Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::. (1061. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
21.214
Cevap
142
Favori
1.333.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10571058105910601061
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • altnskkonline A kullanıcısına yanıt

    Motor şanzıman olarak kontrolü doğru yapıldığı takdirde her hangi bir konuda mekanik olarak pek problem yaşamazsınız. Mekanik parçalar bulunur. Piyasada çok bulunmaması nedeniyle kaporta yada iç trimlerde parça bulunurluğu düşüktür. Çok bilinmese de konforlu, geniş ve kaliteli accordlardan biridir. Kullanıcısını memnun eder, yinede özel bir Honda servisine danışmanızı tavsiye ederim, fikir edinmek açısından faydalı olacaktır. Biz kabaca biliriz onlar her detayını bilirler. İnşaallah temiz bişey bulur kazasız belasız binersiniz.

  • Sevgili ağabeyler kardeşlerim, minik bir sorum var

    Avrupada ikamet ediyorum, 1994 euro accord alma durumu oluştu, 2.0 131 hp f20z1 motor kodlu manuel.

    Sizin düşüncelerinizi merak ettim. Lpg yok asla olmayacak tabiki. Kronik sorun, dikkat edilmesi gereken bir husus vs varmisie

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi günler.

    Öncelikle tüm hondacı arkadaşları selamlıyorum yeni bir hondacı olarak.

    aracım 1994 2.0 accord ex. otomatik.

    aracı 6 ay önce aldım ve sırayla radyatör ön takım komple şanzuman hepsi sıfırdan yapıldı lpg sıfır takıldı, atiker gold.

    iki prblemim var araçla ilgili bursada bir türlü çözemedim; yada usta tanımıyorum burda honda adına ehil olan.

    1. problem araç lpg de yavaşlayıp gaza tekrar yüklendiğimde lpg gaz kesiyor anlık ve araç sanki arkadaşınız omuzlarınızdan tutup sizi silkeler gibi giderken sallanıyor. bu durumla ilgili canlı izleme yapıldı lpg beyni hata atmıyor benzindede bu durumu yaşamıyorum. abzürt şekilde lpg enjektörler beyin memeler hepsi sıfırdan değişti durumda en ufak düzelme yok.
    2. aracım daha bir iki gündür ısındıktan sonra 1. viteste ya takılı kalmaya yada üst viteslere zor geçmeye başladı; az önce ustadan geldim şanzuman sıfır yapıldığı için ustada denedi ama onda en ufak belirti olmadı :) oda bi arkadaşına sordu sırayla gaz kelebeği, hız sensörü abs sensörü bunlar olabilir test edilecek hepsi dedi kaldık öle, dükkandan çıktım gene yapmaya başladı. stop edip tekrar çalıştırınca durumu belli süre yaşamıyorum ama sora gene başlıyor. ekranda ne şanzuman nede motorla ilgili herhangibir hata lambasıda yanmıyor. yıllardır forumlardan destek alan biri olarak en değerli bilgilerin kullanıcı yorumları olduğunu düşünerek szilere danışmak istedim. lpg fazlaca abzürt 15 den fazla araç değiştirdim ilk defa böle enteresan bi durum gördüm lpg cide aynı fikirde. şanzuman konusunu da şanzumandan ziyade elektrik sel sinyal kesikliği gibi yorumluyor usta. değerli yorumlarınızı bekliyorum. teşekkürler şimdiden. bu arada bursada ikamet ediyorum. ilk honda maceram bu.
    3. araç 170 bin km de daha.




  • un momento kullanıcısına yanıt

    manuelde sorun yaşayacağınız hiç bişey olduğunu düşünmüyorum. rutin genel bakım yapıp tepe tepe binersiniz lpg olmadıktan sonra zaten avrupadasınız parça vs sorunuda yşamazsınız.

  • Merhaba arkadaşlar 1991 model otomatik accord ex sahibiyim. Yaklaşık 2 ay önce tatile gideceğim için klimayı kontrol ettirmek istedim. Klimaya gaz basıldı kompresör devreye girmedi. Neyse elektrikçi arkadaş yaptı. Bu seferde aracı biraz sıkıştırdığım zaman klima sigortası atıyordu. Kompresörde şase olduğu söylendi araç 1 gece elektrikçide kaldı. Ertesi gün yapıldığı söylenerek teslim edildi. Evet klima sorunsuz çalışıyodu ama o günden sonra başka bir problem başladı. Motor arıza lambası yanmaya başladı. bir süre ilerledikten sonra da S lambası yanıp sönmeye başladı. Daha önce hiç böyle bir sorunu yoktu. Tek marşla çalışan araba sabahları çok zor çalışmaya başladı. Isındıktan sonra kontağı kapatıp aracı tekrar çalıştırdığımda arıza lambası sönüyor bazen hiç bir sorun kalmıyor. ama soğuduktan sonra arabayı çalıştırınca tekrar arıza lambası yanıyor ve s lambası yanıp sönmeye başlıyordu. Bir süre öyle idare ettim. Sabah arabayı çalıştırıp 1-2 km gittikten sonra kontağı kapatıp arabayı tekrar çalıştırınca her şey normale dönüyodu. Artık bu da olmuyor. Şimdi sürekli motor arıza lambası yanıyor ve s lambası yanıp sönüyor. Bu durum rölantiyi de çok düşürdü. Önceden 1000 devir civarında rölantide rahat çalışıyordu şimdi çalışırken neredeyse stop edecek gibi oluyor devir düşüyor. Benzinden gaza geçerken stop ediyor araba. Gazda kalkacağım zaman neredeyse stop edecek gibi tekleyerek kalkıyor. Kafayı yemek üzereyim. Ankara'ya Bay Honda'ya götürdüm aracı.Yaklaşık 7 gündür orada sanırım onlarda nedenini anlayamadılar. Usta aracı bilgisayara bağladıklarını ama beynin hata kodu vermediğini söylüyor ama arıza lambası yanmaya devam ediyor. Başına böyle bir durum gelen var mı?





  • Selamlar sevgiler, 99 model 3.0 v6 accord sahibiyim, geçen senelerde götürdüğüm ustalar tarafından kazıklandığım için takriben 6 aydır yaz başından beri açık havada yatıyor aracım. Bir çok aksaklığı var ve işi bilen ilgili bir ustaya ihtiyacım var.

    İstanbul avrupa yakasında ilgilenebilecek usta tanıdığı tavsiyesi olan var mıdır? Teşekkürler.

  • Anadolu yakası olarak Kadıköy'de Stad Honda Murat abi var işinin ehlidir. Avrupa yakasinda iyi birini oneren biri yazar sanırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sys123 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu linktekini getirttim. Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve hiçbir problem yaşamadım. Fakat %150 veya %200 d2s osram nigth breaker lambaları ile.

    TRY 157.47 29%OFF | HID Xenon balast 12
    V 55W ince dijital balast blok elektronik ateşleme Xenon ampul için H7 H4 H1 H3 h11 9005 9006 9007 880 881
    https://www.aliexpress.com/item/32996722995.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=60227408049&aff_fcid=9a368b9f7e2942a2b907da5d68ef8906-1669572109931-09253-_EvBEoYd&tt=MG&aff_fsk=_EvBEoYd&aff_platform=default&sk=_EvBEoYd&aff_trace_key=9a368b9f7e2942a2b907da5d68ef8906-1669572109931-09253-_EvBEoYd&shareId=60227408049&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=39309a8d67d6464a8575ca4159421284&afSmartRedirect=y

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Merhabalar;

    Benm 2003 Model 2,4 aracım var. Geçen gün normal yolda giderken, vites D konumunda araç birden boşa düştü. Sankı N de gibi gaza bassam da herhangi bir hızlanma olmadı. Sonra geri düzeldi ama tekrarlıyor bunu. Bu sorunu yaptığı sırada Manuele alıp vites değiştirmeye çalıştığımda vites de değiştiremiyorum. Hatta uzun süre manuelde beklersem vites numaraları da yazmıyor, o küçük ekran sönüyor. Bunu kontrol etmek için yaptım, her viteste yapıyor. Geri vitesde bile yaptı 1 defa.

    Acaba sorun ne olabilir, hiç böyle birşey başına gelen var mı ?

    Tek bir viteste yapsa ( örneğin 4 veya 5) o viteslerin baltalar gitmiş diye düşünürüm ama her viteste yapıyor ve kendiliğinden veya dur kalk yapıp stop edince geri düzeliyor.


    (yağı kontrol ettim, eksilme yok. Rengi de kırmızı temiz geldi peçeleye sürdüğümde)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exar__Kun -- 14 Ocak 2023; 19:13:6 >
  • emread kullanıcısına yanıt

    Merhaba uzun süre olmuş mesaj yazali ama aynı sorunu bende yaşıyorum Accord 2.4 aracımda usta da gergi bilyasi dedi çıkma ile değiştirdim aynı sorun devam ediyor kronik gibi birşey dediler Accord larda siz nereyi önerirsiniz Ankara'da oraya da soralım çok ses yaptığı için rahatsız ediyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merheba.


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-10-yillik-sahibinden-2003-honda-accord-bulunmaz-hint-kumasi-1112446664/detay


    bu ilanın sahibi forumda mı acaba ?


    Accord arayışım var da , ayrıca forumdan aracını satmak isteyen olursa onunla da görüşebilirim ..

  • Merhaba, bir konuda bilgiye ihtiyacım var.

    Birkaç hafta önce 2002 model 1.8 honda Accord aldım. 134binde, gümrük çıkışlı hatchback model.

    Araç çok temiz ancak debriyaj inanılmaz derecede üstte kavrıyor, neredeyse ayağımı pedaldan çekme noktasında. Yıllardır her türlü aracı kullanmış şoförler bile aracı rampada patinaj çekmeden kaldıramadı, o derece yani.

    Aracı babam tanıdığı olduğunu söylediği bir tamirciye götürmüş, adam da bu kavramanın normal olduğunu söylemiş. Debriyaj setini değiştirsem bile 3 ay sonra şimdiki haline döner demiş. Bana pek inandırıcı gelmedi.

    Şimdi sorum şu; cidden bu modellerde bu kadar üstten kavrama var mı yoksa ustanın iş bilmezliği mi var?

    Eğer debriyaj bitikse bunu honda servisinde değiştirsem ödeyeceğim ücret sanayideki değişim ücretinden ne kadar yüksek olur?

    Cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sa arkadaşlar bende Honda Accord 2.0 k20 motor otomatik vites araba yokuşta kesiciye giriyor bilen yardım edebilir mi
    Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Faruk_45 -- 8 Kasım 2023; 18:14:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10571058105910601061
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.