Şimdi Ara

Hibrit Suv Kia NİRO satışta... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
11
Favori
23.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Hibrit Suv Kia NİRO satışta...



    Teknik özellikleri



    Motor: 1.6 lt GDi 141 ps 265 nm tork

    Şanzıman: 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman

    Performans: 0-100 km/s: 11.5 saniye – Maksimum hız: 162 km/s

    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2 (16 inç – 18 inç): 3.8 – 4.4 / 3.9 – 4.5 / 3.8 – 4.4 / 88 – 101 g/km

    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4355 mm / 1545 mm / 1805 mm

    Bagaj Hacmi: 427 litre

    Boş Ağırlık: 1500 kg

    İç tasarım iyi bence.Dış tasarım görecelidir ama bana göre güzel.Fiyat gayet uygun geldi.




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    eyvallah

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek paket o da full zaten C-hr ile karşılaştırılmaz bence. Videolardan gördüğüm kadarıyla içi Sportage dan geniş. Chr çok dar bagajda yetersiz. Niro içi bagajı geniş tam aile arabası olmuş. Keşke adam gibi teşvikle 100.000 e satılsa o zaman çok talep olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Bu fiyat ve donanım ile C-HR'a rakip olur.

    avrupa da 6 ayda 37 bin adet civarında niro satışi olmuş. 1.6 motorun vergi avantajını da göz önüne alırsak Chr den müşteri alacak gibi duruyor.

    Az önce ben de aynı şeyi düşündüm. C-HR'de 1.8L motor var ve MTV'si yüksek.

    Fakat C-HR’nin de görebildiğim kadarıyla iki noktada avantajı var gibi geldi bana;

    - İç dizayn C-HR’nin daha güzel gibi,

    - C-HR'de mekanik bir şanzıman yok. Her ne kadar hissiz bir sürüşü olsa da arıza ihtimali düşük diğer bir değişle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tevşik sadece toyota modelleri için çıkarılmış resmen teşviğe rağmen küçük araç(güyya c segmenti) 120binleri geçiyor toyota kafa buluyor heralde almayın aldırmayın başka marka tercih edin
    1.8 mtvside ayrı bir dert
    chr alanda akıl aramam ben öyle az felanda yakmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Bu fiyat ve donanım ile C-HR'a rakip olur.

    avrupa da 6 ayda 37 bin adet civarında niro satışi olmuş. 1.6 motorun vergi avantajını da göz önüne alırsak Chr den müşteri alacak gibi duruyor.

    Az önce ben de aynı şeyi düşündüm. C-HR'de 1.8L motor var ve MTV'si yüksek.

    Fakat C-HR’nin de görebildiğim kadarıyla iki noktada avantajı var gibi geldi bana;

    - İç dizayn C-HR’nin daha güzel gibi,

    - C-HR'de mekanik bir şanzıman yok. Her ne kadar hissiz bir sürüşü olsa da arıza ihtimali düşük diğer bir değişle.

    iki aracin da kendine has müşteri kitlesi olacaktır. Ama donanım ve motor sebebiyle niro ya doğru da bir akım olacaktır. Devir artık hibrit devri. Nissan nasıl qq ile birlikte suv segmentinin lideri olduysa bu furyada tutulan da hibrit in lideri olacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiyat çok iyi bence. Yalnız bu donanıma 5 inc ekran yakışmamış.
  • Son süratı düşükmüş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatı iyi,donanım iyi,araç güzel,mtv'si de C-HR gibi saçma değil. Olmuş bu araç.
  • 8 inclik navigasyonlu dokunmatik ekran bu tek paket donanim da yok sanirim..



    Ayrica Led far ya da Xenon far da yok sanirim..Helojen farlar mi acaba?



    O kadar donanim koy bunlar yoksa yazik Vallahi..123.000 Tl yani..



    Son hizi da cok dusuk kalmis..Ancak aracin yakit tuketim verileri efsane..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tr piyasasına ne zaman girecekler bi bilginiz varmı yada girdimi
  • chr den mtv avantajı var.Çift kavrama vites cvt den iyi bence,CHR bence daha fituristik Ayrıca Hyundaininde hibriti yakında gelmesi bekleniyor.Bunlar güzel gelişmeler.Tüketici dizel otomatik ile fiyat kıyaslaması yapıp uygun olanı alacaktır.Gelecek yıllarda kestirilemeyen fosil yakıtların fiyatlandırılması tüketiciyi alternatif enerji kaynaklarına yönlendirecektir.Tüketici ençok Plug in hibrid ile düz hibrid arasında kalacak,Tam elektrikli ile bu üçlü arasında fiyat performas ürünü öne geçecektir bence.Ben daha önceden de yazdığım gibi, Bundan sonra sıfır araç alırsam ya tam elktrikli yada hibrid alırım.Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa.cekic6

    Tr piyasasına ne zaman girecekler bi bilginiz varmı yada girdimi

    fiyat ve donanım belli. Resmi site de sadece donanım bilgisi paylaşılmış. Bugün okuduğum gazete de de fiyat bilgisi vardı. Büyük ihtimalle ülkeye giriş yapmıştır. Ama bayilere ulaştı mi onu bilmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok cirkinmis be kia nin begenmedigim ilk arabasi.

    Chr tasarim olarak mukemmel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Cok cirkinmis be kia nin begenmedigim ilk arabasi.

    Chr tasarim olarak mukemmel.

    Ne sadece gençler ne de sadece orta yaş hedef alınmış. Bence herkese hitap edecek dengeli bir tasarım yapmışlar. Chr tasarım olarak güzel. Ama her yaştan insanın beğenebileceği bir tasarıma sahip değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 125.000 TL araca "vay süper, iyi fiyat" der olduk, öncelik bu bir öz eleştirimiz olsun..

    bu araca ve fiyatına vaay demek için test etmek lazım, michelin lastiği donanıma yazan ilk marka/model olma özelliğini de taşıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    125.000 TL araca "vay süper, iyi fiyat" der olduk, öncelik bu bir öz eleştirimiz olsun..

    bu araca ve fiyatına vaay demek için test etmek lazım, michelin lastiği donanıma yazan ilk marka/model olma özelliğini de taşıyor

    arabanın üstünde hangi marka lastik var sorusu sıkça soruluyor. Çoğu incelemede de lastik bilgisi veriliyor. Keşke her marka model de yazsa. Youtube da alaattin61 in incelemesi var. Detayli güzel bir anlatım. Ön bilgi verebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Cok cirkinmis be kia nin begenmedigim ilk arabasi.

    Chr tasarim olarak mukemmel.

    Ne sadece gençler ne de sadece orta yaş hedef alınmış. Bence herkese hitap edecek dengeli bir tasarım yapmışlar. Chr tasarım olarak güzel. Ama her yaştan insanın beğenebileceği bir tasarıma sahip değil.

    Eski x1 dede bu tasarım vardı, ne araba gibi ne suv gibi arafta kalmış birşey.
    Bu tür tasarımları beğenenlerin çok olduğunu sanmıyorum..Zaten bmw de hatasını farkedip yeni x1 i suv görünümünde yaptı. Bu ne böyle station wagon araba cenaze arabası gibi.
    Chr herkese tasarım konusunda hitap etmeyebilir doğrudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Cok cirkinmis be kia nin begenmedigim ilk arabasi.

    Chr tasarim olarak mukemmel.

    Ne sadece gençler ne de sadece orta yaş hedef alınmış. Bence herkese hitap edecek dengeli bir tasarım yapmışlar. Chr tasarım olarak güzel. Ama her yaştan insanın beğenebileceği bir tasarıma sahip değil.

    Eski x1 dede bu tasarım vardı, ne araba gibi ne suv gibi arafta kalmış birşey.
    Bu tür tasarımları beğenenlerin çok olduğunu sanmıyorum..Zaten bmw de hatasını farkedip yeni x1 i suv görünümünde yaptı. Bu ne böyle station wagon araba cenaze arabası gibi.
    Chr herkese tasarım konusunda hitap etmeyebilir doğrudur.

    boyut olar b-suv la c-suv arası. toyota chr den de ölçü olarak keskin bir ayrımı yok. 5 mm kısa, 2 cm alçak, 1 cm daha geniş. bagaj hacmi olarakta niro lehine 50 lt lik fark var. aracı canlı görüp boyutsal olarak değerlendirmek en doğrusu. bu yıl için satış hedefi 500 adetmiş. ülkemizde juke un, cactus un bulundukları segmentte üst sıraları zorladıklarını düşünürsek niro bu tasarımı ile illa ki talep görecektir.




  • Aracı baya beğendim ama o parayı da veremem
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.