Şimdi Ara

Hepsiburada Kanunu Tanımama- Kanunların Yetersizliği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 34 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ysakay (5 mesaj) Bataron (3 mesaj) gamzeakca (1 mesaj) Guest-E6F359956 (1 mesaj) KURSAD. (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    6 Ağustosta bir eşşeklik edip buradan monitör aldım.12 Ağustosta teslim aldım.Halihazırda aynı monitörden bir tane zaten kullanmaktayım. Ürün şu;
    https://www.hepsiburada.com/samsung-lc27hg70qqmxuf-27-1ms-144hz-display-2xhdmi-freesync-2-qhd-kavisli-qled-monitor-p-HBV00000BA2EM?magaza=Hepsiburada

    Elimdeki monitörle yanyana koyduğumda renklerin aşırı soluk olması ve ışık sızması olmasından dolayı " Beğenmedim. " diyerek cayma hakkımı kullanmak istedim. İade kodu verildi. 3-4 gün sonra Hepsijet ile gönderdim. Geçen hafta baktığımda "İade reddedildi." yazıyordu. Servis raporu isteniyormuş. Ben de üründe arıza olmadığını kalitesini beğenmediğimi söylememe rağmen bugün bana kargo ile ürünü geri gönderdiler. Şikayetvar a yazdım.Tekrar robot cevaplar verildi.

    Sistemden tekrar iade ete tıkladığımda 14 gün geçtiği yazıyordu. Bunca zaman bana göndermemelerinin sebebi bu süreyi doldurmakmış. HB'yi aradım,aynı şeyleri saçmaladı birisi kapadım dinlemeden.Samsung servisini aradım. Bana buraya getirin arkadaşlar arıza varsa rapor tutar dedi. Hem yolun çok uzak olması hemde arıza olmadan rapor yazmayacaklarını anladığım için elimdeki monitördeki ( daha önce almıştım panel değişti ) arıza için evime gelen Samsung yetkili servisi elemanını aradım. O da bana böyle bir rapor yazılamayacağını iade almaları gerektiğini belirtti. Bu sefer Samsung için şikayetvara yazı yazdım henüz cevap gelmedi.

    Hepsiburadayı şikayet etmek için Ticaret bakanlığının 175 şikayet hattını aradım.Beni THH'ye yönlendirdiler.Beylikdüzü THH rezalet bir kurum olduğu için firmanın kanunu tanımadığını bu konu hakkında bir cezai yaptırım olup olmadığını sordum.Aldığım cevap hayır. Yani firma sizden paranızı alır 6 ay 1 sene kullanır sonra hiç ceza ödemeden THH isterse paranızı geri alırsınız deniyor.Daha önceki beylikdüzü THH kararının yazılı konu ise şu;https://forum.donanimhaber.com/beylikduzu-thh-karari--144518275#144980097

    Şimdi ben hiç kullanmadığım kalitesiz bir çöpe 3.000 TL para bayılmış oldum.THH zaten tüketici lehine karar vermiyor,başvurmayı bile düşünmüyorum.Samsungun zaten dünya umrunda değil.Evlilik arefesindeyim,beyaz eşyalar için samsungdan model bile beğenmiştik ancak bu olaylardan sonra samsungtanda çöp almayacağım hepsiburada denilen aciz firmadan da.







  • Benzer bir olayı ben de yaşıyorum hocam. Bundan sonra Amazon.com.tr'den başka asla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bataron -- 27 Ağustos 2020; 16:20:44 >
  • Sonra amerikanın bir şirketi koca ülkeye bedel oluyor olur tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri memnuniyetinin marka seçiminde çok etkili olduğunu fark ettiklerinde iş işten geçmiş olacak. Amazon.com.tr de sanırım bunun farkında ve bu yüzden 100 lira fark'a kadar amaozn.com.tr'yi tercih ediyorum en azından başımın ağrımayacağını bildiğimden rahat oluyorum. geçmiş olsun THH'ye veriniz. sonuç çıkmayacak olsa bile veriniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KURSAD. kullanıcısına yanıt
    Maalesef amazon Türkiye’de pek çeşitlilik yok. Bu monitörü en az 1 senedir satmıyorlar. Başka satıcılar çok yükseğe satıyor. Samsung merkezden aradılar bizim yapacağımız bir şey yok diyorlar. HB ye bildirdim tekrardan kayıt açtılar yine olmazsa HB keyfi iptal ettiği siparişlerde dahil olmak üzere hepsini THH ye vereceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corona zamanı albenisi pek kalmadığından buradan aldık hocam. Bir de monitör işi riskli iş heleki bu serinin %80 i arızalı olunca pek bakamadım yoksa yurtdışından çok ürün almışlığım vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar hocam. Eğer bir sıkıntı olmazsa ben işimi hallettim. (Adamlar dekont bile yolladı ama insan yine de bir şüphe oluyor.) Nasıl hallettiğime gelirsek. Ben Hepsiburada üzerinden satıcısı Teknobiyotik olan Aerocool bir PSU aldım. Geri iade ettim, delikli sacından baktığımda bobinler eğikti, sordum soruşturdum geri iade edin dedi çoğu insan, 14 gün içinde iade ettim. 10 gün geçti benim iade olduğu yerde sayıyor. Hepsiburada ya bağlandım klasik cevaplar. 14 gün oldu, yine robot robot cevaplar, birimlerimiz aksiyona geçecekler falan. sikayetvar.com'a yazdım, tek işe yaradığı benim isteğimin dışında servise yolladıklarını öğrenmem oldu. Neyse baya bi whhatsapp'dan yazdım ettim. En sonunda kim olduğunu bilmediğim biri (rütbe olarak) Hepsiburada'dan aradı. Dayı dayı konuşmaya başladı, burası Hepsiburada.com sizin istekleriniz olabilir ama burda biz önemliyiz falan diyordu ciddi ciddi. Neyse ben bi başladım buna her lafında geri attırıyorum (hayatımda kafamı yastığa koyup da keşke şunu da deseydim demediğim bir 7 dakika oldu o kadar diyorum.) 7 dakikanın sonunda kusura bakmayın biz de emir kuluyuz diye patanaj çekiyordu (yanlış anlaşılmasın küfür etmedim, sadece kendi argümanlarını ağızlarına tıktım. Çok temiz bir konuşmaydı.) Konuşmada kanunları çiğnemekten gocunmadıklarını, sıkıntı duymadıklarını söylediler, bana da çok sıkıntı duyuyorsanız gidin şikayet edin dediler bildiğin. Haberiniz olsun.

    Mahkemeye falan gitmek, THH ye başvurmak hakkını aramak çok güzelde, benim ürünüm 220 liraydı ve acelem vardı hemen pc yi toplamam gerekiyordu, ya PSU yu alacaktım ya da başka bir çözüm bulacaktım. Dedim Aerocool Türkiye var mı? Baktım ki Aerocool'un distribütörü benim satıcı, ilk başta şer gibi gözükse de hayır oldu. Bir gece aklıma geldi uyurken, bizzat merkeze yazma fikri. İngilizce bilmiyordum, az çok okuduğumu anlayacak kadar biliyordum. Google çeviriden çeviri düzgün olana kadar yazdım ve çevirdim. Pazar günü yazmıştım, pazartesi 12:42 de mail geldi: "I spoke to Akortek, they will cash back to you.
    Thanks.

    Best regards" (Akortek'le konuştum, paranızı geri ödeyecekler. teşekkürler. Saygılarımla.) Bu kadar bir mesaj. ne bizimkiler gibi bir ton boş lafdan sonra elimizden bir şey gelmiyor, birimlere aciliyet yolladım gibi değildi kısa ve özdü. Hepsiburada'ya bağlandım sabah dediler ki 2 iş günü içerisinde paranızı yollayacağız. Sonra akşam aradım (sisteme düşmediği için, geri iade durumu olarak) böyle bir şey olmadığını sistemsel hata olduğunu söylediler. Haydaaa bu nasıl kurumsallık. İşte bugün öğlende paramı yatırdılar, geldi mi bilmiyorum bakıcam, sonuçta yatırdılar. Tezatlıkla dolu işleri. Bundan önce de servise yolladıklarında 9 eylül tarihinde sonuçlanacağını söylediler (normalde söylemiyorlar ama bi müşteri hizmetleri ağzından kaçırmıştı. eğer ürün sağlıklıysa iade kesinlikle red. eğer ürün bozuksa geri alıyorlar. (bi zahmet) neyse sonra mesaj attılar 14 eylül de sonuçlanacakmış. ben yakamı hocam zar zor kurtardım darısı size. şimdi bir daha müşteri hizmetlerine bağlanıcam, üyeliğimi iptal ettirmek istediğimi söyliycem.

    Size tavsiyem bizzat Samsung global merkezle iletişime geçin. siteyi biraz tarayın eğer sitede iade ile ilgili bir bölüm varsa onunla iletişime geçin çok daha hızlı olur. Samsung Türkiye yi de şikayet edin. Baştan söyleyeyim hocam, benimkisinde bizzat adamların distribütörü sıkıntı çıkarmıştı, iletişime geçmeleri daha kolay oldu. Yani o hayallerle iletişime geçin, sonra hayal kırıklığı olmasın.

    Buradan Aerocool Global'e teşekkürler. :)




  • Bataron kullanıcısına yanıt
    Şikayetvara samsunguda yazdım. Arayıp boş boş konuştu biri. Şikayetvardan aradılar. Garanti belgesini falan talep ettiler. Sonra hepsiburada aradı yeni kayıt açtılar sonra onada servisle aranıza biz giremeyiz gibi gerizekalıca bir cevap yazmışlar. Ben bu parayı thh kanalı ile alıcam ama bunu hbden misli ile çıkartmasınıda bilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maalesef böyle bi durumla bende daha önce karşılaştım ama ben alışverişimi n11 den yapmıştım . Müşteri hizmetlerini arayıp problemi söylediğimde ilgileneceklerini söylediler ve gerçekten de öyle oldu normal de bu tarz durumlarda sorunu mağazayla çözmenizi söylerler ama n11 konuda diğer şirketlere oranla çok daha özverili.
  • Hocam bu adamlar kanunları takmıyor, sikayetvar.com'u mu takacak? Ben ilk gün yazdım baktım ekstra bir işe yaramıyor, kapattım sikayetvar.com hesabımı.
    https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionGeneralNew.jsp?SITE_ID=76&amp;PROD_ID=911 Samsung global e-mail adresini bulamadım. Samsung global yazınca amerika nın sitesi çıkıyor. Siz yine de araştırın ama benim global'e en yakın bulduğum yukarda ki url. Siz buraya şikayetinizi yazın güzel bir dille, Samsung türkiye nin yardımcı olmadığını dile getirin, kanunen mağdur olduğunuzu yazın, ben kanunları da yazıp atmıştım. Bir de kanıt olsun diye sipariş fişini yollayın yoksa bende de yoktu Hepsiburada sipariş ekranını atmıştım. THH yoluna tabii ki devam edin. Buradan da ittirin ne olur ne olmaz. Bir de çok hayal kurup gitmeyin, sizin durumunuzda samsung un yapabilecekleri kısıtlı. Yanlış anlamayın söylüyorum ki, Samsung global yardım edemezse hayal kırıklığına uğramayın diye.




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.