Arkadaşlar IPTV raw kanallarda sorun var sizde de böyle mi ve bunu nasıl çözeriz Örneğin TVmate gibi IPTV player'larda kullanırken raw kanallarda geçiş yaparken ses senkronizasyonu sorunu yapıyor ve 3-4 saniye sonra donma olup tekrar toparlıyor kendini. Sonra sorunsuz çalışıyor ama her kanal değişiminde bunu yapıyor Android 14 ile alakalı diyorlar. Bunun bir çözümü var mı arkadaşlar |
Homatics Box R 4K Plus (37. sayfa)




-
-
bahsettiğiniz olay aynen bende de oluyor.bana kalırsa sıkıntı iptv playerden kaynaklı.hd/fhd kanallarda bile her kanal geçişinde 2-3 sn sonra kesinti yapıp daha sonra görüntüyü netleştiriyor.bu yüzden televizio kullanıyorum. Şimdiye kadar düzgün çalışan bir raw ya da hevc kanal bana hiç denk gelmedi zaten.hemen hepsinde takılma donma oluyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Android 14 ile alakalı. Üreticiler doğru düzgün test yapmadan güncelleme verince de böyle oluyor.
Android 14 alan cihazlar böyle şu an. Tivimate ile kontrol ederseniz normalde 25 ya da 50 fps olan yayını cihaz 60 fps olarak algılıyor ve senkron sorunu oluyor. Sonra donup tekrar düzeliyor fakat bu sefer de akıcılık bozuluyor.
Google forumlarında bug bildirimi var aylar evvel. Google çözüm için bir yama yayınlamış 2 ay önce sözde ama muhtemelen üreticiler henüz bu yamayı içeren bir güncelleme vermedi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Google chromecast 4k cihaz ile android 14 yüzünden bende özellikle raw kanallarda senkorinasyon sorunu yaşıyorum 2 haftadır o zaman güncelleme bekleyeyim yoksa homatics alacaktım ama onda da 14 ten dolayı sorunlar var anlasilan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar benim şöyle bir sorunum var. Senheser momentum true wiress 4 kulaklığım var. Bu kulaklıkla hometic cihaza bağlandığımda ses kesik kesik geliyor. Komik ama Bazen odada 1 nokta da bir oturma pozisyonunda normal sesi alabiliyorum. Ancak kafamı azıcık oynatınca ses yine kesik kesik geliyor. Diğer hiç bir cihazda (telefon, televizyon vs) bu kulaklıkla en ufak sorun yaşamıyorum. Sadece homatic de bu sorun var ve aşamıyorum. Var mı bunun bir çözümü?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kumandanın pilini çıkartıp dener misiniz? Yani başka hiç bir BT cihaz bağlı olmasın box’a…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yine aynı maalesef. Ses kesik kesik geliyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şunları bi dene belki çözüm olabilir
1. Bluetooth Codec Kontrolü
Homatics cihazınız muhtemelen SBC, AAC ya da aptX destekliyor.
Senheser Momentum True Wireless 4 ise genelde aptX Adaptive, AAC, SBC destekliyor.
Eğer cihaz, kulaklığı otomatik olarak yanlış bir codec ile kullanmaya çalışıyorsa kopmalar olabilir.
👉 Homatics ayarlarında (geliştirici seçeneklerinde) Bluetooth codec’ini manuel olarak SBC veya AAC’ye düşürmeyi deneyin.
2. Wi-Fi – Bluetooth Çakışması
2.4 GHz Wi-Fi ile Bluetooth aynı frekansta çalışıyor.
Homatics R 4K+ cihazınız 2.4 GHz Wi-Fi’ye bağlıysa, bu tür “bir noktada çalışıyor ama hareket edince kesiliyor” gibi sorunlar çıkabilir.
👉 Cihazı 5 GHz Wi-Fi’ye geçirin veya mümkünse kablolu Ethernet ile bağlayın.
3. Bluetooth Reset & Unpair
Kulaklığı cihazdan tamamen “unut” deyip tekrar eşleştirin.
Homatics cihazının Bluetooth önbelleğini temizleyin (bazı Android tabanlı box’larda “Bluetooth ayarlarını sıfırla” seçeneği oluyor).
4. Cihaz Yazılım Güncellemesi
Homatics cihazınızın en güncel yazılımını kurun. Bazı sürümlerde Bluetooth kararlılığı ciddi şekilde iyileştirildi.
5. Alternatif Çözüm
Eğer sorun yazılımla düzelmezse, en garantili yöntem harici bir Bluetooth transmitter kullanmak.
TV veya box’ın ses çıkışına (optik ya da HDMI ARC üzerinden) takabileceğiniz küçük bir transmitter, kulaklığa doğrudan yayın yapar ve bu tip kesinti sorunlarını çözer.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kacanga -- 16 Ağustos 2025; 23:53:49 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Öncelikle vakit ayırıp ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Evet geliştirici seçeneğim aktif lakin.
1 madde maalesef olmuyor. Çünkü benim geliştirici seçeneklerinde Bluetooth codec seçebileceğim bir ayarı ben bulamadım.
2. Madde cihazı 5ghz ye aldım. Yine olmadı. Eternet ile bağlantıyı deneyemedim çünkü konum gereği biraz zor.
3. Cihazı defalarca daha önce unut deyip tekrar eşledim ama nafile. Yanlız “Bluetooth seçeneklerini sıfırla” seçeneğini de bu cihaz ayarlarında bulamadığım için deneyemedim.
4. Yazılım olarak android 12 yüklü. Sık sık güncellemeleri yokluyorum ancak daha güncelleme gelmediği için kaldık böyle.
5. Bu madde son çare ancak benim için maliyetli.
Şimdi özetle 1. Ve 3. Maddeyi uygulamak adına sizden yardım isteyeceğim. Belki bu dediklerinizi deneyebilirsem çözülür.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Hocam yazdığım cevap chatgpt nin cevabı o yüzden. Ona sorarsan detay verecektir .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gelişme var! https://www.homatics.com/blogs/smart-home-guides/upgrade-your-homatics-device-to-android-14
Önemli Güncelleme – Ağustos 2025
İşlemi daha hızlı ve daha kolay hale getirmek için tasarlanmış yeni bir güncelleme yöntemini duyurmaktan heyecan duyuyoruz.
En son kararlı sürüm 14.8.4566 artık kullanıma sunuldu. Dağıtım planımızın bir parçası olarak, daha önce kayıt yaptırıp güncelleme talep eden kullanıcılara öncelik verilecektir. Bu kullanıcı grubu bir süre kullandıktan sonra, bu sürümü tüm kullanıcılara sunacağız.
⚠️ Lütfen dikkat:
- Güncelleme tüm kullanıcılara sunulacak ancak güncelleme seçeneğini cihazınızda manuel olarak seçmeniz gerekecek.
- Mevcut sürümünüzden memnunsanız güncelleme yapmamayı tercih edebilirsiniz.
-
-
Bana da v14.8.4576 gelmiş, listeler boşa değilmiş demekki.
İlk farkettiğim, box boot olurken TV’de Dolby Vision etkin yazısı çıkıyor artık, eskiden yazmıyordu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hicks -- 21 Ağustos 2025; 11:9:30 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Akşam baktığımda 4566 yazıyordu çevirip yapıştırmıştım, 4576 yeni çıktı sanırım.
Isınma, performans vs nasıl?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok fazla kullanmadım ama bi soruna rastlamadım şimdikik
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Banada az önce geldi güncelledim.Sıkıntı yok.Play Fi diye birşey çıktı müzikle ilgili tam incelemedim.Başka bir yenilik varmı ben göremedim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Rocktek gx1 ile bu cihaz arasında kaldım
uzun süredir kullanan arkadaşlar biraz bilgi verebilirse sevinirim
lisanslı yayınlar değil genellikle apk lar üzerinden Cloudstream, Stremio, youtube gibi uygulamalar ağırlıklı kullanacağım
wifi 6 sıkıntısız bağlanıyor mu
cihazın güncel güncellenmiş android son sürümü kaçtır acaba, 14 aldı mı
bunla birlikte artıklarını eksilerini kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı sorun bendede var lg t90s dolby atmos Bluetooth kulaklık var vede cihazım android 14 te ama takılmalar oluyor.Biraz kullandıktan sonra takılma geçiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X