Şimdi Ara

HGS'li Araçla OGS'den geçmek? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
41.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benzer olayı kiralık araçta yaşamıştım... Kendi araçlarımızda sürekli ogs kullandığımız için hgs girişi yaptığım otoyoldan adapazarı gişelerde çıkarken ogsden çıktım dalgınlıkla... Telefonla arayıp düzelttirmiştim herhangi bir ceza uygulanmadı normal geçiş ücreti uygulandı



    Geçen hafta aldığım aracıma da cep telefonundaki garanti bankasının cep telefonu uygulamasından ogs sipariş ettim ertesi gün aktif oldu gişeleri kullanmaya başladım ve 3 güne ogs cihazı geldi cama yapıştırdım... içine de 100 lira yükledim alt sınır olarak 50 lira belirledim... Bakiyem 50 liranın altına düştügü anda 100 lira yükleyip kredi kartıma yansıtılmasını istedim...



    Kendi adıma gişelerde şerit karmaşasına son verdim... Daima soldan devam... Sağdaki tırların arasına girmeye gerek kalmadan yapıştırıyorum ogs kısmından...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar;

    Karayolları Genel Müdürlüğünün en son uygulamasında hatalı/çapraz geçişlerde plakaya ait aktif OGS/ HGS hesabı bulunduğu takdirde yada geçiş yapılan günden itibaren 15 gün içerisinde OGS yada HGS hesabı açıldığında düzeltme sistem üzerinden yapılmaktadır. Hesabınız aktif bayiniz yeterli ve plaka doğru olması durumunda sistem otomatik düzeltme yapar. 30 gün içerisinde düzeltmez ise OGS birimine müracaat ediniz



    Bundan sonra ki yapılan geçişlere üye olduğunuz sistemi kullanarak giriş çıkış sağlayınız. Bunun aksini yapmanız durumunda ceza oluşacaktır. OGS cezanızın kontrolü için 0850 460 60 60 (1) tuşlayarak OGS ve (2) tuşlayarak HGS cezaları için numaralı telefonu arayabilirsiniz. Çapraz geçişlerinizin teyidi için 30 ile 45 gün içinde aramanızı rica ederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün bende dalgınlıkla ogs den geçtim hgs bakiyeden düşmemiş kgm.gov.tr den ihlalden ödedim cezasız 0 850 460 60 60 numarasını aradım 10gün içinde hgs de bakiye varsa otomatik düzeltiyor bakiye yoksa cezalı ödüyorsunuz dediler.

    ödeme :https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/WebIhlalSorgulama//Sayfalar/Sorgulama.aspx

    not: HGS gişelerinden geçiş ihlali yapılması durumunda; geçiş yapılan plaka üzerine 15 (on beş) gün içinde HGS veya OGS abonesi olunması veya mevcut HGS veya OGS hesaplarında geçiş için yeterli bakiyesi olması durumunda cezalı geçiş ücreti uygulanmamaktadır.

    OGS gişelerinden geçiş ihlali yapılması durumunda ise; geçiş ihlali yapılan plaka üzerine 15 (on beş) gün içinde OGS veya HGS abonesi olunması veya mevcut OGS veya HGS hesaplarında geçiş için yeterli bakiyesi olması durumunda cezalı geçiş ücreti uygulanmamaktadır.
    http://hgsmusteri.ptt.gov.tr/mobil/notSupported.jsf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayati54 -- 6 Kasım 2019; 9:8:50 >




  • İki gün önce ogs kullandığım halde yanlışlıkla hgs den çıkış yaptım. İnternette çoğu sitede yanlis geçiş yapılan ürünü satın almak gerektiği aksi takdirde 11 katı ceza geleceği yönünde bilgiler vardı. Ben de müşteri hizmetlerini arayıp sordum. Yanlış gişeden geçildiğinde cezai işlem uygulanmadığı, 15-35 gün içerisinde yeterli bakiye olması durumunda cezasız geçiş ücretinin otomatik hesaptan çekileceği söylendi. Eğer rahat hissetmek isterseniz geçiş ihlali sorguladığınız sayfadan ödemesini yapabilirsiniz dedi. Ben de 4.25 olan geçiş ücretini online ödeyip kurtuldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • geçenlerde bende ogsden geçtim umarım ceza gelmez
  • Tek geçiş 2 faklı ürün.

    gereksiz, anlamsız, saçma...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HGS gişesi yerine OGS den geçmek zorunda kaldım araç arızası sebebiyle gişe kapalıydı. OGS den geçtim ve "kaçış" yazdı. Çağrı merkezini aradığımda bakiyenizden düşer merak etmeyin dediler ve sözlerine itibar ettim ama bugün itibariyle ihlal yaptığım ve ceza ödemem gerektiğine dair bilgilendirme yapıldı hgs uygulaması üzerinden. Tekrar aradım ve durumu izah ettim, bakiyenizden düşer merak etmeyin dediler yine. Cezalı bir şekilde ödetmeye çalışıyor sistem ancak o zaman da bakiyem vardı, halen var. Bir aydır ihlal yaptığım, cezalı olduğum yazıyor sistemde. Halbuki bakiyem o zaman da vardı, halen var. Bakiyeden düşmüyorlar ve aradığımda 60 günlük bir yasal süresi var, merak etmeyin düşer diyorlar cezasız bir şekilde.


    Başına gelenler var ise beni de bilgilendirirlerse sevinirim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    HGS gişesi yerine OGS den geçmek zorunda kaldım araç arızası sebebiyle gişe kapalıydı. OGS den geçtim ve "kaçış" yazdı. Çağrı merkezini aradığımda bakiyenizden düşer merak etmeyin dediler ve sözlerine itibar ettim ama bugün itibariyle ihlal yaptığım ve ceza ödemem gerektiğine dair bilgilendirme yapıldı hgs uygulaması üzerinden. Tekrar aradım ve durumu izah ettim, bakiyenizden düşer merak etmeyin dediler yine. Cezalı bir şekilde ödetmeye çalışıyor sistem ancak o zaman da bakiyem vardı, halen var. Bir aydır ihlal yaptığım, cezalı olduğum yazıyor sistemde. Halbuki bakiyem o zaman da vardı, halen var. Bakiyeden düşmüyorlar ve aradığımda 60 günlük bir yasal süresi var, merak etmeyin düşer diyorlar cezasız bir şekilde.


    Başına gelenler var ise beni de bilgilendirirlerse sevinirim.

    daha önce başıma geldi hgs bakiyem var yada yok bilmeden ogs den geçtim 1.5 yıl sonra ceza geldi şikayet ettim sonuç alamadım kgm.gov.tr girip sorgulatınca çıkıyordu mecbur ödedim hgs de bakiye olmasına rağmen hgs/ogs ortak geçiş gişesinden geçtim düşmedi cezaya kaldı ancak 2 gün sonra sistem otomatik olarak düştü bende aradığımda bekleyin yasal süreyi 30 gün sonra kayıt açtırın itiraz edin düzelir demişlerdi ancak gerek kalmadı buna





  • Geçmiş olsun. Bana tavsiyeniz ne olur hocam?

    @haykouz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 26 Kasım 2020; 16:47:33 >
  • Herkese merhaba, Oto servis sektörüyle ilgili bitirmem gereken bir tez yazım var. Anketimi çözüp katkıda bulunursanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim. (İyilik yapan iyilik bulur lütfen yapın)


    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd6SFa0XfD3y1CVkTXMMpyWVE3ACnTya7ti78fByiYyrxmxNQ/viewform

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Maalesef bu konudaki mağduriyetim devam ediyor. Tavsiyesi olanlar varsa yazarlarsa sevinirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 26 Kasım 2020; 16:53:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Geçmiş olsun. Bana tavsiyeniz ne olur hocam?

    @haykouz

    hgs müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alın önce daha sonra mail ve fax ile durumunuzu anlatan bir dilekçe yazın

  • haykouz H kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri sadece bekleyin düzelir diyor hocam. Bir de dediğiniz gibi dilekçe yazacağım cimer üzerinden.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.