Şimdi Ara

Hızlıal.com'dan sakın alışveriş yapmayın..!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • silinebilir... nedenlerden dolayı....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arsenelupin -- 26 Aralık 2011; 11:57:12 >



  • Bence fazla acele etmişsiniz. Talebiniz işleme alınmış zaten size form gelecektir. Her gün yüzlerce kişi alışveriş yapıyor ki sizin talebinize bir kaç gün geç yanıt vermeleri doğal. Bu karşılaştığınız durumu nitelikli dolandırıcılık başlığı altında sunmanız bence pek doğru olmamış. Umarım sorununuz kısa sürede çözüme ulaşır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prokizya

    Bence fazla acele etmişsiniz. Talebiniz işleme alınmış zaten size form gelecektir. Her gün yüzlerce kişi alışveriş yapıyor ki sizin talebinize bir kaç gün geç yanıt vermeleri doğal. Bu karşılaştığınız durumu nitelikli dolandırıcılık başlığı altında sunmanız bence pek doğru olmamış. Umarım sorununuz kısa sürede çözüme ulaşır.

    Tespitiniz doğru "Prokizya"

    Yüzlerce alışveriş yapılıyor, 2 gün cevap gelmedi diye yerden yere vurmuşsunuz. Hizlialdan alışverişim oldu ama HB den çektiğim kadar hiç bir kurumdan çekmedim karalamak için erken davranmışsınız hocam




  • Konuya bakarak değil de hızlıal.com metroelektronik le aynı dedin ya işte orada bitti benim için. o adamlardan benim kadar çekip benim kadar uğraşan yoktur herhalde. işi beni silahla tehdit etmeye kadar gelmiş bir firmadır metro elektronik
  • arsenelupin bence siz bir fotoğraf makinası almışsınız ve alım yaptığınız firmanın tarihini araştırıp dökmüşsünüz . ben de benzer bir olay yaşamıştım . teknosa dan aldığım ürün paketinden bozuk çıkmıştı.
    bence nereden alındığının bir önemi bu aşamada yok çünkü kendileri üretmiyorlar ki ..
    sorunun sorun olması için de 1-2 hafta gecikme yaşamış olmanız lazım diye düşünüyorum . kapalı kutu aldığım lenova notebook için anakartı yanık dediler ve 1 ay serviste bekledi sizin kadar araştırmadım da şikayet de etmedim . değişti geldi sonunda
    .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CmmhhR

    arsenelupin bence siz bir fotoğraf makinası almışsınız ve alım yaptığınız firmanın tarihini araştırıp dökmüşsünüz . ben de benzer bir olay yaşamıştım . teknosa dan aldığım ürün paketinden bozuk çıkmıştı.
    bence nereden alındığının bir önemi bu aşamada yok çünkü kendileri üretmiyorlar ki ..
    sorunun sorun olması için de 1-2 hafta gecikme yaşamış olmanız lazım diye düşünüyorum . kapalı kutu aldığım lenova notebook için anakartı yanık dediler ve 1 ay serviste bekledi sizin kadar araştırmadım da şikayet de etmedim . değişti geldi sonunda
    .


    Kesinlikle katılıyorum ürünün satıcısı ile göndericisi arasında ki fark çok büyük bende bir adet fotoğraf makinesi almıştım bir firmadan ekranı kırık çıkmıştı .Geri gönderdim aldılar değiştirdiler gönderdiler sonuçta onlara patlasam ne değişecek ki ekran değişimini sony yapıyor bu adamlar sadece köprü




  • Gold Bilgisayar ve hizlial.com Metro Elektronik'in alt koludur. (1 yıl kadar Gold Bilgisayar Müdürlüğü yaptığım için söylüyorum)

    Hizmet kaliteleri hakkında yorum yapamayacağım ancak başlıktaki nitelikli dolandırıcılık ifadesi çok ağır bir ithamdır.

    Henüz olmuş, bitmiş, onaylanmamış bir durum yok. Tüm büyük internet alışveriş siteleri çok fazla işlem hacminden dolayı bir kaç gün gecikmeli olarak dönüş yapmaktadırlar. Bence biraz daha sabırlı olun. Cevaplarını bekleyin,
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İnsanlar ne kadar sabırsız. Bi süreç geçsin de ona göre iftira at, tepkini göster. Her kurumda olur böyle şeyler. Ben yıllardır gold, vatan, HB bi ton siteden alışveriş yaptım. sorunlar olmadı mı tabii ki oldu. Oradan alışveriş yapan tek sen ben değilim. Binlerce kişinin sorunlarıyla ilgileniyorlar. İnternetten alışverişin tek zor yanı bu işte. Bi ürün arızalı çıkınca yok yazı yaz geri gönder işleme alındı alınmadı baya bi zaman geçiyor. Gerçi o makinayı garantiye göndersen en az bi 2-3 hafta unut makinayı.
  • Bu tip konularda ülkemiz insanı kadar sabırsız bir millet daha yoktur.
    Aynı şekilde bu tip konularda daha yavaş işlem yapan firmaları da başka ülkelerde bulamazsınız gibime geliyor.

    Satış sonrası tamir,servis vb hizmetler bir yana satış öncesi ön bilgi almak için atılan mesajlara bile çok geç cevaplar veriliyor. Sanırım para kazanmak isteyenler kadar kazanmak istemeyenler de mevcut.
  • Evet, bencede bu ifade ağırdan ziyade haddi aşan bir ifade olmuş Savcılar bile bu kadar kesin konuşamıyorlar ellerindeki kanıtlara bakarak. Ancak sonuç ne olursa olsun, LCD' si kırık olan bir ithal cihaz müşteriye kafadan gönderiliyorsa burada bu bozuk malı satan sanal mağaza ve ithalatçı distribütör müştereken ve müteselsilen hatalıdır.. Nedeni de basit. Ambalajlar ithal sonrası tüm kutular distribütörler tarafından veya verildiği gerçek yada sanal mağazalar tarafından açılmakta ve ithalatçı tarafın bastırtılması yasal zorunluluk olan Türkçe kullanım kılavuzları- Servisleri gösterir broşür veya hızlı kullanım broşürleri ile Türkçe 2 yıllık garanti belgeleri konulmaktadır. Bu sırada fiziki kontrol yapmayı ihmal ediyor bozuk cihazları tüketiciye kakalıyorlarsa elbette hata bu şirket yada ithalatçınındır. Zaten Tüketici yasasınına bakarsanır bu sorumluluğu açık seçik görürsünüz. Bende bilmiyordum. Gold Bilgisayar ve hizlial.com' un Metro Elektronik'in alt kolu olduğunu. Zaten sanal mağazalardan alış-veriş yapmak benim tarzım değildir ama Gold PC' yi deneyimlerimle iyi bildiğim için diğer 2 yeride kara listeme anında ilave ettim




  • Sizin gibi bir müşterim olsa ve bu tarz bir sorundan sonra "sizin yaptığınız nitelikli dolandırıcılık" dese sonunu düşünemiyorum bile!
  • Bende onlarca alışveriş yaptım hızlıal'dan hiçbir sorun yaşamadım.Sorun yaşadığınız için sinirlisiniz ancak biraz sakin olun genele vurmadan önce
  • Arkadaşlar tamam firma ve sizlerden özür dilerim belki üst başlığım ağır bir suçlayıcı şekilde oldu ama Metro Elektronik fotoğraf makineleri teknik servisinde ki arkadaşın cevabı ben olsam net üzerinden alışveriş yapmam ve yapmıyorum şekliydi peki biz İstanbul,Ankara ,İzmir veya Bursa gibi gelişmiş ve büyükşehirlerde yaşamıyoruz nerede dediğiniz teknoloji mağazalarını bulup alacağız dediğimde verecek cevap yok....neyse bekleyip göreceğiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsenelupin

    Arkadaşlar tamam firma ve sizlerden özür dilerim belki üst başlığım ağır bir suçlayıcı şekilde oldu ama Metro Elektronik fotoğraf makineleri teknik servisinde ki arkadaşın cevabı ben olsam net üzerinden alışveriş yapmam ve yapmıyorum şekliydi peki biz İstanbul,Ankara ,İzmir veya Bursa gibi gelişmiş ve büyükşehirlerde yaşamıyoruz nerede dediğiniz teknoloji mağazalarını bulup alacağız dediğimde verecek cevap yok....neyse bekleyip göreceğiz

    @arsenelupin,
    Bende Ankarada'yım İstanbul' a sizin gibi Edirnede olsam her alışverişim için İstanbul' a inerim. Ne yazık ki bende Ankarada her şeyi bulabiliyorum ama çoğu kez FAHİŞ fiyatla. Edirnede teknoloji mağazaları yok mu? var.... En azından Tekno-SA saraçlar cd. var Bimeks- Vatan Computer var Aklıma gelenler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.