Şimdi Ara

Hindistan'ın çılgın trafiği otonom araçlar için bulunmaz nimet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
1.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hindistan'ın çılgın trafiği otonom araçlar için bulunmaz nimet

    Google, BMW, Tesla, Audi, Nutonomy ve Uber otonom araçlarını asfalta çıkarmak için var güçleriyle çalışsalar da gelişmekte olan ülkelerde otonom araç teknolojisi hakkında çok fazla ses yok. Hindistan merkezli mühendislik firması Tata Elxsi bugün, güney Hindistan'ın Bangalore kentinde otonom sürüş sistemini test etmeye başladığını duyurdu.

     

    Enerji, çelik, iletişim ve yazılım işleri de yürüten ve 2015-16 yıllarında 100 milyar doları aşan gelir elde eden Tata Grubunun bir parçası olan şirket kendi otomobillerini inşa etmemesine rağmen LIDAR ve radardan oluşan özel setin yanı sıra kamera ve sensörlerle birlikte iki sedanla denemelere başladığını açıkladı. Bangalore'da gerekli izinler alınırsa, Tata Elxsi, Hindistan yollarında otonom sürüş teknolojisini test eden ilk şirket olacak.

     

    Ayrıca Bkz.iPhone 6 için de pil değişim programı başlatılabilir
    Hint yollarının ve trafik koşullarının sunduğu zorluk, Google ve Tesla'nın yer aldığı gelişmiş ülkelerle karşılaştırıldığında oldukça farklı. Hindistan'da şerit disiplini ve yaya hareketleri müthiş şekilde düzensiz işliyor. Özellikle motosikletler ve üç tekerlekli çekçek tipi araçlar trafikte bir kaos yaratılmasına neden oluyor. Bu karışıklık muhtemelen otonom araçların sensörlerine, Kuzey Amerika ve Avrupa'daki yollarda bulabildiklerinden çok daha fazla veri sağlayabilir.

     

    Bununla birlikte, otonom otomobilleri Hindistan'a getirme girişimleri konusunda oldukça önemli bir konu daha var. Ülkede 2015 yılında günde 400 ölümcül trafik kazası kayıtlara geçmiş durumda. Yani her 3.6 dakikada bir kişi hayatını kaybetmiş. Ulaştırma bakanı Nitin Gadkari'nin 2020'de bu rakamı yarıya indirme gibi bir hedefi var. Direksiyonun arkasındaki akıllı teknoloji ile bu zaman içinde mümkün olabilir.

     


     








  • Popülasyona olumsuz etki peşinde bu hintliler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle bir test bana gereksiz geliyor. Sonuç olarak tüm araçlar otonom olduğunda karmaşık trafik diye bir kavram kalmayacak...

  • Dünyanın kanunudur işte bir şeyin sayısı çoksa kıymetide yoktur bu şey insan bile olsa öyle neyazıkki ....Günde 400 insan ne demektir arkadaş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcebi001 -- 19 Ocak 2017; 12:40:14 >
  • Burun kıvırdığımız Tata da otonom testlere başlıyor...
  • Kimse yol vermez otonom araca

  • İstanbulda otonom araç işlemez diyorduk adamlar Hindistan trafiğiyle baş edebilmesi için çalışıyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcebi001

    Dünyanın kanunudur işte bir şeyin sayısı çoksa kıymetide yoktur bu şey insan bile olsa öyle neyazıkki ....Günde 400 insan ne demektir arkadaş.

    150 bini ölüyor

    net hergün 250 bin

    korkunç
  • Yanarım da yanarım, bir Hintli kadar olamadık ona yanarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    Kafan mı güzel abi senin? 250 bin günde olur mu?
  • Adamlarda trafik akıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    Kafan mı güzel abi senin? 250 bin günde olur mu?

    http://www.worldometers.info/world-population/
  • hepsi 20 yaşında araçlar.nasıl otonom olacaklar bunlar?
  • bu trafikte sensörler yanar

  • ogameci kullanıcısına yanıt
    Adam hindistanda günde 400 kaza oluyor demiş. Ondan bahsediyor. Sen cevap olarak 150 bin ölüyor diyince şaşırdım
  • Piêr Dé Sans kullanıcısına yanıt
    yanlış anlaşılma
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    Ayrıca o site neye göre veriyor bilgiyi? rastgele bir ortalama sanırım. Günde ortalama şu kadar doğum şu kadar ölüm oluyor diyip bir sayaç yapmışlar. Pek güven verici değil bana sorarsan :)
  • Dünyada yaşayan her 3 kişiden birinin Çin ve Hindistan'da yaşadığını farkedince iyice şaşırıyorsunuz.

    Çin'in nufusu yaklaşık 1.4 milyar

    Hindistan nufusu yaklaşık 1.25 milyar

    Toplam nufus : 7 milyar

    neredeyse 2.7 kişiden, yuvarlarsanız 3 kişiden biri bu iki ülkede.

    Bu korkunç nufus artışı olmasaydı kutuplardaki buzullarda erimezdi, kaynak sıkıntısı da çekilmezdi, yağmur ormanları da ayakta kalırdı. Nedir bu üreme aşkı insanoğlunda.

    Şimdi diyeceksiniz ki tanrı insanlara gidin üreyin dedi. Tamam dedi de, bokunu çıkarın dediğini sanmıyorum
  • dönüp bakmadığımız TATA ' ya bakın. keşke bizim de dönüp bakmadığımız bir aracımız olsa... ilerde gelişerek iyi yerlere gelse...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Dünyada yaşayan her 3 kişiden birinin Çin ve Hindistan'da yaşadığını farkedince iyice şaşırıyorsunuz.

    Çin'in nufusu yaklaşık 1.4 milyar

    Hindistan nufusu yaklaşık 1.25 milyar

    Toplam nufus : 7 milyar

    neredeyse 2.7 kişiden, yuvarlarsanız 3 kişiden biri bu iki ülkede.

    Bu korkunç nufus artışı olmasaydı kutuplardaki buzullarda erimezdi, kaynak sıkıntısı da çekilmezdi, yağmur ormanları da ayakta kalırdı. Nedir bu üreme aşkı insanoğlunda.

    Şimdi diyeceksiniz ki tanrı insanlara gidin üreyin dedi. Tamam dedi de, bokunu çıkarın dediğini sanmıyorum

    300 milyon nüfuslu US ve 1.4 milyar nüfuslu Çin hemen hemen aynı karbon emisyonuna sahip




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.