Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::. (1048. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
21.213
Cevap
142
Favori
1.333.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10461047104810491050
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Ben de 2004 model 2.4 bir Accord sahibi oldum arkadaşlar. Bu zamana kadar D segmenti farklı farklı araçlarım oldu; Alfa Romeo 159, Opel Insignia, Renault Laguna ve Opel Vectra GTS 2.2... Accord her zaman aklımın bir kenarında vardı, kısmet bugüneymiş. Kendi izlenimlerimi aktaracak olursam; 2.4 Accord şanzuman ve motor olarak kullandığım diğer araçların arasında açık ara en keyiflisi. Gaza dokunduğunuz anda alt devirlerden itibaren gelen canlılık hissi gerçekten çok hoş ama gel gelelim sürüşe... Frenler bu araba için gerçekten yetersiz, direksiyon hissiyati çok daha iyi olabilirdi, yanal yatma hissiyati bu arabayı keyifli bir sürüş modundan biraz uzak tutuyor ve yol tutuş hissiyatini sekteye uğratıyor. D segmenti 2004 model bir arabadan başka ne bekleyebilirsin ki diye söyleyebilirsiniz ama bu motor ile sürüş kısmına da Honda biraz daha eğilseymiş cidden ortaya çok çok keyifli bir makine çıkabilirmiş diye düşünüyorum ama genel olarak Accord' u çok sevdiğimi söyleyebilirim, kısmet olursa uzun bir süre de kullanmayı hedefliyorum

    Herkese iyi günler dilerim...
    Hayırlı olsun kardeşim Allah kaza bela vermesin. Bende 4 yılın ardından veda ettim artık 2.4 accorda, ama güzel yıllardı :) evet frenler konusunda bende aynı kanıdayım, gittiğim bütün ustalara söyledim testlere soktum hep çok iyi dedikleri halde ben frenlerinden hoşlanmadım, araç ciddi manada yürüyor çünkü, ha yetmiyor değil alışınca ona göre hareket ediyorsunuz ama bazı yerlerde durmayacak mı acaba dedim, bencede daha güçlü frenler olmalı bu araçta. Süspansiyonu o yıllardaki D segmenti araçlarda olduğu gibi biraz yumuşağa dönük gibi ben de daha sert tahmin ediyordum ama binince memnun kaldım, yan yatma konusu yumuşak süspansiyonların dezavatajı olsada bu araçlarda konfor da önemli, süspansiyonları sertleştirmenin yolları var yol tutuşu arttırabilirsiniz, yine de ben her zaman orjinal taraftarıyım. Virajlı yollarda bende denemiştim potansiyel var çünkü ama bi yerden sonra daha fazla zorlama tutamam diyor, yanal yatması var ama nedenleri de belli. Yeni araçlarda bunu arttıracağız diye kazık gibi arabalar yaptılar artık, konfor beklediğiniz araçlar artık kütür kütür gidiyor bozuk yerlerde. Sınıfı itibari ile konforlu olması daha iyidir, fazla sarsıntı bi yere kadar :) keyif aracıdır çok kıymeti bilinmedi bu araçların binenler anladı, ben memnun kaldım gerçekten araçtan, ev niyeti ile elden çıkardım zaten yerine alacak araba da bulunmazdı.

    inşaallah keyifli kazasız belasız sürüşler dilerim bütün araç kullanıcısı arkadaşlara.




  • afhaktan A kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam, cidden 2.4 Accord kesinlikle değeri bilinmesi gereken nadide araçlardan biri. Arabamı bulana kadar baya bir Accord baktım, kondisyon olarak bu araba çok değişkenlik gösteriyor. Kimisinin direksiyonunda problem vardı, kimisinin iç mekanı olması gereğinden fazla yıpranmıştı, kimisi gerçek 2.4 gibi yürümüyordu... En sonunda içime sinen, optimum düzgünlükteki Accord' u bulduğumu söyleyebilirim. Almayı düşünen arkadaşlar kesinlikle ilk gördüğü Accord' a aldanmamalı. Birkaç tane incelenip öyle karar verilmeli. Fiyat aralığı ve boya mevzularına takılınmaması gerektiğini düşünüyorum. Bu arabada en önemli şeyler bence iyi bir LPG kiti, sorunsuz şanzuman ve canlı bir motor, direksiyon sağlamlığı ve iç mekandaki yıpranma durumu. Bu seviyede bir Accord bulursanız fiyatta pazarlık yapıp alın, kaçırmayın derim. Bunları yazmamın sebebi bana özel mesaj ile ulaşan aradakşlar var, forumdaki telefon doğrulama problemi yüzünden cevap yazamıyor olmam. Özel mesaj atma ile alakalı problemler var sanırım, kusura bakmayın arkadaşlar.

    Fren konusunda hissiyatimde yalnız değilmişim :) Cidden araba yürüyor ama hesapladığım noktada kimi zaman durduramıyorum arabayı, sanırım dediğiniz gibi zamanla alışacağım ben de buna.

    Daha önceden 2.5 sene kullandığım 2006 model Alfa Romeo 159 um vardı. O arabadaki sürüş dinamikleri beni benden alıyordu resmen. Alfa, 159 ile D segmenti bir arabada hem konforu hem de sürüş keyfini kullanıcıya çok güzel sunmuştu. Sanırım ondan kalma bu konuda bir takıntım var. Accord bu konuda daha çok konfora odaklı ama uzun yolda bu motor ile yüksek devirlerde virajlara köpek balığı gibi girip çıkmak da iyi olabilirdi diye düşünmüyor değilim:))

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Çok teşekkür ederim hocam, cidden 2.4 Accord kesinlikle değeri bilinmesi gereken nadide araçlardan biri. Arabamı bulana kadar baya bir Accord baktım, kondisyon olarak bu araba çok değişkenlik gösteriyor. Kimisinin direksiyonunda problem vardı, kimisinin iç mekanı olması gereğinden fazla yıpranmıştı, kimisi gerçek 2.4 gibi yürümüyordu... En sonunda içime sinen, optimum düzgünlükteki Accord' u bulduğumu söyleyebilirim. Almayı düşünen arkadaşlar kesinlikle ilk gördüğü Accord' a aldanmamalı. Birkaç tane incelenip öyle karar verilmeli. Fiyat aralığı ve boya mevzularına takılınmaması gerektiğini düşünüyorum. Bu arabada en önemli şeyler bence iyi bir LPG kiti, sorunsuz şanzuman ve canlı bir motor, direksiyon sağlamlığı ve iç mekandaki yıpranma durumu. Bu seviyede bir Accord bulursanız fiyatta pazarlık yapıp alın, kaçırmayın derim. Bunları yazmamın sebebi bana özel mesaj ile ulaşan aradakşlar var, forumdaki telefon doğrulama problemi yüzünden cevap yazamıyor olmam. Özel mesaj atma ile alakalı problemler var sanırım, kusura bakmayın arkadaşlar.

    Fren konusunda hissiyatimde yalnız değilmişim :) Cidden araba yürüyor ama hesapladığım noktada kimi zaman durduramıyorum arabayı, sanırım dediğiniz gibi zamanla alışacağım ben de buna.

    Daha önceden 2.5 sene kullandığım 2006 model Alfa Romeo 159 um vardı. O arabadaki sürüş dinamikleri beni benden alıyordu resmen. Alfa, 159 ile D segmenti bir arabada hem konforu hem de sürüş keyfini kullanıcıya çok güzel sunmuştu. Sanırım ondan kalma bu konuda bir takıntım var. Accord bu konuda daha çok konfora odaklı ama uzun yolda bu motor ile yüksek devirlerde virajlara köpek balığı gibi girip çıkmak da iyi olabilirdi diye düşünmüyor değilim:))

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)
    hocam hayırlı olsun, emsal olması açısından kaç km de ve hasar kaydı ne kadar olan aracı kaça aldığınızı paylaşırsanız, araç bakanlara yol gösterecektir, özellikle keyfe keder saçma sapan rakamlara ilan verenler var,




  • volvole V kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkür ederim. Araç 250bin km de ve parça sürtme sebebi ile boyalı. Tramere de parça parça 250Tl ile 1500TL arasında bu durum yansımış. 200 bin km altında altında Accord bulmak zor, olanı da 60 bin tl gibi rakamlara satıyorlar:)) Aldığım rakamı paylaşmak pek uygun gördüğüm bir şey değil, o yüzden affınıza sığınıyorum.
  • leonheart07 kullanıcısına yanıt
    Bende geçen adamın birisi ile takas konuşuyorum. Swapli bir arabası var resim falan attı. Bilgilerini verdi, dedim videosu var mı giderken falan nasıl yürüyor merak ettim sonuçta swapli araba. Var ama atamam yazdı. Direk engelledim. Senin gibi gArip tipler var maalesef. O yüzden işte galericiler rahat rahat milleti dolandirabiliyor. Sanki devlet sırrı bana yarın birgün satarken pahalıya satmak için şimdiden yol yapıyorsun aklınca. Neyse blockladim. Konu amacsizlasmis iyice.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Microp1987 M kullanıcısına yanıt
    Hondalarda şanzıman yağını yetkili servislerde değiştirmenizi öneririm. Eneos ne kadar japon menşeli bir yağ olsa da, Şanzıman yağında riske girmeyin derim.
  • leonheart07 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun öncelikle.. Alfa 159 daki yol tutuşu, insignidaki ağırlık olsa zaten tadından yenmez.. Ama çok ciğerli arabadır, sizde bahsetmişsiniz zaten..
  • esiretti kullanıcısına yanıt
    Hocam valla istediğin yere çekebilirsin konuyu, cevap verme gereği bile duymuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tRoya06 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, çok sağ olun. Ciğerli kelimesi bu arabada anlamlı gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2007 Makyajli Honda Accord motor blok ariza lambasi yandi. Artik motor omrunu doldurdu anlamina mi geliyor bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor blok arıza lambası diye birşey mi var ? Motor arızası lambası mı o ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrkmAdr

    2007 Makyajli Honda Accord motor blok ariza lambasi yandi. Artik motor omrunu doldurdu anlamina mi geliyor bu?
    Motor blok ariza lambasi mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni bir lamba olmalı özel yapmışlar :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozturk29 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor arıza lambası arabanın motoru ile pek alakası yoktur kendisinin. LPG kitinden katalik konvektör den ve ya oksijen sensöründen yanar. Arabanız da bir sıkıntı yok ise kafaya takmadan öyle binmek mantıklı çekiş düşük ise katalik konvektör kontrolü, yakıt çok ise oksijen sensörü falan baktirabilirsiniz. Kafanıza takacaginiz birşey olduğunu düşünmüyorum. Bilgisayar a bağlatın. Hangisi olduğunu söyler. Akabinde de yaptırıp yaptırmamak size kalmış. Bence gerek yok, benim ki de yanıyor. Takmıyorum kafaya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yeni accord yeniden satışa sunulacakmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    yeni accord yeniden satışa sunulacakmış
    ciddi mi kardeşim, haberi nereden aldınız. Alamayacak olsak da (olur ya belki bilmem kaçıncı sahibi oluruz) görmek isterim Türkiye'de nasıl olsa 1,5 turbo motorlusu da var bayadır, her ne kadar aralıksız zaten gelmesi gerektiğini düşünüyor olsam da, ben ümidi kesmiştim artık, accordun yeri her zaman ayrı. Arkasını getirmeyerek yazık ettiler arabaya, son makyajlı kasaya hep baksam da üst kasası yok memlekette. Az yada çok getirilmeliydi, oysa vergiye uygun motorluları da vardı ama milleti civice mecbur bıraktılar boyutunu büyütünce ona binerler dediler ama accorda binen keyfini alan, civice binemez benim gibi. Umarım gelir.

    Honda'nın nasıl bi stratejisi var anlamadım, çok daha iyi satış yapabilecek basit adımlar varken atmıyor adamlar, bizmi çok bilmişiz bunlar mı bişey bilmiyor çözemedim, yada bunların derdi ne satış nede prestij, sadece pazarda olmak için var gibiler. Herşey avrupa yada amerika pazarı değil ki, tamam orada iyi satıyorsun da bi ismin var accord gibi bi prestije bunu yapmaması gerekirdi. 80'li yıllardan beri gelen modeli sen çöpe at. yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afhaktan -- 29 Temmuz 2019; 15:16:7 >




  • afhaktan A kullanıcısına yanıt
    Bence Honda Toyota BMW Mercedes. Vs.vs. büyük firmaların hepsi ülkemizden cekilmeli, sen nasıl benim 1001 emek verip urettigim arabadan benden daha çok kazanırsın diyerek. Ama yapmiyorlar. Bizim memlekette en büyük sorun tepkisizlik, en büyük sorun boykot.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • afhaktan A kullanıcısına yanıt
    Belki biliyorsunuzdur; Yeni Accord komple Avrupa pazarından çekildi. Türkiye'ye has bir durum değil. Arabanın Youtube'dan videolarını izliyorum bazen, cidden Honda yapmış...

    Yeni Civic' e gelince; 1.5 turbo motorlu Hb kasası ile 2 kez test sürüşü gerçekleştirdim. Rakiplerine göre bazı noktalarda parça kalite hissiyati biraz geride olsa da, sürüş dinamikleri ve donanım seviyesi ile şu an o fiyatlara alınacak en iyi araba olduğunu düşünüyorum.
  • esiretti kullanıcısına yanıt
    Bunu demek için adam lazım, büyük küçük farketmez tamamının çekilmesi lazım ama adamların umrunda değil nasıl olsa yine satıyorlar ve devlete de kolay kolay hiçbir firma kafa tutmaz sonra çekileceğin pazara hiç giremezsin. Devlet kazanıyor da kimden kazanıyor, vatandaştan, firmalar edeceği karı ettikten sonra onların bir derdi olmaz, ancak dediğin gibi vatandaş bırakmalı ama bizde bu konfor ve gösteriş düşkünlüğü varken de bu biraz hayal olur. Aracı yakın zaman da sattım, son bakımda 2000 tl verdim, oysa önceden 600-700 arasına bitecek şeylerdi faturayı görünce bi kaç kere hesapladım nasıl olur diye, parça fiyatları almış başını gitmiş, sattım ya şimdi hiç düşünmüyorum yok parçaydı, bakımdı, yakıtdı, vergiydi, sigortaydı. Hakikaten bir rahatlık varmış. Bu kadar kalem sadece gider muayene gibi extralarda mevcut. Bizim memlekette bana dokunmayan yılan bin yaşasın sorunu var, ancak kendilerine dokunulunca bi ses geliyor, dediğin gibi tepki, boykot vs. yok maalesef.




  • 
Sayfa: önceki 10461047104810491050
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.