Şimdi Ara

hız sabitleme, c.control gereklimi...? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
477
Cevap
5
Favori
21.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    CC ARACINIZDA TASARRUFA ETKİ ETTİMİ..?

    Duz yolda etki ediyor ama engebeli uzun yollarda konfora katkisi oluyor sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    aracın orijinalinde yoktu düz vites olan modeline bu donanımı koymuşlar. 275 parça + 150 işçilikle sonradan taktırdım
  • Bence güzel bir özellik. Şehir içinde pek fayda etmez belki ama şehirler arası yolda, oto yolda çok işe yarar derim. Ayak olayına gelince, uyku modunda gitmiyorsunuzdur herhalde ki olası bir fren durumunda ayağınızı frene götürmeye üşenesiniz.

    Ayrıca 80'li yılların Mercedes W124, W126 kasalarında kimi donanım paketinde mevcut olup EL GAZI olarak geçer. Mercedesin direksiyon kolonunun sağında normal arabalarda ki gibi kol yani silecek kolu yoktur. O kol sol taraftadır. Silecek, sinyal, sellektör ve uzun farlara hükmeder. Ve dediğim gibi sol taraftadır. Sol tarafta bir kol daha vardır ve incedir. Bazı donanımlarda bu EL GAZI olarak geçer.

    Yine demeden geçemeyeceğim. EURO TRUCK 2 SMULATOR yani tır oyunu oynuyorum evde. CC'yi geçenler de keşfettim C tuşu ile ve oyunda oto yolda giderken CC ile seyretmek zevkli oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 18 Haziran 2014; 9:00:01 >
  • Engebeli demeyelim de mesela rampalarda da benim araçta insandan daha iyi ekonomi yapıyor. Çünkü motor beyni o anki hız, eğim, devir kaybına göre en doğru gaz dozajlamasını anlık olarak bir insanın yapabilecğeinden daha hassas şekilde yapıyor. En azından kendi aracımda bunu gözlemliyorum. Ha çok büyük bir ekonomi yapmıyordur ama akmasın damlasın dedirtecek kadar faydalı. Konfor zaten mükemmel. Kaliteli bir otomatik şanzıman, ferah 2lt veya üzeri bir motor ve adaptif cc'ün keyfi gerçekten çok güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Engebeli demeyelim de mesela rampalarda da benim araçta insandan daha iyi ekonomi yapıyor. Çünkü motor beyni o anki hız, eğim, devir kaybına göre en doğru gaz dozajlamasını anlık olarak bir insanın yapabilecğeinden daha hassas şekilde yapıyor. En azından kendi aracımda bunu gözlemliyorum. Ha çok büyük bir ekonomi yapmıyordur ama akmasın damlasın dedirtecek kadar faydalı. Konfor zaten mükemmel. Kaliteli bir otomatik şanzıman, ferah 2lt veya üzeri bir motor ve adaptif cc'ün keyfi gerçekten çok güzel.

    Evet ama mesela o yokusta 90 a inip devri koruyabilecekken gazi kokluyor yokusta hizi sabit tutmak icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    manuel araçlarda c. control kullanan arkadaş varmı?

    bal gibide manualde kullanılıyor uzun yolda çok işe yarıyor


    Aracım manuel ve uzun yolda gerçekten büyük rahatlık.Her araçta bulunması gereken bir donanım.
  • Evet ama, araç o anki yokuşun ne zaman biteceğini bilemediğinden haliyle hızı ayarlanana getirmeye çalışıyor. Bizim gibi 500metre önünü görerek yapmıyor bu işi
  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Olsun dostum bwn cok memnunum cc den.92 km hiz ile ortalama 3.5 litreye kadar goruyor arac.super bir ekonomi.emin ol cc siz kullansam yapamam bu degeri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Olsun dostum bwn cok memnunum cc den.92 km hiz ile ortalama 3.5 litreye kadar goruyor arac.super bir ekonomi.emin ol cc siz kullansam yapamam bu degeri

    Ben 3.8i aşağı dusemedim pek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    bi ara eskişehirden istanbula dönerken 2,8lt/100km yakaladım,
    hız ortalamam 80km/saat di
    tek yolcu ve yük yok...
    2tam 2 öğrenci:4 kişi 3,6lt/100km yakaladım ort. hız74km/saat
    esk/ist. seyyehati...
    cc sen cansın...
  • Güzel bir donanım, uzun yolda çok işe yarıyor.

    Araç Peugeot 307 1.6 HDi, manuel vites. CC çalışma sistemi şöyle :

    - 4 ve 5. viteslerde kullanılabiliyor.
    - Frene ya da debriyaja basıldığında devreden çıkıyor.
    - Gaza basarsanız devreden çıkmıyor. Gaza basarak hızlanıp gazı bıraktığınızda, ayarladığınız hıza kadar düşüp oradan devam ediyor.

    Ekran olarak aracın km sayacını kullanıyor, cc açıldığında kilometre bilgisi yazan ekranda "Cc ---" yazısı çıkıyor. Hız belirlemezseniz ya da o an devrede değilse üstte "OFF" yazıyor :

     hız sabitleme, c.control gereklimi...?  hız sabitleme, c.control gereklimi...?

    Hızınızı belirlediğinizde ise "---" yazan yerde sabitlediğiniz hızı görüyorsunuz :

     hız sabitleme, c.control gereklimi...?

    Eğer bir şekilde sabitlediğiniz hızın üzerine çıkarsanız (yoldaki eğimden dolayı, ya da gaza basmanız durumunda) ekran sinyal gibi yanıp sönerek sizi uyarıyor.

    Manuel vites olmasının da hiç bir dezavantajını göremedim, HDi motor zaten kolay kolay devirden düşmüyor. Uzun yolda vitesi 5'e takıp CC açtıktan sonra bir daha vitesle işim olmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 18 Haziran 2014; 16:49:53 >




  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Manuel araçlar için çok akıcı ve açıklayıcı, görsel destekli bi anlatım...
    Teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • degobar kullanıcısına yanıt
    Düşünsenize sizin300-500 tl ye hallettiğiniz opsiyon olan cc yi ,
    Üretici firmalar toptan alsa araçlara taksa işçilik dahil 150 tl yi maliyetleri geçmez,
    Ötv kdv şu bu : 300 tl maksimum bedel olur.
    Buda çok büyük bi etken değil,
    Siz uygun taktırmışsınız
    Güle güle kullanın,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında cc donanımına sahip olmayan araçlara , polislerin daha anlayışlı davranmaları gerekli,...
    Yoldaki hız sınırlarına uymakta zorluk çeken sürücü;
    YOLAMI BAKSIN
    HIZ İBRESİNE Mİ BAKSIN
    VİTES Mİ ATSIN
    YANINDA BİDE DİKKATİNİ DAĞITAN
    ÇOCUKLARI VARSA...
    Hız sınırına uyması ZOR GÖZÜKÜYOR...
    cc kullan seyehatini , keyifli kıl...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 18 Haziran 2014; 19:03:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imkan varsa taktır derim
  • prens3370 kullanıcısına yanıt
    1 ay sonra bayram tatiline çıkarken
    Montaj yaptırıcağım...
    Cc süz uzun yola çıkmayı düşünmüyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    manuel araçlarda c. control kullanan arkadaş varmı?

    Var hocam
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    2013 mayısda Nissan Juke aldık ikinci araç olarak bir üst modeli ile arasındaki fiyat farkı 10,000 lira idi ve üst modelde navitech navigasyon+müzik+geri vites kamera sistemi var büyük fark olarak.
    aldığımız bayide 1,500 fark vererek mevcut sistemi söktürüp üst modelde olan navitech sistemi monte ettirdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi degobar -- 19 Haziran 2014; 8:51:42 >
  • Hız sabitleme sistemi ekonomi yapmayı bilen ayağının ayarı olan sürücü için çok az bir fark yaratır konfor açısından çok avantajlı yormuyor.
  • krom7 K kullanıcısına yanıt
    Uzun seyehatleri,
    Şehir içi yolculuğuna çeviriyor.
    Demekki;
    Kesinlikle almak şart ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.