Şimdi Ara

Hepsiburada mı? DİKKAT!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
3
Favori
3.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli Arkadaşlar,

    Hepsiburada.com'dan almış olduğunuz bir bileşende sıkıntı olduğunu tespit ederseniz, kesinlikle arızalı diye göndermeyiniz. Ürünü 15 gün içerisinde koşulsuz şartsız iade almak zorunda olduklarından, memnun kalmadığınızı belirterek gönderiniz.

    Sakın ben dürüstüm falan diye riske girmeyin, direk memnnun değilim diyerek iade edin. Aksi takdirde sağolsunlar ürünü teknik arızaya yönlendirip, 20 iş günü yasal süreyi sonuna kadar kullanarak sizin koşulsuz iade şansınızı da elinizden alıyorlar. Benim gibi 60-70 günlere varan problemler yaşamak istemiyorsanız dediğim gibi yapın.

    Daha önce başıma bu tarz bir şey gelmediğinden tecrübesizliğimin ve dürüstlüğümün kurbanı oldum, siz de aynı sıkıntıları yaşamayın diye bilgi vermek istedim.

    Saygılarımla,



  • Şaşırmadım. Bende şöyle bi örnek vereyim.

    2. KDV İndirimi yapılacağı zaman MSİ Z270 Gaming M5 Anakartını almıştım, ürün elime ulaştı kutu içeriğinde herşey eksikti sadece msi sticker logosu yoktu. Bende işi inada bindirdim başta dediğiniz gibi dürüst davrandım kayıt vs. oluşturdular Günler geçti dönen yok.

    Ulan baktım iade hakkım bitecek aradım dedim böyle böyle " beyfendi eksik olan ürün size ulaştığında bize o şekilde iade edebilirsiniz dedi " zaten ürünü kendileri eksik yolluyor birde hatalarını benim telafi etmemi bekliyorlar

    Ertesi gün hiç habersiz yolladım iadeyi kabul ettiler. Böyle saçma sapan işleri oluyor




  • Sorma basiretim bağlandı, bunlar düzgün iş yapar zannettim, bir belaya bulaştım üstünden 60 gün geçti.

    Aman diyim bunu okuyan arkadaşlar benim düştüğüm hataya düşmesinler. Bunlarda mal kabul bölümü nasıl çalışıyor bilmiyorum ama ne versen yerler, sakın arızalı falan demeyin hiçbir ürüne. Direk beğenmedim iade ediyorum diyeceksiniz.

    Walla rezil rüsva oldum bunların ellerinde.

    Saygılarımla,
  • bunu yapan hepsiburada mı yoksa oradaki öteki satıcı firmalar mı? yani hepsiburada n11 gibi bir site bu platformda atıyorum dfsbilgisayar diye bir firmada hepsiburada üzerinden satış yapıyor.
    yani size bunu yapanın satıcısı hepsiburada mıydı?
  • aynen hb'ye ürün arızalı diye iade ederseniz standart teknik servise yönlendirelim sizde mağdur olun prosedürü başlıyor. ürün arızalıysa hiç uğraşmadan ve ürünün asıl kutusunu kesinlikle zarar vermeden ürün hoşuma gitmedi deyip iade etmek gerek. benzer bir durum yaşamıştım msi gtx 960 kart aldım hb'den arızalı çıktı iyi fiyata gelmişti. değişim istedim yapmadılar. ürün arızalı diye siteden iade talep ettim onuda iptal etmişler. bende geri gönderdim hoşuma gitmedi deyip paramı iade aldım.

    şu ana kadar böyle konularda sorun yaşamadığım tek firma inventus herkese de tavsiye ederim muhteşem bir firma. yeni kartımı da oradan aldım sorun yaşarsam en azından kafam rahat
  • Özbey satıcısı hepsiburadaydı, hatta KDV indirimi esnasında almıştım, satıcısı hepsiburada olduğu gibi ürünler de hepsiburadadan gelmişti.

    Kesinlikle ürününüz kırık patlak çatlak bile olsa sakın arıza kaydı bırakmayın boşa. Bildiğiniz gibi değil durum...
  • hb yapıyor ama diğerlerinin de aşağı kalır yanı yok, belki inventus temizdir emin değilim beğeneni çok ama ben hiç almadım

    en temizi internetten alıp 15gün hakkını kullanmak, elden toplatsanız vatana vs yine rezilsiniz

    hatta en güzeli yurtdışı ne uğraşcam memleket esnafıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vatan da çok kötüdür, kesinlikle malı geri almamak için her şeyi yapar. katılıyorum. al birini vur ötekine durumu var ama bence bunlardan daha iyi durumda olanlar var piyasada.
  • BARISKON06 B kullanıcısına yanıt
    Örnek verir misiniz hocam. Yakın zamanda kasa toplayacağım. Dünya kadar para verip bir de böyle şeyler başıma gelirse dinden imandan çıkartırlar beni. Efendi gibi şu bileşenleri alıp montaj yaptıracağımız bir yer var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuwaTr S kullanıcısına yanıt
    Kullanma kılavuzuna bakıp yapılabilecek düzeydeki basitliğe sahip bir iş ama keyfiniz bilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oem parçalarla ilgili değil ama bende buradan koşu bandı almıştım. Parçası eksik diye desteğe yazdığımda öyle bir şey olamaz ürünlerimiz kapalı olarak yollanıyor demişlerdi. Uğraşmamak için tamam deyip geçiştirmiştim. Güya e-ticarette bir numaralar ama işte sonuç ortada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazondan bişe aliyoruz bozuk çıkıyor sinerjiden aliyoruz ezik yamuk gönderiyorlar nabacaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    amazondan yani satıcı olarak amazon seçtiğimiz halde bozuk gönderiyorlar mı?
  • svenreyiz S kullanıcısına yanıt
    Bozuk çıkarsa para iadesi var korkmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamda bu siteden WD Black 500GB HDD alacaktım ne yapayım şimdi almayayım mı? Önerebileceğiniz başka bir güvenilir site var mıdır?

    Alacağım ürün WD Black 500GB 7200RPM 32MB hdd.
  • svenreyiz S kullanıcısına yanıt
    Evet ürunu geri yollayip parayi almak çok zor geri yollarken kargo ücretini veriyorlar demeside forumdakilerin uydurdugu yalan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Walla arkadaşlar açık söylüyorum, bu tarz yerlerden bir malzeme alırken her şey iyi güzel ama ola ki başınıza benimki gibi bir iş gelirse sakın ha arıza marıza kesinlikle topa girmeyin. Dediğim gibi ne versen yiyorlar basın beğenmedim tuşuna bakın keyifinize.

    ben daha önce ütü aldım örneğin 700 TL'lik, kenarı kırık çıktı kutu içinden onda da cazur cuzur ettiler ama böyle yılan hikayesine dönmeden iade almışlardı Allah biliyor. Hatta 50 TL'lik hediye çeki bile almıştım üstüne.

    Online alışverişte 15 gün koşulsuz şartsız iade garantisi var ondan faydalanın işte. Onun dışında Vatan birebirde adamı öldürür hocam çok tehlikeli firmadır. Aynen çakabilir elinize. Ben olsam bu inventustan almadım hiç ama adamların tavrı tarzı hoşuma gitti bence denemeye değer. Bir de n11'de yüksek rating alan satıcılar da denenebilir bence.

    Bu arada şimdiye kadar hiçbir iade çabam esnasında kargo ücreti ödemedim online alışverişte haberiniz olsun...

    Saygılarımla,




  • Ha birde milleti uyarmak adına aman almayın bu kartları dikkat edin gibisinden yazdığım yorumları da aynen yayınlamadılar ya.

    3 adet yorumu çöpe yolladı bu arkadaşlar. Nerde 4-5 yıldız yorum var onları yayınlıyorlar dikkat edin.
  • Çok zorda kalinmadigi müddetçe hbden ürün alınmaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 sene once aldigim ssd hafiften perf kaybetti sifiriyla degistirdiler napsin daha adamlar... Yanlisikla aldim geri iade aldilar hic sorun yaşamadım musteri hizmetleri cok başarılı. 6-7 garanti islemi yaptim ss de atarim gerekirse hepsi degisim veya onarimla sonuclandi problemsizce. Sirf hizmeti ve hizi icin hb tercih ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinayet13 -- 16 Haziran 2017; 15:25:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.