Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::. (1050. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
21.214
Cevap
142
Favori
1.333.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10481049105010511052
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • leonheart07 kullanıcısına yanıt
    Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim öncelikle. Çok uzun yol yapan birisi olduğum için coilover tercih etmek zorundayım yoksa uzun yol bana zulüm oluyor denedim gördüm 😄 en azından coil olunca spor yaya nazaran biraz daha yükseltip yola çıkabiliyorum. Yaptıracağım yerin coiloverını uzun seneler kullandım çok şükür hiç bir sorun çıkartmadı ve yol tutuşu konfor olarakta bir numara diyebilirim aracın teknik özelliklerini göz önünde bulundurarak mil,sertlik yumuşaklığını ve yay sistemini ayarlıyor tavsiye ederim yaptıracak olursanız. Tamamen zevkine yapıcam bakalım nasıl bir şey çıkacak bende merak ediyorum :) elimden geldiğince de masraftan kaçmayıp kaliteli parçalarla donatmak tek hedefim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otk0638 kullanıcısına yanıt
    Yaya göre coilover ın çok daha sağlıklı bir uygulama olduğunu ben de duymuştum. Coilover hiç kullanmadım açıkcası. Bir önceki Insignia aracımda yeteri kadar bu işlere bulaşmıştım; uzun süre kullanacağımı düşünerek orjinal OPC line body-kit, 20 inç jantlar ve Eibach spor yayına kadar her şeyi araştıra araştıra, tek tek yaptırmıştım ama bu uygulamalardan 5 ay sonra arabanın keyfini süremeden satmak zorunda kaldım... Satarken yaptığım orjinal uygulamalarının maliyetini de üstüne koyarak satabilmiştim ama artık elim varmıyor böyle şeylere. Hani derler ya sen plan yaparsın ama kader sana güler diye, işte o mesele :). O yüzden bıraktım bu işleri
  • Arkadaşlar merhaba,

    Araba almayı düşünüyorum, ilk arabam olacak. Honda Accord 2009 model kasaları çok beğeniyorum. Yıllık 10-15 bin km den fazla yol yapmam. İlk arabam olacağı için, ve tüm paramı hatta üstüne kredi çekip alacağım için, sonradan masraf çıkarmasından korkuyorum. İlk araba için uygun mudur sizce? 200 bin km den az, masrafsız olanların piyasası ne kadardır? Tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkür ederim.

    Ek: Eğer para yetiremessem Peugeot 407 almayı düşünüyorum, onların fiyatları biraz daha uygun sanırım. Ama 2009 Accord çok istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alcarinquue -- 29 Ağustos 2019; 1:23:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alcarinquue

    Arkadaşlar merhaba,

    Araba almayı düşünüyorum, ilk arabam olacak. Honda Accord 2009 model kasaları çok beğeniyorum. Yıllık 10-15 bin km den fazla yol yapmam. İlk arabam olacağı için, ve tüm paramı hatta üstüne kredi çekip alacağım için, sonradan masraf çıkarmasından korkuyorum. İlk araba için uygun mudur sizce? 200 bin km den az, masrafsız olanların piyasası ne kadardır? Tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkür ederim.

    Ek: Eğer para yetiremessem Peugeot 407 almayı düşünüyorum, onların fiyatları biraz daha uygun sanırım. Ama 2009 Accord çok istiyorum.
    Merhaba,

    Yazılanların çoğu benim için de geçerli. Benim düşündüğüm alternatifler ise subaru legacy ve toyota avensis. Siz değerli büyüklerimin tecrübelerinden yararlanmak isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar lafı uzatmadan hemen sorularıma geçeyim
    şimdi 2008 model bir accord buldum makyajlı kasa değil ama makyajlı ile arasında asgari 15-20 bin oynuyor makyajlı mı alayım yoksa sizce bu kasa işimi görür mü
    ikincisi bu model 2006-2008 arası üretilmiş herhangi bir sorunu var mıdır motor kulağı meşhur onu biliyorum herhalde fazla bir masrafı yok yanılıyormuyum)
    onun dışında kronik sorun var mı
    lpg uyumu ve yakıt tüketimi nasıl benzinli şehiriçi 12,2 diyor lpg ile %50 düşer mi (gerçi benim şehiriçi kullanımım çok sıkışık trafikte değil)
    bir de aracı alınca multimedya taktırmayı düşünüyorum hangisini önerirsiniz
    Cevaplar için şimdiden teşekkürler
  • Asarhaddon kullanıcısına yanıt
    Bende 2008 accord düşünüyorum. Bende kesinlikle makyajlı accord

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • apo424 A kullanıcısına yanıt
    Makyajlı beni zorlayacak arac için anlaştım bakalım ben beğendim aracı
  • Arkadaşlar merhaba, sorulan sorulara kısaca bildiğim kadar cevap vereyim.

    1- 2003-2008 arası accordlarda motor kulakları haricinde, direksiyon hortumu, gergi bilyası kroniktir. Uzun vadede de direksiyon kutusu çıkar (direksiyon kutusu markaların genelinde kronik bir yerden sonra çıkar).

    2- 2008 den sonra Türkiye'de bulunan son kasa accord makyajlı değil farklı kasadır. 2003 accordlar 2005'den sonra makyaja girmiş ve birkaç değişen özellik mevcuttur. 2008'in ikinci yarısından itibarende son kasa gelmiş o da 2012 de makyaj görmüş far ve stop haricinde değişen bişey olmamıştır. 2008 ve üzeri accordlardan kullanmadığım için kronik olarak bir şey söyleyemem ama kurumun makam aracı olarak kullanılmıştı, bakım haricinde bir arıza vermedi ama sıfır alınmış ve servis bakımlı idi km si 100.000'i geçmişti sanırım satılırken bir tek arızası olmadı ama dediğim gibi sıfır alınıp servis bakımlı ve temiz kullanılmış araçtı.

    3- Accordların iki kasası da memnun eder son kasa daha memnun eder. Ben 2004 2.4 accorddan çok memnun kaldım, üst kasaları bende araştırıyorum binip denemişliğim kısa süre kullanmışlığım var ve hasta eder insanı özelliklede içi efsane bana göre. Uzun vadeli kullanımda tek tereddütüm önceki accordun motorunun 2.4 olması idi, son kasalarda tek seçenek 2.0 ve ihtiyaç halinde nasıl olduğunu kestiremiyorum, yokuşta, yolcu ve bagaj da dolu iken nasıl performans verir onu deneyimleme şansım olmadı. Normal kullanıcıyı her türlü memnun eder.

    4- İki kasa arasında seçim yapmak gerekirse üst kasa derim, alt kasa boyut olarak aslında daha ideal, son kasa biraz daha şişirilmiş ve iri duruyor, buna rağmen tek motor seçeneği. Ama ikiside oturaklı araçlardır. Son kasanın arıza ihtimali daha düşük geliyor bana sonuçta alt kasa accordların yaşı ilerliyor ve son kasa tamamen yeni bir araç ona göre. Fiyat olarak da şu an araştırmalarıma göre 85.000'e kadar temiz ve bakımlısı bulunabilir gibi, birkaç parça boyayı dert etmeyin özellikle de yanlarda lokal ise. Önden ve yandan ciddi kazalı olmaması, şase, direklerde oynama vs yoksa iyidir.

    5- Alternatif olarak bakılan avensis ve legacy arasında ise maalesef ülkemiz şartlarında subarunun pek şansı yok, toyota kullanıma daha uygun olacaktır. Legacylere bende çok bakmıştım ama bir yerden sonra yolunuz kapanıyor. Sübap ayarı vs yapılacağı zaman boxer motordan dolayı motoru indiriyorlar, her sübap ayarı motor inmesi demek, ve piyasa maalesef böylesine güzel bir aracı harcadı diyebilirim. Legacynin son kasa zaten bana çok kötü geldi, oysa önceki kasa oturaklı ve yakışıklı idi. Subarunun yakıt konusunda da özellikle 4 çekerden dolayı diğerlerine göre biraz fazla yaktığı bilinir, ona göre de yol tutuşu haliyle daha iyidir. 407 için bir şey diyemiyorum çünkü aracı tanımıyorum, donanım olarak sevdiğim ama peugeot nedense bir türlü güven alamadığım bir marka oldu hep yinede ön yargıların kırılması için denemek, binmek istediğim bir araçtır 407. Hiç beklemediğiniz araçlar sizi çok memnun edebilir.

    umarım faydalı olur, selametle arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afhaktan -- 2 Eylül 2019; 11:25:4 >




  • Merhaba arkadaşlar. Bende 2004 Honda accord araç var. 2.4 LPG'li otomatik vites. Siyah renk. 26 plaka. 310 bin km oldu. Büyük kazası yok. Geçen hafta şanzıman yağını değiştirdim serviste. Filtre ile beraber 820 lira tuttu. Diğer yağları filtreleri 3000 km önce değişti. Akü lastik sıfır. Masrafsız araç. 46500 istiyorum. Takas da olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • afhaktan A kullanıcısına yanıt
    Ben 2008 modelden sonra üretilen Accord'u bir kez kullanmıştım. Perfomans karşılaştırması olarak net söyleyebileceğim şey; 2.4 K24 Accord'dan sonra tatmin etmez... O kasının da 2.4 ü var aslında 211 bg lik ama ülkemize gelmedi. Sanırım vegilerin patlama yaptığı zamanlara denk geldi bu güzelim motor. Performans dışında cidden çok güzel bir araba, iç mekanı gerçekten çok güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Ben 2008 modelden sonra üretilen Accord'u bir kez kullanmıştım. Perfomans karşılaştırması olarak net söyleyebileceğim şey; 2.4 K24 Accord'dan sonra tatmin etmez... O kasının da 2.4 ü var aslında 211 bg lik ama ülkemize gelmedi. Sanırım vegilerin patlama yaptığı zamanlara denk geldi bu güzelim motor. Performans dışında cidden çok güzel bir araba, iç mekanı gerçekten çok güzel
    Kesinlikle olsaydı 2.4, zaten adres belliydi, gerçi o zamanda vergisi iyice yüksek olacaktı. 2.4 gibi olmayacağını biliyorum tabi ki bende kullandım bu araçtan hatta bastım fena da değildi, yokuşta da denedim o kadar da yavaş değil, devrini alınca tırmanıyor, ama boştu tabi, merak ettiğim yük altında ne yapacağı. Nadiren de olsa 5 kişi biner bagaj dolu olur, yokuşta vs önemli tepkisi. Artık çok hızlı gidemiyorsunuz zaten, her yerde radar var, işi görür bu araç. Ben bu aralar 90-93 accordlara sardım, onlara bakıyorum, düzgün bir şey kaldıysa, çıkarsa niyeti ona bozacağım artık :)




  • Peki arkadaşlar, 2009 ve üzeri kasaların yakıt tüketimi nasıl LPG ile?

    Yılda 15 bin km'den fazla yol yapmam ama herkes bu modeller için efsane diyor. Daha önce hiç kullanmadım ve hiç binmedim.
  • 2003-2008 arası accordlar fikrimi sorarsanız üst kasasından daha kalite kokan bir araç. Kronik sorunları var mı derseniz var. Bu arabaya niyetlenen, kenara biraz para ayırıp almalı. K24 aracım var şu an, aldığımda direksiyon aşırı sertti, virajlarda geriye tepme vardı aşırı güvensiz geliyordu aracım ve direksiyon kutusu, direksiyon pompası komple sıfırlandı. eskisinden eser yok ve arabanın keyfini şimdi almaya başladım diyebilirim. Ne kadar tuttu derseniz direksiyonla ilgili işler totalde 2000 tl tuttu. Bunun haricinde gergi kütüğü ve kayışı değişti 500 tl gibi bir para da o tuttu. Ekstra birde çıkarsa motor kulakları çıkar yani bunlar harici başka bişey olmaz kaya gibi sağlam araçlardır. 2.0 yerine 2.4 tercih etmenizi tavsiye ederim. 407 gibi pejo belasına bulaşmanızı hiç istemem 😄 (honda hastası olduğum kadar pejo hastasıyımdır) ama pejo pek baş edilecek bir araba değildir. 206 gti’ın ön takımından gelen sesi çözebilmek zulümdü çok çektim mekanik sorunları öylesine zaten anlatmıyorum...) sonuç olarak accord candır temiz düzgün bir araç alırsanız iyi ki dersiniz. Bu arada avensis 1.6 sı beş para etmez 2.0 ı tüple ilgili sorunlu bir motora sahip. Subaru legacy muhteşem bir seçenek olur ama boxer motorun arızası çok üzer lpg ile uyumlu değil ayrıca subap ayarı komple üst kapak açılarak yapılıyor ıvır zıvır derken 2000 2500 lük olmanız muhtemel. Ustaları belli başlı kişiler rakamlar hep fahiş seviyelerde ilerliyor. Subaru forester 2.0 turboya binmiş birisi olarak söylüyorum bunu da, zevk önemli benim için, arabaya ciddi paralar harcarız diyorsanız boxer motora binin derim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracımı şehir-içi daha az yakan bir araç almak için satıyorum ama bazı bilgilerimi de paylaşayım. Şanzıman yağı hondaya özel bir yağ. Ankara da şanzımancıya gittim, en iyi en pahalı yağdan koyun dedim. Castrol koydular. Keşke koydurmasaydım. Bir ay geçtikten sonra vuruntu yapmaya başladı. İzmir 'den ankara'ya zor gittim. Serviste orjinal yağ ve filtre kondu, araç düzeldi. Bu yazıyı gören biri olursa diye yazdım. Ben yandım eller yanmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağ ön cam krikosu lazım. Açma motoru da olur. Ucuza satan varmı, tanıdığınız vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracımın tüm işleri bitti alırız bir maşallah ✋🏼😈
    .:: HONDA Accord Kulübü ::.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otk0638 -- 16 Eylül 2019; 13:58:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 41 kere maşallahh...
  • Maşallah kardeşim, Allah kaza bela vermesin, kuralları ihmal etmeden sakin kullanmaya çalış :) çok güzel duruyor, olmuş bu araba, abartı bir şey de yok tam olması gereken gibi.

    Selametle kardeşim.
  • Şoför koltuğunun Ordaki depo kapağı ve bagajı açan mandaldan bagajı açamıyorum. Kilitlemiş olmalıyım uzun süre önce. Orjinal Anahtarlarını kaybettik. Piyasa anahtarı yaptırdık. Açmaya çalıştım anahtar çevirmiyor. Bagajdan bir şey yapıyormuyduk. Anahtar orjinal olmadığı için mi açamıyorum, yoksa kilimi sıkışmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç kaç model
  • 
Sayfa: önceki 10481049105010511052
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.