Bildirim
hız sabitleme, c.control gereklimi...?


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Kişiden kişiye değişir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben opsiyon eklettim cc ve önarka park sensörünü. Bence elzem donanımlar. -
Yakıt tasarufuda yaptığı söyleniyor... -
İlk aracımda vardı, ikinci de yoktu acayip eksikliğini hissettim. Şu anki aracımı ararken hız sabitleyicisi olmayan araçlara bakmadım bile..quote:
Orijinalden alıntı: Guest-3B913FB4A
Kişiden kişiye değişir -
manuel araçlarda c. control kullanan arkadaş varmı? -
Türk milleti sağolsun, bi halt varmış gibi sis farlı araç, küllüklü araç almak ister. Onun yerine cc'li araç almayı düşünmez. Doğal olarak böyle şeyler opsiyon olur.quote:
Orijinalden alıntı: S.Yalçın
İlk aracımda vardı, ikinci de yoktu acayip eksikliğini hissettim. Şu anki aracımı ararken hız sabitleyicisi olmayan araçlara bakmadım bile..
Alıntıları Göster
Ben uzun yolda hep cc kullanıyorum. Böyle bir rahatlık yok. -
O yolda zaten 70 e sabitleyip gidilebileceğini düşünmüyorum. Çoğu zaman trafik var zaten ayrıca illaki makas atan, şerit değiştirip onünüze atlayanlardan dolayı kazaya sebebiyet verebilir cruise control.
Ama uzun yolda özellikle otobanda büyük rahatlık olduğunu söyleyebilirim Istanbul Edirne arası yolun yaklaşık 200 kilometresini gaza dokunmadan gidiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dsg şanzımanda c. control kullanan arkadaşlar,quote:
Orijinalden alıntı: malzemec
manuel araçlarda c. control kullanan arkadaş varmı?
sistemin aracı sabit hızda gitmek için,
araç zorlandığında hemen vites geçişlerinde hareket gözlemliyorum dedi,
kavrama daha sık çalıştığı için,balata daha çabuk eskir herhalde. -
fransız raclarında reno gibi,
hız sabitlemenin yanıda, hız sınırlamada koyuyorlar
70 km üzerine çıkışı araca yasaklıyor.
gaz kesiyor araç. -
Ne kadar çok donanım, o kadar sık arıza
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Istanbul ici icin konusacaksak gereksiz. Otobanlarda ise egerki 120km ile kullaniyorsaniz gerekli aksi taktirde her ay sofya istanbul yapiyorum edirne otobani gibi bombos bir otobanda bile kullanmiyorum zira 140 150 lerle seyahat ettigim icin virajlarda insan ister istemez hakimiyetin kendine olmasini istiyor. Bununla birlikte bence cc surus guvenligini de etkiliyor ani fren durumunda gaz pedalindan frene gitmekle geride duran ayagin frene gitme suresi hem daha uzun hem de insan bi tereddute dusuyor acaba frene mi basiyorum diye :)quote:
Orijinalden alıntı: malzemec
dsg şanzımanda c. control kullanan arkadaşlar,
sistemin aracı sabit hızda gitmek için,
araç zorlandığında hemen vites geçişlerinde hareket gözlemliyorum dedi,
kavrama daha sık çalıştığı için,balata daha çabuk eskir herhalde.
Alıntıları Göster
-
yavaş yavaş bilinçleniyoruz,
cezalar peş peşe gelince,
c.controlün hız ayarlama da ne denli ihtiyac olduğunu gördüm... -
faydasının yanında,
uzun kullanımda uykusunu bile getiriyor insanın.
ama ayak gaza basmaktanda kurtuluyor, -
aracınızı satarken c.control olduğunu söylerseniz,quote:
Orijinalden alıntı: malzemec
faydasının yanında,
uzun kullanımda uykusunu bile getiriyor insanın.
ama ayak gaza basmaktanda kurtuluyor,
2. elde size artı katar diye düşünüyorum, -
Araçta konfor artışına baktığınız zaman,
Elektronik ve elektrikli aksam sayısının arttığını görüyoruz,
Bunlarda beyinle çalışan aletler,
Haliyle her elektronik alet arıza adayıdır...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
c. control artı bi maliyet,
alıp almamak konfor beklentisine göre değişir.
dediğiniz gibi,
kişiden kişiye değişir...
acemi sürücüler bu özelliği zor kullanırlar mesela... -
kedi çiğer misali kimi uzanamaz mındar bozulur der öteki kullanıyordur rahatlığını görmüştür mükemmel der...quote:
Orijinalden alıntı: malzemec
c. control artı bi maliyet,
alıp almamak konfor beklentisine göre değişir.
dediğiniz gibi,
kişiden kişiye değişir...
acemi sürücüler bu özelliği zor kullanırlar mesela...
ben hiç bi yerde cc yada sınırlayıcının bozulduğunu okumadım duymadım.. 6 yıldırda her aracımda var ki olmazsa olmazdır hem sınırlama hem sabitleme..
bizim araçlarda 2 side allahtan standart donanım bide bu adet çıktı sonradan satmak... -
Düz yolda faydalı, ama rampada benden fazla basıyor gaza; araba da chipli olunca yakiti arttırıyor rampa aşağı da cutoff a düşmüyor bazen; tam bırakmıyor yeterli eğim yoksa..
Adaptif cruise controle bir de rampa asagi hiz sabitleyici olsa tadindan yenmez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Muratkati
Istanbul ici icin konusacaksak gereksiz. Otobanlarda ise egerki 120km ile kullaniyorsaniz gerekli aksi taktirde her ay sofya istanbul yapiyorum edirne otobani gibi bombos bir otobanda bile kullanmiyorum zira 140 150 lerle seyahat ettigim icin virajlarda insan ister istemez hakimiyetin kendine olmasini istiyor. Bununla birlikte bence cc surus guvenligini de etkiliyor ani fren durumunda gaz pedalindan frene gitmekle geride duran ayagin frene gitme suresi hem daha uzun hem de insan bi tereddute dusuyor acaba frene mi basiyorum diye :)
Aynen katılıyorum. Ben de bazen tereddüte düşüyorum frene mi basıyorum diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

fransız raclarında reno gibi,
hız sabitlemenin yanıda, hız sınırlamada koyuyorlar 70 km üzerine çıkışı araca yasaklıyor. gaz kesiyor araç. |
Benzer içerikler
- oto cam filmi uygulama fiyatları
- emniyet kemeri cezası plakaya mi yazılır
- deri koltuk temizleyici tavsiye
- krank kasnağı arıza belirtileri
- orjinal opar nereden alınır?
- m3 cs
- byd dolphin surf
- fiat egea cross 2025 fiyat listesi
- corolla gr
- bmw x1 xdrive25e
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X