Şimdi Ara

Hepsiburada Kulaklık İadesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
23.685
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Hepsiburadan kulaküstü bi kulaklık almıştım. Bu ürünün izolasyonu zayıf ve dışarı ses vermesi, bu sesten mikrofonun da etkilenmesinden dolayı iadeye yolladım fakat iade reddedilmiş. Araştırdığım kadarıyla iade kapsamında olmadığı (hijyenik açıdan) gerekçesiyle böyle bir şey olduğu. Kulakiçi değil bu arada kulaküstü. Logitech H150'den bahsediyoruz.

     Hepsiburada Kulaklık İadesi

    Şimdi bu kanun hükmüne göre, kanunda hijyenik açıdan vb. şeklinde cayma koşullarında böyle bir madde hatırlıyorum fakat bu maddenin kapsamını, kulaklığın dahil olduğu gibi bir maddenin varlığına dair bir şey bulamadım. Hepsiburada ve bir kaç sitede bu tip ibare var fakat yasal dayanağı olarak araştırdım bulamadım. Cayma hakkının kapsam dışı bırakıldığı ürünleri belirten kanun hükmünü nereden bulabilirim? Resmi gazetede de günceli bulamadım sanırım. 7 gün olan belgeye gidiyorum, 14 gün olalı baya oldu.

    Ayrıca daha önce başına gelen varsa yön verebilirse sevinirim.
    Çok elzem değil kullanırız gerekirse ama halletmekte isterim. Şimdi bunun yüzünden teknosa'dan aldığım (bunu iade ediyorum diye) kulaklıkta kargodan gelecek, paketini açmadan iade edebiliyormuşum neyseki.

    Hadi kulakiçi olsa bir nebze anlarımda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nétwork -- 26 Temmuz 2016; 2:59:17 >







  • bkz.http://forum.donanimhaber.com/m_118286418/tm.htm

    Hocam yasal dayanak felan hikaye bunlara. Hepsiburada o ürünü ne yaparsan yap geri almaz. Seçeneklerin kredi kartı harcama itirazı, tüketici hakem heyeti. En azından diğer ürünü henüz açmamışsınız. Bu iade edilmeyene kadar yenisini sipariş vermezseniz.
  • bende geçen hafta philips kulaklık aldım açıklamada zengin bass yazıyordu ama zerre bass vermiyordu geri iade ettim kutu içeriğini bozmamışsanız alırlar bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakkal34

    bende geçen hafta philips kulaklık aldım açıklamada zengin bass yazıyordu ama zerre bass vermiyordu geri iade ettim kutu içeriğini bozmamışsanız alırlar bence

    Yok hocam etiket kısımlarını bile bıçakla açtığım için yapışkan deformesi bile yok. Kablolar ve ürün alındığı şekilde koydum. Sadece jakların etrafında poşet sarılıydı, onu sarmadım. Ambalajlama birebir aynı şekilde.

    Sizin iade onaylandı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    bkz.http://forum.donanimhaber.com/m_118286418/tm.htm

    Hocam yasal dayanak felan hikaye bunlara. Hepsiburada o ürünü ne yaparsan yap geri almaz. Seçeneklerin kredi kartı harcama itirazı, tüketici hakem heyeti. En azından diğer ürünü henüz açmamışsınız. Bu iade edilmeyene kadar yenisini sipariş vermezseniz.

    Kulaklığı bu şekilde iade kapsamı dışında tutmalarının yasal yükümlülüğü yoksa bir şekilde halletmeye çalışırım ama bana somut bir şeyler lazım hocam. Hepsiburadadan daha önce baskül de aldım, bozuk çıktı, iade ettim hiçbir problem olmadı.




  • bakkal34 B kullanıcısına yanıt
    Kulakiçi kulaklıksa, geri almaları mucize olmuş bence.

    Arkadaş, gönderdim kabul etmediler diyor zaten, hala bence alırlar demek mantıklı mı sence? Aç bakalım şikayet varda ne kadar geri iadesi kabul olmayan var sebepsiz yere son zamanlarda.

    Valla halkımızın şu saflığına hayranım, birşey kendi başlarına gelmedikçe olabileceğine hayatta inanmıyorlar. Milletin de hepsiburadaya garezi var, hatta rakip firmanın adamıyız biz.
  • Nétwork kullanıcısına yanıt
    http://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=20

    Hepsiburadaya göre, kulaklık tamamen iade kapsamı dışında. Yasada ürün bazında bu edilir bu edilmez diye bir ayrım yok benim bildiğim kadarıyla.
  • Diğer başlıkta bir arkadaş yönetmeliği kopyalamıştı, işinize yarıyacaksa :

    Cayma hakkının istisnaları

    MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

    f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

    ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

    h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.




  • Epilatör vb. ürün olsa sözüm yok, kulakiçine de amenna ama kulaküstünü hijyen kapsamına sokmak anca istismar olur. Hoş gerçi hijyen ürünleri kapsamına herhangi bir ibare yok, çok genel tutmuşlar.

    Şikayetvar'a baktım mouse iadesini reddetmişler, paket açıldı diye.
  • hepsiburada bir şarj kablosunu 35 gün oldu değiştiremedi hala(20 iş günü oldu ). keşke bana da bir cevap gelse oldu veya olmadı diye.
    kablo altı üstü tamir edecek hali yok ya değişir ya para iade eder.Amaç uğraştırmak sanırım.
  • Nétwork kullanıcısına yanıt
    Şubatta hepsiburada'ya bir oyuncu kulaklığını birkaç gün deneyip iade etmiştim memnun kalmadığım için. fiyatı 70 lira idi. iademi kabul ettiler. kutusundaki birkaç kağıdı da yırtmıştım yani kutu görsel olarak yeniden pazarlanamaz durumdaydı. ürün goldmaster Hp-51 idi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marxx -- 27 Temmuz 2016; 16:14:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marxx

    Şubatta hepsiburada'ya bir oyuncu kulaklığını birkaç gün deneyip iade etmiştim memnun kalmadığım için. fiyatı 70 lira idi. iademi kabul ettiler. kutusundaki birkaç kağıdı da yırtmıştım yani kutu görsel olarak yeniden pazarlanamaz durumdaydı. ürün goldmaster Hp-51 idi.

    Uğraşsam uğraşacağımda diğer bilgisayara bırakasım da var. Yok illa kulaklık iade almıyoruz diyorlar.
  • Aynı durum bugün bana oldu. Aldığım kulaküstü kulaklığı denedikten sonra beğenmedim ve yolladım. Kişisel ürün vs diye mail atmışlar. Aradım ne alaka dedim. Kutusu açılmış ondan almamışlardır dedi müşteri hizmetlerindeki arkadaş. Kulaküstüymüş kulakiçi olsa alınmaz da kulaküstü alınabiliyor dedi. Cayma hakkının da amacı benim ürünümü deneyip beğenirsem almam beğenmezsem yollamam değil mi dedim. İşlem başlattı. Sizin durumunuz ne oldu, ne yapmalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durum bana da oldu N11, pliples mağazasından razer manowar kablosuz kulaklık aldım. Ürünü kargoya verdikten sonra 2.30 saat sonra red yanıtı geldi. Mevzuata göre iade edilemez diyor beyefendiler. Madem red vereceksin ara de ki arkadaş biz iade almıyoruz kargoya verdikten sonra ne diye reddediyorsun. Bende ona göre tüketici hakem heyetine baş vurayım. Mevzuatta böyle bir şey yok firmanın yaptığı keyfe keder işlem kanun bu hakkı tanımış digital ürün değil, bilgisayar sarf malzemesi değil, yazılım , cd vb... ürün değil firma sattığı ürünü kişisel bakım ürünü sanıyor sanırım
  • moriq M kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada tene temas ettiği için kulaküstü kulaklık da hijyen açısından kabul edilemiyor gibisinden bir şey söylüyor. Ona kalırsa saat de bileklik de kolye de kıyafet de iade edilemez. Dilekçeye ne yazmayı planlıyorsunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yahu başkasnın kulağına soktığı şeyi size satsalar demedik laf burakmazsınız :)

    ayrıca 2 sene öncesi konusu ne ala :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    yahu başkasnın kulağına soktığı şeyi size satsalar demedik laf burakmazsınız :)

    ayrıca 2 sene öncesi konusu ne ala :)

    Kulaküstü hocam. Kulakiçi olsa dediğin mantıklı itirazım yok. Tişörtü iade alıyorlar kulaklık niye alınmıyor afedersin diye sorasım var hepsiburadaya ama muhattap yok.

    Bundan sonra ne sorun olursa THH'ye, hiç sektirmeyeceğim. Kusura bakmasınlar.

    Geri almadılar diğer bilgisayara bıraktım bende. Ultrabook falan alırsam çantasına atarım.
  • Bende güncel olay diye okuyorum yardımcı olunabilecek bir durum var mı acaba diye ,arkadaş 2 sene öncesinin konusu demiş onu okuyunca fark ettim konun eski olduğunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noyan_ -- 17 Mart 2018; 22:30:58 >
  • noyan_ kullanıcısına yanıt
    Benim için güncel, yardımcı olabileceğiniz bir durum varsa bana olabilirsiniz😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Kulaküstü kulaklıkları her gittiğim internet kafede takıyorum. Arkadaşında belirttiği gibi kulakiçi değil kulaküstü sonuçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi butxy -- 17 Mart 2018; 22:47:6 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.