapılabiliyormu?

    Malesef.
    Benzinli ve turbosuz araçlarda pek birşey yapılamıyor yazılımla.
    Güç açısından 190 yerine 200 alabilsek bile etkileri günlük kullanışımıza yansımaz.
    Pisste süre falan tutarsak anlaşılır ancak.
    Bizim araçlar için gereksiz bir uğraş olur.
  • Düşünsenize bizim aracın aşağıdaki şekilde Türkiye'de müşterilere sunulduğunu..

    **1.6, 1.8 benzinli ve dizel motor üretilse
    **Bu motorlara ilaveten yüksek beygir ve tork
    **Bir daha ilaveten motoru turbo yapsalar..

    Üstüne de son olarak ses yalıtımı ve konfor olsa (yeni araçlarda bunun sorun olacağını sanmıyorum)

    Zaten araçlarımızın eli yüzü düzgün bunlarda olsa tadından yenmez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hulusi

    Düşünsenize bizim aracın aşağıdaki şekilde Türkiye'de müşterilere sunulduğunu..

    **1.6, 1.8 benzinli ve dizel motor üretilse
    **Bu motorlara ilaveten yüksek beygir ve tork
    **Bir daha ilaveten motoru turbo yapsalar..

    Üstüne de son olarak ses yalıtımı ve konfor olsa (yeni araçlarda bunun sorun olacağını sanmıyorum)

    Zaten araçlarımızın eli yüzü düzgün bunlarda olsa tadından yenmez..

    Pazarlama stratejilerini anlamak mümkün değil..
    Kalite kontrol mühendisleri özellik yerine sağlamlık konusuna takmış kafayı :)
  • arkadaşlar herkese selamlar...

    32000 kadar bütçem var. Honda Accord almayı düşünüyorum. Su an da bu paraya 2003 2004 2005 modeller geliyor.

    ama modelleri hakkında bir bilgim yok. hangi modelleri düşünmeliyim ?

    şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hulusi

    Düşünsenize bizim aracın aşağıdaki şekilde Türkiye'de müşterilere sunulduğunu..

    **1.6, 1.8 benzinli ve dizel motor üretilse
    **Bu motorlara ilaveten yüksek beygir ve tork
    **Bir daha ilaveten motoru turbo yapsalar..

    Üstüne de son olarak ses yalıtımı ve konfor olsa (yeni araçlarda bunun sorun olacağını sanmıyorum)

    Zaten araçlarımızın eli yüzü düzgün bunlarda olsa tadından yenmez..

    Müthiş olurdu gerçekten:

    2010 Accord 1.6 Turbo 200 HP 250NM
    2010 Accord 1.6 TDI 160 HP 400NM
  • Önceki sayfada verdiğim oksijen sensörlerinden;

    Bosch ve SNG marka ürünler yok.. Ankara'da ve İstanbul'da 5-6 yeri aradım yok..
    Çıkmacıları arattım (Yıldız Sanayi Sitesi, Hurdacılar) Yok..
    Sadece Sahibinden.com da olan ürün var..

    Satan kişi Ankara'da kabul ederse beraber gideriz sanayide deneriz olursa alırım olmazsa iade..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxstrangerxx

    arkadaşlar herkese selamlar...

    32000 kadar bütçem var. Honda Accord almayı düşünüyorum. Su an da bu paraya 2003 2004 2005 modeller geliyor.

    ama modelleri hakkında bir bilgim yok. hangi modelleri düşünmeliyim ?

    şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler..

    33.000 tl ye tanıdığım birinde 2005 Accord sport var 97 binde boyasiz ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhendisbiri -- 9 Ağustos 2012; 19:56:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Hulusi

    Hocam yetkili servisten fiyat aldınmı hiç?

    Aracımın da 100.000 km bakımı geliyor. Kadir usta dışında olmak
    kaydı ile özel servis önerisi alabilirmiyim. yetkili servisler 1000 TL
    ye yakın tutar diyorlar...

    Yol sesi (lastik sesi ) hakkında; (sıcak asfalt olmayan sathi kaplama
    denilen asfalt döküp mıcır serilmesi ve sıkıştırılması ile oluşturulan yol tipi için)

    Honda Accord yol gürültü seviyesi = Mercedes E350 4matic =BMW 520d = BMW 320d
    elbette bir cihazla ölçmedim ama bu araçlarla bu tip yollarda seyahat ettim, bu konuda
    bu kadar şikayet olmasını anlamakta güçlük çekiyorum...yukarıdaki araçları da alsanız
    aynı sesi duyacaksınız...(yukarıda bahsettiğim araçlar honda dışında 2010 ve üstü model
    araçlardı, yeni kasa accord ile ilgili bir fikrim yok.)

    Saygılar...
  • @knggizmo

    Hocam yetkili serviste 583 TL dediler sensör için..
    O kadar para vermek işime gelmiyor açıkcası.

    Yol sesi olayında ben eski kullandığım passat ile kıyaslıyorum..
    Gerçekten Passata göre Accord başarısız bu konuda..
    İlk Accordumu aldığımda inanın bu sebepten o kadar hayal kırıklığına uğramıştımki çok şaşırmıştım..
    Araç güzel ama yol sesi alıyor diye inanamamıştım.. Ama Accord gözümde o kadar değerliydiki yakıştıramadım araca..
  • 
Sayfa: önceki 506507508509510
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.