|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 23 Ocak 2019; 12:38:17 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
@lemartes hocam. Qp'den Gigabayte 2k 165 hz. curved monitor aldım. Üründe 2 adet ölü piksel ve bakış açısına göre azalıp artacak şekilde monitorun sağ yarı tarafındaki siyah bulut görüntüsünün(curved ekranlarda her iki tarafta hafif oluşan bu görüntü belki normaldir) dikkatli bakınca sola göre belirgin olduğunu fark ettim. Şimdi, ürünün başkasına satılma olasılığı, taksitli yaptığım alışverişin geri ödemesinin handikapı gibi nedenlerden cayma hakkını kullanmak istemiyorum. Teknik servise gönderilmesi değerlendirilmesi değişim kararı çıkması vs. gibi uzun süreçlerle de uğraşmak istemiyorum. Ve qp ye açık açık durumu bu şekilde bildirip kendilerinden değişim talep etmeyi düşünüyorum.. Sizin düşünceniz nedir bu konuda, ne yapmam daha iyi olur? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Güncel < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
Anladım. Eyvaallah.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|