Şimdi Ara

Hepsiburadadan alınan sorunlu Iphone 7 ne yapmalıyız?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hepsiburadadan ereyon satıcısından 14 gün içinde arkadaşım Iphone 7 alıyor. Cihaz geliyor sorunsuz 4 gün kullanıyor ve bir konuşma esnasında karşı tarafa giden ses kesiliyor ve artık mikrofon çalışmıyor.

    Ses kaydı, video, sesli notlar, whatsapp, siri komutları, mikrofonsuz kulaklıkla görüşmede ses problemi yok. Sadece normal telefon görüşmesinde ses gitmiyor sadece hışırtı var.

    - Apple destek bir çok şey denettirdi en son yazılım kurtarma işlemi yaptırdı uzaktan destekle ve donanım problemi var, cihazı aldığınız yerle görüşün iade veya değişim isteyin cihaz daha yeni ve daha hızlı sonuç alırsınız dedi.

    - Hepsiburada ve ereyon cihaz açılıp kaydedildiği için 14 günlük iade sürücü geçersizdir, garantiye siz yollayın daha hızlı sonuç alırsınız rapora göre değişim veya iade yaparız bize yollasanız da aynısını biz yapacağız diyor.

    - Apple destek cihaz garantiye gelirse açılıp incelenecek onarım yapılabiliyorsa ücretsiz yapılacak yapılmıyorsa değişimi sıfırlanmış bir ürünle yapabiliriz kapalı kutu değişimi olmaz bu da kutuda farklı imei cihazda farklı imei olacak, sıfır değil sıfırlanmış (refurbished) bir cihaz olacak bunu da tavsiye etmem tüketici haklarınızı kullanın aldığınız yerden mutlaka değişim yaptırın diyor.

    - Kimileri de istanbula gidin yüz yüze görüşün kapalı kutu değişimi olur diyor ama istanbula çok uzağız. Apple destek bu konuda fikir belirtmedi deneyebilirsiniz dedi.

    Şimdi ne yapacağız? Bilen biri yol gösterirse seviniriz. Arkadaş ortada kaldı yardımcı olmak istiyorum.







  • Ayıplı mal, tekrar bir görüşme sağlayın firmayla, aksi takdirde tüketici hakem heyetine başvurun, biraz bekleyebilirsiniz ama cihaz ücretini alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesafeli satış sözleşmesini okuyun, simkart takıldı diye cihazı almama gibi bir bahanesi olamaz. Tüketici hakem heyetine gidin ve o süredede cihazı çatır çatır kullanın, 2 ay sonrada cihazın parasını alınca yeni iphone u beklemeye başlarsınız :) insanlar niye bu cihazları apple.com.tr den almazlar ki! Rengini bile beğenmesen 14 gün içinde koşulsuz şartsız iade edebiliyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlar için teşekkürler. Tüketici hakem heyetini en son düşünüyoruz. İstanbul'da yüz yüze görüşmede değişim kararı çıkar ve genellikle kapalı kutu verirler deniyor bu ne derece doğru? İstanbul biraz uzak kalıyor gitmesi/gelmesi biraz tuzluya mal olacak elimiz boş dönersek sıkıntı olur kesin bir değişim veya tamir kararı çıkar mı İstanbul'da bilgisi olan var mı?
  • Bu cihazı apple 'ın değişim yapması lazım. Cihaz açılmış ve kullanılmaya başlanmış. Siz cihazı apple servisine gönderin.Hepsiburada ile boşuna zaman kaybetmeyin.Cihaz kargoda heba olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul'da kapalı kutu vermezler boşuna yol parası vermeyin. Cihazı ilinizde bulunan bir yetkili servise götürün ve onlardan donanım raporu isteyin. Yani cihazdaki sıkıntıyı tespit etsinler ancak tamir etmesinler. Sıkıntıyı gösteren donanım raporu ile satıcıya başvurun ve ayıplı maldan ötürü iade veya değişim isteyin. Burada Apple'ın sorumluluğu o cihazın sıkıntısını tespit etmek. Ondan sonraki sorumluluk satıcıya aittir. Siz ayıplı mal satıldığını ispatladığınız takdirde satıcı satış sözleşmesinden doğan yükümlülükleri yerine getirmekle mecburdur.

    Yetkili servislere locate.apple.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise bırakın cihazı çok daha küçük sebeplerden bile cihaz değiştiriyor apple 1 haftayı bulmaz yeni cihaz elinizde olur boşa sterse girmeyin
  • Yorumlar için teşekkürler. Bulunduğumuz ilde yetkili servis yok kargoyla gönderilecek mecburen. Donanım raporu almak için de cihazın teknik servise verilmesi gerekiyor sanıyorum Apple teknik servis elemanları uzaktan bir rapora erişmişler ve raporda herhangi bir soruna rastlanmadığını belirtmişlerdi bize. Donanım raporu bu rapordan farklı oluyor sanıyorum.

    İstanbulda başka bir arkadaşım sıvı teması olan bir cihazı 1 yıl sonunda kapalı kutu ile değiştirebilmişti, bir çok yerde de uğraşmayın istanbula giderek değişiminizi yaptırın diyorlar bu nedenle kararsız kaldık.

    İsteğimiz kapalı kutu değişim yapılması ya da ücret iadesi. Ücret iadesini tüketici hakem heyetiyle uzun bir süreçte alabileceğiz gibi gözüküyor ancak kapalı kutu değişimi için ne yapsak bilemedik. Teknik destek elemanı Türkiye dahilinde Apple internet sitesinden alınmayan hiç bir cihaz için garanti kapsamında kapalı kutu değişim olmaz yapılacak değişim sadece cihaz ve bu cihaz da refurbished ürün olacaktır dedi ısrarla. Sıfır cihaz parasına refurbished cihaz almak da pek hoş değil.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.